Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Status her i gården er at ting er bra. Nå. Jeg var litt barnslig og hang lovehearts som sto "kooos" på rundt speilet på bilen hans da han var på jobb i går (jeg jobber like ved), da fikk jeg melding om at jeg var skjønn og at han savnet meg. Var litt redd for at den kunne slå begge veier, men det skal mye til for å skremme denne fyren tror jeg. Etterpå prata vi på FB i flere timer hvor han var veldig så raus med komplimentene. Men det er nå, i morgen er jeg sikkert nervevrak for ett eller annet igjen.

Pling pling pling.

Morsom ting og gjøre og fint det gikk så bra :)

Fikk en veldig koselig melding i dag på fb, så det er jeg selvsagt veldig glad for, men den fikk meg ikke heeelt opp... hehe, mye vil ha mer ;)

Begynte å tenke over hvor lenge jeg har kjent han, og det er jo ikke sååå lenge.. hm... skal roe meg ned mange hakk. Håper vi får til et møte i neste uke, begge er opptatt til over helga og vi bor ikke på samme sted engang, men et evt møte får han ta initiativ til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha jo selvsagt kjent litt på den selv. Når folk spør hvordan det går, og jeg akkurat den dagen ikke har hørt noe. Men jeg har ikke fortalt så mange om ham, så derfor er behovet for å snakke ganske stort. Kanskje det er derfor jeg er i denne tråden så ofte. :sjenert:

Da vil han jo vise deg frem litt, og det er definitivt bra. :) Hvor lenge har dere truffet hverandre? Mulig det står tidligere i tråden, men jeg er litt lat.

Status her i gården er at ting er bra. Nå. Jeg var litt barnslig og hang lovehearts som sto "kooos" på rundt speilet på bilen hans da han var på jobb i går (jeg jobber like ved), da fikk jeg melding om at jeg var skjønn og at han savnet meg. Var litt redd for at den kunne slå begge veier, men det skal mye til for å skremme denne fyren tror jeg. Etterpå prata vi på FB i flere timer hvor han var veldig så raus med komplimentene. Men det er nå, i morgen er jeg sikkert nervevrak for ett eller annet igjen.

Pling pling pling.

Wow! Du er jo skikkelig tøff! Kult! Jeg tør ikke engang å sende ham melding fordi jeg synes det er hans tur og ikke vil være masete... :sjenert: Jeg tror dessverre ikke at han jeg dater er så glad i å skrive i evigheter, men han pleier i hvert fall å svare på meldingene mine og vi sender omtrent annenhver gang.

Nå er det snart tre måneder siden jeg traff ham for første gang, så det begynner å bli en stund. Jeg har truffet et par av vennene hans fra før og han har truffet en av mine, og når vi har vært sammen med dem, har han holdt meg i hånden og kysset meg.

I dag er en kjip dag egentlig, for jeg sendte ham en nattamelding i går som han ikke svarte på og jeg har ikke hørt noe fra ham i hele dag... Hvorfor kan han ikke bare sende meg en melding?!?! :kjefte: Jeg blir jo like usikker mellom hver eneste gang vi møtes når det er sånn... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Du er jo skikkelig tøff! Kult! Jeg tør ikke engang å sende ham melding fordi jeg synes det er hans tur og ikke vil være masete... :sjenert: Jeg tror dessverre ikke at han jeg dater er så glad i å skrive i evigheter, men han pleier i hvert fall å svare på meldingene mine og vi sender omtrent annenhver gang.

Nå er det snart tre måneder siden jeg traff ham for første gang, så det begynner å bli en stund. Jeg har truffet et par av vennene hans fra før og han har truffet en av mine, og når vi har vært sammen med dem, har han holdt meg i hånden og kysset meg.

I dag er en kjip dag egentlig, for jeg sendte ham en nattamelding i går som han ikke svarte på og jeg har ikke hørt noe fra ham i hele dag... Hvorfor kan han ikke bare sende meg en melding?!?! :kjefte: Jeg blir jo like usikker mellom hver eneste gang vi møtes når det er sånn... :sukk:

Tja, tøff og tøff. Går veldig opp og ned, det der. Tenkte vel bare at jeg ville gjøre noe fint som ikke var for klissete, og om det ble for mye for ham, så var han virkelig ikke nok interessert uansett. Men det ble godt tatt i mot da. Når det gjelder meldinger er jeg sånn som deg, selv om han ofte har sagt "kanskje vi skal finne på noe i morgen, du får sende en melding." Og når jeg sier at jeg ikke vil mase, så sier han at han ikke oppfatter det som mas. Men jeg føler det sånn likevel. Vi jenter er virkelig litt for nevrotiske for vårt eget beste.

Og han har sikkert bare vært opptatt, Liel. Er så lett å tenke det verste, men jeg tror rett og slett ikke mannfolk er som oss når det gjelder konstant kontakt via meldinger. Men frustrerende er det uansett. Håper du hører fra ham snart!

Ser ikke ut som jeg får treffe "min" i dag heller. :sukk:

Lykke til til deg også, Honeybee. Det må jo være ekstra kjipt å ikke bo på samme plass engang. :klemmer:

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at gutta nok ikke er så opptatt av å sende meldinger frem og tilbake i all evighet. "Min" gutt svarer på melding, svarer ganske masse også, men slutter når det ikke er noe opplagt å svare på i meldingen jeg sender... Nå har jeg latt være å sende melding en stund for å se om han tar initiativ. Intet ennå...men det er nok like greit. Tror nok jeg la litt mye i det som skjedde sist gang jeg så ham. Jeg ser ham igjen om et par uker, skal på en bursdagsfest hos noen felles venner. Spent på hva som skjer da, men frem til da skal jeg prøve å glemme ham hvis jeg ikke hører noe. Jeg får jo ikke gjort noe fornuftig hvis jeg bare går og tenker på ham hele tiden :kjefte:

(Jeg bare håper inderlig at han ikke sjekker opp en annen dame på den festen vi skal på. Kjenner at det ville gjort meg ganske lei meg... Han er en snill gutt, men hvis han ikke forstår hva jeg føler for ham så er det jo ikke slemt av ham å prøve seg på en annen... :tristbla: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, perfekte tråd for meg!

Jeg er egentlig ganske ny singel og har allerede truffet en. Har kjent han en stund, men det er først etter at jeg ble singel det ble en slik "flørtete" tone. Saken er, vi rota på byen, jeg ble med han hjem helga etter og derifra har vi møttes både edru og i fylla for å kose og ha litt god sex...

Jeg vet ikke om jeg skal kalle det en mellomfase for jeg er ikke ut etter et forhold. Men jeg er litt betatt. og kikker for ofte på mobilen min.. Og kan kjenne litt sjalu følelse om han gir oppmerksomhet til andre jenter. Som jeg forsåvidt har merket han også kan bli. Uansett, usikker på om han vil mer eller bare ha det slik som nå. For min del har jeg det perfekt nå. Han er dødskjekk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte nettopp "gutten min" en sms hvor jeg skrev: "Miss you"

Har ikke fått svar enda! Blæh.. og han har alltid mobilen på seg.

Er bare gått 10 min da! :fnise:

Er vi ikke patetiske? :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har menn et mer avslappet forhold til denne mellomfasen? Hvorfor er de vi som sitter og er nervøse og venter ytterst på stolen for å få svar på en sms? Hvorfor er ikke de angstfylte og paranoide? Blir ikke de like interessert som oss? Er det sånn at ingen menn vil ha kjæreste? Eller er alle oss i mellomfasen bare fanget i nettet til utspekulerte menn som bare vil ha sex, men som har vett til å holde oss på gress til noe bedre dukker opp? Hva er ellers poenget med å IKKE svare på sms?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå må jeg "klage" litt kjenner jeg :gjeiper:

Nå har det gått en måned siden vi begynte å rote, og jeg synes det er vanskelig å vite hvor jeg har han til tider.

Han gir ingen bekreftelse på at han er interessert, for eksempel om jeg prøver å flørte på melding som i "det hadde vært fint å ligge i en armkrok nå ;) " hinthint liksom....så svarer han "hehe kosunge". Og generelt når jeg prøver å hinte til at jeg tenker på han, at jeg skulle ønske vi var sammen akkurat nå, så svarer han bare noe lignende da også og tar ikke hintet. eller så vil han ikke ta det.

Jeg har i det store og det hele fått en følelse av at han ikke er så interessert for han tar lite og ingen initiativ til å møtes.

Så jeg tok en prat med han for noen dager siden, og spurte rett ut om han egentlig er interessert og hva det er han tenket med meg og han, siden jeg har fått den følelsen av at han ikke er helt "der".

Og han sa at han ventet på å få det spørsmålet siden han vet selv at han ikke har vært så ivrig, men han er interessert men vet ikke helt om han vil ha forhold nå. Samtidig som han vil bli kjent med meg og egentlig bare se hvor det fører henn. Men han sa han kunne tenke litt på det.

Så i dag når jeg var på besøk hos han så spurte jeg om han hadde tenkt litt.

Og da sa han at han hadde det, men han brukte tid på å få følelser for noen. Så jeg fant ut at jeg skal ikke mase mer om det og se hvordan det går. Jeg merker jo at jeg blir mindre motivert og interessert selv når jeg ikke får noe tilbake på en måte :S

Jeg kjenner jo at jeg vil være mer sammen med han, og spesielt i helgene når vi begge har fri og ikke trenger å tenke på å dra hjem klokken 9 eller 10 på kvelden fordi vi må legge oss. Men han er tydeligvis ikke interessert i så mye mer sånn som det er nå, hittil har vi møttes 1-2 ganger i uken. Og vi bor 20 min unna hverandre og jeg jobber der han bor.

Så jeg tenker litt sånn at hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på en som egentlig ikke har lyst å være sammen med meg som jeg anser som vanlig. altså...når man har noe på gang med noen og er interessert og vil bli kjent, og også kanskje litt betatt.

Så er det vell vanlig å ville være sammen når man kan? og spesielt i helgene?

Jeg blir litt frustrert av det her :tristbla: samtidig som jeg vil gi det tid fordi jeg tror bare han faktisk er veldig treg av seg. Ikke vet jeg. Er vell bare sykt redd for å bli såret, så jeg tørr heller ikke gi 100% av meg selv siden han ikke gjør det heller :S

liker ikke mellomfasen altså :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det middag og kino :popcorn: Skal hjem til han i morgen(Det var jo faktisk mitt forslag :fnise: ) og så skal vi møtes ute på byen på lørdag :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Okei, nå må jeg "klage" litt kjenner jeg :gjeiper:

Nå har det gått en måned siden vi begynte å rote, og jeg synes det er vanskelig å vite hvor jeg har han til tider.

Han gir ingen bekreftelse på at han er interessert, for eksempel om jeg prøver å flørte på melding som i "det hadde vært fint å ligge i en armkrok nå ;) " hinthint liksom....så svarer han "hehe kosunge". Og generelt når jeg prøver å hinte til at jeg tenker på han, at jeg skulle ønske vi var sammen akkurat nå, så svarer han bare noe lignende da også og tar ikke hintet. eller så vil han ikke ta det.

Jeg har i det store og det hele fått en følelse av at han ikke er så interessert for han tar lite og ingen initiativ til å møtes.

Så jeg tok en prat med han for noen dager siden, og spurte rett ut om han egentlig er interessert og hva det er han tenket med meg og han, siden jeg har fått den følelsen av at han ikke er helt "der".

Og han sa at han ventet på å få det spørsmålet siden han vet selv at han ikke har vært så ivrig, men han er interessert men vet ikke helt om han vil ha forhold nå. Samtidig som han vil bli kjent med meg og egentlig bare se hvor det fører henn. Men han sa han kunne tenke litt på det.

Så i dag når jeg var på besøk hos han så spurte jeg om han hadde tenkt litt.

Og da sa han at han hadde det, men han brukte tid på å få følelser for noen. Så jeg fant ut at jeg skal ikke mase mer om det og se hvordan det går. Jeg merker jo at jeg blir mindre motivert og interessert selv når jeg ikke får noe tilbake på en måte :S

Jeg kjenner jo at jeg vil være mer sammen med han, og spesielt i helgene når vi begge har fri og ikke trenger å tenke på å dra hjem klokken 9 eller 10 på kvelden fordi vi må legge oss. Men han er tydeligvis ikke interessert i så mye mer sånn som det er nå, hittil har vi møttes 1-2 ganger i uken. Og vi bor 20 min unna hverandre og jeg jobber der han bor.

Så jeg tenker litt sånn at hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på en som egentlig ikke har lyst å være sammen med meg som jeg anser som vanlig. altså...når man har noe på gang med noen og er interessert og vil bli kjent, og også kanskje litt betatt.

Så er det vell vanlig å ville være sammen når man kan? og spesielt i helgene?

Jeg blir litt frustrert av det her :tristbla: samtidig som jeg vil gi det tid fordi jeg tror bare han faktisk er veldig treg av seg. Ikke vet jeg. Er vell bare sykt redd for å bli såret, så jeg tørr heller ikke gi 100% av meg selv siden han ikke gjør det heller :S

liker ikke mellomfasen altså :snurt:

Å huff! Her må du være forsiktig og jeg snakker av erfaring. Jeg brant meg en del på akkurat dette en gang.

Det gjalt det samme som deg. Var sammen og hadde det gøy, men jeg begynte å stille spørsmål ganske tidlig (samme som deg) hvor dette førte henn og hva han ville. I begynnelsen sa han at han var usikker og skulle "tenke på det". Jeg fortsatte å være med han, og når det hadde gått ca. to uker så spurte jeg han igjen hvor han ville med dette. Jeg merket at desto mer jeg spurte om det, desto mer avvisende ble han. Det endte med at jeg krevde svar (etter to mnd) og han sa at det ikke blir noe, at han hadde bestemt seg.

Når en mann sier han må tenke over det. Så tror jeg ikke de bokstavlig talt setter seg ned for å vurdere. De mener mer "tar det som det kommer, vi ser hva som skjer".

Det jeg vil anbefale deg, som jeg vet hadde funket om jeg hadde spolt tilbake (er ikke lei for det nå i og med at jeg har ny kjæreste men :gjeiper:) hadde vært å ikke brydd meg. Prøv å hold avstand, dyrk dine interesser. Han attituden om at "dersom det ikke blir oss to så er det ikke noe pes overhodet. Klarer meg fint uten han.)

Han kommer til å få litt bakoversveis å tenke.. hva skjer med at jeg ikke har hørt noe i fra henne i det siste? Har hun funnet en annen? Var hun lei av å vente på meg?

Husk at det er han som skal ta intiativ til å danne et forhold med deg. Han som skal kjempe :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte nettopp "gutten min" en sms hvor jeg skrev: "Miss you"

Har ikke fått svar enda! Blæh.. og han har alltid mobilen på seg.

Er bare gått 10 min da! :fnise:

Er vi ikke patetiske? :gjeiper:

Nå er det gått 4 timer og ingen svar.. jøsses! Får satse på han sovna tidlig da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det LonelyAngel sier ikke stemmer i mitt tilfelle. Han har nemlig sagt akkurat det. "Tar det som det kommer, ser hva som skjer". Ordrett. Men jeg vet han ble veldig såret av ekskjæresten og vil ta det sakte.

Jeg tror ikke han holder meg på gress av den grunn. Virker som han begynner å få følelser. Ser lenge på meg, kysser meg og sier at dette begynner å bli "skummelt". Sier jeg er fantastisk og at han savner meg og han prøver å prioritere meg selv om jeg vet han har veldig mye å stresse med akkurat nå. For en stund siden spurte jeg om jeg var den eneste han traff og da sa han at ja, det var jeg. "Multi-dating" og sånne intriger holdt han seg borte fra. Så kynisk var han ikke, om om han hadde vært det så ville han sagt det med en gang vi begynte å møtes. Ikke blir han irritert om jeg er usikker og spør og graver. "Bedre å få det ut med en gang, for uten å kommunisere kommer vi ikke langt".

Nei, jeg har troen på dette, jeg. Har alltid løpt andre veien hver gang jeg har begynt å få følelser, men han er for bra til å gi slipp på. Det hadde vært surt om han var den som løp denne gangen.

Traff han i går og i helgen skal vi reise bort sammen. Gleder meg som en unge. :rodmer:

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir liksom så misunnelig på dere... Alle små ups and downs i mellomfasen. Er tre år siden sist jeg kom lang nok inn i den fasen sånn at det ble gøy. Hmmm. Men nå er jo herr mystisk mann på vei til Norge, så da får vi sjå. Har minimalt med forventninger til at han skal ta kontakt (vi kommer ikke til å bo i samme landsdel før etter jul en gang uansett), men nå som ha først er i landet, og han har masse venner der jeg bor, så er det i alle fall teknisk mulig å møtes tilfeldig.

Egentlig er faktum at jeg denker på herr mystisk mann et sterkt tegn på hvor lenge det er siden jeg virkelig ble tatt pusten på. Come oooon. Bare gi meg noen å jobbe litt med! Trenger bare åbli litt betatt, bittelitt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i mellomfasen en stund og og tok mot til meg etter en skikkelig nedtur en kveld han skulle komme men ikke orket, for han var sliten. Jeg gikk rett i kjelleren, for jeg var sikker på at dette var kun en flørt for han, og at han skyldte på hva som helst for å roe ned/komme seg vekk. Jeg måtte bare få på det rene hvor vi var på vei.

Neste gang vi møttes så spurte jeg ham. Han virket litt overrasket over spørsmålet, men jeg sa klart i fra om at jeg ikke gidder å være noe tidsfordriv. Da går jeg videre, for jeg begynner å ha sterke følelser for ham, og det orker jeg ikke la utvikle seg hvis han bare bruker meg for å komme videre. Jeg spurte også direkte om han er ferdig med x'en og en del andre slike spørsmål.

Jeg fikk til svar at han er helt ferdig med x'n og at han er litt usikker på hva dette blir til, men han er redd for å såre meg. Dessuten har vi begge forpliktelser og er nylig blitt singel, så forholdene er litt usikre. Men han var så ærlig at jeg valgte å gi dette litt mer tid før jeg avsluttet.

Det som har skjedd i ettertid er at han er mer åpen mot meg, gir mer av seg selv og tar oftere kontakt. Hvis vi møtes sammen med andre så ser han mer på meg og smiler oftere enn før, og han er mer ivrig etter å møtes. Han har kanskje også sittet med de samme spørsmålene ang meg. Jeg er tross alt den som sist kom ut av mitt gamle forhold.

Det som overrasket meg mest her en kveld var i forhold til ungene. Han har vært meget opptatt av at de ikke skal skjønne noe (av forskjellige grunner) og det respekterer jeg. Men her en kveld når vi pratet om det så virket det som det var blitt greit at ungene forstår hva som skjer, og det er et tegn på at han er på rett veg. :rodmer: (At hans eldste sannsynligvis har skjønt det allerede er en annen ting ;) ) Og i går kom det er spørsmål som viser at han ikke er redd for at vi skal bli sett sammen :)

Jeg tror dette går rett veg :) Og jeg er bare så dønn forelsket..Han får meg til å gjøre ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle oppleve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i mellomfasen en stund og og tok mot til meg etter en skikkelig nedtur en kveld han skulle komme men ikke orket, for han var sliten. Jeg gikk rett i kjelleren, for jeg var sikker på at dette var kun en flørt for han, og at han skyldte på hva som helst for å roe ned/komme seg vekk. Jeg måtte bare få på det rene hvor vi var på vei.

Neste gang vi møttes så spurte jeg ham. Han virket litt overrasket over spørsmålet, men jeg sa klart i fra om at jeg ikke gidder å være noe tidsfordriv. Da går jeg videre, for jeg begynner å ha sterke følelser for ham, og det orker jeg ikke la utvikle seg hvis han bare bruker meg for å komme videre. Jeg spurte også direkte om han er ferdig med x'en og en del andre slike spørsmål.

Jeg fikk til svar at han er helt ferdig med x'n og at han er litt usikker på hva dette blir til, men han er redd for å såre meg. Dessuten har vi begge forpliktelser og er nylig blitt singel, så forholdene er litt usikre. Men han var så ærlig at jeg valgte å gi dette litt mer tid før jeg avsluttet.

Det som har skjedd i ettertid er at han er mer åpen mot meg, gir mer av seg selv og tar oftere kontakt. Hvis vi møtes sammen med andre så ser han mer på meg og smiler oftere enn før, og han er mer ivrig etter å møtes. Han har kanskje også sittet med de samme spørsmålene ang meg. Jeg er tross alt den som sist kom ut av mitt gamle forhold.

Det som overrasket meg mest her en kveld var i forhold til ungene. Han har vært meget opptatt av at de ikke skal skjønne noe (av forskjellige grunner) og det respekterer jeg. Men her en kveld når vi pratet om det så virket det som det var blitt greit at ungene forstår hva som skjer, og det er et tegn på at han er på rett veg. :rodmer: (At hans eldste sannsynligvis har skjønt det allerede er en annen ting ;) ) Og i går kom det er spørsmål som viser at han ikke er redd for at vi skal bli sett sammen :)

Jeg tror dette går rett veg :) Og jeg er bare så dønn forelsket..Han får meg til å gjøre ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle oppleve :)

Høres lovende ut :)

Så deilig.

Hvor lenge har dere datet? Hva skal til for at dere hilser på hverandres unger?

Er i samme situasjon. Dvs vi har ikke kommet dit, eller turt å snakke om hvor veien går.

Lurer liksom på hvor seriøse vi må være før vi drar inn ungene.

Blir jo nesten som et avstandsforhold nå. Det er over 2 uker til vi kan treffes pga ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff! Her må du være forsiktig og jeg snakker av erfaring. Jeg brant meg en del på akkurat dette en gang.

Det gjalt det samme som deg. Var sammen og hadde det gøy, men jeg begynte å stille spørsmål ganske tidlig (samme som deg) hvor dette førte henn og hva han ville. I begynnelsen sa han at han var usikker og skulle "tenke på det". Jeg fortsatte å være med han, og når det hadde gått ca. to uker så spurte jeg han igjen hvor han ville med dette. Jeg merket at desto mer jeg spurte om det, desto mer avvisende ble han. Det endte med at jeg krevde svar (etter to mnd) og han sa at det ikke blir noe, at han hadde bestemt seg.

Når en mann sier han må tenke over det. Så tror jeg ikke de bokstavlig talt setter seg ned for å vurdere. De mener mer "tar det som det kommer, vi ser hva som skjer".

Det jeg vil anbefale deg, som jeg vet hadde funket om jeg hadde spolt tilbake (er ikke lei for det nå i og med at jeg har ny kjæreste men :gjeiper:) hadde vært å ikke brydd meg. Prøv å hold avstand, dyrk dine interesser. Han attituden om at "dersom det ikke blir oss to så er det ikke noe pes overhodet. Klarer meg fint uten han.)

Han kommer til å få litt bakoversveis å tenke.. hva skjer med at jeg ikke har hørt noe i fra henne i det siste? Har hun funnet en annen? Var hun lei av å vente på meg?

Husk at det er han som skal ta intiativ til å danne et forhold med deg. Han som skal kjempe :klemmer:

oida så kjipt å høre :S ja jeg er forsiktig nå, og har bestemt meg for å ikke mase og bare la det være som det er. Jeg er faktisk ganske flink til å ikke ta kontakt og være litt kostbar :P og han ringer og sender melding om jeg ikke har gitt lyd fra meg på hele dagen. Vanligvis så skriver vi meldinger eller ringes på ettermiddagen så vi skriver ikke flere meldinger om dagen heller.

Jeg bestemte meg for å ikke foreslå å møtes heller før han gjorde det, fordi jeg ville se hvor lang tid det tok før han foreslo det:P og vi har ikke sett hverandre på en uke før han foreslo middag i går ;) Og jeg synes vi hadde det fint, vi begynte å prate om litt "dypere" ting og det har vi ikke gjort før :)

Men nå babler jeg ivei ser jeg, jeg skal ihvertfall fortsette å være forsiktig og ikke håpe for mye. Jeg tenker at det kommer sikkert ikke til å bli noe av så om det gjør det så er jo det bra. Tørr ikke få følelser heller :sjenert:

Hvorfor må vi kvinnfolk kverne sånn over slike ting, slitsomt altså :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skinner sola i min mellomfase igjen! For to dager siden var jeg jo helt nervevrak, så det er helt komisk hvordan det snur... :fnise: Vi var nemlig sammen igjen i går og da hang vi sammen med noen venner av ham også (jeg ante ikke at vi skulle møte dem), og han tok likevel initativ til at vi skulle holde hender o.l., så da er jeg ikke lenger redd for at han har begynt å trekke seg unna. Bare jeg som innbiller meg ting, altså... :gjeiper: Nå gleder jeg meg til festen i morgen! :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go again...

Vi snakket sammen på onsdag og da sa han så mye fint til meg, men nå har jeg ikke hørt noe på halvannet døgn så da kjenner jeg at det begynner å gjøre vondt i magen, hehe :gjeiper:

Huff, huff :sjenert:

Husker en episode fra et annet "forhold" jeg hadde for en tid tilbake. Da hadde jeg vært veldig på ei stund, men så kom barna mine hjem og det ble ikke tid til å ta kontakt, eller jeg glemte det litt på en måte. Da fikk jeg plutselig telefon fra han der han klagde på at jeg ikke var så tilgjengelig som før og han lurte på grunnen til det, hehe ;)

Ble litt oppmuntret da jeg kom på akkurat den, for det viser at det hjelper å være litt tilbakeholden av og til :)

Ønsker dere alle ei god helg. Måtte det gå vår vei tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempedårlig samvittighet nå, han jeg holder på med er så ufattelig forelska i meg, og jeg i han! Men jeg er nysingel, og tar meg selv i både å savne og tenke på eksen, selv om jeg har vært 100% sikker på at det forholdet ikke var liv laget i lang stund, og fortsatt er det, og i å tenke "herregud så fort dette går, hva er det jeg driver med?".. Er det normalt?

Han nye spurte om vi var kjærester, og jeg svarte at jeg var forelsket og det er kun han jeg vil ha, men at jeg ikke kunne svare ja akkurat nå.. stakkar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på en SMS etter 1 og en halv time i går.

Hun lurte på åssen jeg har det, og da svarte jeg at hvis du vil meg noe så reiser du hit og forteller meg det.

Dette var dermed den siste SMSen jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...