Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan gjekk det idag? :nigo:

Jeg er også nysgjerrig på hvordan det gikk i dag! :hoppe:

Hei dere ;)

Det gikk veldig bra! Det blei satt inn et befrukta egg, husker ikke hva de sa om delinger å sånn, men det var iallefall bra.

Vi fikk to egg på frys, så hvis det ikke går nå elr til evt. søkenforsøk kan vi få satt inn to hvis de overlever tiningen.

Magefølesen min sier at dette skal gå bra :rodmer: men vi vet jo ikke da :sjenert:

Håper bare så veldig at det skal bli vår tur snart.

Skal teste 25. April. Jeg har bursdag 26. April så hvis den blir positiv får jeg verdens beste gave! :hoppe: Trenger ikke noe mer jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff den ventetiden. Satser på verdens beste gave til deg :jepp:

Mhm.. Hater det. Men kommer heldigvis bare nærmere og nærmere:)

Gleder meg til 25. april! :strix:

Jeg også!! Litt redd også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var leiligheten vår solgt :tommelopp::hoppe: Den ble solgt for prisantydning å det er vi kjempe fornøyd med :nigo: Det er mye penger over det vi kjøpte den for.

Sliter litt med å kutte ned på kaffe. Pleier å drikke 4-5 kopper hver dag. Nå er jeg på 3-4 kopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var leiligheten vår solgt :tommelopp::hoppe: Den ble solgt for prisantydning å det er vi kjempe fornøyd med :nigo: Det er mye penger over det vi kjøpte den for.

Sliter litt med å kutte ned på kaffe. Pleier å drikke 4-5 kopper hver dag. Nå er jeg på 3-4 kopper.

Så bra at dere fikk solgt så fort :)

Den kaffen er det greit å kutte ned på, tenk på at det er bare for en kort tid alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leilighetsalg :nigo: Hurra!!! Supert at dere fikk solgt den da!!! Når må dere være ute, å når flytter dere? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere fikk solgt så fort :)

Den kaffen er det greit å kutte ned på, tenk på at det er bare for en kort tid alikevel.

Ja det er veldig godt å ha det overstått!

Uff :sjenert: må nok bare kutte ned på kaffe denne lille perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leilighetsalg :nigo: Hurra!!! Supert at dere fikk solgt den da!!! Når må dere være ute, å når flytter dere? :(

Takk! :hoppe: Er så deilig at vi fikk solgt den så fort :nigo:

Vi har gid tid. De skal ikke overta før i begynnelsen sv Juni, og vi overtar vår leilighet neste helg :)

Vi flytter inn i 17.Mai/ pinsehelga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulere med salget!! :) hvordan går det ellers?

Takk :nigo: Joda det går fint! Kjedelig å vente, men det nærmer seg jo:) Merker ingenting i grunn uten om at jeg er utrolig trøtt og sliten, men det er fordi vi har det veldig travelt for tiden og jeg drikker mindre kaffe. Gleder meg til neste Torsdag :hoppe: Tenk om jeg er gravid nå da :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien så er du jo gravid nå da ;) Det sa sambo til meg etter vi hadde vært og satt inn egg. At vi måtte feire, for jeg var jo igrunn gravid :fnise:

Ååh, tenk om du er det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien så er du jo gravid nå da ;) Det sa sambo til meg etter vi hadde vært og satt inn egg. At vi måtte feire, for jeg var jo igrunn gravid :fnise:

Ååh, tenk om du er det :rodmer:

Ja det er jo på en måte sånn :rodmer:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...