Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Oao. Du er nok litt av en dame, Belladonna. :)

Og dette er fra kvinne til kvinne og IKKE ironisk ment. :jepp:

Takk, takk. Det er ikke for ingenting jeg kaller meg Belladonna, vet du :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Bella, jeg har også gjort noe lignende. Jeg kalte meg glasur. Det var ikke mer gjennomtenkt enn at jeg bruker sminke ytterst, men er best inni.

Men selvsagt var grunnen til at jeg kalte meg det at jeg likte å få sperm i hele trynet, skjønte jeg fort. Gjerne fra flere menn.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Bella, jeg har også gjort noe lignende. Jeg kalte meg glasur. Det var ikke mer gjennomtenkt enn at jeg bruker sminke ytterst, men er best inni.

Men selvsagt var grunnen til at jeg kalte meg det at jeg likte å få sperm i hele trynet, skjønte jeg fort. Gjerne fra flere menn.... :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Hehehe. Jeg har så sære navn på nettdatingsider at jeg er veldig søkbar dersom jeg legger ut nickene mine her.

Solskinnspiken 234 og skorpionjente92 er likesom ikke helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Vel, så gikk jeg til det jeg trodde var et helt nøytralt ett, nemlig "Stup". Men det var visst også tolkbart. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vel, så gikk jeg til det jeg trodde var et helt nøytralt ett, nemlig "Stup". Men det var visst også tolkbart. :roll:

Klart mannfolkene fikk tanker i hodet, du må da skjønne det :fnise:. Enda godt du ikke kalte deg "grotte" da :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Klart mannfolkene fikk tanker i hodet, du må da skjønne det :fnise:. Enda godt du ikke kalte deg "grotte" da :skratte: .

Jammen, SERIØST! Jeg hadde jo lært at på nettet så fant man menn som var ute etter indre kvaliteter, og var ute etter samtaler og lange mail. Og det var jo AKKURAT det jeg lærte stemte og.... :fnise:

Glasur, my ASS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jammen, SERIØST! Jeg hadde jo lært at på nettet så fant man menn som var ute etter indre kvaliteter, og var ute etter samtaler og lange mail. Og det var jo AKKURAT det jeg lærte stemte og.... :fnise:

Glasur, my ASS!

De flotte profilene mange har, står ofte i sterk kontrast til mailene du får. Den drøyeste første mail jeg har fått, lød slik: "Hei sexy, kom og gni f**** di mot ansiktet mitt, så jeg kan slikke deg".

Han fikk ikke svar fra meg.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke noe med eget fornavn?

F.eks finnes det 9658 mannfolk som heter Steinar, så det burde være relativt anonymt :smoke: hehe

Heter du f.eks Lise så er det 8722 kvinner som har Lise som første fornavn.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor ikke bruke noe med eget fornavn?

F.eks finnes det 9658 mannfolk som heter Steinar, så det burde være relativt anonymt :smoke: hehe

Steinar fra Moss (eksempel) er nok relativt vanskelig å lokalisere, selvom man går utifra ca. alder. Jeg skrev med en mann på KG en periode. Underskrev den første tiden med nicket mitt, men etterhvert brukte jeg fornavnet mitt. (Jeg har skrevet i innlegg andre steder at det er 18 kvinner i Norge med dette navnet.) Det var ikke lurt, oppdaget jeg. Det tok ikke så lang tid før mannen fant ut hvem jeg var. Ikke nok med det, men han fortalte hvordan han fant det ut, ved hjelp av google og andre kilder. Da fikk jeg en ekkel følelse i meg og rare tanker, ble litt paranoid. Jeg vet hvem han er også og hvor han bor, men det vet ikke han at jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lite kreativ når det gjelder kallenavn. Det har hendt at jeg da bare finner en rar merkevare på en perm eller nesten et tilfeldig navn som jeg finner på et produkt som jeg har i matskapet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Det er i grunnen ikke så vanskelig å finne ut hvem folk på nett er, dersom man legger sammen opplysningene som blir gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hvorfor ikke bruke noe med eget fornavn?

F.eks finnes det 9658 mannfolk som heter Steinar, så det burde være relativt anonymt :smoke: hehe

Heter du f.eks Lise så er det 8722 kvinner som har Lise som første fornavn.

Fordi man ikke ønsker å bli søkt opp, spesielt ikke om man har lagt ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi man ikke ønsker å bli søkt opp, spesielt ikke om man har lagt ut bilder.

Ja, og derfor har jeg også mye mer imot å legge ut bilder enn å bruke fornavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, og derfor har jeg også mye mer imot å legge ut bilder enn å bruke fornavnet.

Og hvordan skal da folk finne ut om de ønsker kontakt med deg, dersom de ikke har noen formening om hvordan du ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen, SERIØST! Jeg hadde jo lært at på nettet så fant man menn som var ute etter indre kvaliteter, og var ute etter samtaler og lange mail. Og det var jo AKKURAT det jeg lærte stemte og.... :fnise:

Glasur, my ASS!

Vi er ute etter indre kvaliteter: Hun må være passe trang, våt som en mopp og rå på knipeøvelser... :opplyser:

Hmmm... Denne kommentaren blir tenkt, ikke nedtegnet...

___ _ ___

Hos meg henger det en profil fra tidligere tider, som jeg ikke får sletta, da jeg har glemt koder og sånn. Likevel oppdateres jeg på e-post om hvem som har vært inne og kikket. Tanken har slått meg at mange av damene der faktisk må virke mer tiltrekkende på damer enn menn.

Når jeg ser navn som Chantelle og Chocolatta, tenker jeg at her er en tragisk utgave av "trailertrash" som årene har løpt ifra.

I det hele tatt blir navn og presentasjoner ofte bare påtatte og stressende. Ingen greier å formidle at de er en helt ordinær kvinne med visse særegenheter, som er hyggelig og behagelig å være i samme rom med. Nei, man gis intrykk av at de søker statister til sitt luftslott, og heseblesende etterdiltere etter deres overdose med aktiviteter, som gjerne er sånne typiske dameting som å dra til italia og pimpe gjæret druesaft mens de leker kulturell, eller løper fra fjelltind til fjelltind, eller begge deler.

Jeg savner Hanne, som trivs i seng og sofa, men som bruker klippekortet på sats uten å forvente at jeg skal pese på tredemølla ved siden av, av den grunn. Hun kan gjerne ha ambisjoner om turer i skog og mark, sålenge hun er flinkere på utsettelser og bortforklaringer.

Dere skal hete så jævla alviske eller franske ting, at det stinker storm i vannglass lang vei...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan skal da folk finne ut om de ønsker kontakt med deg, dersom de ikke har noen formening om hvordan du ser ut?

Beskriv deg selv med ord istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Hanne, som trivs i seng og sofa, men som bruker klippekortet på sats uten å forvente at jeg skal pese på tredemølla ved siden av, av den grunn. Hun kan gjerne ha ambisjoner om turer i skog og mark, sålenge hun er flinkere på utsettelser og bortforklaringer.

Det viktigste for et vellykket parforhold er at mannen har høyere BMI enn dama.

Så du er nok ute på den rette veien her ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...