Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er enig med deg shoppedilla at dette bør være hans siste sjanse. Jeg hadde også droppet en fyr som prioiterte en løs avtale med kompis fremfor meg i det tilfellet. Lykke til, håper han velger det rette:)

_______________________

Med min går det bra. Han kom hjem fra reise i går med gave til meg :rodmer:

Og jeg har aldri opplevd en fyr som er SÅ tent på meg. Han kan ligge i timesvis og bare snakke om hvor fantastisk kroppen min er. Han er helt fascinert! Er faktisk sånn at jeg blir flau til slutt :sjenert: Han får meg til å føle meg bra, håper ikke det er et spill. Tror ikke det :) Jeg har alltid følt meg usikker på det seksuelle med tidligere partnere, men nå går alt så bra. Det er håp for meg også :fnise:

Huff, var så flau i morges (vi sov sammen), jeg våknet med tidenes kvise rett ved munnen. Ikke et pent syn... Jaja, han vil fremdeles treffe meg i kveld:p

Skal lage mat sammen i kveld. Vet ikke hva enda, men håper det blir brukbart;)

Ha en fin lørdag folkens :jepp:

Åhh så heldig du er! Må være deilig å ha det sånn :biggrin: alt høres jo helt perfekt ut :)

Jeg ringte han nå i pausen min, og han viste ikke helt hva han skulle:( så han skulle sende meg en mld etterpå. Jaja! Problemet er jo bare det at det har vært følelser der i snart 8 år! Bare aldri vært rett tid! Og jeg har aldri helt klart å kvitte meg med følelsene for han! Kommer til å bli en lang kveld videre på jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan jeg melde meg ut herfra :( Fikk faktisk ikke noe svar fra han på om han ville treffes i dag en gang.. Han sa han skulle sende meg en melding og gi beskjed før jeg var ferdig, men jeg hørte ingenting! Da skal jeg følge planen min og gå videre! Håper det ikke tar lang tid før jeg er her igjen.. Liker virkelig ikke være singel! Jeg fikk i alle fall en ren og pen leilighet:P

Masse lykke til til dere andre :biggrin: Håper det går bedre for dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde meg ut herfra :( Fikk faktisk ikke noe svar fra han på om han ville treffes i dag en gang.. Han sa han skulle sende meg en melding og gi beskjed før jeg var ferdig, men jeg hørte ingenting! Da skal jeg følge planen min og gå videre! Håper det ikke tar lang tid før jeg er her igjen.. Liker virkelig ikke være singel! Jeg fikk i alle fall en ren og pen leilighet:P

Masse lykke til til dere andre :biggrin: Håper det går bedre for dere :)

Stor klem :klemmer: Det er mange fisker i havet ;)Jeg sliter fortsatt og venter på melding(den siste fikk jeg i går kveld) haha.Men han ,,likte'' min fb status i dag :fnise::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :tristbla:

Har ikke lest hele tråden, så beklager om jeg spør om noe du allerede har skrevet.

Men er dere gamle? (gamle og gamle, men som i "tid for barn"-alder). Datet lenge?

Kjip nyhet da:/

Jeg er selv ikke gira på barn med det første, men er liksom noe med det at når man vet at en potensiell partner ikke kan få barn tør man ikke gi alt. Selv om jeg ikke vil ha barn nå, kan det hende jeg vil det om 5 eller 10 år.

Og stakkars fyr, han vet vel at dette skremmer bort kvinner flest:(

Jeg er 32, har en gutt på 3 og ønsker meg veldig flere barn.

Vi har truffet hverandre i noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for sent å henge seg på her? :P

usj.. skikkelig kjip situasjon nå. har holdt på litt frem og tilbake med en fyr i noen mnd. har vært veldig varierende hvor ofte vi har sett hverandre. men de siste ukene har jeg hørt fra han hver eneste dag. må inrømme at jeg har syntes at det har vært litt mye noen ganger også, fordi jeg er litt anti forhold og nærhet, men jobber med saken! greia er den at denne uken er det jeg som har tatt kontakt først hver gang, og om jeg ikke har gjort det har jeg ikke hørt noe. men har fått veldig hyggelige og lange svar tilbake når jeg har tatt kontakt, med spørsmål, at han vil holde rundt meg ol. men alikevel.. nå har jeg ikke hørt fra han på to dager, og nå vil jeg virkelig høre fra han! sykt slitsomt!

var meg som skrev det over her..

nå er situasjonen tilbake til at jeg hører mye fra han igjen. er jo veldig glad for det såklart! men da kommer den snikende følelsen av at jeg blir usikker igjen.. hørte jeg commitment issues? men jeg skal holde det gående, ta det rolig og se hva som skjer. vil ikke la den følelsen ødelegge det for meg igjen! tror faktisk jeg liker han for godt til det, og at jeg ville angret veldig om jeg endte det. haha! fra forrige innlegg, så ser man jo det ganske godt.. er så slitsomt å ha panikk for å binde seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer nok et hjertesukk og en oppdatering fra en av de gamle traverne i denne tråden... :lete: Han reiste på ferie for noen dager siden og jeg blir som vanlig veldig usikker når det går for lang tid siden jeg har sett ham...

Rett før han dro på ferie, møtte jeg omtrent alle vennene hans og noen av søsknene hans, og tenkte at forholdet begynte å bli litt mer offisielt (det er han som har tatt initiativ til å introdusere meg for vennene sine). Men i dag er jeg i skikkelig dårlig humør fordi han ikke har svart på meldingene jeg sendte ham i går kveld. :kjefte: Jeg blir så utrolig skuffa! Flott at han koser seg på ferie, men jeg savner ham jo... :tristbla:

Æsj, det er sånne dumme meldingsting som dette som fortsatt gjør meg usikker, til tross for at han ikke virker stressa over at vennene og familien hans begynner å se oss som kjærester... Sukk... :sukk: I tillegg får jeg lyst til å være like teit tilbake og bare la være å svare neste gang han sender meg melding, men jeg vet jo at det er skikkelig barnslig... Jeg skulle bare ønske at han skjønte hvor kjipt det er å ikke få noe svar... Særlig når han er på ferie og jeg for en gangs skyld turte å sende en litt mer kjæresteaktig melding enn jeg ellers gjør... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer nok et svar snart Liel. Men han er på ferie og det kan jo være at telefonen er gått tom for strøm f.eks. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok et svar snart Liel. Men han er på ferie og det kan jo være at telefonen er gått tom for strøm f.eks. :klemmer:

Takk for støtten! :) Jeg skjønner jo at jeg sikkert legger litt for stor betydning i dette, men jeg blir bare så skuffa fordi det får meg til å føle at jeg tenker mer på ham enn han gjør på meg... :sukk: Og det er jo ikke noe godt utgangspunkt for et forhold. Som regel sender vi melding omtrent annenhver gang (dvs. jeg vil gjerne at vi skulle sendt oftere, men holder igjen fordi jeg har sånne dumme regler i hodet mitt... :gjeiper: ), så det er først og fremst det at han kan være litt dårlig til å svare hvis det ikke er noen konkrete spørsmål i meldingen.

Puh! Alt var så mye enklere den gang man ikke hadde sms og internett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkes dere på telefon, chat, skype e.l til vanlig eller snakkes dere kun når dere treffes, og evt hvor ofte er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt, men vi treffes sånn omtrent tre ganger i uka til vanlig. De dagene vi ikke er sammen, sender vi hverandre som regel en melding på mobilen, kommenterer til hverandre på twitter eller skriver til hverandre på face. Det hender at vi ringer hverandre, men mest for å avtale ting. Ingen av oss liker egentlig å snakke i telefon. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver her, ser jeg at jeg kanskje virker litt hysterisk og overanalyserende, men det blir litt sånn på dager som dette... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg reiser på ferie 14 dager nå til uka, men har greid å skvise inn et besøk til han jeg har tilbragt to helger med på arrangement på en felles interesse vi har. Men nå skal jeg altså hjem til ham tre netter, uten masse andre folk rundt oss, for jeg syntes det var så lenge å vente til jeg kom hjem igjen fra turen, som var bestemt lenge før han kom inn i bildet...

Kanskje jeg ikke har noe på denne mellomfasetråden å gjøre, for denne er jeg ikke usikker på! Han sender god morgen og god natt meldinger, når jeg sier jeg gleder meg til å treffe ham i en setning på sms kommer han med en hel avhandling på hvor kjekt det blir å treffe meg igjen og hvor kjekt han har hatt det på tidligere møter og hvor mye han gleder seg til neste :) Og vi kan sitte og kakle i telefonen i flere timer, han sier han har snakket i telefonen like mye de siste ukene som ca hele sitt liv tidligere :fnise:

Selvsagt kan jeg gå rundt og lure på hva som er galt med ham siden han ikke er opptatt, han forrige jeg drev og styrte med oppførte seg som en usikker kjerring til tider og jeg kunne irritere meg grønn over ham før han ga meg sparken pr mail etter en ukes stillhet, for så å komme hoppende og si han ikke kunne være i et forhold der han ikke fikk leve ut seksualiteten sin, og lurte på om han kunne få være toalettet mitt :filer:

Denne siste bor jo da selvfølgelig 50 mil unna. Lurer på om jeg ser et mønster her, siden de to foregående også bodde langt unna. Jeg endte opp med å flytte ned til han første da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siste bor jo da selvfølgelig 50 mil unna. Lurer på om jeg ser et mønster her, siden de to foregående også bodde langt unna. Jeg endte opp med å flytte ned til han første da...

Smart å lage ris til egen bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen hele søndagen :rodmer:

Sittet usminket med bustete, fælt hår i sengen hans og sett film i timesvis... Var og trente i verdens styggeste treningsklær sammen :fnise: Holdt hender i skogen.

Laget en vellykket lasagne til oss i går, tror han likte det:D

Tror jeg føler meg ganske trygg med han :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å lage ris til egen bak?

Gjør meg ingenting å flytte til et annet sted, er lite som holder meg igjen i hjembyen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som en kommentar til noen over her:

Jeg ville ikke dumpet noen pga løs avtale med kompis fremfor møte meg. Jeg hadde nok gjort det samme selv, da gode venner for meg er viktigere enn å ha en kjæreste. Kjærester kan dumpe, venner er mer konstante dersom man behandler dem rett :)

Og for de som liker å spille spill, kanskje han leker kostbar...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen hele søndagen :rodmer:

Sittet usminket med bustete, fælt hår i sengen hans og sett film i timesvis... Var og trente i verdens styggeste treningsklær sammen :fnise: Holdt hender i skogen.

Laget en vellykket lasagne til oss i går, tror han likte det:D

Tror jeg føler meg ganske trygg med han :klemmer:

Så koooselig. :rodmer: Bra at det går rette veien for noen her inne, har vært så mange triste historier i det siste.

Her går det også rett vei, heldigvis. Vært sammen både i går og i dag, og da han dro sa han at han skulle ringe da han var ferdig på jobb i morgen, så kunne vi finne på noe lurt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koooselig. :rodmer: Bra at det går rette veien for noen her inne, har vært så mange triste historier i det siste.

Her går det også rett vei, heldigvis. Vært sammen både i går og i dag, og da han dro sa han at han skulle ringe da han var ferdig på jobb i morgen, så kunne vi finne på noe lurt. ;)

Føler det går rette veien ja :) Han virker veldig som en forholdstype, er nesten sånn at jeg føler meg litt kvalt og det skal mye til :fnise: Vi har det bra sammen pr nå, jeg håper ikke han spør om vi skal være kjærester helt enda. Ikke fordi jeg kommer til å si nei, men fordi jeg syns det er litt tidlig enda. Er bare drøye 1 mnd siden det ble slutt med exen og selv om jeg har skrinlagt han så er han litt i underbevisstheten. Kommer ikke til å ta kontakt med han eller falle tilbake til han, men å glemme tar tid selv om man vil :)

Høres godt ut på din front også :jepp: Bestandig et bra tegn når de tar kontakt mandagen etter en helg sammen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kommentar til noen over her:

Jeg ville ikke dumpet noen pga løs avtale med kompis fremfor møte meg. Jeg hadde nok gjort det samme selv, da gode venner for meg er viktigere enn å ha en kjæreste. Kjærester kan dumpe, venner er mer konstante dersom man behandler dem rett :)

Og for de som liker å spille spill, kanskje han leker kostbar...??

Han dro aldri til kompisen, og vi har ikke sett hverandre siden starten av juli. Han har ikke valgt å ta seg tid til meg, og de gangene jeg forslår noe så kommer en eller annen unnskyldning eller så hører jeg ikke noe. Det skal jo også sies at han var bortreist i 1,5mnd. Da jeg ringte på lørdagen sa han at han skulle sende meg en melding, jeg hørte ikke mer den kvelden og har faktisk ikke hørt noe mer. I og med at vi risikerte et godt vennskap på å prøve så var vi enige om at hvis den ene parten ikke ville likevel(uansett grunn) så skulle vi si i fra. Jeg syns faktisk jeg har vært dum som har venta såpass lenge!

Jeg er fullstendig enig i at gode venner er viktig! Og jeg vil at den jeg er sammen med skal velge venner også. For meg er familie viktig også! Så når han ikke hadde tid til meg første uka han var hjemme fordi han var med familien sin og bestekompisen sin den helga så tok jeg det positivt! Jeg har på en måte venta på han i 8 år, nå har jeg venta 3mnd på å få se han igjen! Vanligvis hadde jeg gått etter en mnd om han ikke var opptatt med veldig viktige ting eller bodde veldig langt unna.

Sist jeg så han dro jeg til han midt på natta og vi satt i sofaen, koste, spilte og prata. Jeg har møtt vennene hans og familien hans, han har ikke møtt mine av forskjellige grunner. Han kalte meg for dama hans til slutt(fordi det var mye enklere sa han) og han sa at jeg var bare hans.

Håper du skjønner litt mer nå hvorfor jeg ikke gidder mer. Jeg vil ikke ha et helt knust hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...