Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg testa det noen ganger honeybee, det tok meg egentlig noen forsøk før jeg klarte det, og nå tar jeg nesten ikke kontakt fordi han gjør det :biggrin: og i går var det han som ringte og maste på meg :gjeiper: Tror kanskje disse mannfolka syns det er litt ålreit med ei kvinne som ikke sitter med tlf i hånda konstant og venter på melding. Selvom vi gjør det så får vi late som at vi ikke gjør det :gjeiper: Det er grusomt å vente på at han skal ta kontakt syns jeg da, men det er blitt lettere :) Nå sliter jeg litt med å ikke ringe han siden vi har vært sammen i hele dag, men jeg vil vite når jeg får se han igjen.. Tenker jeg må plage vennene mine litt et par dager nå for nå har jeg fått blod på tann igjen :gjeiper: Som jeg sa tidligere i kveld så vet jeg jo nå at han vil ha et seriøst forhold med meg og på en måte er klar for det..Likevel er vi ikke sammen enda.. SELVPINING! men sååå verdt det :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å lese om dere Shoppedilla :klemmer: Det gir meg håp ihvertfall :))

Har jo sagt til han at vi ikke trenger stresse, og det satte han stor pris på ihvertfall. Han trenger jo ikke vite at jeg stresser :fnise:

Så får virkelig prøve å holde meg i skinnet og se om interessen er der fortsatt fra hans side. Tror jo den er der for han har ikke sagt noe annet.

Har ihvertfall fått gjort litt i leiligheten mens jeg har ventet i dag. Sokkeskuffen trengte virkelig opprydding, og badet har blitt vasket. Fortsetter jeg på denne måten har jeg vel vasket rundt til slutt :fnise: Ååå, jeg savner ham :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) nei de kan jo tro at vi ikke stresser, selvom vi får en strøken leilighet og steder som aldri har sett kluten blir vaska :fnise: Kjenner meg godt igjen for å si det sånn :sjenert:

Han er nok fortsatt interesert, men det er jo ikke nødvendig for dem å gjøre noe når vi alltid er tilgjengelig, tror jeg de tenker..

Tror kanskje leiligheten min får seg en omgang igjen nå også! Har fri i dag og våkna tidlig. Skal ut og handle litt også tenkte jeg.. Hjelper å bruke penger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det slutt:)Har fått nok å vente på meldinger ,vente at han skal invitere meg ut,ble lei av å savne ham.Sendte melding en dag og ba han være ærlig mot meg :)Og han var jo det...Han var jo ikke klar og han har fortsatt følelser for ex-en :)Så avtalte vi å møtes og snakket sammen.Han liker meg og vil prøve,men jeg vil ikke være noen sin eksperiment og vil ikke kaste bort tiden og vente på noen.Jeg fortjener mye bedre :)Han var jo super overrasket over min reaksjon :)

Det gjør vondt,klarer ikke å sove eller spise.Men det går jo over :)Måtte bare si til han på slutten at han kommer aldri til å finne en sånn fantastisk jente som meg :fnise:

Åååh, akkurat dette skjedde meg i helga og :( Høres helt likt ut, eller ja, nesten. Er ikke mange ukene siden han og eksen slo opp. Han sa først han ville fortsette å "date", men uten noen forpliktelser, så angret han på det og sa han bare ville være venner. Nå forteller han meg at han føler det blir rart å være venner og, han føler han bare tvang frem følelser for meg, og jeg føler virkelig jeg har blitt brukt som en "rebound". Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Trodde virkelig dette kunnne være noe, og jeg har nok blitt litt forelska. Huff.. :sukk: Det er så sjelden jeg faller for noen, og jeg har ikke likt noen så godt på mange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, akkurat dette skjedde meg i helga og :( Høres helt likt ut, eller ja, nesten. Er ikke mange ukene siden han og eksen slo opp. Han sa først han ville fortsette å "date", men uten noen forpliktelser, så angret han på det og sa han bare ville være venner. Nå forteller han meg at han føler det blir rart å være venner og, han føler han bare tvang frem følelser for meg, og jeg føler virkelig jeg har blitt brukt som en "rebound". Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Trodde virkelig dette kunnne være noe, og jeg har nok blitt litt forelska. Huff.. :sukk: Det er så sjelden jeg faller for noen, og jeg har ikke likt noen så godt på mange år..

Det var trist OliviaP :frown: Men da er han ikke verdt det.. Han vet nok ikke helt hva han går glipp av ;) Er så grusomt å bli brukt sånn, men det beste er vel kanskje å ikke ha kontakt med han så du kan gå videre? Så kanskje han kommer krypende etterhvert, når han ser hva han ga slipp på?

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist OliviaP :frown: Men da er han ikke verdt det.. Han vet nok ikke helt hva han går glipp av ;) Er så grusomt å bli brukt sånn, men det beste er vel kanskje å ikke ha kontakt med han så du kan gå videre? Så kanskje han kommer krypende etterhvert, når han ser hva han ga slipp på?

:klemmer: til deg!

Takk for omtanke :) men tror ikke det finnes noe håp for at han kommer tilbake, han sa rett ut at det aldri kommer til å bli noe mellom oss..

Det verste med dette er at jeg er redd det kan være litt min feil og, og ikke bare at han har brukt meg. Jeg syns ikke selv jeg har gjort det, men kanskje han synes jeg har mast for mye(men jeg har virkelig klart å holde meg selv i skinnet, og ikke sendt så mye meldinger som jeg kunne ha hatt lyst til), og kanskje jeg var for åpen om hva jeg følte.. Men det var jo han og, selv om han kanskje løy, så jeg vet ikke hva jeg skulle gjort annerledes.. Huff, dette er kjempefrustrerende, jeg klarer ikke å konsentrere meg eller være glad.. Men jeg må vel bare jobbe meg selv gjennom dette, og håpe på at de vonde følelsene forsvinner snart.. Rart hvordan man kan snu så fort fra superlykkelig til kjempetrist :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanke :) men tror ikke det finnes noe håp for at han kommer tilbake, han sa rett ut at det aldri kommer til å bli noe mellom oss..

Det verste med dette er at jeg er redd det kan være litt min feil og, og ikke bare at han har brukt meg. Jeg syns ikke selv jeg har gjort det, men kanskje han synes jeg har mast for mye(men jeg har virkelig klart å holde meg selv i skinnet, og ikke sendt så mye meldinger som jeg kunne ha hatt lyst til), og kanskje jeg var for åpen om hva jeg følte.. Men det var jo han og, selv om han kanskje løy, så jeg vet ikke hva jeg skulle gjort annerledes.. Huff, dette er kjempefrustrerende, jeg klarer ikke å konsentrere meg eller være glad.. Men jeg må vel bare jobbe meg selv gjennom dette, og håpe på at de vonde følelsene forsvinner snart.. Rart hvordan man kan snu så fort fra superlykkelig til kjempetrist :tristbla:

Tviler på at du gjorde noe feil! Som sagt tidligere her så overanalyserer vi alt! Dessuten syns jeg vi burde finne en som godtar oss for den vi er. Er han forelska nok så tror jeg han overlever 100 meldinger og ærlighet om følelser :) Er helt grusomt når man tror det er noe der, også får man slengt i ansiktet at man tar helt feil! Du kommer deg bare sterkere ut av dette og finner en som liker deg for den du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vil bare gi en :klemmer: til alle som er lei seg her nå. Jeg er litt lei meg jeg også, men vet egentlig ikke om jeg har noen grunn til det. Føler bare at jeg har ødelagt sjansene mine hos ham fordi det ble litt kleint sist gang vi møttes, det var på fest og det ble rart å snakke sammen mens så mange satt og hørte på. Redd for at jeg gav et dårlig inntrykk eller inntrykk av at jeg ikke liker ham :( Har lyst å sende ham en melding, men vil vente på at han tar initiativ. Kjemperedd for å bli sett på som "masekjerring". Jaja. Jeg kommer sikkert over han også hvis han har mistet interessen, men jeg trodde faktisk at det ville bli noe mer med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, akkurat dette skjedde meg i helga og :( Høres helt likt ut, eller ja, nesten. Er ikke mange ukene siden han og eksen slo opp. Han sa først han ville fortsette å "date", men uten noen forpliktelser, så angret han på det og sa han bare ville være venner. Nå forteller han meg at han føler det blir rart å være venner og, han føler han bare tvang frem følelser for meg, og jeg føler virkelig jeg har blitt brukt som en "rebound". Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Trodde virkelig dette kunnne være noe, og jeg har nok blitt litt forelska. Huff.. :sukk: Det er så sjelden jeg faller for noen, og jeg har ikke likt noen så godt på mange år..

Åh,så kjipt at det samme skjedde med deg :( Ja,han sa at vi kan være venner,gå på kino fordi han er veldig glad i meg-men at det kommer aldri til å bli noe ,,mer''mellom oss.Vurderer å slette han fra fb,det gjør vondt å se at han er pålogget :sjenert: Hørte hele dagen på Someone like you-den sangen tar livet av meg...Endelig ble jeg forelsket-og brukt som rebound,f... :tristbla: Stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du gjorde noe feil! Som sagt tidligere her så overanalyserer vi alt! Dessuten syns jeg vi burde finne en som godtar oss for den vi er. Er han forelska nok så tror jeg han overlever 100 meldinger og ærlighet om følelser :) Er helt grusomt når man tror det er noe der, også får man slengt i ansiktet at man tar helt feil! Du kommer deg bare sterkere ut av dette og finner en som liker deg for den du er :)

Tusen takk for oppmuntrende ord! Det høres sikkert kjempeteit ut, men det hjelper mer enn du tror :) Hjelper meg med å holde håpet oppe, og kanskje innse at han ikke var den rette for meg når han faktisk ikke behandlet meg som jeg, og alle andre, fortjener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,så kjipt at det samme skjedde med deg :( Ja,han sa at vi kan være venner,gå på kino fordi han er veldig glad i meg-men at det kommer aldri til å bli noe ,,mer''mellom oss.Vurderer å slette han fra fb,det gjør vondt å se at han er pålogget :sjenert: Hørte hele dagen på Someone like you-den sangen tar livet av meg...Endelig ble jeg forelsket-og brukt som rebound,f... :tristbla: Stor klem :klemmer:

Hmm, vet ikke helt hva jeg kan råde deg til å gjøre. Når han ("min") sa i forrige uke at han ville være venner, så tenkte jeg at ja, alt for å beholde ham i livet mitt og omgangskretsen min. Jeg øynet jo et lite håp om at noe kom til å skje i fremtiden. Nå står jo ikke jeg igjen med noe valg lenger, siden han ikke engang ønsker å være venner. Men når han nå innrømmer at det aldri noensinne kommer til å bli noe mellom oss, ser jeg at det beste (for meg i alle fall), er at vi ikke sees i det hele tatt. Vi bor i samme by, men studerer heldigvis på hver vår skole. Jeg har slettet ham på facebook. Føler meg litt fjortis når jeg gjør det, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å henge meg så innmari opp i om han er på face eller ikke hvis jeg beholder ham der. Hvorfor snakker han ikke med meg på chatten? Hvor er det han er nå, han er jo ikke på face? Osv., hadde drevet meg til vannvidd, så var jeg rask med å fjerne ham. I tillegg vil det såre ennå mer om jeg ser han blir sammen med eksen igjen, hvis det kommer nye bilder av hva han, etc.

Akkurat det jeg tenker også. Endelig ble jeg forelska igjen, eller i det minste veldig, veldig betatt. Og I TILLEGG forteller han meg at det er gjensidig, og så viser det seg at jeg har blitt brukt som rebound! Grusom følelse.. Vi kan ikke få nok av disse nå: :klemmer:

Vurderer du å kutte ut kontakten helt med "din", eller vil du prøve venne-greia? :)

Endret av OliviaP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,så kjipt at det samme skjedde med deg :( Ja,han sa at vi kan være venner,gå på kino fordi han er veldig glad i meg-men at det kommer aldri til å bli noe ,,mer''mellom oss.Vurderer å slette han fra fb,det gjør vondt å se at han er pålogget :sjenert: Hørte hele dagen på Someone like you-den sangen tar livet av meg...Endelig ble jeg forelsket-og brukt som rebound,f... :tristbla: Stor klem :klemmer:

Tror jeg vil anbefale deg også å droppe vennskapet :frown: Er ikke noe lett å komme over en man er forelska når man fortsetter som venner, syns jeg i alle fall! Selvom man på en måte gjerne vil vite hva han driver med, og har et lite håp om at han en dag skal innse hvor bra man er! Er litt lettere å komme over han når man ikke blir påmint om han hele tiden. Er selvfølgelig helt opp til deg hva du velger, men bare et råd. Lykke til videre i alle fall :) Håper du møter en som setter pris på deg for den du er snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig på 2. date med en fyr fra nettet i dag, men måtte avlyse. Har elefanter i magen for han, veldig betatt. Det som virkelig freaker meg ut nå er at han fortsatt er online på siden vi begynte å snakke på.. Det er jo jeg også, men svarer ingen. Kommet i overanalyserende periode. Skal møtes på torsdag, og han trivdes tydelig i mitt selskap, men det at han er online altså... Det skremmer meg veldig. Lurer på når jeg skal forvente at han slutter.. Gode ord noen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, vet ikke helt hva jeg kan råde deg til å gjøre. Når han ("min") sa i forrige uke at han ville være venner, så tenkte jeg at ja, alt for å beholde ham i livet mitt og omgangskretsen min. Jeg øynet jo et lite håp om at noe kom til å skje i fremtiden. Nå står jo ikke jeg igjen med noe valg lenger, siden han ikke engang ønsker å være venner. Men når han nå innrømmer at det aldri noensinne kommer til å bli noe mellom oss, ser jeg at det beste (for meg i alle fall), er at vi ikke sees i det hele tatt. Vi bor i samme by, men studerer heldigvis på hver vår skole. Jeg har slettet ham på facebook. Føler meg litt fjortis når jeg gjør det, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å henge meg så innmari opp i om han er på face eller ikke hvis jeg beholder ham der. Hvorfor snakker han ikke med meg på chatten? Hvor er det han er nå, han er jo ikke på face? Osv., hadde drevet meg til vannvidd, så var jeg rask med å fjerne ham. I tillegg vil det såre ennå mer om jeg ser han blir sammen med eksen igjen, hvis det kommer nye bilder av hva han, etc.

Akkurat det jeg tenker også. Endelig ble jeg forelska igjen, eller i det minste veldig, veldig betatt. Og I TILLEGG forteller han meg at det er gjensidig, og så viser det seg at jeg har blitt brukt som rebound! Grusom følelse.. Vi kan ikke få nok av disse nå: :klemmer:

Vurderer du å kutte ut kontakten helt med "din", eller vil du prøve venne-greia? :)

Syns du takler dette på en veldig fornuftig måte :klemmer:

Jeg pleier også å kutte fyren helt ut om han "dumper" meg. Jeg har ikke slettet "min" fra face da, men fjernet det sånn at det ikke kommer opp. Har ikke vært inne på profilen hans siden han dumpet meg, orker ikke få ting slengt i trynet. "Min" prøvde seg med den venne-greia, men det syns jeg er noe av det dummeste man kan gjøre. Hva skal jeg med en sånn venn? Jeg er ikke venner med noen exer/gutter jge har holdt på med, med mindre det var et vennskap der før vi startet. Å ha kontakt og vennskap med en jeg er forelsket i, men som ikke vil ha meg, er nedverdigende og vondt. Jeg har en selvrespekt som ikke tillater meg å "være venner" med folk som behandler meg dårlig. Vil han ikke ha meg som kjæreste, så går jeg videre, uten å se meg tilbake og gripe etter halmstrå og de falske forhåpningene et slikt "vennskap" gir.

Jeg syns faktisk det er provoserende frekt å foreslå vennskap etter man har dumpet noen. Litt sånn "vil ha deg i livet, men ikke SÅ mye at du kan være kjæresten min". Sett hardt mot hardt, alt eller ingenting.

Tror du gjør VELDIG lurt i å kutte kontakten helt. Flere jenter burde tenkt/handlet som deg i denne situasjonen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet ikke helt hva jeg kan råde deg til å gjøre. Når han ("min") sa i forrige uke at han ville være venner, så tenkte jeg at ja, alt for å beholde ham i livet mitt og omgangskretsen min. Jeg øynet jo et lite håp om at noe kom til å skje i fremtiden. Nå står jo ikke jeg igjen med noe valg lenger, siden han ikke engang ønsker å være venner. Men når han nå innrømmer at det aldri noensinne kommer til å bli noe mellom oss, ser jeg at det beste (for meg i alle fall), er at vi ikke sees i det hele tatt. Vi bor i samme by, men studerer heldigvis på hver vår skole. Jeg har slettet ham på facebook. Føler meg litt fjortis når jeg gjør det, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å henge meg så innmari opp i om han er på face eller ikke hvis jeg beholder ham der. Hvorfor snakker han ikke med meg på chatten? Hvor er det han er nå, han er jo ikke på face? Osv., hadde drevet meg til vannvidd, så var jeg rask med å fjerne ham. I tillegg vil det såre ennå mer om jeg ser han blir sammen med eksen igjen, hvis det kommer nye bilder av hva han, etc.

Akkurat det jeg tenker også. Endelig ble jeg forelska igjen, eller i det minste veldig, veldig betatt. Og I TILLEGG forteller han meg at det er gjensidig, og så viser det seg at jeg har blitt brukt som rebound! Grusom følelse.. Vi kan ikke få nok av disse nå: :klemmer:

Vurderer du å kutte ut kontakten helt med "din", eller vil du prøve venne-greia? :)

I dag ringte han og inviterte meg på middag :kjefte: Fordi han trenger noen å snakke med?!Jeg er den eneste person som forstår ham :filer: Hun ex-dame ble sammen igjen med exen sin... og han har skikkelig vondt og bla bla.Jeg bare skrev at han har brukt meg nok og at det er kanskje på tide at han bestiller en time hos psykolog!Så slettet jeg ham på fb.Skjønner ikke at noen folk kan være så egoistiske!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte han og inviterte meg på middag :kjefte: Fordi han trenger noen å snakke med?!Jeg er den eneste person som forstår ham :filer: Hun ex-dame ble sammen igjen med exen sin... og han har skikkelig vondt og bla bla.Jeg bare skrev at han har brukt meg nok og at det er kanskje på tide at han bestiller en time hos psykolog!Så slettet jeg ham på fb.Skjønner ikke at noen folk kan være så egoistiske!

Flink jente :takke::klappe: :klappe: :klappe:

Jeg venter på at "min" tilfeldigvis tar kontakt når han trenger hjelp til eksamen. Vel, da skal han få ca samme beskjed som "din" fikk ;) Er vanligvis ikke hevnlysten, men visse folk trenger å settes på plass. Makan til utnytting og sleiperi,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns du takler dette på en veldig fornuftig måte :klemmer:

Jeg pleier også å kutte fyren helt ut om han "dumper" meg. Jeg har ikke slettet "min" fra face da, men fjernet det sånn at det ikke kommer opp. Har ikke vært inne på profilen hans siden han dumpet meg, orker ikke få ting slengt i trynet. "Min" prøvde seg med den venne-greia, men det syns jeg er noe av det dummeste man kan gjøre. Hva skal jeg med en sånn venn? Jeg er ikke venner med noen exer/gutter jge har holdt på med, med mindre det var et vennskap der før vi startet. Å ha kontakt og vennskap med en jeg er forelsket i, men som ikke vil ha meg, er nedverdigende og vondt. Jeg har en selvrespekt som ikke tillater meg å "være venner" med folk som behandler meg dårlig. Vil han ikke ha meg som kjæreste, så går jeg videre, uten å se meg tilbake og gripe etter halmstrå og de falske forhåpningene et slikt "vennskap" gir.

Jeg syns faktisk det er provoserende frekt å foreslå vennskap etter man har dumpet noen. Litt sånn "vil ha deg i livet, men ikke SÅ mye at du kan være kjæresten min". Sett hardt mot hardt, alt eller ingenting.

Tror du gjør VELDIG lurt i å kutte kontakten helt. Flere jenter burde tenkt/handlet som deg i denne situasjonen :)

Takk, håper i alle fall jeg har klart å gjøre det riktige :) Nå håper jeg bare jeg aldri møter ham ute på byen eller noe sånt, orker ikke at følelsene skal blusse opp igjen..

Ble forresten klar over i dag at det er noe jeg burde gjort annerledes. Jeg lot ham jo dumpe meg, når det var jeg som burde ha dumpet ham selv, tidligere. På daten vår for en uke siden begynte han jo å ta opp disse tingene med eksen (at det ikke var så lenge siden, at han ikke ville bli sammen med noen enda for han var så usikker osv.). Vi avtalte at vi skulle fortsette "datingen", men uten forventninger om noe mer før han hadde fått sortert tankene sine og kommet seg 100% videre, og det er DA varsellampa burde begynt å lyse hos meg! Da burde jeg sagt at du kan godt kontakte meg når du er klar for det, men at jeg ikke orker å fortsette dette her her og nå hvis du fortsatt tenker på eksen. Når en gutt begynner å ta opp sånne ting på EGET initiativ, må man jo bare holde seg unna, det endte jo med at jeg ble dumpa kort tid etter. Men det var vel forhåpningene om at det kunne bli noe om noen måneder som overskygget alt annet. At jeg kunnne være så naiv... Er dessverre ikke noe å gjøre med det nå.

Selv om jeg ikke har peiling på hvem du er eller noe, så det har det faktisk hjulpet en del å "snakke" med deg, når jeg har måttet bearbeide dette :) Det høres kanskje fælt ut, jeg vil jo ikke at noen skal føle seg som jeg har gjort de siste dagene, men det har vært en liten trøst å vite at jeg ikke er alene om å føle det sånn, eller om å bli behandlet slik :klemmer:

Det er ikke alle som forstår at man kan ha en slags form for "kjærlighetssorg" selv om man ikke har vært sammen med gutten :)

Det er veldig bra du tenker sånn også! Når de foreslår å være venner, bruker de jo oss fortsatt på et vis. Og det setter dem i et bedre lys enn om de hadde dumpet oss tvert :sukk: Utspekulerte kan de være :gjeiper: Men selvrespekten må vi beholde :jepp: Jeg syns du er sterk, og at du har vært flink til å takle situasjonen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte han og inviterte meg på middag :kjefte: Fordi han trenger noen å snakke med?!Jeg er den eneste person som forstår ham :filer: Hun ex-dame ble sammen igjen med exen sin... og han har skikkelig vondt og bla bla.Jeg bare skrev at han har brukt meg nok og at det er kanskje på tide at han bestiller en time hos psykolog!Så slettet jeg ham på fb.Skjønner ikke at noen folk kan være så egoistiske!

Nå vet jeg ikke hvem som er hvem av dere, siden det er to anonyme brukere, men uansett:

Det er veldig bra av deg! :jepp: Kan forstå det om det ikke var lett å si nei, men etter min mening er det det eneste riktige å gjøre, for din egen skyld :klemmer: Utnytte noen på den måten... Jeg er stolt av at du sa nei :) Han kan jo ikke forvente at han kan bruke deg på den måten, men ikke gi deg det dugg tilbake! Herregud, HAN dumpet deg, hvordan kan han forvente at du gidder å hjelpe ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg bestemt meg for å ta den skumle praten... Jeg gruer meg veldig, men jeg kjenner at fire måneder i mellomfasen begynner å gå meg på nervene. Uansett hvordan samtalen ender, har jeg behov for å vite hva han tenker om oss. Jeg tenker vel ikke at vi må bli kjærester med det samme, men jeg trenger en bekreftelse på om han tror det blir oss.. :lete: Hvis han ikke er interessert, synes jeg det er bedre å få vite det sånn at jeg slipper å være så usikker som jeg er nå. Det er jo bedre å være helt singel enn å henge igjen i mellomfasen enda lenger uten resultat. Ønsk meg lykke til! Jeg hater å ta opp sånne ting... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...