Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Beskriv deg selv med ord istedet.

:ler:

Det har man jo prøvd, blant annet her, og da er det vel blant annet du som har beskyldt en for å være subjektiv og innbilsk, OG menn går ikke etter beskrivelser, de går etter bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Dere skal hete så jævla alviske eller franske ting, at det stinker storm i vannglass lang vei...

Huff og huff, jeg blir lei meg nå, :grine: . Her på KG er jeg italiensk, på et par andre fora fransk, på et tredje portugisisk. Hvordan oppfatter du meg, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det har man jo prøvd, blant annet her, og da er det vel blant annet du som har beskyldt en for å være subjektiv og innbilsk, OG menn går ikke etter beskrivelser, de går etter bilder!

En beskrivelse skal være helt nøytral og så objektivt sett som mulig.

Da blir den et relativt bra bilde i seg. Forutsatt at den som beskriver seg selv har litt gangsyn selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Profiler uten bilder får ikke meldinger. Rett og slett. (dette hadde du visst om du hadde forsøkt nettdating noen gang :wink:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, jeg blir lei meg nå, :grine: . Her på KG er jeg italiensk, på et par andre fora fransk, på et tredje portugisisk. Hvordan oppfatter du meg, tro?

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

En beskrivelse skal være helt nøytral og så objektivt sett som mulig.

Da blir den et relativt bra bilde i seg. Forutsatt at den som beskriver seg selv har litt gangsyn selvfølgelig.

Hvordan ville du beskrive deg selv på en datingside da, Steinar, konkret? Ikke svar med at du ikke er interessert i slike sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Profiler uten bilder får ikke meldinger. Rett og slett. (dette hadde du visst om du hadde forsøkt nettdating noen gang :wink:)

Jeg lagde en profil en gang hvor jeg ikke hadde bilde. Jeg skrev at jeg var politimann, 190 cm høy, veltrent og ville ha barn. Du kan jo bare gjette hvor mange meldinger jeg fikk de første 24 timene.

Det var bare et lite sosiologisk eksperiment med en gratisbruker, så jeg leste selvfølgelig ingen av meldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en profil en gang hvor jeg ikke hadde bilde. Jeg skrev at jeg var politimann, 190 cm høy, veltrent og ville ha barn. Du kan jo bare gjette hvor mange meldinger jeg fikk de første 24 timene.

Det var bare et lite sosiologisk eksperiment med en gratisbruker, så jeg leste selvfølgelig ingen av meldingene.

Jeg har 2 profiler med bilde, og får omtrent aldri brev, så innholdet i selve profilen har nok noe å si, ja... Men jeg tror kanskje at gutter er mer avhengig av å se bilde, enn det damer er, pluss at så og si alle damer har uniformsfetish, og dermed kan man se ut som en kake i trynet, så lenge man er en velltrent politimann hehehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal hete så jævla alviske eller franske ting, at det stinker storm i vannglass lang vei...

Og det er så mange av dere som heter Kozegutt, Bamsefar og Kosogklem.... :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du meg for deg som det bildet som kommer opp når man klikker på plystresmileyen? :skratte:

Vel, jeg har jo bare dine ord for det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vel, jeg har jo bare dine ord for det. :ler:

Haha, jeg har noget mindre hårvekst enn den damen der, da :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det hele tatt blir navn og presentasjoner ofte bare påtatte og stressende. Ingen greier å formidle at de er en helt ordinær kvinne med visse særegenheter, som er hyggelig og behagelig å være i samme rom med. Nei, man gis intrykk av at de søker statister til sitt luftslott, og heseblesende etterdiltere etter deres overdose med aktiviteter, som gjerne er sånne typiske dameting som å dra til italia og pimpe gjæret druesaft mens de leker kulturell, eller løper fra fjelltind til fjelltind, eller begge deler.

Jeg savner Hanne, som trivs i seng og sofa, men som bruker klippekortet på sats uten å forvente at jeg skal pese på tredemølla ved siden av, av den grunn. Hun kan gjerne ha ambisjoner om turer i skog og mark, sålenge hun er flinkere på utsettelser og bortforklaringer.

Haha.. så enig så enig.. Men om menn da så klart, har jo ikke lest noen kvinners profiler. Menn er så vanvittige sporty, og de bor omtrent på en fjelltopp, og langrenn og sykkel er livet. Og de har jo reist jorden rundt også. Alle sammen! Er det ingen der ute som kan tenke seg å gå på langrennstur en gang eller to i tiåret omtrent? Og som må tvinge seg selv på trening akkurat som meg?!

Nei, jeg gir opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har noget mindre hårvekst enn den damen der, da :skratte: .

Og det sier du nå først? :gjeiper:

Problemet med å være dønn ærlig i profilen, er at naboen kan kjenne igjen bildet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Og det sier du nå først? :gjeiper:

Problemet med å være dønn ærlig i profilen, er at naboen kan kjenne igjen bildet... :ler:

Jeg må nok bytte profilbilde snarest :ler: . (Intern spøk, bare tull.)

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profiler uten bilder får ikke meldinger. Rett og slett. (dette hadde du visst om du hadde forsøkt nettdating noen gang :wink:)

De mest overfladiske hopper sikkert over, ja. Men det er like bra.

Deretter kommer det an på hva som står i profilteksten, tenker jeg.

Og der kan det også stå en nøytral beskrivelse av utseendet, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ville du beskrive deg selv på en datingside da, Steinar, konkret? Ikke svar med at du ikke er interessert i slike sider.

Som jeg er. Uten å avsløre for mye selvfølgelig :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, jeg blir lei meg nå, :grine: . Her på KG er jeg italiensk, på et par andre fora fransk, på et tredje portugisisk. Hvordan oppfatter du meg, tro?

Hvis du altså ikke er italiensk, fransk og portugisisk ... hvorfor prøver du ikke da heller å gi et inntrykk av hva du egentlig er?

Kan godt hende at du kom lenger med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvis du altså ikke er italiensk, fransk og portugisisk ... hvorfor prøver du ikke da heller å gi et inntrykk av hva du egentlig er?

Kan godt hende at du kom lenger med det.

Hva jeg er? Du vet da vel ikke hva jeg har skrevet i min profiltekst. Jeg har beskrevet meg selv og mine interesser og hva jeg søker. Men jeg er ikke interessert i å skrive om det her på KG.

Mitt inntrykk er at mange menn på datingsider har utrolig idiotiske nicknavn, Bamse, Kosegutt etc. Mine nick kan bety både mitt ytre og indre, det vil si egenskaper.

Hva mener du med at jeg kanskje kommer lenger med det, lenger med hva?

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reebok

Nettdating blir veldig overfladisk...Ihvertfall fra starten av. Man ser jo på bildet først og fremst, deretter på innholdet i profilteksten. Jeg må i tillegg innrømme at dersom fyren ser ok ut, men har et døllt brukernavn, så klikker jeg meg videre. Nicknames som "Koseguttn", ""JegErBareMeg", "Made4You", "ILovePepsi" og lignende slår bare ikke helt an hos meg.... For ikke å snakke om kårny profilbilder, som de selv faktisk har valgt å legge ut. Type "Se hvor sexy blikk jeg kan ha", "Se sånn grimase kan jeg lage", eller hvor man kan se dasslokket stå oppe rett bak fyren, gjør at jeg undrer meg litt over hvorfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...