Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Tror du at dating-sidene er en "stand up" scene kanskje?

Hvis jeg hadde gått inn på en slik side for å lete etter ei dame, så hadde jeg vært interessert i å få vite hvem hun er i virkeligheten for ikke å kaste bort min tid.

Om hun klarer å skrive en "morsom" profiltekst er da ikke noe som interesserer meg overhodet. Det er irrelevant i den sammenhengen.

Objektive fakta er derimot av interesse.

Men min innstilling forutsetter selvfølgelig at man er seriøs.

Men så er vel ikke du så veldig opptatt av humor eller humør heller? Mange av oss får positiv energi av en partner man kan le sammen med.

Men, nok engang, du har jo aldri VÆRT på en datingside, så at du synser og gir råd,er jo like meningsfylt som om en Inder som aldri hadde vært utenfor Bombay akutt skulle vært guide på Finnmarksvidda.

Endret av KateW
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Uten bilde ingen svar. Og de som ikke har bilde, som man tilfeldigvis forsøker å skrive med er som regel, med få unntak hjemmehørende i Gorgefamilien.

Man kan ikke falle for et menneske man ikke liker utseendet på, så bilde er et must.

Bildet er et must før man skal treffe hverandre.

Men en objektiv beskrivelse av utseendet i profilteksten bør holde inntil den tid. Dermed blir man samtidig kvitt de mest overfladiske individene som ikke er noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er vel ikke du så veldig opptatt av humor eller humør heller? Mange av oss får positiv energi av en partner man kan le sammen med.

Men, nok engang, du har jo aldri VÆRT på en datingside, så at du synser og gir råd,er jo like meningsfylt som om en Inder som aldri hadde vært utenfor Bombay akutt skulle vært guide på Finnmarksvidda.

Selv om jeg aldri har vært på en dating-side så vet jeg nøyaktig hva jeg hadde kommet til å gått etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Og hva mener du er en objektiv beskrivelse av utseendet.

178 cm

Blond

Grønne øyne

Hadde det vært nok til at du hadde skrevet til denne kvinnen?

Dersom man hadde slengt på at "folk sier jeg er pen" eller "utseendet har ikke skremt noen"?

Og til sistnevnte, så skal jeg love deg at det er utrolig hva slags menn som "stadig får høre at jeg er kjekk!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Selv om jeg aldri har vært på en dating-side så vet jeg nøyaktig hva jeg hadde kommet til å gått etter.

Og det er?

Han derre BombayInderen hadde sikkert guida folk til reinsdyr og sånt, men det er ikke sikkert han hadde hatt helt oversikten over hvordan vidda faktisk fungerer.... Selv om han hadde lest om den i en bok eller på internettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva mener du er en objektiv beskrivelse av utseendet.

178 cm

Blond

Grønne øyne

Hadde det vært nok til at du hadde skrevet til denne kvinnen?

Dersom man hadde slengt på at "folk sier jeg er pen" eller "utseendet har ikke skremt noen"?

Og til sistnevnte, så skal jeg love deg at det er utrolig hva slags menn som "stadig får høre at jeg er kjekk!"

Første bud er selvfølgelig at man er objektiv og ærlig og ikke overdriver. Ellers kan det bare ende i katastrofe.

Og det å være objektiv har altså ingenting med hva andre folk måtte ha sagt. Andre folk er nemlig ikke objektive, men subjektive. Derfor refererer man aldri til hva andre måtte ha sagt.

Dette ville vært hva jeg er ute etter å vite om ei dames utseende i en profiltekst:

178 cm

Blond

Grønne øyne

Langt eller kort hår

Slank, fyldig eller tykk

Former eller ikke

Tatoveringer eller ikke

Naturlig eller silikon

Og sist men ikke minst, hvordan hun oppfatter seg selv og sitt eget utseende.

I tillegg måtte selvfølgelig hele hennes personlighet og livsstil vært beskrevet så objektivt sett som mulig i teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Og hvordan mener du at man objektivt kan beskrive seg selv?

Tror du at noen skriver følgende:

Kvinne 35 år

178

Grønne øyne

Blonde hairextensions

silikonpupper

tykk

naturlig utseende

Syns selv jeg er superhot.

I en profiltekst? Har jeg aldri sett.

Lag deg en profil Steinar, og kom tilbake når du har forsøkt det.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan mener du at man objektivt kan beskrive seg selv?

Tror du at noen skriver følgende:

Kvinne 35 år

178

Grønne øyne

Blonde hairextensions

silikonpupper

tykk

naturlig utseende

Syns selv jeg er superhot.

I en profiltekst? Har jeg aldri sett.

Lag deg en profil Steinar, og kom tilbake når du har forsøkt det.

Det vil faktisk være veldig smart av denne personen å skrive dette hvis det er slik hun oppfatter seg selv.

Fordi da kan akkurat de mannfolka som syns dette er attraktivt få kontakte henne, og de som ikke syns det kan gå videre på sin vei og ikke kaste bort hennes og egen tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har aldri påstått at de aller fleste menn er som meg. Jeg er unik :smoke:

Alle mennesker er unike på sin måte. Men slik som du bruker ordet om deg selv, er du megaloman. Det er ikke et sunnhetstrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Nei. Hvorfor skulle jeg?

Dersom jeg skal gifte meg, så skal det være fordi jeg elsker mannen, ikke fordi han har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvorfor skulle jeg?

Dersom jeg skal gifte meg, så skal det være fordi jeg elsker mannen, ikke fordi han har lyst.

Spørs nok om du finner ut det iløpet av noen mailer på en dating-side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Spørs nok om du finner ut det iløpet av noen mailer på en dating-side.

Har jeg sagt at jeg finner det ut i løpet av noen mailer på en datingside? :kløhode:

(Eller tillegger du meg, nok en gang, meninger?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg sagt at jeg finner det ut i løpet av noen mailer på en datingside? :kløhode:

(Eller tillegger du meg, nok en gang, meninger?)

Jeg konstaterer bare fakta :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg konstaterer bare fakta :smoke:

Uhm. Hvordan kan du konstantere fakta basert på opplysninger jeg har, men som du ikke har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs nok om du finner ut det iløpet av noen mailer på en dating-side.

Uhm. Hvordan kan du konstantere fakta basert på opplysninger jeg har, men som du ikke har?

Fakta er bare ovenstående påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...