Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg testet jo på mandagen og fikk positiv så :hoppe: Jeg er sååå spent!!

Ja du gjorde så:) Men er så redd for at den blir negativ hos meg. Hadde du noen symptomer da? Elr er vel altfor tidlig å merke noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turde ikke å teste før blodprøven på sykehuset, jeg var så redd for negativt svar. Tror jeg innbilte meg at bare jeg ventet lenge nok så ble den helt sikkert positiv :ler:

Men er det ikke så at 10 dager etter EL-sprøyten, så er det stoffet ute av kroppen, og en test vil ikke lenger kunne vise falsk positivt? så da kan man teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hvertfall ingenting som kunne gi positivt utslag utenom graviditet når jeg testet mangen..

Jeg hadde ingen symptomer jeg, testet igrunn kun for at jeg hadde uvi, så det var bare når jeg skulle ringe til legen, om det ville ha noe å si :)

Men, om du skulle ha testet, og det blir negativ, så er det jo bare å tenke at det rett og slett er for tidlig. For det kan jo hende det er det også :)

Har du btw tester liggende? Ellers har jeg noen tester du kan få omså :lur: Billigtester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hvertfall ingenting som kunne gi positivt utslag utenom graviditet når jeg testet mangen..

Jeg hadde ingen symptomer jeg, testet igrunn kun for at jeg hadde uvi, så det var bare når jeg skulle ringe til legen, om det ville ha noe å si :)

Men, om du skulle ha testet, og det blir negativ, så er det jo bare å tenke at det rett og slett er for tidlig. For det kan jo hende det er det også :)

Har du btw tester liggende? Ellers har jeg noen tester du kan få omså :lur: Billigtester!

Åja sånn ja. Ja det kan jo hende det :) Får se i begynnelsen av neste uke :lur:

Takk for tilbudet :) men eg har en hel haug med billigtester og en cb jeg kjøpte i London i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja sånn ja. Ja det kan jo hende det :) Får se i begynnelsen av neste uke :lur:

Takk for tilbudet :) men eg har en hel haug med billigtester og en cb jeg kjøpte i London i fjor.

Ja, blir spennende å se hva resultatet bli :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg tør teste i morgen.Hva tror dere da. Teste i morgen eller Torsdag som planlagt? :sjenert:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Usikker på om jeg tør teste i morgen.Hva tror dere da. Teste i morgen eller Torsdag som planlagt? :sjenert:

Imorgen :popcorn: er speeent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testa med en billigstrimmel å den viste bare en strek. Når jeg skulle kaste den i søppelet så kunne jeg skinte en svak strek til, men det hadde det gått ca. 9-10 min siden jeg testa. Merkelig, men det hadde jo gått så lang tid at jeg tar det som negativ. Får teste med CB om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa med en billigstrimmel å den viste bare en strek. Når jeg skulle kaste den i søppelet så kunne jeg skinte en svak strek til, men det hadde det gått ca. 9-10 min siden jeg testa. Merkelig, men det hadde jo gått så lang tid at jeg tar det som negativ. Får teste med CB om noen dager.

Hm... Det KAN jo bety noe da:) men vent et par dager og test med cb du :D ha en fin mandag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Det KAN jo bety noe da:) men vent et par dager og test med cb du :D ha en fin mandag

Ja det kan, men tror ikke helt på det før jeg ser det skikkelig. Venter veldig på at det skal bli Torsdag!! :)

Takk, ha en fin Mandag du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir kjempespennende å se neste gang du tester :nigo: Alle gangene jeg har testet med billigtester, har det aldri kommet strek etter tiden. Å jeg har jo testet en del oppigjennom for å si det sånn :fnise: Så jeg har ett lite håp jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. :)

Har aldri fått strek etter tiden med billigtest, men jeg har fått skyggestrek en gang som skulle vært negativt. Krysser fingre for dere ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempespennende å se neste gang du tester :nigo: Alle gangene jeg har testet med billigtester, har det aldri kommet strek etter tiden. Å jeg har jo testet en del oppigjennom for å si det sånn :fnise: Så jeg har ett lite håp jeg :klemmer:

Det har jeg også :fnise: Jeg har fått skyggestrek på eggløsningstester, men aldri på en graviditetstest. Fy søren som jeg håper den streken kommer sterkere på neste test :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. :)

Har aldri fått strek etter tiden med billigtest, men jeg har fått skyggestrek en gang som skulle vært negativt. Krysser fingre for dere ihvertfall.

Ja veldig! :hoppe:

Får bare krysse fingrene for at den lyser mot meg neste gang jeg tester :nigo: Vilvilvil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...