Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen

Fremhevede innlegg

Gjest Bloodless
Skrevet

Jeg kommer til å bli feit(ere) om jeg skal fortsette å date han her, altså. Kjøper stadig vekk mat til oss og skal absolutt hente meg på jobb hver dag. Masse kalorier inn, ingen kalorier ut. Men han har seg selv å takke når jeg er 150 kilo og knapt nok kan gå...

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

det aner meg at dere har et aktivitetsnivå hvor dere forbrenner mye calorier alikevel. :gjeiper:

Skrevet

Dra ham ut innimellom da. Utrolig hva man kan finne på ute også ;)

Jeg har nettopp redd sengen, og venter på besøk ;) Vi skal ikke ut i kveld. :lur:

Skrevet

Dra ham ut innimellom da. Utrolig hva man kan finne på ute også ;)

Jeg har nettopp redd sengen, og venter på besøk ;) Vi skal ikke ut i kveld. :lur:

Det besøket meldte avbud.. Skuffet, ja, men denne gangen gikk jeg ikke helt i kjelleren.

nå lurer jeg bare på når vi treffes neste gang.... :sjenert:

Gjest Bloodless
Skrevet

Nei så kjedelig da, smilo. Du som hadde redd sengen og alt. ;) Håper det ikke blir lenge til dere treffes.

Min dro nettopp hjem etter en meget vellykket kveld. Han er bare herlig. Og jeg skal på jobb om 7 timer. :tristbla:

Skrevet

Bloodless; Håper det gikk greit å komme seg på jobb.

Jeg aner rett og slett ikke når vi kan møtes neste gang.. Det gjenstår å se.. I mellomtiden får jeg bruke litt energi på trening og jobb i stedet, så jeg slipper å tenke så masse...

Skrevet

Jeg har endelig hørt fra min! Viste seg at han er i Oslo med jobben. Skjønner jo at jeg hører mindre fra ham da, men han kunne jo sagt han skulle reise! Han har i hvertfall begynt å kalle meg "pus" i meldingene sine, det må jo være et godt tegn, og spør og graver for å planlegge hva vi skal gjøre neste gang vi treffes :rodmer:

Skrevet

Jeg har endelig hørt fra min! Viste seg at han er i Oslo med jobben. Skjønner jo at jeg hører mindre fra ham da, men han kunne jo sagt han skulle reise! Han har i hvertfall begynt å kalle meg "pus" i meldingene sine, det må jo være et godt tegn, og spør og graver for å planlegge hva vi skal gjøre neste gang vi treffes :rodmer:

Så herlig! Heldig du er :) Glad på dine vegne :klemmer:

Skrevet

Så herlig! Heldig du er :) Glad på dine vegne :klemmer:

Takk! :klemmer:

Nå gjenstår det bare å se om han faktisk følger opp :sjenert:

Skrevet

I går hadde vi praten, på hans initiativ :rodmer:

Skrevet

I går hadde vi praten, på hans initiativ :rodmer:

oioi! Hvordan gikk det da? :popcorn:

Skrevet

Det gikk jo strålende hele veien.Verdens greieste og snilleste mann.Han sendte mange meldinger og ringte hele tiden.Vi hadde sex for første gang (på fylla) i helgen og nå er han plutselig borte vekke :sjenert: Ringte ham i går og han virket veldig lite interessert.Jeg bare lurte på skal vi treffes igjen,han sa ja,men jeg vet at det skjer ikke.Ja,jeg vet at jeg gjorde feil med sex-delen,men sånn er det bare :tristbla:

Skrevet

AB; For en dust..Hvordan skal man vite når det passer med den sexdelen egentlig? Men det var sannsynligvis målet hans da, om det ikke var forferdelig nedtur det han opplevde i helgen.

Jeg har hatt morgenbesøk i dag så jeg er lykkelig igjen :) .

Skrevet

Var litt kleint i går. Jeg gikk med en veldig kort og tilgjengelig kjole, og da klarte han tydeligvis ikke holde fingrene fra fatet :sjenert:

Han skulle gi meg oralsex, og vi gikk inn på rommet der det var iiiiskaldt. Lå og skalv og greide ikke slappe av. Stakkars, han holdt på en evighet, men ikke sjanse i havet for at jeg klarte komme :sjenert: Og feig som jeg er turde jeg ikke si hva han skulle gjøre annerledes *irritert på meg selv*.

Huff, flaut :gjeiper: Skal sies at han har fått det til tidligere, så håper han ikke tok det personlig ;)

Ellers hadde vi det koselig. Vi har enda ikke hatt noen form for "praten med stor P", men føler vi oppfører oss som kjærester. Datet i 6 uker, og er med hverandre nesten hver dag. Han lurer meg godt dersom han ikke er seriøs nå altså...

Vi lagde mat sammen, også overnattet jeg hos han :) Synd det bare kan skje i helgene, lengter ekstremt etter hver helg pga da kan vi sove sammen. Men neste helg skal han reise bort, så da blir det 2 uker til neste gang:/

Skrevet

Aah for en fin tråd!

Jeg er i starten av mellomfasen, hvis man kan si det sånn..

Møtte en fantastisk fyr på et vorspiel hos en kompis og likte han umiddelbart :) Utrolig sjarmerende og søt fyr!

Endte opp med klining på nachspiel og at han ba om nummeret mitt. Senere tok jeg inch til å møtes igjen og etter det har vi vært på flere dater :)

Etter en date denne torsdagen, dro vi hjem til han og så film og kosa og jeg sov over der :) Så spurte han om jeg ville komme igjen dagen etter på midddag! Og det ville jeg jo såklart :)

Når han fulgte meg til t-banen dagen etter holdt vi hender :) :)

Håper dette går rette veien!

Skrevet

I et forsøk på å tenke på noe annet enn han jeg dater for tiden (eller hva det nå er vi gjør) begynte jeg å kikke på ulike tråder på KG i dag. Jeg fant raskt denne tråden og har lest store deler av den allerede. Fant ut at jeg rett og slett bare måtte lage meg en egen bruker og slenge meg med på denne tråden :gjeiper: Det er så utrolig godt å høre at det er fler som har det på samme måte som meg. Jeg trodde jeg var ekstrem som blir usikker og smågal når det har gått et døgn uten at jeg har hørt no, men begynner å skjønne at dette er ganske normalt. Puh :)

Jeg er i mellomfasen med en fyr nå. Trur jeg hvertfall. Håper jeg.. Vi har vært bekjente lenge, men er først nå den siste måneden at det har skjedd noe mellom oss. Han er verdens søteste, flink til pusing og kosing, og jeg jeg klager ikke på det som skjer i sega heller akkurat, kremt :rodme: Jeg begynner egentlig å falle litt for denne fyren, men vi har liksom aldri hatt praten om hva dette egentlig er..? Er det kun sex eller er det no mer? Vi snakker sammen på fb hver eneste dag, han har vært med meg på fest hos vennene mine, han har sovet her flere ganger (uten at vi alltid har hatt sex), og han har kysset meg offentlig. Det må da bety noe? Jeg gjør mitt beste for å ikke tenke så mye og ta ting som de kommer, men det er ikke så lett gitt.

Håper det her er noe, at vi er i en mellomfase og at vi beveger oss mot neste fase. Spent på å se hva som skjer utover høsten

Skrevet

Spennende jenter!

Jeg syns du bare kan holde deg ute av denne tråden jeg Steinar... Syns vi kan være smågal helt uten å få kommentarer fra deg :fnise:

• Liker 2
Skrevet

AB; For en dust..Hvordan skal man vite når det passer med den sexdelen egentlig? Men det var sannsynligvis målet hans da, om det ikke var forferdelig nedtur det han opplevde i helgen.

Jeg har hatt morgenbesøk i dag så jeg er lykkelig igjen :) .

Sendte en mld til,men han svarer ikke.Føler meg helt jævlig,skjønner ikke at det går an å kutte meg ut sånn plutselig.Fra 10 sms,blomster,mye oppmerksomhet til INGENTING. Ja jeg var ganske full og angrer på at vi hadde sex men sånne ting skjer og det går an å svare og skrive fuck off.Har grått i hele dag,det gjør skikkelig vondt :tristbla:

Skrevet

For en drittsekk. Sier som deg, han kunne i det minste sagt fra på en skikkelig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...