Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir sendt videre. Bare 1 cm åpning, men jordmor tror det blir fødsel i løpet av morgendagen.

Å sjekke åpning var vondt og jeg blør masse nå.

Jeg synes dette er mer skummelt enn jeg klarer å kose meg med å tenke på at babyen snart er i armene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så spennende! :hoppe:

Jeg vet, sjekk av åpning er kjempevondt. :klemmer: Men nå er du snaaart mamma! Masse lykke til, Ariel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt av å lese her :fnise: Ønsker deg masse lykke til. Følger med i dagboken så lenge jeg er våken og så lenge du oppdaterer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå er det spennende både hos deg og Delphina. Vet det er skremmende, men det skal gå bra - plutselig har du en liten baby på brystet som er din egen :rodmer:

Masse lykke til Ariel! Gleder meg til oppdatering fra MonThe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke noe nytt å meddele. Fått sovet litt på sykehuset i løpet av natta. Skal på ny undersøkelse nå snart. Smertene har verken tatt seg opp eller dabbet av, så jeg vet ikke hva vi ender opp med. Mest sannsynlig er dette en bomtur og vi blir sendt hjem idag. Hadde veldig høyt blodtrykk når jeg kom inn i natt, skal lure på om det har blitt bedre.

*grøss* gruer meg til å sjekke åpning. All ære til dere jenter som blir strippet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det var vondt å sjekke åpning? Huff :klemmer:

Har selv blitt sjekket for det, men jeg hadde bare 1 cm. Det var ikke vondt, men ubehagelig og ekkelt synes jeg. Det er i hvert fall verdt det. Håpr det skjer ting hos deg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :popcorn: Håper det blir fødsel på deg!

Uff, jeg gruer meg til å sjekke åpning og evt. bli strippet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med dere - sjekker mobilen heele tiden i tilfelle jeg får sms fra deg!! :popcorn:

...er uansett ikke lenge til dere har nurket dere hos dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt på sykehuset. Måtte gå med døgnmåling av blodtrykket da undertrykket ligger på nærmere 110.

Skal på ny undersøkelse i dag og får prate med lege om hva som skjer videre. Det som er helt sikkert er at jeg ikke vil få medisiner. Da vil de nok heller sette meg i gang i og med at jeg bare er ei uke unna termin.

(har bare mobil å oppdatere med her )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, spennande! Ikkje at at blodtrykket er høgt, men at du kan bli satt igang allerede!

(litt misunnelig for at alle får før meg...)

Lykke til!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å si at jeg tenker på deg :klemmer:

Bra du får god oppfølging. Håper nurket bestemmer seg for å komme ut på egenhånd! Uansett - snart er du mamma :hjerte:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: jenter!

Da kan jeg meddele at jeg er hjemme igjen.. Men babyen er fortsatt i magen min da :fnise:

Blodtrykket mitt var greit nok, og jeg fikk valget om å bli liggende på sykehuset eller dra hjem.. Jeg orker ikke tanken på å ligge i altfor mange dager på sykehuset, så da valgte vi heller å dra hjem igjen. Må pakke ned litt mer praktiske klær også tror jeg.. :fnise: Singletter og tynne cardigans/jakker.. Fy så upraktiske klær jeg hadde tatt med i den sykehusbagen :fnise:

Har fortsatt mye vondt i magen, men det er nok bare modning. Jeg ønsket ikke å sjekke noe mer åpning i dag, da jeg tviler på at det har blitt særlig mye større. Så da får vi bare fortsette å vente! :sjenert:

Beklager at jeg har gitt mange her falske forhåpninger. Men neste gang skal dere se at jeg får babyen min ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg er jo 39 uker i dag!! :fnise:

Verden har stått litt stille på sykehuset skjønner dere. Så her går dagene i surr :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JENTER!!

Hva er det første som skjer ved første dobesøk hjemme???

Joda.. Slimproppen går!!!

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...