Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som driver med nettdating - hva slags kallenavn bruker dere? Navnene deres, eller "finne på navn"? I så fall hva slags? Noe tilfeldig, eller noe som betyr noe for dere? Noe pent, morsomt, tøft?

Lurer på å registrere profil men synes det er vanskelig å vite hva lags kallenavn jeg har. Vil verken virke rar eller kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hotbabe200305434 neitakk

noe litt fantasiaktig som aurora, lahel eller liknende. ja. gjerne absluttet med årstallet dit.

variasjon av ekte navn med årstall bak, yes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kalle meg "hotbabe" eller lignende nei ;)

Har sansen for litt morsomme navn men kommer selvsagt ikke på noen nå :sur:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å komme med forslag siden jeg ikke vet noe om deg, men anbefaler å ta et som beskriver deg bittelitt. Eventyr, film, musikk, kunst, alt går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styrer glatt unna alle som har sexy, hot, babe, girl etc. i navnet sitt på en sånn side. Også de som mangler originalitet. å kalle seg selv for "aurora" og da spesielt "aurora123" eller lignende når kun "aurora" er tatt allerede viser bare at du er en klone rett ut fra "fabrikken".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg kalte meg "varm kvinne" på en datingkanal og mente med det å uttrykke min personlighet. Jeg hadde en ganske fyldig profil hvor jeg beskrev meg selv i korte trekk. Men dette navnet var et bomskudd, for hjelpe meg så mange slags henvendelser jeg fikk, mer eller mindre utilslørte :fnise: .

Jeg byttet til et annet som er en variant av navnet mitt her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet til et annet som er en variant av navnet mitt her på KG.

Jeg er veldig skuffa over at jeg ikke greide å gjette meg fram til hvordan den varianten er... Eller, det er mulig jeg greide det, men jeg fant ingen profiler som jeg syns at passer med det inntrykket jeg har av deg :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er veldig skuffa over at jeg ikke greide å gjette meg fram til hvordan den varianten er... Eller, det er mulig jeg greide det, men jeg fant ingen profiler som jeg syns at passer med det inntrykket jeg har av deg :natti:

Hva slags inntrykk har du av meg, da :lur: , og hvilke datingsider har du sett på?

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er en ond kattekvinne som spiser uskyldige gutter til frokost, åffkåsh!

Jeg sjekka på de som er gratis(sukker og nettdating). Jeg er jo ikke rik :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

At du er en ond kattekvinne som spiser uskyldige gutter til frokost, åffkåsh!

Jeg sjekka på de som er gratis(sukker og nettdating). Jeg er jo ikke rik :P

Du er skarp. Jeg er en katt med svart pels og lysende grønne øyne, sniker meg omkring og ser etter bytte, setter lynraskt klørne i den jeg vil ha og delikaterer meg med den utvalgte lenge, lenge :lur: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Nå fikk jeg og lyst til å nettdate! Hvorfor har jeg aldri prøvd meg på det før tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er en ond kattekvinne som spiser uskyldige gutter til frokost, åffkåsh!

Jeg sjekka på de som er gratis(sukker og nettdating). Jeg er jo ikke rik :P

Love you, Yme. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg og lyst til å nettdate! Hvorfor har jeg aldri prøvd meg på det før tro....

Det har du aldri prøvd, fordi du bare finner bunnslammet av menn på sånne sider. Det veit jeg av personlig erfaring... Siden jeg trossalt har sånne profiler selv, og jeg er faanmeg en rævva fyr! *spytte på*

Love you, Yme. :fnise:

Jeg elsker deg også, AnonymBruker :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker
Det har du aldri prøvd, fordi du bare finner bunnslammet av menn på sånne sider. Det veit jeg av personlig erfaring... Siden jeg trossalt har sånne profiler selv, og jeg er faanmeg en rævva fyr! *spytte på*

Ja... hadde liksom inntrykket av at det bare var sånne som deg der. *spytte på*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det har du aldri prøvd, fordi du bare finner bunnslammet av menn på sånne sider. Det veit jeg av personlig erfaring... Siden jeg trossalt har sånne profiler selv, og jeg er faanmeg en rævva fyr! *spytte på*

Morsom du :fnise: . Du som er så sjarmerende ligger nok i øvre sjikt.

Jeg skrev med en mann, forøvrig kunstner han også (maler, tegner) i ca. ett år før vi møttes. Han var da så blyg, stakkar, så jeg, en forskremt kvinne måtte mote meg opp og reise til ham. Etter vårt første møte var han ikke blyg lenger :skratte: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest uAnonymBruker

Jeg skal jammen begynne å nettdate, hvilken side har størst sjans for å finne en bibliotekar?

edit: eller en fyr som liker jenter som liker fyrer som ikke lukter på fingrene når han har klødd seg i rumpa?

Endret av uAnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vårt første møte var han ikke blyg lenger :skratte: .

Oao. Du er nok litt av en dame, Belladonna. :)

Og dette er fra kvinne til kvinne og IKKE ironisk ment. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jammen begynne å nettdate, hvilken side har størst sjans for å finne en bibliotekar?

edit: eller en fyr som liker jenter som liker fyrer som ikke lukter på fingrene når han har klødd seg i rumpa?

Kvinner er jaggu kravstore ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...