Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda har dette i bakhodet hele tiden, men det som er rart er at vi ikke har sex heller. Vi har hatt det 3 ganger siden vi begynte å "holde på" og det er vell en måned nå ca. og det er kanskje 2 uker siden sist vi hadde sex nå.

Vi har egentlig bare sett film/tv, spist middager, gått turer, snakket mye og herjet og tullet mye :P

Som jeg skulle skrevet det selv. Det er liksom det vi også gjør. Ser mye film, går turer, spiser og tuller mye. Også skal han kose, klemme, kysse, pjuske og stryke hele tiden. Utrolig koselig. Han er ikke så på når det gjelder sex, men det er nok heller for ikke å presse meg til noe, siden jeg kan være liiiiitt sjenert. Men siden jeg er sjenert, skulle jeg nesten ønske han tok mer initiativ. Litt av grunnen til at jeg lurte han med på hytta, det. :sjenert: Enda godt han er lettlurt. Og nå ble jeg litt flau, haha.

Men jau.. Virker jo som han vil bli kjent med deg, da. Det går seg nok til. Så lenge dere trives sammen så vil han jo bare like deg bedre for hver gang, tenker jeg.

Jeg vil ha nattamelding! Mannfolk!

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil være med her:D Er litt feig og redd for å bli avslørt (siden jeg kan være litt detaljert av meg :fnise: ), så skriver foreløpig som AB.

Er så absolutt i mellomfasen. Vi har hatt *telle* 7 dater nå. Møtte han på Sukker. Var veldig nervøs for første møtet, pga har aldri møtt noen derfra før.

Siden det (2 uker siden første møtet) har vi bowlet, kino og hatt mange filmkvelder sammen.

På fredag overnattet vi hos hverandre for første gang. Jeg er ganske sjenert av meg og inntil da hadde vi ikke klemmet eller kysset engang :sjenert: Men på fredag under filmen kysset han meg plutselig og da var det i gang. Lå og koste på hverandre til langt på natt, og hadde litt sex uten samleie:p

I går var han verdens snilleste og hentet meg på jobb midt om natten. Dro hjem til han og fullførte det vi startet på fredagen for å si det slik. Jeg pleier være veldig nervøs sammen med gutter, men med han her var der annerledes. Greide til og med å få orgasme (skjedd 2 ganger tidligere i løpet av hele livet mitt!!).

Han sender meldinger hele tiden og sa verdens vakreste ting til meg i går natt. Jeg syns sms-aktiviteten er et godt tegn!

Akkurat nå er jeg i 7.himmel:D Men fallhøyden er stor om dette ikke funker. Han virker veldig seriøs, er en del år eldre enn meg og vi er full match i teorien (takk Sukker:p). Føler meg trygg! Jeg er ikke forelsket enda, det skjer sjeldent og langsomt hos meg, men det lover bra. Kom ganske nylig ut fra et annet forhold, så samtidig som jeg fordøyer gamle minner satser jeg på han nye. Jeg er såpass over exen at jeg føler meg klar for å være åpen for han nye.

Jeg bekymrer meg også litt. Hvor ofte skal vi ses? Hvor ofte skal vi ha sex (vil ikke at dette kun skal bli sex, selv om det var veldig godt)? Hva om han holder på med andre? Hva om han er av typen som plutselig fordufter etter å få seg litt? Er så mange RARE der ute, jeg er så naiv, men har liksom det litt i bakhodet at dette kan skjære seg. Tør ikke gi "all in". Enda... Innstiller meg på å holde litt igjen, fordi jeg er sårbar og vil ikke plutselig oppleve at "næh, nå var det visst 1 uke siden sist sms og han står og kliner med en annen i baren".

Men mellomfasen er deilig dere :jepp: Savner den alltid litt når jeg er i et "fast, traust forhold" :gjeiper: Følelsen av å bli så ekstremt beundret, at noen virkelig er interesserte osv er HERLIG. Prøver å bare nyte nåtiden, uten å bekymre meg for framtiden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med her! Selvom jeg ikke helt om jeg er i mellomfasen lenger :sukk:

Vi har kjent hverandre i mange år, men har aldri vært singel samtidig så selvom følelsene tydligvis har vært der fra begges side hele veien så har det jo aldri gått. Da jeg ble singel i mai bestemte vi oss for at nå skulle vi to prøve og se om det gikk. Så var det slik at jeg måtte flytte ut fra eksen og få meg et sted å bo osv. Det endte jo opp med at jeg flytta nærmere han, selvfølgelig var litt av dragningen han, men største delen var at drømmejobben og leiligheten lå her så etter mye ettertanke bestemte jeg meg for at her vil jeg bo uansett! Det tok jo likevel et par mnd før jeg fikk leiligheten og sånt.. I juni traff vi hverandre en god del og det var en stor rosa sky jeg svevede på! Alt gikk jo som smurt :rodmer: Også kom juli og jeg bodde et sted midlertidig som var nærmere han, men jeg var alene med bikkja så var ikke like lett å treffe hverandre siden jeg ikke kunne forlate hun i tide og utide. Så kom dagen jeg flytta hit da, og samme dagen dro han for å besøke familien sin. Jeg tok det med et smil og tenkte at han kommer vel tilbake om en uke eller to. Så gikk ukene da og han sa "jeg kommer om et par dager" gang på gang. 1,5mnd gikk det før han kom hjem... Nå har han vært hjemme i ca en uke og han har tilbringt tia med moren sin og broren sin... De første dagene var det koselig i mine øyne da familie er viktig for meg. Så kom helga og jeg hadde fri, etter en del hinting om at vi har jo en avtale om en date(hakke satt tid, bare hva vi skal gjøre) og at jeg hadde fri så trodde jeg kanskje han ville forstå at jeg ville at han skulle komme hit. Neida.. Han skulle være med bestekompisen sin! Så satt jeg her litt skuffa da, men tenkte at da fikk jeg jo tid til å styre i leiligheten da! Nå har jeg bestemt meg for å ikke ta noe mer kontakt før han tar kontakt med meg! Den siste uka før han kom hjem virka han skikkelig ivrig på å treffe meg igjen og gleda seg virka det som! Dessuten har han snakka om fremtiden uten at jeg har sagt noe. Litt sånn spøkefult om at når jeg blir sjef så skal vi reise masse osv.. Etter at han kom hjem har han ikke virka ivrig på å prate med meg i det hele tatt.. Er så vidt han bruker kjælenavnene han har på meg en gang.

På en måte tror jeg han er skremt for det har på en måte ikke gått sakte frem med de to siste eksene mine, noe jeg har lært av! Og han vet at min store drøm er å bli mamma... Joda, praten har vært der før vi begynte å holde på og han sa at han var klar til å bli far osv. Likevel så har jeg funnet ut at jeg vil ikke stresse denne gangen, nå vil jeg ta det med ro! Uansett hvem jeg blir sammen med. Jeg vil jobbe meg litt oppover i den jobben jeg har(er veldig lett) og få litt fotfeste her først. Jeg vil ikke lenger bli mamma fort(Veit at dette ikke er det beste uansett, men har vært litt rar før) og jeg vil ikke flytte sammen med noen med det første heller. Jeg trives med å skru sammen ikeaskapene selv og klare meg selv. Dette er jo ikke ting jeg har fortalt han, så jeg tror kanskje han er litt redd for at ting skal gå for fort. Likevel gidder ikke jeg ta det opp før han gjør det..

Nå håper jeg bare han tar kontakt snart.. Hater å vente og jeg er så dårlig på det! Vil at han skal komme hit på lørdag for da er jeg "tidlig" ferdig på jobb og starter sent på søndag. Skal gjøre mitt aller beste for å ikke si noe til han før han tar kontakt nå! Får prøve å finne på bedre ting å gjøre :gjeiper: Kanskje jeg skal skrubbe steikovnen og kjøleskapet? Hva gjør dere andre for å unngå å ta kontakt? Hvordan får dere tia til å gå? Trenger alle tips nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme problemet som deg, Shoppedilla. Dvs, ikke i form av at jeg er redd for at han ikke har følelser lenger, men det med tidsfordriv når man ikke skal ta kontakt. Det er vanskelig å ikke skulle skrive mld når man venter på svar eller ikke har hørt noe fra ham på en stund! Jeg pleier å henge på kvinneguiden, se på gamle meldinger han har skrevet, rydde, vaske, se på tv.. Men mest av alt bruker jeg tiden på å sjekke mobilen min. Har han skrevet melding uten at jeg har hørt det? Har jeg den på lydløs? Hvorfor skriver han ikke? Kanskje han.. osv osv.. Det er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med her:D Er litt feig og redd for å bli avslørt (siden jeg kan være litt detaljert av meg :fnise: ), så skriver foreløpig som AB.

Er så absolutt i mellomfasen. Vi har hatt *telle* 7 dater nå. Møtte han på Sukker. Var veldig nervøs for første møtet, pga har aldri møtt noen derfra før.

Siden det (2 uker siden første møtet) har vi bowlet, kino og hatt mange filmkvelder sammen.

På fredag overnattet vi hos hverandre for første gang. Jeg er ganske sjenert av meg og inntil da hadde vi ikke klemmet eller kysset engang :sjenert: Men på fredag under filmen kysset han meg plutselig og da var det i gang. Lå og koste på hverandre til langt på natt, og hadde litt sex uten samleie:p

I går var han verdens snilleste og hentet meg på jobb midt om natten. Dro hjem til han og fullførte det vi startet på fredagen for å si det slik. Jeg pleier være veldig nervøs sammen med gutter, men med han her var der annerledes. Greide til og med å få orgasme (skjedd 2 ganger tidligere i løpet av hele livet mitt!!).

Han sender meldinger hele tiden og sa verdens vakreste ting til meg i går natt. Jeg syns sms-aktiviteten er et godt tegn!

Akkurat nå er jeg i 7.himmel:D Men fallhøyden er stor om dette ikke funker. Han virker veldig seriøs, er en del år eldre enn meg og vi er full match i teorien (takk Sukker:p). Føler meg trygg! Jeg er ikke forelsket enda, det skjer sjeldent og langsomt hos meg, men det lover bra. Kom ganske nylig ut fra et annet forhold, så samtidig som jeg fordøyer gamle minner satser jeg på han nye. Jeg er såpass over exen at jeg føler meg klar for å være åpen for han nye.

Jeg bekymrer meg også litt. Hvor ofte skal vi ses? Hvor ofte skal vi ha sex (vil ikke at dette kun skal bli sex, selv om det var veldig godt)? Hva om han holder på med andre? Hva om han er av typen som plutselig fordufter etter å få seg litt? Er så mange RARE der ute, jeg er så naiv, men har liksom det litt i bakhodet at dette kan skjære seg. Tør ikke gi "all in". Enda... Innstiller meg på å holde litt igjen, fordi jeg er sårbar og vil ikke plutselig oppleve at "næh, nå var det visst 1 uke siden sist sms og han står og kliner med en annen i baren".

Men mellomfasen er deilig dere :jepp: Savner den alltid litt når jeg er i et "fast, traust forhold" :gjeiper: Følelsen av å bli så ekstremt beundret, at noen virkelig er interesserte osv er HERLIG. Prøver å bare nyte nåtiden, uten å bekymre meg for framtiden :)

Jeg har det akkurat som deg! Åååhh, jeg er så betatt/forelsket eller hva jeg skal si. Jeg elsker denne følelsen, og det å bli beundret så mye. Vi har ikke hatt sex enda, så det er skikkelig nervepirrende. Fremdeles mye å utforske, og å bli enda bedre kjent. Vi kan snakke i timesvis om ting, utveksler historier, ler, og har det bare helt topp! Snakker vi på telefon blir vi også sittendes i timesvis. Herlig! Neste gang vi treffes blir det nok sex.. Oioioii, jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe Ab jeg kjenner meg så godt igjen! Kg er veldig greit tidsfordriv! Og rydde og vaske leiligheten så den er klar tilfelle han skulle komme på overraskelsesbesøk :fnise: Så teit jeg følte meg når jeg skrev det nå! Har liksom vært min lille hemmelighet at jeg håper han plutselig skal ringe på døra.. Merker jeg har blitt litt avhengig av tv'n for å få tia til å gå jeg også.. Har plutselig full kontroll på når programmene "mine" går igjen :gjeiper: Tlf, facebook, skype og msn sjekkes konstant! Tilfelle han har skrevet og jeg ikke har hørt det eller sett det.. Og litt bare for å se om han har logga på.. Snakk om selvpining a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket,forelsket,forelsket :rodmer::rodmer: Han er utrolig dårlig å sende meldinger,men utrolig rask til å svare :fnise: Vi var sammen i helgen,koste oss masseeeeee :yvonne: Men ingen lyd fra i går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhhh, mens jeg sitter her og sier hvor mye jeg liker ham og hvor betatt jeg er av ham.. mens jeg samtidig spør meg selv om jeg skal sende ham en melding fordi det er en stund siden jeg har hørt fra ham... tikker det inn melding på mobilen! Juuhuu!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre ikke i noen mellomfase, her er det stille som graven. Eneste kontakten jeg har med gutter for tiden er noen få jeg skriver med på sukker, men vi har enn å ikke pratet om å møtes. Likevel sitter jeg her da og logger inn på sukker hvert 10 minutt for å se om jeg har fått noen meldinger. Er så mange som er treige på å svare eller forsvinner etter få meldinger. Regner med at jeg kommer tilbake her om noen få uker og har en mellomfasehistorie å fortelle jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også må melde meg inn her... Har snakket endel på face med en jeg kjenner at jeg liker, men vi har bare såvidt truffet hverandre en gang. Forhåpentligvis blir det flere ganger etter hvert :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett jeg begynner å bli litt forelsket. Han dukket opp på jobben min i dag og jeg tok meg i å rødme litt og smile som en idiot. Veldig søtt at han ikke ville jeg skulle gå hjem i regnet, selv om det ikke akkurat er lange veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett jeg begynner å bli litt forelsket. Han dukket opp på jobben min i dag og jeg tok meg i å rødme litt og smile som en idiot. Veldig søtt at han ikke ville jeg skulle gå hjem i regnet, selv om det ikke akkurat er lange veien.

aaw så snillt gjort da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hva det er for noe. Jeg er bare så usikker heletiden på han jeg holder på med! Han viser ingen tegn til å ha mistet interessen overhodet! Han tar kontakt hver dag! Men alikevell sitter jeg med en dårlig magefølelse, som at han skal plutselig miste interessen eller være "utro". (vi er eksklusive) Jeg har aldri blitt noe særlig dumpet før, så fatter ikke hvor denne frykten kommer fra? Jeg har i tillegg god sjangs, og har grei selvtilitt..

I løpet av en dag kan jeg gå i fra: " Yes, nå VET jeg at jeg har han. Han er hodestups forelsket! Til: Er han egentlig interessert? Leker han bare, og så blir han lei?

Tolker i øst og vest... og ja jeg hadde skjønt det om han gav meg miksa signaler. Men det gjør han ikke. Jeg har vel bare problemer med å stole på gutter.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaw så snillt gjort da :rodmer:

Også skrev han at han måtte jo ta vare på "jenta si" for han hadde jo blitt veldig glad i meg. :rodmer: Jeg smiler fremdeles som en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB som skrev det laaange innlegget for et par dager siden her :)

Hmm, blir nesten litt skremt jeg. I går spurte han meg om når jeg ville ha barn :sjenert: Jeg har ikke tenkt tanken engang, det er ikke noe som skal skje med det første! Svarte litt svevende at det var ikke noe jeg hadde tenkt på, og det virket som han godtok det :sjenert:

Også vil han være med meg hver dag. Det er så klart superbra, iom at jeg har nok erfaring med kostbare gutter som prioiterer alt annet fremfor meg. Meeen, så er det denne analytikeren i meg da, som herjer rundt :fnise: Er han desperat? FOR seriøs (flytte sammen i neste uke liksom)? Eller er det hele et spill for sexens del (han har blitt veldig ivrig på den fronten, virker som om han er gal etter meg. DET er bra da, men jeg blir sinnsykt følsom når jeg har sex med en fyr over tid) Jeg er en del yngre enn han og jeg vet ikke om han ser på meg som potensiell kjæreste. Tør ikke helt våge meg inn på det området i samtalen :sjenert:

Er ikke sånn at jeg tenker på disse tingene hele tiden altså, men de ligger i bakhodet og tuller litt med meg :fnise:

Nå skal han reise bort snart da, så får litt space og tid til å savne. Kommer til å savne han!

Og vet dere hva? Han er fotballgal og har tenkt å droppe en kamp i kveld for å være med meg (hans forslag!). DET er vel et bra tegn :gjeiper: Vet ikke om jeg har samvittighet til å takke ja, men det er siste kvelden før han reiser, sååå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AB som skrev det laaange innlegget for et par dager siden her :)

Hmm, blir nesten litt skremt jeg. I går spurte han meg om når jeg ville ha barn :sjenert: Jeg har ikke tenkt tanken engang, det er ikke noe som skal skje med det første! Svarte litt svevende at det var ikke noe jeg hadde tenkt på, og det virket som han godtok det :sjenert:

Også vil han være med meg hver dag. Det er så klart superbra, iom at jeg har nok erfaring med kostbare gutter som prioiterer alt annet fremfor meg. Meeen, så er det denne analytikeren i meg da, som herjer rundt :fnise: Er han desperat? FOR seriøs (flytte sammen i neste uke liksom)? Eller er det hele et spill for sexens del (han har blitt veldig ivrig på den fronten, virker som om han er gal etter meg. DET er bra da, men jeg blir sinnsykt følsom når jeg har sex med en fyr over tid) Jeg er en del yngre enn han og jeg vet ikke om han ser på meg som potensiell kjæreste. Tør ikke helt våge meg inn på det området i samtalen :sjenert:

Er ikke sånn at jeg tenker på disse tingene hele tiden altså, men de ligger i bakhodet og tuller litt med meg :fnise:

Nå skal han reise bort snart da, så får litt space og tid til å savne. Kommer til å savne han!

Og vet dere hva? Han er fotballgal og har tenkt å droppe en kamp i kveld for å være med meg (hans forslag!). DET er vel et bra tegn :gjeiper: Vet ikke om jeg har samvittighet til å takke ja, men det er siste kvelden før han reiser, sååå :sjenert:

Prøv å slapp av :) ta en date av gangen.. Ikke legg for mye oppi det hele, ikke tenk og overanalyser!

For meg virker det som om han oppriktig liker deg for den du er, og ikke kun er ute etter sex.

Bare len deg tilbake, lev i nuet :) kos deg i hans nærvær ! Ta det som det kommer :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en oppdatering fra meg :sjenert:

Vi hadde en prat i går kveld om oss og at jeg ikke synes han virker interessert eller ivrig og heller ikke føler for å møtes oftere enn 1-2 ganger i uken og ikke en gang i helgene. Og når jeg har prøvd å få noe bekreftelse fra han, med å skrive på melding sånne flørteting og fortelle han at jeg er interessert med å gi komplemang osv så har jeg ikke fått noe tilbake. "Ja men det er jo klart at det er noe annet om man skulle bli kjærester da" svarte han :roll:

Og jeg fortalte egentlig stort sett det jeg har skrevet innpå her om hva jeg føler og tenker :sjenert:

Og det var jo greit, han skjønte meg om hvorfor jeg føler det og han er usikker på hva han vil og at det er derfor han er sånn.

Vi avtalte ihvertfall at jeg skulle komme til han etter jobb for å spise middag og sånt som vi pleier.

Så tikker det inn en melding en liten halvtime før jeg var ferdig på jobb. Og det var han som skrev at han hadde tenkt mye på praten vi hadde i går og at han syntes det kanskje var lik så greit at vi ikke fortsatte siden han ikke klarer å bestemme seg og han ville ikke at det skulle gå så langt at jeg senere skulle bli såret om det ikke skulle funke mellom oss, at han finner ut at det ikke er det han vil alikevell.

Og jeg forstår det godt, jeg er heller ikke interessert i å bli såret. Og jeg spurte om det ikke ble noe middag i dag da. Men han sa at vi godt kunne spise middag som planlagt så jeg dro dit etter jobb.

Ting var litt rart men samtidig så hadde vi den samme flørtete tonen og lo mye sånn som vi pleier.

Jeg merket når vi satt i sofaen at han kom litt nærmere og ville flørte litt og sånt som vi har brukt og gjort. Men jeg holdt meg på min side av sofaen, og ikke sitte/legge meg inntil han sånn som jeg hele tiden har gjort. Men alikevell så herjet vi og flørtet som vanlig.

Jeg spurte han om vi ikke skulle møtes mere, eller hvordan det vil bli fra nå av liksom. Og da sa han "tjaa jo vi kan jo møtes og finne på ting"

Jeg trodde poenget med å avslutte ting var for å ikke møtes :murvegg:

Så selv om han teoretisk gjorde det slutt, så vil han fortsatt møtes og finne på ting og i tillegg flørter og sånt når vi er sammen.....kan ikke si jeg ble noe klokere :glare:

Uansett så er "planen" min nå fremmover å ta mindre kontakt, ikke foreslå å møtes så får jeg se om han foreslår det og ønsker å møtes. Jeg har jo et lite håp om at han skal innse at han vil fortsette å møtes og bli bedre kjent og at han kanskje liker meg litt alikevell :sjenert:

Men tviler egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er "planen" min nå fremmover å ta mindre kontakt, ikke foreslå å møtes så får jeg se om han foreslår det og ønsker å møtes. Jeg har jo et lite håp om at han skal innse at han vil fortsette å møtes og bli bedre kjent og at han kanskje liker meg litt alikevell :sjenert:

Men tviler egentlig :P

Gi opp han. Det er det eneste fornuftige du kan gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi opp han. Det er det eneste fornuftige du kan gjøre.

jeg liker de korte, greie og ærlige svarene dine :fnise:

men joda er vell der jeg er på tur... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...