Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Så sokkeskuffelsen blir liksom ikke helt rett for meg.... :ler:

På en datingkanal jeg er medlem, var det en ny bruker som kalte seg "Fittelars". I den korte presentasjonen sin skriver han at han vil ha en dame å kose med. Han ble raskt utestengt, kan man si :ler: .

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

På en datingkanal jeg er medlem, var det en ny bruker som kalte seg "Fittelars". I den korte presentasjonen sin skriver han at han vil ha en dame å kose med. Han ble raskt utestengt, kan man si :ler: .

Sjarmerende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg forsøkte nettdating en kort periode var det en kar som kalte seg Svettis + fødselsåret. Husker ikke hva årstallet var, men la oss si Svettis1968. Han hadde en veldig lovende profil og vi skrev bittelitt med hverandre, men det lite tiltalende kallenavnet ble for mye for meg, så jeg droppet det fort. Svettis, hadde han svetteproblemer, kanskje? Eller var han bare inspirert av treningssenterkjeden Friskis&Svettis? Kanskje het han noe ala Sven Tore, og Svettis var kallenavnet kamerater kalte ham? Jeg aner ikke. Jeg vet bare at jeg automatisk leste "svett tiss" inni meg hver gang jeg så brukernavnet. Så der ser man hvor viktig det faktisk er å velge et OK navn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste det betyr er at jeg heter Steinar.

Alle vet at det er en måte å si at man har stor kug på. Steinhar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at det er en måte å si at man har stor kug på. Steinhar.

:ler:

Ja, jeg må bare si at enkelte har altfor god fantasi.

Men det kan jo være greit å være klar over slike mulige misforståelser. Har jo ikke lyst til å være en skuffelse for totalt urealistiske folk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er morsomt med de som kaller seg helt tilfeldige ting. Feks sofa, tannbørste, regnjakke, kiwipose, appelsin, marsvinet osv. Da flirer jeg :gjeiper: For det første skiller det seg ut, for det andre vitner det om at en tar seg selv uhøytidlig. Akkurat som om man har sett seg rundt i rommet og skrevet det første man ser :fnise:

Selv kaller jeg meg min tidligere hests navn + årstallet jeg er født. Hestens navn er fint, men mange tror jeg begynner på Ch---- pga det. Det gjør jeg ikke.

Har "alltid" kalt meg det på nettet (utenom her), så lett valg.

Hadde jeg tatt den andre hesten min sitt navn hadde jeg hørt ut som en golddigger, så det droppet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av froloteee311
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...