Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neei, så kjipt å lese Troilltøva. :klemmer: Håper det ordner seg på et vis, da. Vi har jo med å holde på håpet til det siste. Lykke til iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neei, så kjipt å lese Troilltøva. :klemmer: Håper det ordner seg på et vis, da. Vi har jo med å holde på håpet til det siste. Lykke til iallefall.

Og nå skrev han også at han var usikker på om han ville avslutte det, når jeg spurte han. Han er visst veldig usikker på alt.

hehe ja det er kanskje litt typisk kvinnfolk :sjenert:

Takk for det :klemmer:

Endret av Troilltøva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skrev han også at han var usikker på om han ville avslutte det, når jeg spurte han. Han er visst veldig usikker på alt.

hehe ja det er kanskje litt typisk kvinnfolk :sjenert:

Takk for det :klemmer:

Uff, leit å lese dette :/

Tror det beste er å ikke ta så mye kontakt med han nå, siden han er så usikker... Verre enn oss jo :P

Kanskje han får tid til å savne deg og finne ut at han vil ha deg i livet sitt. Sjansen er jo der... og så kan du gå ut å leve ditt liv og gjøre dine ting mens han bestemmer seg for hva han egentlig vil. Om han finner ut at han ikke vil mer, så har du ihvertfall ikke bare ventet på at han skal bestemme seg, og kanskje finner du noe bedre mens du lever livet :):klemmer:

Her i gården har jeg egentlig roet litt ned. Prøver å ikke forvente meg så mye, bare tenker at jeg er verdt det aller beste og det får han bevise at han er ;) Mulig vi treffes til helgen, men om det ikke skjer så skal jeg ikke gå i hi. Jeg vil ikke leve livet mitt på vent. Livet er til for å leves og så får det skje det som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å slapp av :) ta en date av gangen.. Ikke legg for mye oppi det hele, ikke tenk og overanalyser!

For meg virker det som om han oppriktig liker deg for den du er, og ikke kun er ute etter sex.

Bare len deg tilbake, lev i nuet :) kos deg i hans nærvær ! Ta det som det kommer :)

Lykke til!

Tusen takk:)

Ja, prøver å bare "ta det som det kommer". Kjenner jeg har det greit nå, har ikke noe behov for å rushe et forhold. Kanskje jeg er naiv, men føler han er til å stole på. Føler ingen behov for å f.eks sjekke om han fremdeles er på nettdatingssiden (der vi traffs), mistenke at han er med andre osv. Føler det kun er meg og velger å stole på den magefølelsen og heller ta slaget i trynet om det kommer likevel. Slitsomt å være mistenksom, har brukt så mye energi på det før i tidligere forhold.

For første gang stresser jeg ikke så mye med "sms-delen" heller. Det er ikke noe spill, hvem som skrev først osv. I dag hørte jeg ikke noe hele dagen (han reiste bort i dag, så ikke noen avtale som skulle gjøres) og det gikk helt ok. Sendte en liten god tur-sms til han, og fikk langt svar med mange spørsmål. Flink gutt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje dette er tråden for meg :)

Begynte å snakke med en fyr på søndag, og var på café-date med han i dag, og praten gikk kjempelett og han var så trivelig!

Etterpå så kjørte han meg hjem, selv om han skulle andre veien :)

Noen timer etter han hdde kjørt meg hjem så spurte han meg på facebook-chatten om jeg ville bli med ut å spise sushi på fredag kl 20, som en skikkelig date liksom :klemmer:

Det er kjempelenge siden jeg har vært på date, så nå suller jeg bare rundt i min egen smilende verden og gleder meg til fredag.

(Og jeg lurer på hvordan han lukter...) :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, leit å lese dette :/

Tror det beste er å ikke ta så mye kontakt med han nå, siden han er så usikker... Verre enn oss jo :P

Kanskje han får tid til å savne deg og finne ut at han vil ha deg i livet sitt. Sjansen er jo der... og så kan du gå ut å leve ditt liv og gjøre dine ting mens han bestemmer seg for hva han egentlig vil. Om han finner ut at han ikke vil mer, så har du ihvertfall ikke bare ventet på at han skal bestemme seg, og kanskje finner du noe bedre mens du lever livet :):klemmer:

Her i gården har jeg egentlig roet litt ned. Prøver å ikke forvente meg så mye, bare tenker at jeg er verdt det aller beste og det får han bevise at han er ;) Mulig vi treffes til helgen, men om det ikke skjer så skal jeg ikke gå i hi. Jeg vil ikke leve livet mitt på vent. Livet er til for å leves og så får det skje det som skjer :)

Det er akkurat sånn jeg også tenker, orker ikke sitte på vent. Skal heller vise han at jeg faktisk er singel og kan gjøre det jeg vil (for å minne han på at han ikke har meg kanskje? ;) ) men det føles uansett feil og skulle gjøre noe med noen andre mannfolk da. Så det kommer jeg ikke til å gjøre, ikke at jeg hadde tenkt det heller da :P

Og om han vil at vi skal fortsette så er det greit, eller om det ikke skjer noe som helst så er det også greit :)

Livet er for kort til sånn selvpining, så bra at du også ikke graver deg ned om det skulle bli et nederlag :jepp:

Time for some changes :lur:

Tusen takk:)

Ja, prøver å bare "ta det som det kommer". Kjenner jeg har det greit nå, har ikke noe behov for å rushe et forhold. Kanskje jeg er naiv, men føler han er til å stole på. Føler ingen behov for å f.eks sjekke om han fremdeles er på nettdatingssiden (der vi traffs), mistenke at han er med andre osv. Føler det kun er meg og velger å stole på den magefølelsen og heller ta slaget i trynet om det kommer likevel. Slitsomt å være mistenksom, har brukt så mye energi på det før i tidligere forhold.

For første gang stresser jeg ikke så mye med "sms-delen" heller. Det er ikke noe spill, hvem som skrev først osv. I dag hørte jeg ikke noe hele dagen (han reiste bort i dag, så ikke noen avtale som skulle gjøres) og det gikk helt ok. Sendte en liten god tur-sms til han, og fikk langt svar med mange spørsmål. Flink gutt :fnise:

Det må være deilig å ikke føle noe stress ovenfor de tingene altså, så du er flink der synes jeg :P

Jeg var mye mer avslappet i forhold til sånt før jeg også :kjefte:

Uansett lykke til ;)

Tror kanskje dette er tråden for meg :)

Begynte å snakke med en fyr på søndag, og var på café-date med han i dag, og praten gikk kjempelett og han var så trivelig!

Etterpå så kjørte han meg hjem, selv om han skulle andre veien :)

Noen timer etter han hdde kjørt meg hjem så spurte han meg på facebook-chatten om jeg ville bli med ut å spise sushi på fredag kl 20, som en skikkelig date liksom :klemmer:

Det er kjempelenge siden jeg har vært på date, så nå suller jeg bare rundt i min egen smilende verden og gleder meg til fredag.

(Og jeg lurer på hvordan han lukter...) :rodmer:

Så herlig, virker som om han liker deg :rodmer:

lykke til til deg også :)

Så må du jo fortelle hvordan det gikk? :jepp:

edit: foresten så elsker jeg også hvordan mannfolk lukter (om de lukter godt selvsagt :P )....aaaaaah :daane:

Endret av Troilltøva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også noe på gang med en... :) Men jeg veksler mellom rosa skyer og usikkerhet om hva jeg vil. og litt klaus innimellom.

Ikke lett det heller, og stakkars han da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er tilbake her tror jeg...

Han fikk et sjokk i dag, så han har mer eller mindre stengt meg ute, selv om jeg har gikk ettertrykkelig beskjed om at jeg er tilgjengelig uansett tidspunkt om han ønsker å prate om det som har skjedd.

Så her sitter jeg med vondt i magen. For det første pga det som er skjedd, og for det andre fordi han stenger meg ute fra å være der for ham. Jeg mistenker at han er livredd for å bli såret igjen, og stenger meg ute av den grunn, men jeg får ikke gjort stort med det nå. Men jeg er blitt glad i ham, og har det vondt på hans vegne, og fordi jeg vet han har det vondt...

Huff så vanskelig livet skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og prater med "min" på facebook :rodmer: Vi snakker om å treffes i helga om han ikke skal til en kompis :biggrin: Nå håper jeg inderlig han ikke drar! Savner han så veldig.. Men da må jeg få ræva ut av sofaen og rydde her :gjeiper: Eneste problemet er hvis han drar til kompisen da, så syns jeg ryddinga blir bortkasta.. Blir det til at vi treffes da så henter jeg han etter jobb på lørdag og kjører han hjem før jeg skal på jobb på søndag :hjerter:

ÅHHH jeg gleder meg! Dere må krysse fingrene for meg :biggrin: Føler meg nesten teit nå... Takk for KG :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper "min" og jeg skal sove hos hverandre i helgen. Kjenner det er det jeg lengter etter, ikke det å nødvendigvis ha en kjæreste. Har jeg en å kose med og skrive meldinger med, samt at vi er eksklusive er jeg fornøyd (er vel nesten det samme som kjærester da men:p Blir veldig sliten av den "stole på, ta opp problemer osv"-biten av kjæresteriet).

Jeg simpelthen elsker å ha en å sove med:D

Problemet er at sist helg lå vi i senga HELE søndagen. Veldig herlig, men vet ikke om jeg vil ligge der hele denne søndagen også:P Følte meg ikke veldig fresh uten sminke og dusj i time inn og ut. Jaja, han fikk hvertfall se hvordan et usminket morratryne så ut, og ble ikke skremt av det :fnise:

Jaja, vi blir hvertfall godt kjent på den måten :) På både den ene og den andre måten :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og prater med "min" på facebook :rodmer: Vi snakker om å treffes i helga om han ikke skal til en kompis :biggrin: Nå håper jeg inderlig han ikke drar! Savner han så veldig.. Men da må jeg få ræva ut av sofaen og rydde her :gjeiper: Eneste problemet er hvis han drar til kompisen da, så syns jeg ryddinga blir bortkasta.. Blir det til at vi treffes da så henter jeg han etter jobb på lørdag og kjører han hjem før jeg skal på jobb på søndag :hjerter:

ÅHHH jeg gleder meg! Dere må krysse fingrene for meg :biggrin: Føler meg nesten teit nå... Takk for KG :kghjerte:

Han BØR velge deg framfor kompisen:D

Lykke til hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for sent å henge seg på her? :P

usj.. skikkelig kjip situasjon nå. har holdt på litt frem og tilbake med en fyr i noen mnd. har vært veldig varierende hvor ofte vi har sett hverandre. men de siste ukene har jeg hørt fra han hver eneste dag. må inrømme at jeg har syntes at det har vært litt mye noen ganger også, fordi jeg er litt anti forhold og nærhet, men jobber med saken! greia er den at denne uken er det jeg som har tatt kontakt først hver gang, og om jeg ikke har gjort det har jeg ikke hørt noe. men har fått veldig hyggelige og lange svar tilbake når jeg har tatt kontakt, med spørsmål, at han vil holde rundt meg ol. men alikevel.. nå har jeg ikke hørt fra han på to dager, og nå vil jeg virkelig høre fra han! sykt slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende å lese igjennom denne tråden. mellomfasen er jo nesten den mest spennende synes jeg.

Han fikk vel kalde føtter. Selv om han forgudet barn når jeg traff ham, så forgudet han hvertfall ikke mine. :sjenert: Det positive er at jeg ikke hadde kjent ham så veldig lenge før han fikk denne åpenbaringen.

Men jeg har det relativt bra. Lurer bare på når det skal bli min tur til å treffe den store kjærligheten.

han dukker nok opp før du vet ordet av det. når en ikke har egne barn så blir det jo ganske mye ekstra når en blir kjørester med noen som har barn fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Til Troilltøva

Virker som han ikke er interessert i forhold, men å møtes i ny og ne. (sex)

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Troilltøva

Virker som han ikke er interessert i forhold, men å møtes i ny og ne. (sex)

tja hadde trodd det jeg også hadde det ikke vært for at vi ikke har sex :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på i denne tråden. Er heeelt i starten av noe selv, og det er så spennende og deilig!

...og ikke minst usikkert og nervepirrende :fnise: Vi snakker mye sammen, og han tar ofte kontakt. Håper han liker meg like godt som jeg liker han :) Vi har bare kysset og koset hittil. Vil vente med sex, for er så redd for at han skal miste interessen hvis det skjer for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også noe på gang med en... :) Men jeg veksler mellom rosa skyer og usikkerhet om hva jeg vil. og litt klaus innimellom.

Ikke lett det heller, og stakkars han da :tristbla:

I dag fikk jeg vite at han ikke kan få barn... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg til å ringe han for å høre hva det blir til i dag :gjeiper: Har rydda og vaska hele leiligheten, styra og ordna for at alt skal se bra ut :sjenert: Men jeg unna meg speilegg til frokost da, tilfelle han drar til kompisen! For da har jeg i alle fall en belønning for strevet :gjeiper:

Har bestemt meg for at hvis han velger kompisen over meg i dag så er det sluttfase og ikke mellomfase mer. Greit nok at han hadde en avtale med kompisen, men det virka ikke som om avtalen var helt sikker. Uansett så har jeg kommet mye i siste rekke i det siste så i dag er siste sjansen hans, tror jeg! At det går ann å bli så svak når man er forelska altså! Jaja :biggrin: Måtte bare dele med dere at jeg er super spent nå! Og få øst ut litt tanker her!

Ha en fin lørdag kvinner :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg shoppedilla at dette bør være hans siste sjanse. Jeg hadde også droppet en fyr som prioiterte en løs avtale med kompis fremfor meg i det tilfellet. Lykke til, håper han velger det rette:)

_______________________

Med min går det bra. Han kom hjem fra reise i går med gave til meg :rodmer:

Og jeg har aldri opplevd en fyr som er SÅ tent på meg. Han kan ligge i timesvis og bare snakke om hvor fantastisk kroppen min er. Han er helt fascinert! Er faktisk sånn at jeg blir flau til slutt :sjenert: Han får meg til å føle meg bra, håper ikke det er et spill. Tror ikke det :) Jeg har alltid følt meg usikker på det seksuelle med tidligere partnere, men nå går alt så bra. Det er håp for meg også :fnise:

Huff, var så flau i morges (vi sov sammen), jeg våknet med tidenes kvise rett ved munnen. Ikke et pent syn... Jaja, han vil fremdeles treffe meg i kveld:p

Skal lage mat sammen i kveld. Vet ikke hva enda, men håper det blir brukbart;)

Ha en fin lørdag folkens :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg vite at han ikke kan få barn... :(

Oi :tristbla:

Har ikke lest hele tråden, så beklager om jeg spør om noe du allerede har skrevet.

Men er dere gamle? (gamle og gamle, men som i "tid for barn"-alder). Datet lenge?

Kjip nyhet da:/

Jeg er selv ikke gira på barn med det første, men er liksom noe med det at når man vet at en potensiell partner ikke kan få barn tør man ikke gi alt. Selv om jeg ikke vil ha barn nå, kan det hende jeg vil det om 5 eller 10 år.

Og stakkars fyr, han vet vel at dette skremmer bort kvinner flest:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...