Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JA!

Er det en dame du har, eller ønsker du hadde?

Det blir en mix av damer jeg liker, venner, og kvaliteter jeg drømmer om i en partner.

Kommer om ikke så altfor lenge, men det blir ganske spontant hastverksarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Made4u :fnise:

Han har profil med samme nick, på dette forumet også, så ikke mobb hehehe

Hihi.. så den jeg og... fniste for meg selv. Er det samme person? Eller gjetter du Yme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. så den jeg og... fniste for meg selv. Er det samme person? Eller gjetter du Yme?

Jeg veit at det er han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at det er han :)

Ja, er vel forsåvidt ikke så vanskelig om man har sett begge deler. Det erjo bilder av han her, og regner med det er det på datingsiden han er på og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel forsåvidt ikke så vanskelig om man har sett begge deler. Det erjo bilder av han her, og regner med det er det på datingsiden han er på og.

Han har et veldig karakteristisk utseende, pluss at han skrev at nicket han brukte her, var fra en dating-side, så, heldige som vi er, kan vi med ganske stor treffsikkerhet beregne at det er han hehe

Link? :sjenert:

Jeg har ikke tenkt til å gå inn på profilen hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tenkt til å gå inn på profilen hans :P

Jeg tror dere hadde blitt litt av ett par :skratte:

Du har altså som vane å sjekke ut mannlige profiler på dating-sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er mitt forsøk på å lage en profil jeg, og mange jeg kjenner, ville ha likt.

-----

Hei!

Jeg skal ikke komme med noen tørre fakta, de finner du over her. *peke*

Det blir heller ingenting om at jeg egentlig ikke har noe tro på nettdating, men har hørt mye bra om det. Så dersom det var det du kom for, så må jeg nok skuffe deg .

Jeg er glad i dere menn. Jeg liker hvordan dere prøver å skjule det når dere smugtitter på rompa til hun foran dere, og hvordan dere snur dere etter den samme rompa og går rett inn i en benk og later som ingenting.

Mannen min må være en ordentlig mann, med 27% gutt i seg. Han må få meg til å føle meg som en kvinne, men 27% av tida må han få meg til å føle meg som en jente. Jeg vil ikke ha noen mann som bruker lengre tid på badet enn jeg gjør, for å si det sånn!

Jeg er veldig glad i hunder, spesielt de mellomstore med masse hår og våt tunge. En gang jeg var ute og gikk, så var det en hund som hadde stukket av fra eieren og løpt inn i noen trær. Den hadde en pinne i beinet, og hadde det veldig vondt. Jeg løp bort til den, og etter å ha roet den ned så fikk jeg ut pinnen. Den slikket seg bare rundt munnen og løp vekk. Makan til takknemlighet.

Lesehest er jeg også. Leser det meste jeg kommer over, men det kan hende jeg sender bruksanvisningene over til deg. Jeg kan også se fotball med deg, om du blir med meg på loppis etterpå. Samarbeid.

Hvis du følte deg truffet av noe jeg har skrevet, så synes jeg du burde sende meg en melding. Eventuelt legge en lapp i postkassa mi.

----

Når jeg tenker meg om, så synes jeg egentlig alle burde få en venn av det motsatte kjønn til å skrive profilen deres. Jeg vet det ikke er lov å ha venner av motsatt kjønn, så da kan vi si bekjent.

Dere vil kanskje si at en kvinne ville aldri ha ordlagt seg på den måten, men det fins faktisk noen få som gjør det. Jeg har sett dem, så jeg vet de eksisterer. Det er bare så få at de drukner litt i havet av meningsløse profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere hadde blitt litt av ett par :skratte:

Du har altså som vane å sjekke ut mannlige profiler på dating-sider?

Det er jo helt normalt å sjekke ut konkurrentenes styrker og svakheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er mitt forsøk på å lage en profil jeg, og mange jeg kjenner, ville ha likt.

-----

Hei!

Jeg skal ikke komme med noen tørre fakta, de finner du over her. *peke*

Det blir heller ingenting om at jeg egentlig ikke har noe tro på nettdating, men har hørt mye bra om det. Så dersom det var det du kom for, så må jeg nok skuffe deg .

Jeg er glad i dere menn. Jeg liker hvordan dere prøver å skjule det når dere smugtitter på rompa til hun foran dere, og hvordan dere snur dere etter den samme rompa og går rett inn i en benk og later som ingenting.

Mannen min må være en ordentlig mann, med 27% gutt i seg. Han må få meg til å føle meg som en kvinne, men 27% av tida må han få meg til å føle meg som en jente. Jeg vil ikke ha noen mann som bruker lengre tid på badet enn jeg gjør, for å si det sånn!

Jeg er veldig glad i hunder, spesielt de mellomstore med masse hår og våt tunge. En gang jeg var ute og gikk, så var det en hund som hadde stukket av fra eieren og løpt inn i noen trær. Den hadde en pinne i beinet, og hadde det veldig vondt. Jeg løp bort til den, og etter å ha roet den ned så fikk jeg ut pinnen. Den slikket seg bare rundt munnen og løp vekk. Makan til takknemlighet.

Lesehest er jeg også. Leser det meste jeg kommer over, men det kan hende jeg sender bruksanvisningene over til deg. Jeg kan også se fotball med deg, om du blir med meg på loppis etterpå. Samarbeid.

Hvis du følte deg truffet av noe jeg har skrevet, så synes jeg du burde sende meg en melding. Eventuelt legge en lapp i postkassa mi.

----

Når jeg tenker meg om, så synes jeg egentlig alle burde få en venn av det motsatte kjønn til å skrive profilen deres. Jeg vet det ikke er lov å ha venner av motsatt kjønn, så da kan vi si bekjent.

Dere vil kanskje si at en kvinne ville aldri ha ordlagt seg på den måten, men det fins faktisk noen få som gjør det. Jeg har sett dem, så jeg vet de eksisterer. Det er bare så få at de drukner litt i havet av meningsløse profiler.

En bra profil!

Likte spesielt godt de uthevete delene.

Får gå ut å finne meg en mannlig venn som kan hjelpe meg med min profiltekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt normalt å sjekke ut konkurrentenes styrker og svakheter.

ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere hadde blitt litt av ett par :skratte:

Du har altså som vane å sjekke ut mannlige profiler på dating-sider?

Kanskje det? Kanskje ikke? Hvem veit! Høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Takk for svar, Steinar. Du har hjulpet meg mye. Jeg ønsker jo å "treffe" en helt annen type menn enn deg med profilteksten min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i grunnen ikke så vanskelig å finne ut hvem folk på nett er, dersom man legger sammen opplysningene som blir gitt.

oh la la, det er utrolig lett, ja. Skremmende enkelt.

Jeg savner Hanne, som trivs i seng og sofa, men som bruker klippekortet på sats uten å forvente at jeg skal pese på tredemølla ved siden av, av den grunn. Hun kan gjerne ha ambisjoner om turer i skog og mark, sålenge hun er flinkere på utsettelser og bortforklaringer.

Haha, her beskriver du jo meg. Pluss at jeg har de indre kvalitetene også, selvsagt. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ville heller tatt kontakt med denne brukeren:

A) kvinne (45) søker mann

enn denne:

B) Snerten snelle på 45 søker mann med glimt i øyet.

Jeg hadde ikke tatt kontakt med noen av dem fordi det er ingen andre objektive opplysinger der enn at dama er 45 år.

Imidlertid kunne B) fort gitt meg inntrykket av at hun er en overfladisk person. Jeg har sett det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste menn er ikke sånn som deg, min gode mann, og jeg tror de aller fleste damer ikke nødvendigvis er spesifikkt ute etter å tiltrekke seg akkurat deg til sine dating-profiler.

Du må gjerne fortsette å argumentere her, men fakta er at de fleste menn liker damer med humor, og vi syns det er morsomt å bli kjent med damene "live" isteden for å lese kjedelige, objektive observasjoner om dem, på en knusktørr nettprofil.

Jeg har aldri påstått at de aller fleste menn er som meg. Jeg er unik :smoke:

Men poenget med en profiltekst er faktisk å gi tilstrekkelig med objektive opplysninger om seg selv slik at det ikke blir totalt skivebom når man treffes "live".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar, Steinar. Du har hjulpet meg mye. Jeg ønsker jo å "treffe" en helt annen type menn enn deg med profilteksten min.

Tror ikke det blir noe problem. Etter hva jeg har forstått så finnes det mer enn nok av useriøse tullinger der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Tror ikke det blir noe problem. Etter hva jeg har forstått så finnes det mer enn nok av useriøse tullinger der ute.

Hm. Så rart at jeg med den profilteksten også treffer en hel masse seriøse menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

De mest overfladiske hopper sikkert over, ja. Men det er like bra.

Deretter kommer det an på hva som står i profilteksten, tenker jeg.

Og der kan det også stå en nøytral beskrivelse av utseendet, etter min mening.

Nei. Uten bilde ingen svar. Og de som ikke har bilde, som man tilfeldigvis forsøker å skrive med er som regel, med få unntak hjemmehørende i Gorgefamilien.

Man kan ikke falle for et menneske man ikke liker utseendet på, så bilde er et must.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Så rart at jeg med den profilteksten også treffer en hel masse seriøse menn.

Er det derfor du er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...