Gå til innhold

Julegavetips 2011


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Gjest Consensio

Jeg begynte allerede før sommeren.

Har kjøpt inn noen kurver, noen ingredienser til ting jeg skal lage.

Har også hamstret store badehåndkler som var på tilbud på KID som skal gis bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg holdt på med og lage meg lavkarbo musli idag.. og hadde den på glass og knyttet en sløyfe rundt,..hehe!

så tenkte jeg på.. at.. jeg kan jo gi dette til noen til jul!

altså.. lage ny musli og ha på glass:) noen andre i familien går også på lavkarbo, dermed er det genialt!

tenkte lage muslien, og lage et fint kort med oppskriften på (kanskje hva de kan blande den med) !:) oppi et glass, og sløyfe rundt:) billig og sr fint ut :) + at muslien holder seg godt i tett glass, i motsetning til mye annet lavkarbo:P

min mor fikk en ide forrige jul, om at skal prøve og bruke kun en 50 lapp på øvre familie, noe jeg syns er veldig spennende:)

dermed ser 50 kroners listen slik ut:

søskenbarn - musli

tante og onkel - musli

søskenbarn 2 - en termokopp fra åhlens (2 for 99, dele den på 2 så har man 2 gaver!!)

søskenbarn 3 - barneklær (blir en utfordring for 50 kr:P)

jeg elsker jul, planlegging og kosen rundt det:D

utenom det, er jeg ferdig med de gavene jeg lister under her, skriver dem opp tilfelle noen kan dra nytte av dem til tips :)

mor - poncho fra hennes og mauritz store avdeling (trygt fordi det er poncho, klær utenom det er vanskelig!) + hudkrem,sjal,2 slikkepotter

far - eli kari gjengedals værbok + gavekort på platekompaniet

søster 1 - en samling med små dyr hun ikke får tak i selv, fikk kjøpt dem for en billig penge på ebay :)

søster 2 - litt goth aktig, så hun får: svart eyeliner,svart mascara,2 svarte tights, noen stripete knestrømper fra ebay,en pute,et fargerikt skjerf (finner mye på salg!)

bror - jimi hendrix tshorte fra ebay - gavekort på et senter eller på itunes

veninne 1 - champgneglass, dusjsåpe, bilderamme, håndklær, øredobber (15 kr ebay)

veninne 2 - 2 kokebøker,muffinsformer og servietter

veninne 3 - en hjertebilderamme, poncho, håndkrem, telysholdere,armbånd

veninne 4 - veske,øredobber, dilldall fra hennes type hårstrikker,spenner,vaskeservietter

veninne 5 - liten rosa boks jeg skal fylle med stevia vanilla cream og kanskje sukrin (lavkarbo veninne:P)

sambo har jeg også en plan til, men han kan navnet mitt her inne:P

han ordner med svigerfamilien..:)

jeg har handlet jevnt utover hele året da, ser ut som jeg har brukt mye penger,men det har jeg ikke, funnet mye på salg! også er ebay herlig da:) derfor jeg er ute i god tid der, fordi jeg ikke vil bestille ebay ting i julerushet:) også har 2 av veninnene mine også bursdag i desember, så de får litt store gaver pengemessig:P

Endret av Chevy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips Chevy :)

Hva med en body, sutteklut, bamse, e.l til babyen?

Jeg også elsker ebay :) Bestiller noe nesten hver dag :sjenert: avhengig blitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror det må bli noe slikt :)

haha ja jeg og, oppdaga nettopp ebay, og nå bare noen uker etterpå har jeg vel kjøpt 30 ting, ops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror det må bli noe slikt :)

haha ja jeg og, oppdaga nettopp ebay, og nå bare noen uker etterpå har jeg vel kjøpt 30 ting, ops!

Her også. Turte å bestille min første ting (iphone deksel) i juli :) Og etter det - ja, man kan jo bare si at kontoen blir mindre og mindre.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Turte å bestille min første ting (iphone deksel) i juli :) Og etter det - ja, man kan jo bare si at kontoen blir mindre og mindre.. Hehe..

Hehe jamen man får jo så mye mer for pengene:D love it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei sånn lita pakke med duplo er ei fin gåve til små ungar.

Eg har ikkje tenkt så mykje på kva eg skal kjøpe til folk. Har nok med alle som har bursdag om hausten fyrst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til lillebror på 19 som bor på hybel :)

siden han er gutt, som bor på hybel så tenker jeg etelleannet genialt som har med pzza og sånn og gjøre! altså noe han trenger, men til gutter føler jeg ikke det er vits og komme med ildfaste former ogsånn, med mindre han er glad i og lage mat da:P dette var det første som slo meg.. men kanskje en kokebok med veldig enkle oppskrifter, og etelleannet genialt kjøkkenredskap.. og kanskje noe annet som ikke har med kjøkken og gjøre:P heh.. jeg vet ikke hva han liker jeg :P men jeg tenker i sånne baner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til lillebror på 19 som bor på hybel :)

Støvsuger som virrer rundt på gulvet av seg selv? :fnise:

Hva med: tv-spill, tur-utstyr, kule klær, billetter til konsert, brettspill, verktøykasse, verktøy, fiskeutstyr. Har han planer om å ta båtlappen? Den boken man trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokebok tja.. Han har faktisk laget seg mat :fnise:

Støvsuger har han, ikke sånn fancy på gulvet men :fnise: Han har alt av fiskeutstyr og sånn hm... Kunne det gått an med en sånn flyvende vekkerklokke? (selvom han nok sikkert krever sin hevn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger to tips til en jente som har 6års dag i november og dermed skal ha både bursdagsgave og julegave! Hun er ikke spesielt "jentete", mer litt guttete og litt "tøff". Har ikke peiling på hva hun leker med, tror i grunnen ikke hun leker så mye. De har nettopp flyttet, så noe til rommet kanskje (det er litt tomt enda), men hva???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger to tips til en jente som har 6års dag i november og dermed skal ha både bursdagsgave og julegave! Hun er ikke spesielt "jentete", mer litt guttete og litt "tøff". Har ikke peiling på hva hun leker med, tror i grunnen ikke hun leker så mye. De har nettopp flyttet, så noe til rommet kanskje (det er litt tomt enda), men hva???

Jeg elsket eventyrbøker da jeg var 6. og oppover for den saks skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom byen i dag og fant ulike typer kaffe og te, dette er jo noe man kan gi i gave til de aller fleste! Lukta nydelig og er fint innpakket.. Nå har jeg ikke kjøpt så mange julegaver enda, men regner med jeg kommer til å dra innom der nærmere jul. Tidligere har jeg kjøpt en del tupperware utstyr til forskjellige, som har blitt tatt godt i mot.

Dersom folk ikke helt vet hva de skal kjøpe til meg i gave så synes jeg det alltid er jeft meg duftelys, ullsokker, gode bodylotion (f.eks. sånn fra bodyshop), ansiktskremer, gode dusjsåper, fenalår (f.eks. ordne en liten kurv med litt spekemat og flatbrød), osv.. Det er liksom ting som man alltid kommer til å ha bruk for på et vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor kjøpte du kaffe og te?

På helsekost butikken, der har de utroilg mange sorter som er litt utenom de vanlige som de selger på rema liksom.. artig med noe man bare kjøper en skjelden gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger gavetips til jente 22 år :)

Er jente på 22 selv, men fint hvis du kan si litt mer om hun, og ca pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger gavetips til jente 22 år :)

Gavekort i en av hennes yndlingsbutikker (klær, interiør, parfymeri) hårprodukter, hudprodukter, bok (om hun liker å lese), film¨, kubbelys med stake av noe slag, duftolje med sticks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kokebok tja.. Han har faktisk laget seg mat :fnise:

Hva med en skikkelig kokkekniv (eller alternativt en skikkelig brødkniv) + skjærefjøl av god kvalitete som ser litt "snasen" ut ? :)

- en god kniv kan slipes gang etter gang, han vil ha den i evigheter, - og antageligvis etter en stund ikke forstå hvordan han kunne leve uten :fnise:

Edit: Egne tips ja (som tråden handler om) :flau:

Innkjøpt - gensere og cardigans fra John Smedley (i tynn, tynn merino ull - fantastisk kvalitet ! - alle får ett plagg hver :) )

Alle får en liten ladning med hverdagsundertøy hver.

Herrene får deo (Armani til noen og Calvin Klein til andre)

Ullstrømpebukse og skjerf/sjal til damene.

Oral B - Elektriske tannbørster

Bakebok

Gavekort på Polet (kjøpes i desmber grunnet varigheten på gavekortet). Oljer fra Olivers & Co

- det var vel det.... :)

Blir nok jul i år også gitt :fnise:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...