Gå til innhold

Julegavetips 2011


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Kan jo kjøpe noe klær til broren din på http://www.session.no/, hvis ikke det blir litt fjortis? Eller er han sånn ungdommelig/sportslig i stilen? Evt. gavekort på sportsbutikk? En snowboard/vinterlue/hansker..

Billetter til en konsert til typen? Eller abbonnement her: http://historienet.no/

Ellers liker vel alle en times massasje hos profesjonelle, kinobilletter, andre opplevelser, spiselige ting.

Eg kjøpte sko til broren min i fjor, kanskje han begynner å bli lei av å få kle. Lurte på å kjøpe noke musikk ting til han, men er liksom ikkje sikker. Skal liksom ikkje vere for dyrt. Han spela gitar, men veit ikkje heilt kva eg skulle kjøpt.

Typen min fekk gave kort på massasje i fjor. Eg skal sjekke opp den historienet greiene. Gjerne kom med fleire forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt på julegaver selv:D Det er så morro. Kanskje tipsene mine kan være hjelpsomme til noen av dere:-)

Til f.eks pappa, stefar osv så tenkte jeg på spekemat. Det slår aldri feil. Enten finne en side på nettet der de har ferdigfylte kurver med forskjellige skinker, syltetøy osv. Eller finne en slik butikk et sted å kjøpe selv.

Har også oppdaget siden Coolstuff.no der de har masse forskjellige tøffe ting. Har bestilt Slippies boots og Slippies tøfler til mamma og pappa blant annet. Myke tøfler man varmer noen sekunder i mikrobølgeovnen så varmer de føttene helt nydelig.

Så bestilte jeg den der Catflip Poteluke til kattene i huset. Og det morsomste til sist Candygrabber til min nevø og niese. Dere vet sånn tivoli opplegg der man legger på penger også er det en sånn klo som man styrer til å fange f.eks bamser eller godteri.

Så har jeg også sett innepå bokkilden osv inne på nett at "Reisen hjem" og "Snøbarnet" ser ut som to fantastiske og spennende bøker, de ligger på topp begge to. Det kan jo være en fin gave til de som elsker å lese og kose seg :-)

Alle gavene ligger på 200 hundrelappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de nydeligste bodyene til niesen min i går :hjerter_rundt: Det er kanskje kjedelig, men hun er 9mnd i desember og de trenger litt sånne ting.

Bestefar er veldig glad i sånne lysene ting han kan ha i hagen, så kjøpte en sånn fugl. Blir ladet opp av solen eller noe =/ :skratte: Helt forferdelig, men alle må vel ha noe å spare på!!

:gave: :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt meg ned nå idag og tenkte jeg skulle bli (nesten) ferdig med julegavene.

Feks mamma vil ha et langt smykke, veske, strømpebukse og øredobber. (Hun har bursdag rett før jul så det blir 2 gaver)

Jeg begynte å lete på bla. ASOS etter smykker og vekse, men jeg er helt lost :( Er det andre steder bortsett fra ASOS, NELLY og GINA-T??

Foreløpig har jeg endt opp med ny jakke og topp til meg selv istedet :fnise:

Jeg skal lese litt mer gjennom tråden, men om noen har tips til far og kone, så tar jeg gjerne imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt meg ned nå idag og tenkte jeg skulle bli (nesten) ferdig med julegavene.

Feks mamma vil ha et langt smykke, veske, strømpebukse og øredobber. (Hun har bursdag rett før jul så det blir 2 gaver)

Jeg begynte å lete på bla. ASOS etter smykker og vekse, men jeg er helt lost :( Er det andre steder bortsett fra ASOS, NELLY og GINA-T??

Foreløpig har jeg endt opp med ny jakke og topp til meg selv istedet :fnise:

Jeg skal lese litt mer gjennom tråden, men om noen har tips til far og kone, så tar jeg gjerne imot :)

Ellos og La redoute har dameklær og tilbehør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så langt funnet gave til mamma (lyslykt m/stearinlys) og til nevøene mine på 5 og 7 år.

Guttene skal få hver sin bok og et godteglass jeg skal male navnene deres på. Godteglassene er vanlige syltetøyglass jeg har fylt med litt snop :)

Så har "litt" igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til kusina mi som er 16... i fjor ga jeg henne sminke så jeg vil ikke gjenta meg i år :)... tenkte på parfyme på førsten, men nå fant jeg ut at jeg bare disponerer 200 kr for hver gave jeg skal kjøpe... noen tips?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til kusina mi som er 16... i fjor ga jeg henne sminke så jeg vil ikke gjenta meg i år :)... tenkte på parfyme på førsten, men nå fant jeg ut at jeg bare disponerer 200 kr for hver gave jeg skal kjøpe... noen tips?

:)

Viss ho er glad i bøker så går det ann å finne ei god bok til ho, viss ho er glad i å lese engelsk kan du kjøpe ei bok på engelsk til ho.

Tenk på stilen hennar, du kan kjøpe ein fin topp til 200 kr. Eller så kan ein kjøpe fine smykker, øredobbar eller ringar.

Kjøpe ein god pysj er jo ein kjekk gulegåve, eller tøfflar.

Ein CD eller DVD er jo alltids kjekt å få, spesiellt DVD då har ein jo noko å sjå i jula også.

Spel er jo veldig artig, ein kan finne spel som kostar rundt 200 kr.

Bodybutter, håndkrem, ansiktskrem, ansiktsrens, hårkur... Slike ting er også kjekt for ein 16 åring å få (trur eg....).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt meg ned nå idag og tenkte jeg skulle bli (nesten) ferdig med julegavene.

Feks mamma vil ha et langt smykke, veske, strømpebukse og øredobber. (Hun har bursdag rett før jul så det blir 2 gaver)

Jeg begynte å lete på bla. ASOS etter smykker og vekse, men jeg er helt lost :( Er det andre steder bortsett fra ASOS, NELLY og GINA-T??

Hvis du leter litt kan du finne mange skikkelige godbiter på Epla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite hint til dere som vil begynne å handle noen gaver. Er vist elleville dager på sten og størm sentrene så jeg(fikk reklame i posten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite hint til dere som vil begynne å handle noen gaver. Er vist elleville dager på sten og størm sentrene så jeg(fikk reklame i posten)

Takk for tipset!

Får ikke reklame hjem i postkassa, så da er det greit med oppdateringer her:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite hint til dere som vil begynne å handle noen gaver. Er vist elleville dager på sten og størm sentrene så jeg(fikk reklame i posten)

Ja, tusen takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har jeg bestemt meg for å komme igang med julegavene tidlig, og har nå fått en sånn noenlunde oversikt over hva jeg skal kjøpe.

Eneste er at jeg har litt problemer med å finne noe til min søster på 17. Hun er veldig aktiv, glad i jentefilmer/serier, er ikke noe særlig fjollete, og så liker hun å danse. Noen som har noen tips? jeg vil helst unngå å kjøpe dvder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg på sex og singelliv boksen på cdon.com, eller hva med twilight/pretty little liars/gossip girl e.l. fra Play.com

og der leste jeg at du ikke ville gi DVD.

Dansetimer? Twilight-bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leter litt kan du finne mange skikkelige godbiter på Epla

Ja, jeg skulle til å nevne det. Mye bra smykker der, men pass opp, det er mye billigdritt fra ebay som blir solgt under håndlaget-kategorien, desverre. Men det er jo lett å se forskjell da, på masseproduserte greier og ekte håndlagede smykker.

(Er det veldig feil av meg å legge ved en link til min egen eplabutikk, som kun inneholder håndlagede smykker i ekte sølv? I så fall får en moderator bare fjerne linken min. https://epla.no/shops/miriel/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marimor

Jeg syns det aller mest slitsomme med gavekjøp er å ringe rundt til alle tantebarna og finne ut hva vi skal kjøpe til alle sammen (10 til sammen!), og som ikke de andre i familien allerede har kjøpt.

Jeg ble tipset av en kollega om en veldig fin (og norsk!!) side som hun nettopp brukte til bryllupsønskelisten sin: Ønskdeg.no Der kan barna opprette lister og sende til kjente e-postadresser og så kan alle i familien krysse av på listene hva de velger å kjøpe så ingen kjøper det samme. Kjempe lurt! Syns jeg i hvert fall. :jepp:

www.onskdeg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg på sex og singelliv boksen på cdon.com, eller hva med twilight/pretty little liars/gossip girl e.l. fra Play.com

og der leste jeg at du ikke ville gi DVD.

Dansetimer? Twilight-bøker?

Takk for hjelpen, men jeg funnet ut av det selv nå.

Jeg fant en nydelig navle-piercing som jeg synes passer utmerket til henne. Har også funnet ut hva jeg skal gi til mine to andre søstre: Hun yngste (10år) skal få et sett med øredobber, og smykke, og hun eldste(18) skal få en deilig kosemorgenkåpe. Blir sikkert en liten ting i tillegg.

Jeg er student, så prismessing kommer gavene til å ligge rundt 250-300 per søster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss ho er glad i bøker så går det ann å finne ei god bok til ho, viss ho er glad i å lese engelsk kan du kjøpe ei bok på engelsk til ho.

Tenk på stilen hennar, du kan kjøpe ein fin topp til 200 kr. Eller så kan ein kjøpe fine smykker, øredobbar eller ringar.

Kjøpe ein god pysj er jo ein kjekk gulegåve, eller tøfflar.

Ein CD eller DVD er jo alltids kjekt å få, spesiellt DVD då har ein jo noko å sjå i jula også.

Spel er jo veldig artig, ein kan finne spel som kostar rundt 200 kr.

Bodybutter, håndkrem, ansiktskrem, ansiktsrens, hårkur... Slike ting er også kjekt for ein 16 åring å få (trur eg....).

tusen takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiostyrt Lynet McQueen-bil til gutt på 5. Link: http://biit.no/Cars-2-124-Scale-Radio-Controlled-Lightning-McQueen-Car/dp/B004X4L526

"Biler"-walkie talkies til gutt på 5. Link: http://biit.no/Cars-Walkie-Talkie/dp/B0016MAIXA

Tegnematte. Link: http://biit.no/Tomy-Aquadoodle-Classic-Drawing-Toy/dp/B001F7AF4I

Endret av Lumos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...