Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, så trist lesning... :tristbla: Jeg kjenner at jeg er veldig bekymra for å havne i samme situasjon selv akkurat nå, men jeg får vel holde ut litt til før jeg konkluderer.

Hvor mange dager har du gått uten å sende melding, siden du sier at han svarer deg, men ikke tar kontakt selv? Og hvor lenge siden er det du så ham?

AB 18:25 her.

Jeg så han sist lørdag for 1,5 uke siden snart. Etter det hørte jeg ikke noe. Sendte han en mld nå på lørdagen, som jeg fikk svar på. Jeg er nok kanskje altfor lite flink til å ta kontakt selv også... Men han gjør meg så skeptisk. Ikke alltid han har svart når jeg har sendt, og da frister det ikke mye å sende enda mer liksom. Sist det gikk ei stønn hvor jeg ikke gav lyd fra meg, lurte han på om jeg var blitt borte siden jeg var stille. Det tok jo jeg som ett positivt tegn, og turte å være litt mer frempå. Men motet forsvinner jo kjapt når det plutselig blir lunkent igjen. Så jeg får bare vente å se hva han gjør, jeg orker rett og slett ikke gjøre meg enda mer sårbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sender supersøte meldinger hele tiden, og er kjempeoppmerksom. Fikk verdens fineste blomsterbukett av han. Tror jeg begynner å bli veldig betatt jeg... :rodme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, fikk aldri den telefonen. Skjønner ikke hvorfor de sier de skal ringe når de ikke gjør det. Er jo bedre å ikke si noe som helst, så har vi ikke forhåpninger. Æsj, altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gitt han noe inntrykk av at du ikke er så interessert som du burde være?

Hvis ikke, så er det vanskelig å forstå noe annet enn at han nå ikke er like interessert lenger etter deres siste møte.

Tenker det samme. Hadde jeg spurt noen om å finne på noe 3 dager på rad og de ikke kunne hadde jeg tatt det som et tegn på at de ikke er interesserte. Man lager tid om man er interessert! Skal ekstremt mye til for å ikke få litt tid noen av de 3 dagene hvis man virkelig vil.

Kanskje han tenker at hun er interessert i et slags forhold, men ikke kjæresteforhold. Er jeg kun interessert i noen, feks for sex eller for å ha i bakhånd, kan jeg være lat med å finne ledig tid for å møtes. Er jeg interessert derimot presser jeg vedkommende inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Endelig litt gode nyheter å dele! Han sendte meg melding tidligere i kveld! :duskedame: Og selv om det kan høres ut som en dårlig unnskyldning, virker det faktisk som om det er problemer med mobilen og at meldingene han sender ikke kommer fram av en eller annen grunn. Så nå er jeg litt mer beroliget og kan nyte livet igjen. Herlighet, jeg ser jo hvor teit det er å la dette ha så stor innvirkning på hva jeg tenker og føler... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått avklart alt jeg var usikker på før helgen, og jeg bare smiler for tiden. Men det som skjedde før helgen var tøft for oss begge. Jeg skjønte ut fra det han skrev at han var på vei til å skyve meg vekk, og det har han bekreftet i ettertid. Heldigvis gjorde han ikke det, og slik jeg oppfatter det så er han mer sikker på OSS nå enn han var før dette skjedde, så jeg føler det tilslutt kom noe godt ut av det.

Vi har fått snakket masse om det som skjedde og lagt det bak oss.

Jeg er sikker på hva jeg vil, for jeg er blitt glad i mannen, men allikevel har vi mange utfordringer foran oss. Bl.a ungene som sikkert har noe de vil ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt fra han siden søndag, på dagen...skal jeg ringe han? Eller sende sms? Eller skal jeg bare vente?

Jeg sendte melding sist, men han var søt tilbake, og jeg svarte ikke på hans siste melding (det var ingenting å svare på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått avklart alt jeg var usikker på før helgen, og jeg bare smiler for tiden. Men det som skjedde før helgen var tøft for oss begge. Jeg skjønte ut fra det han skrev at han var på vei til å skyve meg vekk, og det har han bekreftet i ettertid. Heldigvis gjorde han ikke det, og slik jeg oppfatter det så er han mer sikker på OSS nå enn han var før dette skjedde, så jeg føler det tilslutt kom noe godt ut av det.

Vi har fått snakket masse om det som skjedde og lagt det bak oss.

Jeg er sikker på hva jeg vil, for jeg er blitt glad i mannen, men allikevel har vi mange utfordringer foran oss. Bl.a ungene som sikkert har noe de vil ha sagt.

Godt å høre at du smiler og har fått avklart ting. Kan jeg spørre hvordan du tok det opp? Hvordan gikk du fram? Var det ditt initiativ, og hvordan reagerte han på at du tok intiativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å få bekreftet at det er jeg som har vært bekymret og overanalyserende uten at det har vært noen grunn til det. :happy: På grunn av alle disse trådene her på kvinneguiden om at en mann ikke er interessert hvis han ikke tar kontakt og at vi jenter bare lager unnskyldninger fordi vi ikke vil innse fakta, har jeg selvfølgelig tenkt alle de verste tankene. Men nå vet jeg at han faktisk ikke har mottatt meldingene mine og ikke får fra noen andre heller, så nå er jeg helt beroliget. Det morsomme er jo at han kanskje også har stusset på hvorfor jeg ikke har sendt ham noen meldinger på flere dager, siden han ikke har fått de jeg har sendt. :ler:

Til anonym over: Jeg synes du skal vente til han sender deg melding. Selv om det er hardt, pleier jeg å synes at det er verdt det når man endelig får den meldingen og kan føle seg tryggere på at interessen er gjensidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke direkte i mellomfasen, men jeg må bare skrive her for jeg blir helt koko når jeg har noe med en gutt å gjøre. Møtte en fyr på fest i helga. Har møtt han før også, for vi har felles venner. Han var veldig opptatt av å få telefonnummeret mitt og at vi måtte finne på noe en dag. Jeg har også sendt meldinger med at i ettertid. Det var jeg som sendte først, siden han var ganske masete på festen, og han har foreslått at vi kan finne på noe en dag, men ikke tid eller sted. Dette er altså nok til å gjøre meg sprø. Vi er på et så tidlig stadie at det er alt for tidlig å utvikle følelser, likevel mister jeg konsentrasjonen totalt for andre ting og går egentlig bare å venter på en meling. På en måte tror jeg det er for godt til å være sant at en sånn kjekk fyr virkelig vil møte meg, og på en annen side så har jeg jo håpet. Hvordan få tankene over på andre ting? Jeg er altså ganske aktiv på fritiden for tiden, men tankene henger likevel ikke med :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos min ei natt nå i helga og det var såå koselig :rodmer:

Masse, masse kos ble det også ;) Vet han vil treffe meg igjen, men det blir ei stund til det klaffer at vi kan møtes nå.

Likevel klarer jeg å sitte på fb å vente på at han skal skrive med meg, og blir litt lei meg når jeg ikke hører noe fra den kanten hvis han er pålogget. Uff :gjeiper: Vi har hatt kontakt i dag der, og jeg vet at jeg ikke kan forvente at han vil skrive med meg hele tiden. For alt jeg vet sitter han å jobber og bare er pålogget mens han jobber.. Alt man kan henge seg opp i :filer:

Forelskelse gjør meg rar... og det samme gjør KG meg. Leser om alt som kan gå galt istedenfor å kose meg med tanken på at jeg har noe godt på gang med en skikkelig deilig Mann :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg kun interessert i noen, feks for sex eller for å ha i bakhånd, kan jeg være lat med å finne ledig tid for å møtes. Er jeg interessert derimot presser jeg vedkommende inn!

Det der bør se til å slutte med.

Enten er du interessert eller så er du ikke interessert. Og da skal man oppføre seg deretter. Noe som altså betyr INGEN kontakt når du ikke er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der bør se til å slutte med.

Enten er du interessert eller så er du ikke interessert. Og da skal man oppføre seg deretter. Noe som altså betyr INGEN kontakt når du ikke er interessert.

Jeg driver ikke på med det.

Poenget mitt er at dersom man virkelig er interessert i noen har man ikke "andre planer" dag etter dag. Da prioiterer man vedkommende. Hvis man ikke er så gira derimot...

Gutter takker ikke nei til å ha ei jente i bakhånd. Jeg er ikke interessert i å ha mer enn en gutt, men vet av erfaring hvordan de tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver ikke på med det.

Poenget mitt er at dersom man virkelig er interessert i noen har man ikke "andre planer" dag etter dag. Da prioiterer man vedkommende. Hvis man ikke er så gira derimot...

Gutter takker ikke nei til å ha ei jente i bakhånd. Jeg er ikke interessert i å ha mer enn en gutt, men vet av erfaring hvordan de tenker.

Joda, jeg kan være enig med deg i det.

Men du skal ikke tro at det bare er gutter som syns det er greit å ha noen i bakhånd. Dette må man dessverre sette en stopper for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du smiler og har fått avklart ting. Kan jeg spørre hvordan du tok det opp? Hvordan gikk du fram? Var det ditt initiativ, og hvordan reagerte han på at du tok intiativ?

De tingene vi avklarte i helgen hadde i utgangspunktet ikke noe med forholdet oss mellom, men det påvirket selvfølgelig det også.

De avklaringene trengte jeg ikke å ta opp, for det kom naturlig. Men ellers har jeg spurt. Det enkle er ofte det beste ;) Sist var det jeg som tok det opp og han virket som han også syntes det var greit å avklare hvor vi stod han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadajoda. Ble hentet på jobb i dag. Han hadde kjøpt en bukett med roser til meg fordi han hadde dårlig samvittighet for i går. Sovnet etter en lang dag på jobb og fikk derfor ikke tid til å komme på besøk. Prøvde sitt beste å forklare at det ikke var vondt ment om han var treig å svare på meldinger eller glemte ting, han hadde bare vanskelig for å si nei om noen spurte om hjelp til noe, og tiden gikk ifra han. Også har han det med å glemme telefonen overalt. :gjeiper: Nå skal det sies at jeg ikke ble sint engang i går, men han ville forklare uansett.

Nei, nå MÅ jeg lære å ikke tenke så negativt. Han har jo aldri gjort noe for at jeg ikke skal kunne stole på ham. Har bare vært snill og tålmodig hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En liten oppdatering fra meg. Jeg får fnatt av meldinger og sånn man gjerne lar være å svare på, så jeg ringte han (selv om dere sa jeg burde la være...). Han tok ikke telefonen, men sendte en melding rett etterpå. Forrige gang jeg møtte han sa jeg at jeg ikke er ute etter forhold, egentlig kun sex nå i begynnelsen. Meldingen han sendte handlet om hvordan han ikke kunne være fuckbuddy med meg uten å få følelser, og at det var derfor han holdt avstand...

Hvem hadde trodd? Da ble ting plutselig en del annerledes enn jeg hadde trodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...