Gjest Blondie65 Skrevet 17. september 2011 #301 Skrevet 17. september 2011 Når det kommer til gode diskusjoner, er ikke du en person som kan klage over andre, da du selv er mer glad i å sette andre på plass, enn å faktisk diskutere... Diskusjoner handler om å dele kunnskap, og eventuelt komme til en enighet, om det er relevant, og sånn oppfører du deg sjeldent. Det kan virke som det er mer viktig for deg å "vinne" enn å faktisk delta ordentlig... Det er mitt inntrykk, og det trenger selvfølgelig ikke være i tråd med hvordan du oppfatter deg selv. Mitt inntrykk også. Man skal selvsagt ta høyde for at folk har forskjellig humor, ikke gidder diskutere mer i en tråd som er "fjaset til". Men det er ganske drøyt å påstå at alle som har sporet av en tråd med fjas er med i samme klikk og enda villere å påstå at det blir gjort med vilje for å ta noen.
Gjest HunterLady Skrevet 17. september 2011 #302 Skrevet 17. september 2011 Er dette egentlig så nøye? Jeg er egentlig helt enig med MorAase i denne debatten og jeg forstår utmerket godt hva hun mener. Har ingenting imot at det finnes klikker, men faktum er at de finnes, her og også ute i den virkelige verden. Virker egentlig mest som at flere her prøver å få bekrefta at de er med i en klikk og synes det er morsomt å bli linket opp mot andre brukere, derfor spør så mange "hvilken klikk er jeg med i da?" At tråder blir ødelagt av fjas og fjols er en kjent sak her inne, og de som gjør det vet også hvem de er. Enten så kan dere skjerpe dere eller så får dere fortsette å gjøre det dere ikke mener noenting vondt med. Men bare husk at dette kan virke irriterende på noen, og ikke ta dere nær av at folk konstaterer fakta. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #303 Skrevet 18. september 2011 Jeg syns det er de som absolutt skal vise at de IKKE er i klikker som faktisk er det. De fleste guttene/mennene her har sin lille fanskare, og skal jeg nevne flere må det bli Havbris, HunterLady, KaDust. Jeg sier ikke det er negativt, men det er sånn jeg oppfatter det. Vennegjenger. Jeg er alltid AB, hvis ikke hadde nok jeg hatt en stor flokk venner her
Emmaline Skrevet 19. september 2011 #304 Skrevet 19. september 2011 (endret) Er ikke dette ganske vanlig da? Endret 19. september 2011 av Emmaline
Nattens rytter Skrevet 19. september 2011 #305 Skrevet 19. september 2011 Så er det klikken som alltid skal ta Steinar. 1
Suzy Skrevet 19. september 2011 #306 Skrevet 19. september 2011 Så er det klikken som alltid skal ta Steinar. Hvem er det da?
Nattens rytter Skrevet 19. september 2011 #307 Skrevet 19. september 2011 Tja. Blondie65, KateW .....
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #308 Skrevet 19. september 2011 Tror de bare er sure fordi han alltid vinner diskusjonene og påpeker hvor hyklerske de er. 2
Mynona Skrevet 19. september 2011 #309 Skrevet 19. september 2011 Skrev tidligere at jeg tror jeg er på vei inn i en klikk. Nå er jeg i en klikk. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2011 #310 Skrevet 19. september 2011 Så er det klikken som alltid skal ta Steinar. Å nevne navn på brukere som ikke deltar i denne tråden er ufint. Han er ikke her selv til å forsvare seg. De gangene jeg diskuterer med/mot Steinar (ytterst sjelden, så at jeg alltid er ute etter å ta han faller på sin egen urimelighet) så diskuterer jeg med han tilstede, ikke uten at han selv deltar. Men har du en egen agenda mot KateW eller ...?
Yme Skrevet 19. september 2011 #311 Skrevet 19. september 2011 (endret) Skrev tidligere at jeg tror jeg er på vei inn i en klikk. Nå er jeg i en klikk. Hvordan føles det? Endret 19. september 2011 av Yme
Suzy Skrevet 19. september 2011 #312 Skrevet 19. september 2011 Men har du en egen agenda mot KateW eller ...? Det lurer jeg litt på også etter å ha sett deg nevne henne i negativ kontekst flere ganger i dag...(og deg er ikke myntet på Blondie, men på Nattens rytter).
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2011 #313 Skrevet 19. september 2011 Det lurer jeg litt på også etter å ha sett deg nevne henne i negativ kontekst flere ganger i dag...(og deg er ikke myntet på Blondie, men på Nattens rytter). Vi er sikkert i en klikk for vi for jeg har sett det samme ... (Unnskyld MorAase, jeg kunne ikke dy meg for avsporingen ...)
Suzy Skrevet 19. september 2011 #315 Skrevet 19. september 2011 Vi er sikkert i en klikk for vi for jeg har sett det samme ... (Unnskyld MorAase, jeg kunne ikke dy meg for avsporingen ...) Helt sikkert
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #318 Skrevet 19. desember 2016 Hvem er disse folka og hvorfor bumper du en eldgammel tråd? Anonymkode: 23eb7...4e0
Frida Skrevet 19. desember 2016 #319 Skrevet 19. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hæ? Anonymkode: 23eb7...4e0 Noen som morer seg med å dra opp eldgamle tråder?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #320 Skrevet 19. desember 2016 Halvparten har jo slettet seg og resten ikke vært aktiv på evigheter. Anonymkode: 23eb7...4e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå