Gå til innhold

Julegavetips 2011


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På butikken Enklere Liv får man kjøpt mye bra.

I dag så jeg noe som jeg garantert skal skaffe meg i morgen .Parfymeflangkong. Som du kan fylle på direkte fra din egene parfyme! Smart om du bare skal ha litt med deg. Kr 149. Genialt og vunnet masse designpriser. Man kan se hvor mye som er igjen også.

http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?mainCatId=5&subCatId=9&pId=3465#

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bror vil bare ha penger, så jeg tar ut noen hundre lapper, og legger dem inn i ulike lag på en do rull, også pakke den inn.

Noen kommer til å lre fælt, når de får en do rull på julaften :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Trenger sårt noen tips om billige ting som kan legges i en gavepose

Mottakeren er ei jente på 22 år, aner ikke hva hun liker og ikke liker.

Kom litt plutselig på, så jeg er helt blank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger tips til en venninne som nylig har fått en liten jente. Jeg vil gjerne gi henne noe som er bare til henne. Noen som har noen tips? Kanskje det er noen her inne som nylig har fått barn som ønsker seg noe spesielt? :) Ca 200-250 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa- verktøy, barberingssett, genser, bøker,lommebok, gavekort(massaje)

Mamma- smykker, sminke,bøker, parfyme, lommebok, gavekort(spa),smykkeskrin, dagkrem, hudpleie produkter

Bror- leker, bøker,lommebok,gavekort på eks lekebutikk el noe han er opptatt av,film, spill,brettspill

Søster- leker, smykker, sminke, klær, gavekort, sminkepung

Besteforeldre- Noe du har laget selv/ noe du har bakt,om du har barn kan kansje de lage noe eller så kan du gi et bilde av dem

Venner(jenter)- Smykker, gavekort, vesker, neglelakk, manekyrsett, sminkepung,smykketre

Venner(gutt)- bøker, film, spill,cd'er, noe han kan orangisere spill el noe annet i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På butikken Enklere Liv får man kjøpt mye bra.

I dag så jeg noe som jeg garantert skal skaffe meg i morgen .Parfymeflangkong. Som du kan fylle på direkte fra din egene parfyme! Smart om du bare skal ha litt med deg. Kr 149. Genialt og vunnet masse designpriser. Man kan se hvor mye som er igjen også.

http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?mainCatId=5&subCatId=9&pId=3465#

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til svigerforeldrene?

Ca 60 år gamle, Ingen spesielle interesser, har to hytter og det meste annet de trenger har de eller snekrer selv... Liker ting som er gammeldagse, har mye greier fra 1800-tallet... Dette er vanskelig! bøker og kjøkkenting og sånt er ikke aktuelt... Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til svigerforeldrene?

Ca 60 år gamle, Ingen spesielle interesser, har to hytter og det meste annet de trenger har de eller snekrer selv... Liker ting som er gammeldagse, har mye greier fra 1800-tallet... Dette er vanskelig! bøker og kjøkkenting og sånt er ikke aktuelt... Hjelp?

Hva med et gavekort hos kremmerhuset eller søstrene grene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Maria husbygger

Har kjøpt sokker av bambusfiber til hele familien i år. De er antibakterielle og motvirker fotlukt (som er et stort tema i vår familie :laugh: :laugh: :laugh: ) og er veldig komfortable.

Til gutta i familien har jeg kjøpt sorte "dress-sokker" mens til damene har jeg kjøpt korte sokker til trening og sneakers.

Kjøpte mine på doyoubamboo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...