Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

Bra! Hurra for slimpropp!

Sist gjekk min 2 dagar før fødsel :opplyser: Krysser fingrane for at det betyr meir modning og snart fødsel for deg!

(Denne gang har deler av min komt for 9 dagar sidan, fremdeles ingen fødsel her nei...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

:strix: for slimpropp!

Uansett håper jeg ting går fort, med tanke på blodtrykket ditt. Det kan umulig være godt å være i den situasjonen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: tusen takk for lykkeønskningene for at slimproppen har gått!

Men jeg er jammen ikke sikker på om jeg skal tolke det positivt at Teriyaki er lykkelig for blodpropp!! :skratte:

HenLu: det var veldig mye blod i slimproppen. Men nå har jeg stort sett blødd siden søndag når jordmor sjekket åpningen. Så det er nok noen sprukne blodkar langt oppi hugsa :fnise: blør fortsatt litt i dag, og har veldig mye utflod :sjokkert:

Har ingen tegn på fødsel enda. Så her er det bare å vente i spenning :) men håper jo at det er et godt tegn at slimproppen har gått, og at jeg kanskje ikke går så altfor lenge etter terminen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, jeg ler fortsatt av at Teri ble glad for blodpropp :ler:

Hun er vel godt inni pre-ammetåken, hehehe! :ler:

Jeg tror virkelig du føder snart. Så spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg leste at det var vanlig at fødselen kom i gang 1-7 dagar etter at slimproppen går, så det nærmar seg nok for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, jeg ler fortsatt av at Teri ble glad for blodpropp :ler:

Hun er vel godt inni pre-ammetåken, hehehe! :ler:

Jeg tror virkelig du føder snart. Så spennende :popcorn:

:skratte: Ja, jeg ler fortsatt også av det.. Det ser ut til at preammetåken har slått til ja.. :fnise:

Eg leste at det var vanlig at fødselen kom i gang 1-7 dagar etter at slimproppen går, så det nærmar seg nok for deg!

Ja, jeg har også lest det. Så vi får se :sjenert: Kanskje det blir baby i løpet av helga? :jepp:

--------------------------------------------------------

Har litt murringer i dag, men absolutt ikke noen fødsel på gang.. Også har jeg noe vanvittig med utflod? Er dette vanlig da? :sjenert: Antakeligvis, da det meste under et svangerskap er vanlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha..Blodpropp ja! :ler::sjenert: Gudane vet hvor den kom fra :ler: Hadde vært litt slemt å hoppe for at noen fikk blodpropp :fnise: Preammetåken ja.. ;)

___

Baby i løpet av helga vil jo være kjempeherlig! Tenk at du kanskje ligger der med et nyfødt nurk i armene om en uke :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to uker siden min slimpropp gikk, men ingen baby å se :snurt: Men min slimpropp var HELT blank og da er det ikke noe tegn på at fødsel nærmer seg :fnise:

ALT i et svangerskap er normalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha..Blodpropp ja! :ler::sjenert: Gudane vet hvor den kom fra :ler: Hadde vært litt slemt å hoppe for at noen fikk blodpropp :fnise: Preammetåken ja.. ;)

___

Baby i løpet av helga vil jo være kjempeherlig! Tenk at du kanskje ligger der med et nyfødt nurk i armene om en uke :rodmer:

:fnise: Jada, jeg tok meg ikke så nær av det.. Hadde vært værre om jeg faktisk hadde fått blodpropp og du jublet for det :fnise: Og du er absolutt unnskyldt! Preammetåke er IKKE noe å spøke med :fnise:

Det er to uker siden min slimpropp gikk, men ingen baby å se :snurt: Men min slimpropp var HELT blank og da er det ikke noe tegn på at fødsel nærmer seg :fnise:

ALT i et svangerskap er normalt :fnise:

:klo: Har det noe å si om det er blodspor i den eller ikke i forhold til hvor nærme fødsel man er?

Som HenLu sier: Alt er normalt! Men ja, jeg har lest at mange får økt utflod de siste dagene :jepp:

Om økt utflod de siste dagene betyr at fødsel nærmer seg, så bør jeg være farlig nærme.. :fnise: Men det er jeg jo i utgangspunktet likevel.. Det er jo ikke lenge til jeg har babyn min her om jeg skulle gå over termin uansett. :sjenert:

:strix: 1 uke til termin :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så kan jeg meddele at hormonene er skikkelig håpløse med meg om dagen.. Jeg gråter og gråter og gråter og gråter :grine: og jeg ANER ikke hvorfor!! Stakkar mannen min. Han trøster meg og jeg gråter bare enda mer.. Det er jammen ikke enkelt å være mannen til ei gravid dame. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ikke være lett, nei :klemmer: Men flott du har en mann som trøster, da! :jepp:

Bare en uke til termin! :hoppe: Heldige du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for en uke igjen til termin! :strix:

Det er jo ikke lenge til babyen er på utsiden, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kanskje i morgen? Kanskje om tre uker?

Tror de er klar over at de gravide damene er fremdeles de man ble sammen med, håper hvertfall det. :nigo: Uansett, bare gråte i vei, det er jo ikke stort man kan få gjort med hormoner. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som gråter :sjenert:

Ja, blodspor vil si at man er nærmere fødsel :jepp: Et godt tegn alså, dersom man er over 37 uker på vei :fnise: Slimproppen til svigerinnen min gikk dagen etter meg, men hun hadde blod i den. Et par dager etterpå så fødet hun, men det kan jo alikevel ta lenger tid enn et par dager, så du må smøre deg med tålmodighet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være lett, nei :klemmer: Men flott du har en mann som trøster, da! jepp:

Bare en uke til termin! hoppe: Heldige du :klemmer:

Ja, mannen er helt fantastisk :rodmer: Jeg gleder meg så masse til å se mannen min holde og kose på sønnen/datteren vår jeg.. Jeg får tårer i øyekroken av bare å tenke på det :sjenert:

:klemmer:

:hoppe: for en uke igjen til termin! :strix

Det er jo ikke lenge til babyen er på utsiden, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kanskje i morgen? Kanskje om tre uker?

Tror de er klar over at de gravide damene er fremdeles de man ble sammen med, håper hvertfall det. :nigo: Uansett, bare gråte i vei, det er jo ikke stort man kan få gjort med hormoner. klemmer:

Nei, det er uansett ikke lenge til vi har babyen vår her.. :) Det er ganske godt å tenke på. Men jeg kan tenke meg at dagene kommer til å være dobbelt så lange etter terminen :fnise:

:klemmer:

Du er ikke den eneste som gråter :sjenert:

Ja, blodspor vil si at man er nærmere fødsel jepp: Et godt tegn alså, dersom man er over 37 uker på vei :fnise: Slimproppen til svigerinnen min gikk dagen etter meg, men hun hadde blod i den. Et par dager etterpå så fødet hun, men det kan jo alikevel ta lenger tid enn et par dager, så du må smøre deg med tålmodighet :jepp:

Godt å høre vi er fler som angrepet av hormonene. :sjenert:

Visste ikke at blodspor eller ikke hadde noe å si ift. hvor nærme fødsel man er jeg.. Men nå har jeg lært noe nytt i dag og :jepp: 3 dager siden slimproppen gikk i dag, og har ikke noe baby her enda. Men det kommer når det kommer :jepp:

:klemmer:

------------------------------

Intime/ekle detaljer!!!!!

Jeg har ikke noe spesielt løs mage, men vært på do noen ganger og tømt meg i dag. :klo: Så jeg får da i allefall tømt meg litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...