Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag?

Vil vel si du er en smule utolmodig og kravstor om du må høre fra han hver dag.

Jakt og jakt, jakter ikke vi jenter?

En annen ting, det der jakt greiene er bare tull, greit det funker sikkert til å tyne litt mer oppmerksomhet fra folk. Men om man finner noen man virkelig vil være med handler det ikke om å holde på interessen som i en jakt. Jeg tenker at det der jakt greiene gjelder når man leker seg ikke når man har funnet noen å være gla i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jakta er vel over for ham, tenker jeg.

Kvinner er altfor dumme i våre dager :kari:

Før så ble det ingenting på en mann før han var gift. Særdeles smart strategi.

Selv om det alltid har vært en del jenter/kvinner som ikke klarte å skjønne det poenget.

Steinar40!

Kan du ikke væres å snill og pelle deg ut av denne tråden. Å kalle kvinner dumme er så lavmåls at jeg må le!

Du er IKKE i mellomfasen, så kan du ikke komme tilbake til denne tråden når du har fått deg en date! I mellomtiden, vær så snill å la være å besundle denne tråden, for vi som er i mellomfasen har gleden av å dele litt av våre erfaringer. Da trenger vi ikke bli fortalt at vi er dumme, eller at Steinar40 kupper tråden for å spre eder og galle fordi han er så bitter!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40!

Kan du ikke væres å snill og pelle deg ut av denne tråden. Å kalle kvinner dumme er så lavmåls at jeg må le!

Du er IKKE i mellomfasen, så kan du ikke komme tilbake til denne tråden når du har fått deg en date! I mellomtiden, vær så snill å la være å besundle denne tråden, for vi som er i mellomfasen har gleden av å dele litt av våre erfaringer. Da trenger vi ikke bli fortalt at vi er dumme, eller at Steinar40 kupper tråden for å spre eder og galle fordi han er så bitter!!

Drama? :sjarmor: hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:filer:

Noe av det morsomme med kvinner er faktisk at de lager litt drama :sjarmor: hehe

Men det forutsetter selvfølgelig at det ikke pågår kontinuerlig. Og at konsekvensene ikke blir alvorlige (for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden passer vel egentlig for meg også nå, selv om det jeg driver med alltid har vært MEGET udefinerbart. :sjenert: Jeg sitter med tlf i hånda og prøver å manne meg opp til å ringe fyren. Han snakket med en venn på tlf når jeg var der i helga, og sa deretter at denne vennen hadde invitert meg på fest sammen med dem til fredagen. Føler ikke helt at jeg bare kan dukke opp der uten å høre om han vil at jeg skal være med, så.... da var det denne tlf da. Men tenk om han ikke svarer... eller ikke vil ha meg med... eller. Pokker!! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt i mellomfasen eg også. Har truffe guten nærmast kvar kveld også i det siste, hos søstra hans og hennes mann (vi er en ganske fin gjeng i lag, så her har vi ikke hemningar). Ligg på sofaen og koser, og eg følar vi har det ganske herlig med all tullinga og konstanteringen hans med klemmer og stryk eller bare det å få slappe av i armkroken hans <3 Eg har aldri vore saman med ein gut før endå eg er 25 år, har litt problem med å stole på folk, men med han har det aldri vore noko slik hinder. Føler meg så trygg.

Men usikkerheta ligger jo i endå. For han kan kose og plutselig gå, eller som ein kveld vi var ein gjeng uti garasjen til ein kompis, så stakk han utan å seie hade verken til meg eller dei andre. :sukk: Var passe oppgitt da, så gadd ikkje å sende nattamelding til han (kanskje 3 gongar på 3 månadar at det ikkje har vorte sendt mellom oss). Heldigvis fekk eg bekymringsmelding rundt halv 1 frå han, og godtonen kom fram att. Men gud, som eg hatar denne usikkerheita!

Idag kjøyrte han meg heim og vi prata ilag undervegs. Følar eg pratar heile tida for å unngå pinlig stillheit, men han er i følge søstra hans ein mann med få ord også før eg møtte han. Og han tok forresten initativ til kyss idag, noko han ikkje har gjort før, så nok ein konstantering...herlig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40!

Kan du ikke væres å snill og pelle deg ut av denne tråden. Å kalle kvinner dumme er så lavmåls at jeg må le!

Du er IKKE i mellomfasen, så kan du ikke komme tilbake til denne tråden når du har fått deg en date! I mellomtiden, vær så snill å la være å besundle denne tråden, for vi som er i mellomfasen har gleden av å dele litt av våre erfaringer. Da trenger vi ikke bli fortalt at vi er dumme, eller at Steinar40 kupper tråden for å spre eder og galle fordi han er så bitter!!

Du er jo bare sur fordi Steinar har rett :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare sur fordi Steinar har rett :popcorn:

Ja, folk blir alltid sure eller sinna når en sannhet treffer litt for godt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre i denne tråden? :)

Jeg blir fortsatt et nervevrak uten like i dagene mellom hver gang vi møtes, men jeg tror det handler mer om min egen usikkerhet enn at han har mistet interessen. Jeg er bare så redd for at han skal finne ut at han ikke har de rette følelsene for meg. Det har skjedd et par ganger før og jeg orker ikke tanken på at det skal skje enda en gang...

Men men, jeg har jo ikke noe annet valg enn å holde ut hvis jeg vil at det skal bli noe ut av dette! Og det vil jeg! :) Nå har jeg i hvert fall møtt et par av hans venner og han har truffet en venninne av meg, så jeg føler at vi har kommet et steg videre uten at vi er kjærester helt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg går det bra med, jeg er litt forvirra bare...

I går/natt lå vi og prata om hvor vi evt skulle kjøpe sted å bo siden det er aktuelt for oss begge, prata litt om unger og sånt, altså ganske "seriøs" prat, men fortsatt hypotetisk liksom.

Så spør jeg om jeg skal få møte mamman hans snart, og da kommer "Alt til sin tid"..

gah! jaja, det går framover iallefall ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Jeg er i "mellomstadiet" og han jeg liker befinner seg i syden. Sucks ;)

fortell gjerne meg :) Hvem reiste han med? Prater dere mye når han er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg går det bra med, jeg er litt forvirra bare...

I går/natt lå vi og prata om hvor vi evt skulle kjøpe sted å bo siden det er aktuelt for oss begge, prata litt om unger og sånt, altså ganske "seriøs" prat, men fortsatt hypotetisk liksom.

Så spør jeg om jeg skal få møte mamman hans snart, og da kommer "Alt til sin tid"..

gah! jaja, det går framover iallefall ;P

Det høres ganske seriøst ut når dere tør å prate om hvor dere evt skal bo, da! Selv om jeg skjønner at du blir frustrert når han i neste øyeblikk vil vente med innblanding av foreldre.... Hvor lenge har dere holdt på?

Det blir en del fram og tilbake for min del også. I det ene øyeblikket snakker han som om vi er kjærester eller snart blir det, mens i det neste øyeblikket blir jeg kjempeusikker på om vi noen gang kommer til å ta steget videre. Vi har avtalt tidligere at vi skal ta det rolig og bruke god tid på å bli kjent, men nå har det jo gått en stund siden det uten at vi har snakket noe mer om "oss", så jeg kjenner at jeg snart har behov for en ny samtale. Men jeg er dessverre så pysete at ikke tør å ta det opp med ham... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg går det bra med, jeg er litt forvirra bare...

I går/natt lå vi og prata om hvor vi evt skulle kjøpe sted å bo siden det er aktuelt for oss begge, prata litt om unger og sånt, altså ganske "seriøs" prat, men fortsatt hypotetisk liksom.

Så spør jeg om jeg skal få møte mamman hans snart, og da kommer "Alt til sin tid"..

gah! jaja, det går framover iallefall ;P

Nå vet ikke jeg om det er tilfelle her, men en skal huske på at det ikke er alle som har et like godt forhold til foreldrene sine. Og da er det ikke alltid så lett å introdusere dem for nye kjærester. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ANALYSER JENTER! :sjenert:

Fikk en melding av han jeg holder på med hvor det stod:

"Beyonce - Best thing i never had <3"

Måtte jo rett inn å høre på sangen, og der synger hun at "du er den beste jeg aldri hadde"

Hva mener han egentlig? :fnise: Kan jo være han bare liker den sangen da, men tviler egentlig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om det er tilfelle her, men en skal huske på at det ikke er alle som har et like godt forhold til foreldrene sine. Og da er det ikke alltid så lett å introdusere dem for nye kjærester. :klemmer:

Har man litt vett så introduserer man heller ikke en ny kjæreste før det er virkelig seriøst.

Foreldre har ingen interesse av å måtte kaste bort tid og krefter på løse fugler. Sånt vil de ikke vite noe om. Naturlig nok!

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANALYSER JENTER! :sjenert:

Fikk en melding av han jeg holder på med hvor det stod:

"Beyonce - Best thing i never had <3"

Måtte jo rett inn å høre på sangen, og der synger hun at "du er den beste jeg aldri hadde"

Hva mener han egentlig? :fnise: Kan jo være han bare liker den sangen da, men tviler egentlig på det.

Han mener at han hadde foretrukket Beyonce fremfor deg hvis han bare hadde hatt muligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ba meg på kino. Filmen var akkurat passe skummel. Vi holdt hender gjennom hele filmen. Nattakyss og hjem hvert til vårt :yvonne: Det var en perfekt kveld :rodmer: Gleder meg til å sees igjen. Og egentlig er dette ganske bra. Jeg liker dette udefinerte, spennende. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...