Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

:klo: Har små hvite flak i urinen idag... Hva i alle dager kan det være??? :sjenert:

Edit: Dvs.. som ligger i doskåla etter jeg har tissa.. :fnise:

Endret av Ariel*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra babyverden:

"Fostervannet er uklart i fargen, kan inneholde små hvite flak, og lukter litt vammelt eller søtt.

Kontakt fødeavdelingen hvis du tror vannet har gått. Si i fra om fargen på fostervannet.

"

Tror jeg ville ringt føden, og tatt på bind for å se om det kommer noe mer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Proteiner, utflod, litt fostervann? Tror jeg ville ringt.

Lykke til :klemmer;

:klo: Det var mange muligheter, og jeg ser du ville ha ringt og hørt... Jeg var så opptatt i går at jeg har ikke rukket å se svarene før nå, og har ikke ringt.. Men ikke merket noe til det i dag da :sjenert:

Jeg har veldig mye utflod om dagen.. Så satser på at det er det...

Fra babyverden:

"Fostervannet er uklart i fargen, kan inneholde små hvite flak, og lukter litt vammelt eller søtt.

Kontakt fødeavdelingen hvis du tror vannet har gått. Si i fra om fargen på fostervannet.

"

Tror jeg ville ringt føden, og tatt på bind for å se om det kommer noe mer. :jepp:

:sjenert: Du ville også ha ringt føden, ja... Jeg burde vel sikkert egentlig gjort det.. Men har ikke merket noe mer til det. I dag er alt helt normalt..

Satser på at det bare var utflod.. Merker jeg tendens til noen forandringer får jeg heller ringe..

Oj, spennende! :hoppe:

:fnise: Det var nok ikke spennende helt ennå..

Siden du ikke har oppdatert: har det skjedd noe?!!! :hakeslepp:

Beklager, beklager, beklager :blomst: Var opptatt i hele går og drevet med ting i dag så jeg ikke har fått oppdatert her inne.. Men her er jeg like strandet hval i dag som i går. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Tenkte det kanskje var utflod, for om det hadde vært fostervann, så ville du ha lekket en del mer. Ringte føden da jeg var våt i buksa (og ikke på en god måte), og der sa de jo at jeg skulle se om det fortsatte.

Uansett, ring føden om det skulle være noe! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tenkte det kanskje var utflod, for om det hadde vært fostervann, så ville du ha lekket en del mer. Ringte føden da jeg var våt i buksa (og ikke på en god måte), og der sa de jo at jeg skulle se om det fortsatte.

Uansett, ring føden om det skulle være noe! :klemmer:

Ja, jeg tipper det bare var det.. :jepp:

Da følger jeg rådet du fikk av føden.. Ringer om det skulle fortsette.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tipper det bare var det.. :jepp:

Da følger jeg rådet du fikk av føden.. Ringer om det skulle fortsette.

:klemmer:

:klemmer: Uansett hva det er, så er det alltids smart med en telefon til føden, sånn for sikkerhets skyld.. Når man lekker fostervann, så stopper det gjerne ikke alltid opp, og fyller du et bind, så er det absolutt en grunn til å ringe føden.

:klemmer: Prøver ikke å skremme deg vekk fra å ringe føden, du burde så absolutt gjøre det skjer noe lignende igjen. Ring en gang for mange enn en gang for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Uansett hva det er, så er det alltids smart med en telefon til føden, sånn for sikkerhets skyld.. Når man lekker fostervann, så stopper det gjerne ikke alltid opp, og fyller du et bind, så er det absolutt en grunn til å ringe føden.

:klemmer: Prøver ikke å skremme deg vekk fra å ringe føden, du burde så absolutt gjøre det skjer noe lignende igjen. Ring en gang for mange enn en gang for lite..

Ja.. Jeg ringer om jeg føler at det virkelig er behov.. Men det var ingenting annerledes igår annet enn utflod i vanlige mengder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Har "One of those days" i dag.

Tårene renner, og jeg aner ikke hvorfor.. Jeg har bare masse tanker i hodet og klarer ikke helt å slappe av med det. :sukk: Heldigvis er mannen veldig forståelsesfull og lå og holdt rundt meg lenge i dag morges.. Tårene bare renner :trist:

Jeg tror kontrollfreaken er i ferd med å innhente meg.. Jeg er absolutt ikke glad i å ikke ha kontroll. Jeg vil vite hvordan ting fungerer, og hvordan ting blir på forhånd slik at jeg kan forberede meg.. :lete: Det er veldig vanskelig når man verken har født før eller har et barn fra før.. Da vet man virkelig ikke hva man går til.. :sjenert:

I tillegg synes jeg det er ubehagelig å vite at vi må kjøre 2,5 time til sykehuset.. På det sykehuset er jeg heller ikke kjent. Bare det er jo nok til å få kontrollfreaken i meg ute av spill :sjenert: Jeg har ikke vært på det sykehuset før, og aner jo ikke hvordan oppfølgingen der er..

Jeg har faktisk klart å legge fra meg de kommentarene om hvor stor mage jeg har.. Det har heller ikke kommet så mange av de kommentarene den siste måneden.. Men i går møtte jeg et par stykker som ikke har sett meg på ei stund, og da sa de at de så jeg hadde lagt på meg mye.. :sjenert: De sa også at 10 av kiloene ville være borte når jeg kom hjem fra sykehuset, men at resten kom jeg til å slite med.. Det fikk meg ikke i noe særlig bedre humør, desverre :tristbla:

Sorry for klageinlegget, jeg må bare få det ut et eller annet sted.. Håper også jeg klarer å få bukt med kontrollfreaken i meg snart :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det er lov å ha sånne dager!

Det er bare tull at du kommer til å slite med kiloene - det er absolutt ikke sikkert. Jeg var nede i gamlevekta mi etter en uke eller to, det gikk kjempefort. Ingen vits å bekymre seg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Ikke beklag deg for klageinnlegg, dette er din dagbok og du skriver hva DU vil, ikke hva du tror vi vil lese. Sender deg varme tanker, et par klaps over bakhodet til disse som kom med de idiotiske, ja jeg synes de var idiotiske, kommentarene, og en goooooood :klem:.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nei: For noen kommentarer! Fy faen! (Beklager språket), Da hadde jeg nok begynt å gråte.. :klemmer:

Skjønner godt at du ikke er så glad for å ha 2,5 times kjøretur til sykehuset.. Da krysser jeg fingrene for at din fødsel starter med vannavgang, sånn at du kanskje slipper å sitte så lenge i bil med rier..

Kjenner til kontrollfreak jeg også. Liker å ha kontroll og vite hva jeg kommer til. Godt du har en god armkrok :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva i alle dager er det for noe å si? At de ser at du har lagt på meg, 10 av kiloene kommer du til å ta av, men resten kommer du til å slite med? :nei: Fy så stygt sagt!

Jeg og får kommentarer om at magen er stor og jeg liker det :sjenert:

Edit: mente: at de ser at du har lagt på DEG* ikke meg :sjenert:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine: Dere er jo så søte alle sammen!!!

Tusen takk for mange støttende ord. :)

Fikk sortert litt tanker sammen med mannen i går, så føler meg bedre i dag.. Må bare innse at jeg må slippe taket i den kontrollfreaken i meg.. Har også hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke orker så mye husarbeid om dagen, og mannen jobber himla mye, så det blir ikke gjort så mye :husarbeid: Men i går fortalte mamma meg at hun kunne komme å hjelpe meg om jeg ønsket. Så hun kommer en av de nærmeste dagene og hjelper meg litt :sjenert:

Ellers kan jeg meddele at jeg har et vanvittig godt sovehjerte om dagen.. Jeg sover fortsatt veldig godt om natta og må gjerne ha en liten hvil midt på dagen også.. :sove::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 38 uker :strix:

:nigo: nå nærmer termindatoen seg med stormskritt!

Skal til jordmor på svangerskapskontroll idag. Er spent på å høre hva hun sier i dag :)

Ellers drømmer jeg meg bort nå. Jeg gleder meg til å kose på den lille babyen, se hvordan h*n ser ut, lukte på, at h*n tar et grep rundt fingeren min og kliper, få se de små nydelige føttene og alt annet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...