Gå til innhold

Julegavetips 2011


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en ny tråd i år.

Jeg har allerede begynt å handle smått inn til jul.

Har funnet ut hva jeg skal kjøpe til NESTEN alle :nissegutt:

Er tante til ei som blir ett år i mars 2012, og aner ikke hva jeg skal finne på?

Trenger også noen tips til venner og bekjente!? Både gutter og jenter.

Har i grunn ikke lyst til å bruke mer enn 200kr per.

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte denne duftlyspakken til mamma da hun hadde bursdag, det var midt i blinken :jepp:

Kjøpte abonnement på illustrert vitenskap i bursdagsgave til mannen min og han ble kjempeglad for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en kul kaffetermosgreie(vet ikke helt hva jeg skal kalle det) som hun kan ha med ut på terassen når hun røyker i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til din niese: Little People fra Fisher Price. Min niese ELSKER det. Hun fikk sine første little people leker ett par mnd'er før hun fylte 1 år. De har et stort utvalg i alle prisklasser. Du får kjøpt de på nett, i lekebutikk, på europris, nille osv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har handlet en del julegaver allerede, og til barn har vi handlet mye på www.biit.no -masse billige leker av kjente merker. Handler du for over 150 er det gratis frakt, og så lenge en holder seg under 200kr slipper en moms og toll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forslag til din niese: Little People fra Fisher Price. Min niese ELSKER det. Hun fikk sine første little people leker ett par mnd'er før hun fylte 1 år. De har et stort utvalg i alle prisklasser. Du får kjøpt de på nett, i lekebutikk, på europris, nille osv :)

Er egentlig ikke noe barnemenneske, trodde liksom bamser og slikt var midt i blinken jeg :sjenert: Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst? Dere er klar over at vi netoppp er ferdige med august?

Å så? La være å gå inn på juleforumet enda da vet du :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så? La være å gå inn på juleforumet enda da vet du :)

hehe, jeg vet det. HAdde tenkt å ha et smilefjes bak for ikke å virke sur, men jeg glemte det:P Synes det var litt vel tidlig da, jeg har ikke vært på sommerferie enda en gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner tidlig for å slippe julestresset. Har også mange å handle til å år, så da slipper jeg også å være drit fattig i desember :) Jeg syns det er heelt greit å begynne så tidlig som nå!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Interstella

Jeg skal dra til nærmeste dnb nor eller postbank for å hente boka "S for skikk & bank" - den er gratis og passer kjempebra til noen man kjenner som skal flytte hjemmefra eller har nettopp flyttet hjemmefra ;) Har en bror blandt annet som kommer til å trenge den :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til å tenke på noe.

Til søsteren min skal jeg kjøpe velour pysj.

Til God venninne duftolje sett med "vase" og sticks med hennes nr.1 lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til God venninne duftolje sett med "vase" og sticks med hennes nr.1 lukt.

Hva er det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også det er kjekt å begynne tidlig, men så tenker jeg litt på at hvis man kjøper noe nå så kan det vel ikke byttes etter jul..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg faktisk ikke tenkt på en gang jeg =/ hehe.

Jeg har spurt de fleste hva de ønsker seg allerede, og kjøper kun det jeg er 100% sikker på. Venter til litt nærmere jul med de jeg er usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...