Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager at jeg ikke har oppdatert her før nå :sjenert:

fikk mensen natt til fredag.. Og vi skulle reise rett etter jobb på fredag så da ble det sånn. Teite dumme mensen :kjefte:

Jeg hadde så håpt veldig på en 2012 baby, men nå ser det jammen ikke lyst ut :sukk:

Jeg har vært så utrolig langt nede i helga.. Tror svigermor merker på oss at det er noe, men orker ikke si noe..

Min store drøm er å bygge hus :rodmer: å når jeg luftet litt på drømmen min igjen sa kjære at det må vi få til snart :) (men jeg aner ikke hva snart betyr i hans hodet? :sukk: ) Han er utrooolig treg av seg!

Der vi vil bygge koster ikke tomta mer en 300.000 å det er jo noe vi bør kunne leve med :jepp: Det er i nærheten av svigers og en time ca fra mine foreldre. Perfekt! Jeg trenger litt avstand fra mine foreldre, men kan godt bo nærmere svigers.

Tenk å få sitt eget hus da :lur: men som sagt dette kan ta en hel evighet! Håper bare det skjer innen 5 år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal forresten til Gynekologen på Torsdag. Har hatt stikninger i underlivet. Skikkelig ubehagelig. Det er ikke i forbindelse med EL så vil bare sjekke at alt er ok. Håper hun kan hjelpe oss litt på vegen. Tenkte ta opp at vi har prøvd 14 mnd, men at bare 9 mnd er sammenhengende..(siden vi prøvde noen mnd Høsten 2010.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Dumme tanta! Lurer på når hun skal ta til vett og holde seg unna!

Blir bra med gynekologtime da. Kanskje hun/han har noen gode tips til dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Dumme tanta! Lurer på når hun skal ta til vett og holde seg unna!

Blir bra med gynekologtime da. Kanskje hun/han har noen gode tips til dere? :)

Helt enig :frustrert:

-----------------------------------------------------------

Hos Gynekologen i dag fikk jeg vite at jeg har cyster på eggstokkene :sukk: det er nok derfor det tar litt tid. Det blir "kikkhullsoperasjon" på meg en gang før sommeren.. prøving måtte vi vente med.

Har fått en brosjyre med meg så må få lest litt på den. Har ikke helt satt meg inn i dette her.. Var utrolig tungt å gå på jobb etterpå.. i tillegg så skulle jeg ta i mot et nytt barn på min avdeling.

Litt trist :cry: men veldig lettet over at vi får den hjelpen vi trenger nå :nigo:

Gynekologen var veldig forståelsesfull og hjelpsom. Hun sa at vi skulle få all den hjelpen vi trengte for at vi skulle få bli foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med cyster! :kose: Men det er en lettelse å få vite hva som er galt også, og at man kan få hjelp :) Vi var i allefall kommet så langt når vi fikk resultatene at jeg ikke var så lei meg, mest lettet over at det ble tatt tak i fordi jeg hadde innsett at dette nok ikke kom til å gå naturlig..

Krysser fingrene for at når cystene er borte så går dette kjempebra :) Men det kan nok være lurt å sjekke mannen også. Hos oss startet vi utredning av begge samtidig, men har lest en del steder at man ofte "glemmer" mannen i en utredning... Håper selvfølgelig at alt er i skjønneste orden med han, men i tilfelle det ikke skulle være det er det best å få vite det først som sist...

Lykke til fremover i allefall! :klemmer: Skjønner at det var litt tungt å gå på jobb i dag, men for hver dag som går nå er du en dag nærmere å bli :gravid::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med cyster! :kose: Men det er en lettelse å få vite hva som er galt også, og at man kan få hjelp :) Vi var i allefall kommet så langt når vi fikk resultatene at jeg ikke var så lei meg, mest lettet over at det ble tatt tak i fordi jeg hadde innsett at dette nok ikke kom til å gå naturlig..

Krysser fingrene for at når cystene er borte så går dette kjempebra :) Men det kan nok være lurt å sjekke mannen også. Hos oss startet vi utredning av begge samtidig, men har lest en del steder at man ofte "glemmer" mannen i en utredning... Håper selvfølgelig at alt er i skjønneste orden med han, men i tilfelle det ikke skulle være det er det best å få vite det først som sist...

Lykke til fremover i allefall! :klemmer: Skjønner at det var litt tungt å gå på jobb i dag, men for hver dag som går nå er du en dag nærmere å bli :gravid::hjerte:

Litt tungt med det samme, men nå er jeg bare glad til for nå får vi hjelp :jepp: Vi skulle komme tilbake til gynekologen etter at jeg har vært på sykehuset. Og som det hørtes ut så ville vi begge bli utredet siden vi har prøvd en stund. Håper at alt er i orden med mannen og at det blir klaff like etter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter - operasjonen kommer til å skje innen April 2012 :hoppendeglad:

Tenk om vi hadde fått en spire i magen til sommeren da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode nyheter - operasjonen kommer til å skje innen April 2012 :hoppendeglad:

Tenk om vi hadde fått en spire i magen til sommeren da :rodmer:

Så fantastiske nyheter!!!!

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så godt at det blir operasjon så fort! :hoppe: :hoppe: Krysser alt jeg har for at alt klaffer med en gang etterpå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjipt med cyster, men så flott at dere får hjelp så fort da :)

Har ikke lest noen av de andre prøvedagbøkene i det siste da jeg har vært alt for opptatt av mine egne følelser.

Håper det blir baby i magene våre veldig snart :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter!!!!

:strix: :strix: :strix:

JAAAA! :danser:

Så bra! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Skal se det blir en vårbaby 2013 på dere :)

Håper på det :jepp: I følge gynekologen skulle dette bare gå den rette vegen :):)

Så godt at det blir operasjon så fort! :hoppe: :hoppe: Krysser alt jeg har for at alt klaffer med en gang etterpå :klemmer:

Tusen takk! Håper det klaffer fort vi også :)

Utrolig godt å vite at operasjonen vil skje såpass raskt. Jeg hadde i tankene at det ville skje før Juli og ferie så dette går over alle forventninger :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...