Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Jeg har heller aldri fått strek etter tiden på billigtester ( annet en den gangen jeg var gravid ) Og jeg har også testet EN GOD DEL :P for å si det slik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Da jeg tok første test med lillegutt kom ikke streken før etter ti minutter eller noe. Da tok jeg ti dager etter EL. Krysser fingrene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri fått strek etter tiden på billigtester ( annet en den gangen jeg var gravid ) Og jeg har også testet EN GOD DEL :P for å si det slik :fnise:

Oj, dette blei ekstra spennende!!

Det gjør det ekstra spennende :fnise: Det er nesten så du må ta en i morgen, jeg er så spent ;)

Ja nesten så jeg må du :lol:

Da jeg tok første test med lillegutt kom ikke streken før etter ti minutter eller noe. Da tok jeg ti dager etter EL. Krysser fingrene! :hoppe:

Da kan det jo være at det er sånn her også :lur:

Har aldri opplevd at det kommer noe antydning til skyggestrek på graviditetstestene så dette er såå spennende!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Oi!! Så spennende!! :) har du ikm på torsdag??? Hcg slår jo ikke ut uten ett befruktet egg som har vært i kontakt med livmor! Vi får krysse fingre og tær og håpe på at alt er som det skal og at spira sitter klistret :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi!! Så spennende!! :) har du ikm på torsdag??? Hcg slår jo ikke ut uten ett befruktet egg som har vært i kontakt med livmor! Vi får krysse fingre og tær og håpe på at alt er som det skal og at spira sitter klistret :klem:

Ja!! :hoppe:

Er i vertfall på Torsdag jeg har fått beskjed av fertilitetsklinikken å teste.. men helt sikkert ikm da?

Kom liksom helt utav syklusen min ette homonene å sånn. Jeg blødde i 20 dager så aner jo ikke når jeg hadde siste blødning. Tenkte høre med de i Haugesund hvordan jeg regner på det.

Får virkelig håpe det ja, får håpe det kan bli vår tur nå.

Så spennende Frufly! :)

Ja :strix::hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så spennende. Klarer du å vente helt til torsdag? Jeg hadde testemani i min prøveperiode, eller nei, testenevrose, haha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så spennende. Klarer du å vente helt til torsdag? Jeg hadde testemani i min prøveperiode, eller nei, testenevrose, haha!!!

Jeg var også sånn det første året.. :sjenert:

Nå er det litt sånn at jeg er så drit redd for å få negativ igjen,men håper at vi skal få det til veldig snart nå når vi får hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Så utrolig spennende! :) :) er nokk ikm torsdag da ja, men om du våger å teste igjen imorgen tidlig, så vil vel streken bli mer synlig dersom du har hcg i kroppen nå som dobbler seg hver 2-3 dag ;)

Jeg merker jeg er VELDIG spent på dine vegne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer aldri inn på mine innlegg. Hva er dette fornoe slags tull? :fnise:

Hopper innom og sjekker status. Action her ser jeg! Spennende! Håper snart det er deres tur nå! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med negativ test i dag også! :kose: Krysser alt jeg har for positiv test på torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kommer aldri inn på mine innlegg. Hva er dette fornoe slags tull? :fnise:

Hopper innom og sjekker status. Action her ser jeg! Spennende! Håper snart det er deres tur nå! :hug:

Si det :lol: Kan ikke skryte på meg at jeg er så aktiv selv så ikke tenk på det :)

Håper vi også :nigo:

Huff :( leit å høre :kose: Du gjør nok lurt i å vente til torsdag nå ja :klem:

Takk for en god :klem: Ja jeg ble så gira siden jeg såg en skyggestrek i går. Løpet er ikke kjørt enda heldigvis så får håpe litt til:)

Torsdag er en fin dag å teste på :) Husk at du har egg på frys om det ikke har gått denne gangen :klemmer:

Ja :) Det har jeg også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det spennende å se på torsdag :hoppe:

Jepp :icon_lol:

Så kjedelig med negativ test i dag også! :kose: Krysser alt jeg har for positiv test på torsdag! :klemmer:

Det gjør vi også! Har ikke mistet håpet helt enda. Kan jo være at det er for tidlig til at det slår ut på en test. Er jo enda to dager til Torsdag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen! :hoppendeglad: Hvis den er positiv så håper jeg at jeg får sms? :jepp:

Jeg også!! :strix:

Klart jeg skal sende sms hvis den er positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...