Gå til innhold

Klikker på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er heller ikke med i noen klikk. Men det høres morsomt ut å være det :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, din klikkversjon er av avsporer rollen. Du har dinne unge piker som svermer rundt deg og synes du er ustyrtelig festlig. Problemet ligger i at du og dine disipler ikke evner å forstå frustrasjonen til TS'er som får trådene ødelagt av deres fjaserier.

Okei, men har det ingen ting å si at jeg ikke kjenner dem?

Det handler rett og slett om at jeg skriver en eller annen teit kommentar, så er det noen som svarer på det ved å feks si at jeg er søt, eller at det var morsomt?

Er det sånn at vi da blir en klikk i akkurat den tråden, og det har ingen ting å si at jeg aldri snakker med dem etter det, og aldri har snakka med dem før det?

Skrevet

Nei, det er ingen automatikk. Men det er ofte i dagbøkene klikkene holder seg mens de venter på neste offer. En klikk kjennetegnes av sosiale bånd som gjør at en beskytter medlemmene ekstra, samt at en er enig med ting som er i ytterkanten av hva en FAKTISK mener selv. Største problemet med klikker er at folk slutter å være 100% ærlige i diskusjoner og tar frem silkehansker når de fremmer meninger og tar frem mitraljøser, sverd og pistol når noen skal forsvares.

Det er jo festlig å se at de mest fremtredende medlemmene i slike klikker er de som er hissigst på å benekte at fenoment eksisterer.

Å,ja. Er det dette som er selveste definisjonen på en klikk, i følge deg? Da er jeg nok ikke medlem av en, for jeg står for det jeg mener, og lusker aldeles ikke på noen av hjørnene her inne for å kaste meg over neste offer.

Siden du har sitert meg så regner jeg med du syns jeg er en av de framtredende medlemmene som hissig benekter at fenomenet eksisterer? Ja, dét er faktisk litt festlig.

Skrevet

Tråden ryddet for uthenging av navngitte brukere og spekulasjoner.

Diskuter gjerne temaet på et mer generelt nivå.

Bond, mod

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Eg trur ikkje eg er medlem i ein "klikk". Føler stort sett at dei fleste er usamde med meg, i grunnen :gjeiper:

Du kan være med i min klikk, jeg liker nynorsk!

Gjest gnækvåg
Skrevet

Odalklanen rekturerer også, vi har vafler! Kom kom \o/

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

min klikk har ikke vafler :tristbla:

...men jeg kan tilby moderate mengder med kaffegrut!

Skrevet

For å være helt ærlig, første gangen jeg så denne tråden så tenkte jeg "[jeg] klikker på kg" som i at man blir riv ruskende gal over ett eller annet som KG gjør.

Så feil kan man ta. :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

For å være helt ærlig, første gangen jeg så denne tråden så tenkte jeg "[jeg] klikker på kg" som i at man blir riv ruskende gal over ett eller annet som KG gjør.

Jeg gjorde faktisk det samme. :jepp:

Skrevet

Jeg synes jeg blev veldig godt modtatt da jeg registrerte meg, og at det generelt er en veldig vennlig tone her på forumet. Jeg har som alle andre kranglet med en del brukere, men flere av disse har jeg fått en god tone med efter hvert. Og jeg synes moderatorene her er superflinke, og ganske raske når de blir varslet.

Denne klikkdannelsen har jeg ikke sett noe til, men jeg ser mange brukere som har en vennlig og trivelig tone seg imellom. En del avsporinger bliver det selvsagt, men jeg ser vel ikke at problemet er stort. Dog irriterer jeg meg grenseløst over folk som oppfører seg ufint bak AB-nicket, og jeg er ikke så glad for de bitre kvinnehaterne som dukker opp iblandt. Men klikker har jeg ikke fundet.

Er jeg medlem av noen klikk? Jeg håber i hvert fald ikke jeg har såret og fornærmet noen. I så tilfelde vil jeg herved bede alle jeg har tråkket på tærne om undskyldning.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes jeg blev veldig godt modtatt da jeg registrerte meg, og at det generelt er en veldig vennlig tone her på forumet. Jeg har som alle andre kranglet med en del brukere, men flere av disse har jeg fått en god tone med efter hvert. Og jeg synes moderatorene her er superflinke, og ganske raske når de blir varslet.

Denne klikkdannelsen har jeg ikke sett noe til, men jeg ser mange brukere som har en vennlig og trivelig tone seg imellom. En del avsporinger bliver det selvsagt, men jeg ser vel ikke at problemet er stort. Dog irriterer jeg meg grenseløst over folk som oppfører seg ufint bak AB-nicket, og jeg er ikke så glad for de bitre kvinnehaterne som dukker opp iblandt. Men klikker har jeg ikke fundet.

Er jeg medlem av noen klikk? Jeg håber i hvert fald ikke jeg har såret og fornærmet noen. I så tilfelde vil jeg herved bede alle jeg har tråkket på tærne om undskyldning.

Du er så flink med ord :rodmer: (Ooops, klikker jeg nå?)

Jeg er fullstendig enig med deg, og irriterer meg aller mest over anonyme frekke brukere og bitre kvinnehatere. :jepp:

Skrevet

Jeg gjorde faktisk det samme. :jepp:

Jeg også - så da er vel vi i samme klikk da? :fnise:

Skrevet

Det har vært forsøkt ja og det er rett at forumet da ble veldig stille. For meg er det ikke et problem at det er anonyme brukere her - men det MÅ rapporteres når det begås overtramp.

Hadde alle bedt om deling av tråd når det blir mer fjas enn nytte, når det er en skikkelig avsporing fra hovedtema (slik som denne tråden faktisk er) så hadde det blitt mer levelig på forumet for alle.

Jada, det har en forsøkt. Trådene ender heller opp i snikk-snakk enn å bli ryddet til å beholde det saklige innholdet de er startet med.

• Liker 1
Skrevet

Å,ja. Er det dette som er selveste definisjonen på en klikk, i følge deg? Da er jeg nok ikke medlem av en, for jeg står for det jeg mener, og lusker aldeles ikke på noen av hjørnene her inne for å kaste meg over neste offer.

Siden du har sitert meg så regner jeg med du syns jeg er en av de framtredende medlemmene som hissig benekter at fenomenet eksisterer? Ja, dét er faktisk litt festlig.

Nei, du stilte et spørsmål og fikk svar. Hvorfor er alle så forutintatte...

• Liker 1
Gjest Bloodless
Skrevet

Danner herved min egen klikk. Alle paranoide schizofrene med tourettes og ticks er herved velkomne. Appelsinsaft til alle som melder seg inn før 13.09. Dårlig personlig hygiene godtas ikke. :goodbye:

Så nei, har ikke lagt merke til noen klikker.

Skrevet

Nei, du stilte et spørsmål og fikk svar. Hvorfor er alle så forutintatte...

Da bør du prøve å formulere deg litt annerledes. Den "joen" din i svaret hintet om at det var meg du viste til.

Skrevet

Da bør du prøve å formulere deg litt annerledes. Den "joen" din i svaret hintet om at det var meg du viste til.

Nytt avsnitt, nye tanker.

Skrevet

En del avsporinger bliver det selvsagt,

Tråder blir vandalisert pga setninger/gramatikk/falske påstander blir påført brukere.

Skrevet

Tråder blir vandalisert pga setninger/gramatikk/falske påstander blir påført brukere.

Det er selvsagt rom for forbedringer på individniveau, og unødvendig pirking på grammatikk, og feilaktig tolkning av påstander er beklagelig - men jeg ser ikke helt at dette har med klikkdannelser å gjøre?

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet

men jeg ser ikke helt at dette har med klikkdannelser å gjøre?

Når man gjenger mot enkeltpersoner så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...