Gå til innhold

Klikker på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Markørene er da enkle. Det handler om at en modererer seg selv for å ikke tråkke sine allierte på tærene. Samtidig som en tar folk kraftig i forsvar der en ellers ville ignorert årsaken til at en forsvarer om det var andre som sto i den forsvartes sko. Med andre ord, personer du relaterer deg på et vis som får deg til å endre adferd er din klikk.

Jeg lurer litt på hvordan veit hva andre mennesker tenker, MorAase... Hvordan du veit hva andre mennesker ville ignorert hadde det vært noen andre som skrev det.

Kjenner du alle her inne godt nok til å kunne adferdsmønstrene dems utenatt og dermed greie å trekke konklusjoner og se når de forandrer personligheten sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er jo naturlig nok mer vennlig innstilt til de man liker best, og det er også helt naturlig å like noen brukere bedre enn andre. Men det vil ikke utomatisk si at man er enige med de man liker i absolutt alt, og er uenige med de man ikke nødvendigvis er så begistret for i absolutt alt.

Og om man så liker noen brukere bedre enn andre, så er det fint lite å gjøre med det, det er bare sånn det er. Så lenge de som er uenige klarer å diskutere på en ordentlig måte, så spiller det vel ingen rolle om de er venner eller ikke. De om oppfører seg som usaklige drittunger når de diskuterer her inne ser ikke ut til å få så mange venner å alliere seg med uansett.

Jeg forstår altså ikke hva som er så galt med å like noen bedre enn andre, det er bort i mot umulig å komme overrens med absolutt alle her inne. Ikke alle mennesker har like god kjemi. Skal man holde seg unna de man har god kjemi med her inne, slik at ingen skal føle seg utenfor? Jeg tror ikke KG noen gang kommer til å bli en stor lykkelig familie, og det er helt greit.

Det har heller aldri jeg ment. Jeg bare påpeker at klikker er et faktum på KG, at det har sine naturlige forklaringer og at det er en del av den sosiale interaksjonen på et forum som KG. Dog finner jeg det morsomt at de værste klikkerne blir personlig fornærmet av at fenomenet nevnes på generelt grunnlag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan veit hva andre mennesker tenker, MorAase... Hvordan du veit hva andre mennesker ville ignorert hadde det vært noen andre som skrev det.

Kjenner du alle her inne godt nok til å kunne adferdsmønstrene dems utenatt og dermed greie å trekke konklusjoner og se når de forandrer personligheten sin?

Over tid så finner en at brukere motsier seg selv.

Skrevet

Det har heller aldri jeg ment. Jeg bare påpeker at klikker er et faktum på KG, at det har sine naturlige forklaringer og at det er en del av den sosiale interaksjonen på et forum som KG. Dog finner jeg det morsomt at de værste klikkerne blir personlig fornærmet av at fenomenet nevnes på generelt grunnlag.

Men du diskuterer det ikke på generelt grunnlag, MorAase... Du peker ut enkelt personer og sier "sånn og sånn er du!"

Det må jo være det samme som at du kjenner alle brukere godt nok til å vite hva de mener og når de forandrer adferdsmønster.

Skrevet

Hvilken klikk hører du til da, MorAase? :popcorn:

Halla, Al!!! :vinke: Vi skravler jo i dagbøkene, så vi klikker! :jepp:

:gjeiper:

Skrevet

Hvilken klikk hører du til da, MorAase? :popcorn:

Godt spørsmål! Nesten litt skuffet over at min tilhørighet ennå ikke har blitt kartlagt. Jeg vet svaret, men synes folk skal yte for å få lov å nyte!

Skrevet

Halla, Al!!! :vinke: Vi skravler jo i dagbøkene, så vi klikker! :jepp:

:gjeiper:

Vi møtes på avtalt møtested for briefing angående vårt neste mål. :ninja:

Eagle out.

• Liker 1
Skrevet

Eagle out.

:fnise:

Skrevet

Eagle out.

Psst! Kvaksen, tar du med vafler? :ninja:

Skrevet

Eagle out.

:jolie:

Skrevet

Det er jo bare at alle melder seg inn i Nedfalls store

KG klikk så har vi løst dette problemet:))Min lenke

Skrevet

Tror ikke du heller er klikkete, Giacomo. Jeg ser på deg mer som en Lone Ranger-type. Sånn som rir rundt på forumet, og kommer med gode kommentarer, eller hyggelige ting som gjør meg glad, før du rir ut av tråden igjen.

Tusen takk, Røyskatt!

Dette var en metafor jeg likte godt, siden jeg var sportsrytter en hel del år i den tidlige precambrium-æraen. Så da sadler jeg opp min hvide hingst, og rider atter over KG-prærien på jakt efter jomfruer i nød....

• Liker 3
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Eehh.. Over tid endrer gjerne folk meninger og holdninger. Det må da virkelig være lov.

• Liker 2
Skrevet

Eagle out.

:fnise:

Psst! Kvaksen, tar du med vafler? :ninja:

:jolie:

Ironi kan være morsomt det, men litt dumt å gjøre sånn i en tråd der mange har fremhevet hvor irriterende off-topic kan være?

Eller kanskje jeg skrev dette kun for å motbevise at jeg og Al klikker? (Se! Endog forkortelse av brukernavn for å vise at vi er på hils!)

Kanskje jeg EGENTLIG skriver dette for å se om noen overanalyserende kvinnfolk blir dyttet over kanten av dette?

:kaffekopp:

• Liker 1
Skrevet

Markørene er da enkle. Det handler om at en modererer seg selv for å ikke tråkke sine allierte på tærene. Samtidig som en tar folk kraftig i forsvar der en ellers ville ignorert årsaken til at en forsvarer om det var andre som sto i den forsvartes sko. Med andre ord, personer du relaterer deg på et vis som får deg til å endre adferd er din klikk.

I min naive verden kalles dette som regel vennskap, og pleier å regnes som en god ting...

• Liker 2
Skrevet

Man er jo naturlig nok mer vennlig innstilt til de man liker best, og det er også helt naturlig å like noen brukere bedre enn andre. Men det vil ikke utomatisk si at man er enige med de man liker i absolutt alt, og er uenige med de man ikke nødvendigvis er så begistret for i absolutt alt.

Og om man så liker noen brukere bedre enn andre, så er det fint lite å gjøre med det, det er bare sånn det er. Så lenge de som er uenige klarer å diskutere på en ordentlig måte, så spiller det vel ingen rolle om de er venner eller ikke. De om oppfører seg som usaklige drittunger når de diskuterer her inne ser ikke ut til å få så mange venner å alliere seg med uansett.

Jeg forstår altså ikke hva som er så galt med å like noen bedre enn andre, det er bort i mot umulig å komme overrens med absolutt alle her inne. Ikke alle mennesker har like god kjemi. Skal man holde seg unna de man har god kjemi med her inne, slik at ingen skal føle seg utenfor? Jeg tror ikke KG noen gang kommer til å bli en stor lykkelig familie, og det er helt greit.

Veldig enig. Selvom jeg digger deg vilt, har vi selvsagt hatt våre uenigheter vi også. Når jeg går inn i en diskusjon, er det selvsagt sak jeg går etter, ikke brukerne.

Nå skrev jeg at jeg var enig med deg, så nå kommer sikkert klikk-spekulantene til å ta oss. Beklager å dra deg inn i dette. :)

Noen ganger føler jeg enkelte tråder trenger litt avvæpnende tullpreik.

Skrevet

Ironi kan være morsomt det, men litt dumt å gjøre sånn i en tråd der mange har fremhevet hvor irriterende off-topic kan være?

Eller kanskje jeg skrev dette kun for å motbevise at jeg og Al klikker? (Se! Endog forkortelse av brukernavn for å vise at vi er på hils!)

Kanskje jeg EGENTLIG skriver dette for å se om noen overanalyserende kvinnfolk blir dyttet over kanten av dette?

:kaffekopp:

Akkurat på snikk-snakk ønsker jeg OT-prat (snikk-snakk) velkommen, Hog :nigo:

Men kanskje jeg gjør dette for å bevise at MorAase har rett? Kanskje jeg egentlig ikke har lyst til å bevise det, men må fordi det er MorAase og Al som har en egen, liten klikk? :lur: Hvem vet?

Skrevet

I min naive verden kalles dette som regel vennskap, og pleier å regnes som en god ting...

Vennskap er en klikk. Ofte er en med i flere klikker i det virkelige liv.

Skrevet

kvinnfolk altså... ja, vi klarer pokker meg å lage drama og krangle på nette tilogmed!

:krangle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...