Gå til innhold

Julegavetips 2011


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år så skal jeg være litt sparsom. Kun nærmeste slekt får gave.

Det jeg har tenkt på til nå:

Kjære mor: Lite skjærebrett (hun sa hun ønsket seg det siden broren min hele tiden stakk av med hennes.) + te eller hjemmelaget såpe.

Fetter (17): Hundebånd, halsbånd eller sele. Han har nylig fått valper så det er nødvendig. I tillegg er det vel fint å variere litt?

Kusine (21-22): Er veldig usikker. Får tenke på det senere.

Fetter 2 (15) Et spill av noe slag. Litt vanskelig siden de fleste spillene krever internett, og han ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne tipset meg om en slags veske man kan putte 3 liter vinen i. Hun mente man kunne få kjøpt den på kitchn - har vært ikke på nettsiden men finner den ikke. Tenkte å kjøpe dette til svigermor. Neon som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetter (17): Hundebånd, halsbånd eller sele. Han har nylig fått valper så det er nødvendig. I tillegg er det vel fint å variere litt?

Har hund selv og jeg ville satt pris på tyggeting/godbiter som er spesielt til valp (sånn at de ikke blir dårlig i magen). Kan anbefale dogsnacks.no.

Eller et gavekort hos canis.no eller den superkule nettbutikken 4hotdogs.com. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å lage gavekurv til foreldrene mine i år.. noen som har gjort dette før og har noen tips til hva man kan legge oppi? :)

Begge liker å reise (vi skal til USA til sommeren), og har hund. Mamma er veldig glad i filmer og bøker, pappa hopper fallskjerm og er mye i marka og på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg tenkte å lage gavekurv til foreldrene mine i år.. noen som har gjort dette før og har noen tips til hva man kan legge oppi? :)

Dette gir jeg hvert år til mine foreldre. Det varierer litt fra år til år av hva jeg putter i.

I år blir det:

Kubbelys

En pose med hjemmelaget te

En pose med god kaffe

En liten julestjerne (mest for å pynte opp)

En flaske med vin

Et par kremer jeg har laget selv

En halv juleskinke og en halv sylte som jeg kommer til å lage rett før jul

Noen hjemmelagede cookies

Det blir ikke så ille dyrt heller, siden jeg lager det meste selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også laget sånn kurv til foreldrene mine :) Jeg har puttet oppi:

-God te i løsvektposer

-Nymalt kaffe, eller hele bønner, gjerne av litt god kvalitet.

-Rødvin

-Blad

-Bøker

-Godt krydder, fks til fisk, biff e.l.

-Sjokolade fra en lokal sjokoladekafé

Dere som skal til USA, du kan jo legge oppi Lonely Planets "USA" eller en av bøkene deres for den/de statene dere skal besøke. Eller billetter til noe severdigheter/show/teater e.l. dere ønsker å besøke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Haha, at jeg ikke tenkte på reiseguide! Det skal garantert med.

Nå gjelder det bare å finne en pen kurv.. :jepp:

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte og tenkte, for jeg har ett par vennepar som jeg pleier å gi til, men det er så vanskelig å finne på noe når en gave er til to. Men i år kom jeg på gavekort på kino, også tenkte jeg å legge oppi en sånn lapp hvor jeg skriver "inkluderer barnepass" eller "til romantisk date" :) Syntes det var litt søtt egentlig... :) Jeg ville iallefall ha blitt glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte og tenkte, for jeg har ett par vennepar som jeg pleier å gi til, men det er så vanskelig å finne på noe når en gave er til to. Men i år kom jeg på gavekort på kino, også tenkte jeg å legge oppi en sånn lapp hvor jeg skriver "inkluderer barnepass" eller "til romantisk date" :) Syntes det var litt søtt egentlig... :) Jeg ville iallefall ha blitt glad.

Ja, jeg hadde hoppet i taket! Opplevelser er veldig fint å gi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til to tantebarn. Gutt på 11 og jente på 9. Noen forslag? :) Jenta bryr seg veeeldig mye om hest, men har altmulig av leker og staller. Gutten er glad i data og tv spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til to tantebarn. Gutt på 11 og jente på 9. Noen forslag? :) Jenta bryr seg veeeldig mye om hest, men har altmulig av leker og staller. Gutten er glad i data og tv spill.

Kjenner du noen med en ponni eller er det en rideskole i nærheten av der jenta bor? I så fall kan du spørre om det er mulig å få en privat ridetime eller å låne ponnien for en ridetur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner du noen med en ponni eller er det en rideskole i nærheten av der jenta bor? I så fall kan du spørre om det er mulig å få en privat ridetime eller å låne ponnien for en ridetur. :)

Takk for tipset, men hun har nok faktisk egen ponni. Og alt som hører til av utstyr. Føler de ungene har alt, da de har så mange tanter og onkler og søskenbarn og diverse som kjøper julepresang. Begynner å gå tom for idèer etterhvert, men har lyst å gi de begge noe skikkelig bra. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, men hun har nok faktisk egen ponni. Og alt som hører til av utstyr. Føler de ungene har alt, da de har så mange tanter og onkler og søskenbarn og diverse som kjøper julepresang. Begynner å gå tom for idèer etterhvert, men har lyst å gi de begge noe skikkelig bra. Hmmm...

Hva med et abbonement på et hesteblad til jentungen? Fantes iallefall slike ting når jeg var lita og hesteinteressert ;) Men husker dessverre ikke i farta hva noen av disse het..

(Begynner jo uansett å bli noen år siden, så er jo ikke sikkert akkurat de eksisterer ennå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et abbonement på et hesteblad til jentungen? Fantes iallefall slike ting når jeg var lita og hesteinteressert ;) Men husker dessverre ikke i farta hva noen av disse het..

(Begynner jo uansett å bli noen år siden, så er jo ikke sikkert akkurat de eksisterer ennå ;) )

Tusen takk for tips! Skal se litt nærmere på dette :) Vet at jeg selv leste Wendy i mange år, så kan se om dette fortsatt eksisterer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg kjøpe til en stefar jeg egentlig ikke har noe forhold til? Han fikk en flaske vin i fjor, vil gjøre noe annet i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...