Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Så bra at ny prøverunde er i gang :)

Blir spennende nå da etter operasjonen, håper virkelig den hjelper dere på vei :)

Ja veldig bra :) Er utrolig spent på om det skjer noe i løpet av sommeren. Har fått time hos Gyn i Aug. Hvis det ikke har skjedd noe til da blir vi sendt videre :) Plutselig gikk det fortgang i alt :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HJELP! Først merket jeg en liten dråpe blod i trusa. Ventet litt for å sjekke igjen å da tørket jeg masse blod. Beklager detaljer. Forventet mens er ca 20.Juni. Har det siste døgnet kjent stikk i underlivet, men tenkte bare at det var jeg som var litt vel ivrig med å kjenne etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt at det er SA så tidlig vil jeg tro.

Men kan vel være syklustull etter operasjonen?

Og en SA skal ikke behøve legekontakt, bare om man får feber og nedsatt allmenntilstand noen dager senere. (veldig sjeldent)

SA har som oftest en del smerter med seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt at det er SA så tidlig vil jeg tro.

Men kan vel være syklustull etter operasjonen?

Og en SA skal ikke behøve legekontakt, bare om man får feber og nedsatt allmenntilstand noen dager senere. (veldig sjeldent)

SA har som oftest en del smerter med seg også.

Ja var det jeg tenkte jeg også etter at jeg fikk tenkt meg om. Ble bare så utrolig redd.. :sjenert:

Oj! Hvordan går det med deg?

Jeg blør fortsatt MYE. Syns det er kjempe ekkelt. Fikk ringt sykehuset til den avdelingen jeg ble operert på og fikk snakke med en gynekolog på sykehuset. Gyn sa jeg skulle ringe fastlegen i morgen tidlig om blødningen ikke avtar.. for å måle blodprosent. Ellers var det vist ikke noe farlig. Blir bare så redd når det ikke stopper. Er jo mye blod.

Stresser nok også litt med at vi har 3 mnd på oss til å bli gravide. Etter det blir vi sendt til fertilitetsklinikk. Vil jo alle helst slippe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, skjønner at du ble litt skremt over den blødningen! Håper det har gitt seg nå og at alt er greit :) Forståelig også at du stresser litt med å bli gravid, men du får bare prøve å slappe av, selv om det er lettere sagt enn gjort. Hvis dere skal til fertilitetsklinikk i det offentlige så er det vel en del ventetid også, selv om dere blir henvist etter 3 måneder? Jeg håper og tror at du blir :gravid: før den tid :)

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner at du ble litt skremt over den blødningen! Håper det har gitt seg nå og at alt er greit :) Forståelig også at du stresser litt med å bli gravid, men du får bare prøve å slappe av, selv om det er lettere sagt enn gjort. Hvis dere skal til fertilitetsklinikk i det offentlige så er det vel en del ventetid også, selv om dere blir henvist etter 3 måneder? Jeg håper og tror at du blir :gravid: før den tid :)

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Helga har vært bra :tommelopp: ryddet og ordnet litt i hus og hage sammen med kjære :) Godt hva som er gjort :nigo:

Blødningen har heldigvis avtatt. Var nok helt sikkert en mensperiode, selv om den var veldig rar. Kraftig og tynnflytende. Kanskje det er slik mensen blir fremover?. Ikke lett å slappe av, men får gjøre mitt beste. Hadd bare såå store forhåpninger denne PP fordi det var nå det var størst kjangs fikk jeg høre fra sykehuset. Kjære reiser bort en uke nå for å jobbe langt borte så håper så innderlig ikke at EL kommer i løpet av denne uka.

Blir helt sikkert litt venting etter at vi bli henvist til fertilitetsklinikken.

Håper det snart er vår tur :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig lei meg denne helga :cry: Kjære måtte reise til Kina på jobbmøter. Heldige han som fikk reise der med jobb. Unner han det. Planen var at han skulle komme hjem i dag, men slik ble det ikke. Ny PP er nå om dagen så denne får vi ikke med oss :tristbla:

Han er veldig lei seg for at han ikke kommer hjem før Onsdag kveld, men er jo ikke kjære sin feil. Jeg var absolutt ikke forberedt på at denne PP skulle gå i vasken. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frufly!

Her er det jammen lenge siden jeg har vært innom...

Så bra at ting gikk såpass fort for dere! Bare veldig synd at denne PP gikk i vasken :tristbla::klemmer: Skjønner godt at du vil ting skal skje på naturlig måte og slippe fertilitetsklinikken!

Masse lykke til videre! Og husk, alle gode ting er 3! På neste PP sitter spiren! Vi krysser fingrene for det! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frufly!

Her er det jammen lenge siden jeg har vært innom...

Så bra at ting gikk såpass fort for dere! Bare veldig synd at denne PP gikk i vasken :tristbla::klemmer: Skjønner godt at du vil ting skal skje på naturlig måte og slippe fertilitetsklinikken!

Masse lykke til videre! Og husk, alle gode ting er 3! På neste PP sitter spiren! Vi krysser fingrene for det! :5:

Tusen takk :lur: Tror jeg trenger det nå :sjenert:

:klem:

Så kjedelig med bortreist mann midt i en pp :(

Ja, æsj!! :snurt:

Jeg blir sprø!!! Testa positiv EL sist Mandag.. i dag fikk jeg mensen IGJEN.. Hvor ofte skal jeg :kjefte: ha mensen. Forstår ingenting :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, denne perioden kjører vi på med masse sex heele perioden. Siden syklusene er så ustabile så kan det jo være at jeg har EL rett etter mensen. Tester med billig strimlene, men de viser jo to streker en litt svakere hver dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, denne perioden kjører vi på med masse sex heele perioden. Siden syklusene er så ustabile så kan det jo være at jeg har EL rett etter mensen. Tester med billig strimlene, men de viser jo to streker en litt svakere hver dag :sjenert:

Heia, heia! :fnise: Litt forvirrende med de testene skjønner jeg, så da er det greit å helgardere seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, heia! :fnise: Litt forvirrende med de testene skjønner jeg, så da er det greit å helgardere seg ;)

:fnise: hver 3 dag er masse for oss :gjeiper: kjenner jeg er mektig lei og frustrert for at det ikke blir vår tur. Går det ikke denne PP er jeg helt sikker på at vi ikke kanfå det til på egenhånd :tristblaa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: hver 3 dag er masse for oss :gjeiper: kjenner jeg er mektig lei og frustrert for at det ikke blir vår tur. Går det ikke denne PP er jeg helt sikker på at vi ikke kanfå det til på egenhånd :tristblaa:

Bør man ikke ha :sengekos: annenhver dag hvis man skal være noenlunde sikker på å treffe? :klo: Jeg skjønner veldig godt følelsen av frustrasjon for at det ikke klaffer, men nå er det tross alt ikke så lenge siden operasjonen din, så jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ikke hatt det gjennom hele syklusen siden jeg har hatt så stabile sykluser. Vi har holdt oss til annenhver dag i dagene før og til godt over EL,

Er nok bare veldig utålmodig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt to dager med positiv EL test som kom akkurat som jeg ville :nigo: Syklusen min er på rett spor :tommelopp::hoppendeglad:

I kveld har vi vært å hilst på nyfødte tvillinger som ei venninne nettopp har fått. 14 dager gamle :rodmer: : jeg holdt den ene tvillingen stort sett hele kvelden. Han laget gode lyder og var veldig fornøyd, herlig :rodmer:

Håper litt babystøv kan hjelpe :strix:

Tipper dagene mot testing går fort denne mnd for det er midt i ferien vår :)

Testing er rundt den 29 Juli ;) Denne PP er den første etter operasjonen.. De andre har jeg ikke funnet EL så bra på. Håper så inderlig det skjer noe denne mnd.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tester nesten samtidig vi :nigo: Jeg den 31. da! Håper for oss begge :)

Hihi, så stilig!! Håper denne mnd bringer lykke :)

Vårbaby hadde vært perfekt :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...