Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du vet ikke om Steinar er fra Moss med andre ord? Ser at det var en annen bruker som snakker om en date på toget til Moss, jaja. Kjenner en bruker som er oppover ørene forelsket i Steinar nemlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Så du vet ikke om Steinar er fra Moss med andre ord? Ser at det var en annen bruker som snakker om en date på toget til Moss, jaja. Kjenner en bruker som er oppover ørene forelsket i Steinar nemlig.

Han er fra Moss. Ditt spørsmål var om jeg hadde datet ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ok, det var han som hadde googlet fornavnet ditt tidligere?

Nei, det var en annen. Jeg har ikke hatt særlig mye privat korrespondanse med Steinar, og da skrev jeg ikke fornavnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen du kjenner på KG har datet ham? Eller i det minste snakket så mye med ham at han har sagt at han er Mossekråke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men noen du kjenner på KG har datet ham? Eller i det minste snakket så mye med ham at han har sagt at han er Mossekråke?

Hvorfor vil du vite dette? Min eventuelle private korrespondanse med andre er nettopp privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men noen du kjenner på KG har datet ham? Eller i det minste snakket så mye med ham at han har sagt at han er Mossekråke?

Forutsatt at det er meg dere diskuterer så kan jeg garantere at jeg aldri har datet Belladonna :smoke:

Dessuten kan jeg også garantere at ingen her kan vite om jeg er ifra Moss eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mange mannfolk som angivelig sprader rundt på fjellet hele dagen, så er det rart fjellheimen ikke er slitt ned for lenge siden :fnise:

De er nok på jakt etter de noen titusener kvinner som angivelig skal omtrent bo der. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde gått for "Sokkeskuffen", "ToUlikeSokker", eller noe i den dur. Er det noe jeg virkelig ikke kan fordra, er det å ikke finne to like sokker!

Sært, men definitivt unikt?

(Er mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Der jeg kommer fra betyr sokke å suge kuk, så jeg hadde ikke svart en mann som het det, tror jeg... Flirer

Det tror jeg det betyr samme hvor man er fra :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sokkeskuffelsen blir liksom ikke helt rett for meg.... :ler:

D'oh! Jeg som synes det var så fint navn! :tristbla:

Godt jeg spurte om råd først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enklest mulig som muligens oppfordre til spørsmål, men som ikke har noen seksuelle undertoner, er mitt tips. Og du sokkemann, altså hvorfor vil du kalle deg noe du ikke liker? det skjønte ikke jeg.

Belladonna, du er teit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Enklest mulig som muligens oppfordre til spørsmål, men som ikke har noen seksuelle undertoner, er mitt tips. Og du sokkemann, altså hvorfor vil du kalle deg noe du ikke liker? det skjønte ikke jeg.

Belladonna, du er teit. :ler:

Ja, kan ikke alltid være seriøs, vet du :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...