Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser den. Hang meg visst bare litt opp i dette med den løse avtalen. Kudos for tålmodet ditt, jeg hadde ikke holdt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÆSJ, jeg hater denne mellomfasen! Hvorfor sender han ikke melding til meg eller ringer? ARGH! I forrige uke gjorde han det hele tiden, nå gjør han det ikke lengre. Hater dette spillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg tro? Hjelp meg!

Har møtt en fyr to ganger, begge gangene har gått veldig bra og han har vært raus med komplimentene. For to uker siden spurte han både torsdag, fredag og lørdag om jeg hadde planer (og det hadde jeg, så vi fikk ikke møttes da). Han virket veldig keen. Så møttes vi for en ukes tid siden, og etter det har jeg hørt lite fra han. Jeg har tatt initiativ til å møtes tre ganger, og han har hatt planer de gangene jeg har foreslått, men han har ikke foreslått ny dato.

Jeg spurte han rett ut om han ville at jeg skulle slutte å ta initiativ, og da svarte han "Ikke stopp". Han skriver også ting som "Hei deilige jente" og "hvis jeg hadde vært hjemme skulle jeg hentet deg med en gang", men han tar ikke initiativ til konkrete planer.

Jeg aner ikke hva jeg skal tro eller mene eller tenke - er han interessert eller ikke? Han svarer alltid på meldingene mine, og alltid hyggelig og søtt, men han sender sjelden først (iallfall den siste uka). Må jeg bare holde ut og vente på at han skal sende først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg tro? Hjelp meg!

Har møtt en fyr to ganger, begge gangene har gått veldig bra og han har vært raus med komplimentene. For to uker siden spurte han både torsdag, fredag og lørdag om jeg hadde planer (og det hadde jeg, så vi fikk ikke møttes da). Han virket veldig keen. Så møttes vi for en ukes tid siden, og etter det har jeg hørt lite fra han. Jeg har tatt initiativ til å møtes tre ganger, og han har hatt planer de gangene jeg har foreslått, men han har ikke foreslått ny dato.

Jeg spurte han rett ut om han ville at jeg skulle slutte å ta initiativ, og da svarte han "Ikke stopp". Han skriver også ting som "Hei deilige jente" og "hvis jeg hadde vært hjemme skulle jeg hentet deg med en gang", men han tar ikke initiativ til konkrete planer.

Jeg aner ikke hva jeg skal tro eller mene eller tenke - er han interessert eller ikke? Han svarer alltid på meldingene mine, og alltid hyggelig og søtt, men han sender sjelden først (iallfall den siste uka). Må jeg bare holde ut og vente på at han skal sende først?

Har du gitt han noe inntrykk av at du ikke er så interessert som du burde være?

Hvis ikke, så er det vanskelig å forstå noe annet enn at han nå ikke er like interessert lenger etter deres siste møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det går rette veien for meg også. Nå har jeg nettopp vært sammen med han hele helgen + flere dager fra forrige uke. Vi har sovet hos hverandre 5 dager på rad nå. :sjenert:

Vi begynner virkelig å bli ordentlige kjærester, og han sender fortsatt meldinger hver dag :) Det er alltid han som tar intiativ til å være med meg (i vært fall 98% av gangene). :rodmer:

I dag skrev han melding at han kunne komme til meg, men jeg sa jeg ikke kunne. Rett og slett for jeg ikke vil at vi skal komme ALT for godt innpå en annen etter bare to mnd. Må savne hverandre litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blånd: jeg skjønner det;) hadde det vært første gang hadde jeg selvsagt tatt det med ro! Men jeg har jo mye følelser for han alt og det gjør vondt å si stopp... Stikker litt ekstra når jeg tenker på at folk som kjenner oss begge sier vi er perfekt for hverandre=\ ikke at det nødvendigvis stemmer, men jeg er litt enig selv:P er en jeg alltid har kunnet prate med, han har sett meg lykkelig, sint og når jeg gråter.. Han kjenner meg inn og ut og jeg føler jeg kjenner han like godt så var med tungt hjerte jeg tok avgjørelsen..

Ordjente: jeg tror han liker deg, men du kan jo prøve å vente til han tar kontakt og initiativ til å møtes da:) er ikke lett! I know! Lykke til uansett:D

Padawan: så gøy:D er veldig deilig følelse når det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gitt han noe inntrykk av at du ikke er så interessert som du burde være?

Hvis ikke, så er det vanskelig å forstå noe annet enn at han nå ikke er like interessert lenger etter deres siste møte.

Nei, tror ikke jeg har gitt han inntrykk av at jeg ikke er så interessert som jeg burde være. Føler balansen har vært ganske bra, helt fram til nå.

Meeen kanskje du har rett i at han rett og slett ikke er så interessert etter det siste møtet vårt. Æsj.

Bør jeg vente med å ta kontakt til han eventuelt gjør det da?

Jeg har ikke vært singel på lenge, så dette er nytt og spennende og frustrerende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordjente: jeg tror han liker deg, men du kan jo prøve å vente til han tar kontakt og initiativ til å møtes da:) er ikke lett! I know! Lykke til uansett:D

Tusen takk for svar, shoppedilla! Jeg skal vente med å ta kontakt til han eventuelt gjør det. Og gjør han det ikke, så vet jeg jo hva som har skjedd... Bare å være tålmodig med andre ord.

Åh, jeg er glad jeg har dere her inne å snakke med om dette! Jeg kan egentlig ikke snakke med noen av vennene mine om det (er ganske nylig kommet ut av et langt forhold og orker ikke å fortelle heeeele greia). Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke jeg har gitt han inntrykk av at jeg ikke er så interessert som jeg burde være. Føler balansen har vært ganske bra, helt fram til nå.

Meeen kanskje du har rett i at han rett og slett ikke er så interessert etter det siste møtet vårt. Æsj.

Bør jeg vente med å ta kontakt til han eventuelt gjør det da?

Jeg har ikke vært singel på lenge, så dette er nytt og spennende og frustrerende for meg.

Det er aldri lett å vite selvfølgelig.

Du kan jo vente noen dager, og hører du ikke noe da, så kan du jo spørre om han ikke er interessert lenger. Tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at vi har denne tråden! :) Den ble opprettet akkurat i det jeg havnet i mellomfasen og selv om jeg er superfrustrert nå mens han er på ferie og er superdårlig til å sende meldinger, har jeg fremdeles håp om at det ikke er så lenge til jeg kan smyge meg ut av mellomfasen og inn i den neste... Jeg kjenner i hvert fall at jeg har behov for å snakke med ham når han kommer tilbake om hva han tenker om oss, sånn at jeg skal slippe å føle meg så usikker med en gang det er noe. Enten får jeg vel høre at han ikke vet hva han vil/ikke vil fortsette (i så fall synes jeg det er skikkelig teit av ham å presentere meg for alle vennene sine...), eller så får jeg høre at han tror at det kan bli oss en gang. Alt føles bedre enn uvitenhet akkurat nå i hvert fall!

Jeg har blitt dumpet tre ganger før, så når jeg dater noen, jeg går ofte rundt med en fæl følelse inni meg som sier at dette også kommer til å ende med at jeg blir såret, men jeg håper inderlig at jeg tar feil denne gangen... Jeg prøver å berolige meg selv med at jeg analyserer alt i verste betydning og at det strengt tatt ikke er noen grunn til å tro at han plutselig ikke er interessert lenger, men jeg blir jo veldig bekymra siden jeg ikke har hørt noe på to dager... :trist: Men men, han har jo vært ganske dårlig på dette med sms hele veien, og nå har jeg i hvert fall bestemt meg for at jeg ikke skal sende et pip før jeg hører noe.

He he :fnise: Jeg ser at jeg i stedet velger å skrive en lang avhandling her inne. Bedre at jeg plager andre i mellomfasen, sånn at jeg holder ut lysten til å sende ham noen ord! Jeg vet at det sikkert er teit å spille sånne spill, men jeg må nesten gjøre det sånn hvis jeg skal få sjekket hvor lang tid det tar før han tenker på å sende meg melding... Selv om jeg er litt redd for at jeg ikke hører noe før han er hjemme... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man i mellomfasen er det jo få eller ingen venner som vet hva som skjer så da er det greit å ta slikt her.

Er dette noe som gjelder for de fleste her? Veldig mange av både hans og mine venner vet om oss, men jeg skriver her likevel fordi jeg ikke vil plage vettet av venninnene mine hver gang jeg blir helt nevrotisk... :fnise: Et par plager jeg jo en del, men det er alltid godt å skrive med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

da har dere kommet lenger enn meg iallefall.. jeg pleier iallefall å vente litt før jeg begynner å "spre ordet" til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har dere kommet lenger enn meg iallefall.. jeg pleier iallefall å vente litt før jeg begynner å "spre ordet" til venner og familie.

Ja, vi har truffet hverandre siden begynnelsen av juli og jeg har truffet vennene hans og litt av familien, så da blir det etter hvert vanskelig å holde det skjult. I tillegg har jeg bodd sammen med familien min de to siste månedene og da er det vanskelig å dra på overnattingsbesøk hos samme fyr flere ganger uten at de blir nysgjerrige... :sjenert: Dessuten synes jeg det er vanskelig å ikke snakke med venninnene mine om det når jeg treffer noen som jeg liker så godt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Sukk* Da ser det ut som om min mellomfase er på vei til å gå tilbake til ingentingfase. Har holdt på med en nå i 2 mnd, og har kjent han en god stund før det. Hører mindre og mindre fra han, og han har ikke lenger like lyst til å treffes virker det som. Jeg har vært ganske skeptisk hele veien egentlig, siden jeg allerede kjenner han. Og har ikke før nå i det siste begynt å ta mer kontakt selv. Mulig jeg har driti meg ut på å ikke vise nok interesse selv, men jeg er så redd for å slippe han for dypt innunder huden. Og på meg virker det egentlig mest som om det var jakten som var interessant for han. Nå når jeg har begynt å ta litt mer kontakt enn jeg har gjort, trekker han seg unna. :tristbla: Jaja...man får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Da ser det ut som om min mellomfase er på vei til å gå tilbake til ingentingfase. Har holdt på med en nå i 2 mnd, og har kjent han en god stund før det. Hører mindre og mindre fra han, og han har ikke lenger like lyst til å treffes virker det som. Jeg har vært ganske skeptisk hele veien egentlig, siden jeg allerede kjenner han. Og har ikke før nå i det siste begynt å ta mer kontakt selv. Mulig jeg har driti meg ut på å ikke vise nok interesse selv, men jeg er så redd for å slippe han for dypt innunder huden. Og på meg virker det egentlig mest som om det var jakten som var interessant for han. Nå når jeg har begynt å ta litt mer kontakt enn jeg har gjort, trekker han seg unna. :tristbla: Jaja...man får vel bare vente å se.

samme her :( han svarer på alle sms,men han har sluttet å ta kontakt... har skikkelig vondt i magen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Da ser det ut som om min mellomfase er på vei til å gå tilbake til ingentingfase. Har holdt på med en nå i 2 mnd, og har kjent han en god stund før det. Hører mindre og mindre fra han, og han har ikke lenger like lyst til å treffes virker det som. Jeg har vært ganske skeptisk hele veien egentlig, siden jeg allerede kjenner han. Og har ikke før nå i det siste begynt å ta mer kontakt selv. Mulig jeg har driti meg ut på å ikke vise nok interesse selv, men jeg er så redd for å slippe han for dypt innunder huden. Og på meg virker det egentlig mest som om det var jakten som var interessant for han. Nå når jeg har begynt å ta litt mer kontakt enn jeg har gjort, trekker han seg unna. :tristbla: Jaja...man får vel bare vente å se.

samme her :( han svarer på alle sms,men han har sluttet å ta kontakt... har skikkelig vondt i magen :(

Huff, så trist lesning... :tristbla: Jeg kjenner at jeg er veldig bekymra for å havne i samme situasjon selv akkurat nå, men jeg får vel holde ut litt til før jeg konkluderer.

Hvor mange dager har du gått uten å sende melding, siden du sier at han svarer deg, men ikke tar kontakt selv? Og hvor lenge siden er det du så ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist lesning... :tristbla: Jeg kjenner at jeg er veldig bekymra for å havne i samme situasjon selv akkurat nå, men jeg får vel holde ut litt til før jeg konkluderer.

Hvor mange dager har du gått uten å sende melding, siden du sier at han svarer deg, men ikke tar kontakt selv? Og hvor lenge siden er det du så ham?

Jeg sendte melding både torsdag og fredag og han svarte,veldig hyggelig som han alltid pleier pga han er en veldig høflig person.Hele helg og i dag...uten en eneste lyd.Forrige helg var vi hjemme hos han(ca 9 dager sist da :( )Denne uken har jeg barnefri og har så lyst til å være sammen med ham ,men det ser ikke lovende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...