Gå til innhold

Julegavetips 2011


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Vil tipse om dusjradio jeg. Passer til mange forskjellige folk. Og så er det jo koselig å høre på fin musikk mens en dusjer :D

Hadde vært noe for samboeren :fnise:

I år blir det gavekort på massasje til stefar. Har virkelig ikke peil, og han liker å få massasje i ny og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har tenkt ut ein litt morsom gåve som eg skal gje til mora mi.

Planen er å ta ein piknikk kurv og fylle den med ting som ho ynskjar seg. Eg snakka med ho på telefon og ho ramsa opp ein del småting som ho ønskte seg, så då kom eg på den ideen.

Eg har tenkt å fylle den med: Ei pocket-bok (eller to), Cd (som eg finner på tilbud), DVD (på tilbud), eit par hanskar/vottar, dia-sjokolade, thights, ramma inn bilde av meg, gåvekort på kino osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til venninne som ikke er sånn veldig jentete? Hun har litt retro-stil, vanskelig å kjøpe klær, sjal osv til. Og hun går ikke med klassiske smykker, og sminker seg lite. Liker musikk, kultur,.. ja. Vanlige ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Tips til venninne som ikke er sånn veldig jentete? Hun har litt retro-stil, vanskelig å kjøpe klær, sjal osv til. Og hun går ikke med klassiske smykker, og sminker seg lite. Liker musikk, kultur,.. ja. Vanlige ting ;)

platespiller? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å starte en ny tråd i år.

Jeg har allerede begynt å handle smått inn til jul.

Har funnet ut hva jeg skal kjøpe til NESTEN alle :nissegutt:

Er tante til ei som blir ett år i mars 2012, og aner ikke hva jeg skal finne på?

Trenger også noen tips til venner og bekjente!? Både gutter og jenter.

Har i grunn ikke lyst til å bruke mer enn 200kr per.

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nettbutikken www.whiteplanet.no har de noen gode "julekalendertilbud" hver dag. F.eks får du i dag Kari Traa Butterfly Tee til 200 kr. Den er super og koster til vanlig 399 kr. Tips til venninne, mor, tante osv som liker å trene kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til min samboer... Skal kjøpe jean paul vinterjakke :) den er litt dyr men det får gå.... :)

Men vi har oxo 5 års dag til helga så han må jo få en gave da også :)

Ellers er jeg ferdig med alle julegavene for i år... Deilig være ferdig tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært helt supert, men jeg synes jo det stod utrolig lite informasjon her, da... når,hvor,hvem,hvordan?

La ved link, let litt selv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ved link, let litt selv :fnise:

Jeg var inne på linken, men det stod jo ikke noe der etter hva jeg kunne se...det var jo der inne jeg syntes det var dårlig med informasjon, ikke fra deg :ler:

Men jeg sendte en mail med litt spørsmål, så får jeg vel svar etter hvert :)

Endret av Brukernavn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...