AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #101 Del Skrevet 18. juli 2011 Tipper at du vil feile LCHF atter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 18. juli 2011 #102 Del Skrevet 18. juli 2011 Tipper at du vil feile LCHF atter igjen. Jeg har jo ikke feilet jeg:) feiler deg da? Vitsen med og skrive det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har jo ikke feilet jeg:) feiler deg da? Vitsen med og skrive det var? Ikke noe å bry seg om Chevy! Synes du er flink jeg. Vi har jo noen som er innom tråden bare for å slenge dritt, og det må vi bare overse :-) Lykke til ønsker jeg deg! Det er virkelig en lang vei, men vi er i gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei igjen alle sammen :-) Jeg henger absolutt med, og det går knallfint med trening. I dag har jeg svømt 1000 meter, og trent styrke i 1 time. I går prøvde jeg step/mrl for første gang på 1 1/2 år, og dagen før svømte jeg 700 meter, og prøvde meg på Zumba for første gang :-D Så aktiv er jeg i alle fall. Jeg har gått ned ett kilo, til sammen med 7 kilo :-D Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal endre tickeren min, skal se på det i morgen. Har hatt litt krøll med dataen igjen, og da orker jeg ikke gå inn å skrive så mye. Men synes det er flott at så mange henger på :-) Vi trenger oppdateringer for å holde liv i tråden :-) Bloggen min oppdateres jevnlig, og der skriver jeg inn alt jeg spiser. Det er ikke alltid kostholdet er 100%, men jeg synes jeg er på god vei i alle fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 21. juli 2011 #105 Del Skrevet 21. juli 2011 Så flinke dere er! Vil gjerne ha denne på mine innlegg. Jeg har gått ned 13-14 kg siden i vinter, skal ned 13-14 til håper jeg. Men i det siste har det vært tungt. Den første tiden skrev jeg opp alt jeg spiste på vektklubben.no (grete roede sin), men tok en pause fra skrivingen da vi dro på ferie. Og vips... så var jeg helt ute av skriverytmen og sliter med å komme tilbake. Jeg har klart å holde vekta der jeg slapp da, ferien var i mai, nå er det juli og jeg er 1 kg mindre enn da vi dro på ferie. Men jeg trenger å ta meg sammen igjen, droppe de snikende gamle godtevanene og begynne å skrive opp igjen en periode. Lager alle mulige slags unnskyldninger for meg selv, nå er det at jeg er forkjølet. Men egentlig trenger jeg da ikke sjokolade på en torsdag bare fordi jeg er slapp og syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2011 #106 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) S Men egentlig trenger jeg da ikke sjokolade på en torsdag bare fordi jeg er slapp og syk? Du gjør ikke det, nei. Jeg var på cafè igår med min søster og en av mine beste venninner. De har absolutt ikke mine vektproblemer, men begge to har gått ned en del og gir for lett etter for fristelsene som noen ganger står i kø. Vi ble sittende og prate masse kosthold og trening, hva vi gjør riktig og hva vi gjør feil. Veldig inspirerende. Jeg har og begynt og lese bladet Fit Living og stella og begge to synes jeg inspirerer. Idag har jeg time med Personlig Trener på Elixia. Har mye jeg vil oppnå med trening, men en av de tingene jeg vil oppnå er og kunne løpe. Slik vekta mi er nå har ikke min kropp godt av og ut og løpe, da ber jeg om og ødelegge knærne b.la. Endret 22. juli 2011 av MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 22. juli 2011 #107 Del Skrevet 22. juli 2011 Mine vise kumpaner; Kan jeg gå på LCHF når jeg har født, men fortsatt ammer? Har lest at man ikke burde begynne på det mens man er gravid, men finner ingenting om amming.. Når jeg slenger meg med da skal jeg ned 30 kilo omtrent. Og lage treningsdagbok. Føler det blir enklere om jeg skriver ting ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2011 #108 Del Skrevet 22. juli 2011 Mine vise kumpaner; Kan jeg gå på LCHF når jeg har født, men fortsatt ammer? Har lest at man ikke burde begynne på det mens man er gravid, men finner ingenting om amming.. Når jeg slenger meg med da skal jeg ned 30 kilo omtrent. Og lage treningsdagbok. Føler det blir enklere om jeg skriver ting ned. Jeg er veldig skeptisk til LCHF, men uansett så tror jeg ikke det er så bra når man er gravid. Tror jeg ville ventet med slikt til etter graviditet og amming. Selv har jeg vært på Elixia idag og fått treningsprogram av DEN hotte PTen. Nå skal jeg det bli fart på fettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 22. juli 2011 #109 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke merket noe særlig på vekten, men mamma kunne fortelle at lovehandelsene mine er blitt mye mindre siden sist Hun mente også at bena mine var fastere og magen mindre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. juli 2011 #110 Del Skrevet 22. juli 2011 Bruk målebånd Lykkelitenen! Utrolig motiverende å se cm etter cm forsvinne. Bare rundt halsen har jeg blitt 4,5 cm mindre. 4,5 cm!!! Får lyst til å fortsette av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 22. juli 2011 #111 Del Skrevet 22. juli 2011 har enda ikke somlet meg til å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er veldig skeptisk til LCHF, men uansett så tror jeg ikke det er så bra når man er gravid. Tror jeg ville ventet med slikt til etter graviditet og amming. Selv har jeg vært på Elixia idag og fått treningsprogram av DEN hotte PTen. Nå skal jeg det bli fart på fettet. Så tøft :-)Veldig inspirerende å få en slik en til å komme med råd og pushe på litt! :-) Lykke til MarianneE :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 23. juli 2011 Ikke merket noe særlig på vekten, men mamma kunne fortelle at lovehandelsene mine er blitt mye mindre siden sist Hun mente også at bena mine var fastere og magen mindre Andre ser det ofte lettere vettu. Støtter kvist i at det er lurt med målebånd. Selv måler jeg annenhver uke, og ofte så vises det på målebåndet, selv om det ikke vises så mye på vekta. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg føler at jeg er skikkelig i siget. Jeg trener, og koser meg når jeg gjør det. Litt tungt å komme seg ut døra bare... men har ei datter som pusher meg :-) Vekta viser 7,7 kilo ned!! :-) Det føles ut som det ikke skal ta så lang tid å vise til minus 10 kilo! =) Og da er det bare resten igjen. Jeg sliter litt med å unne meg litt mer når jeg er så flink til å trene, og spesielt når det er helt. Jeg spiste 40 gram snickers i går, og i dag ble det 1 new energy. Samt potetgull (25% mindre fett) begge dagene. Jeg registrerer alt jeg spiser på somebody, og jeg holder meg godt under der jeg skal holde meg kcal messig, til tross for disse utskeielsene, og håper de ikke sinker meg for mye i vektnedgangen. De to siste dagene har vært spesielle... med tanke på oslo, og utøya. En ungdom her jeg kommer fra er savnet, og vi venter og venter på svar. Så det har blitt sene kvelder, og veldig mye tv. Jeg som nesten ikke ser tv ellers. Måtte han komme hjem hel og i god behold. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilertsen Skrevet 24. juli 2011 #115 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg føler at jeg er skikkelig i siget. Jeg trener, og koser meg når jeg gjør det. Litt tungt å komme seg ut døra bare... men har ei datter som pusher meg :-) Vekta viser 7,7 kilo ned!! :-) Det føles ut som det ikke skal ta så lang tid å vise til minus 10 kilo! =) Og da er det bare resten igjen. Jeg sliter litt med å unne meg litt mer når jeg er så flink til å trene, og spesielt når det er helt. Jeg spiste 40 gram snickers i går, og i dag ble det 1 new energy. Samt potetgull (25% mindre fett) begge dagene. Jeg registrerer alt jeg spiser på somebody, og jeg holder meg godt under der jeg skal holde meg kcal messig, til tross for disse utskeielsene, og håper de ikke sinker meg for mye i vektnedgangen. De to siste dagene har vært spesielle... med tanke på oslo, og utøya. En ungdom her jeg kommer fra er savnet, og vi venter og venter på svar. Så det har blitt sene kvelder, og veldig mye tv. Jeg som nesten ikke ser tv ellers. Måtte han komme hjem hel og i god behold. <3 For deg kan jeg se for meg at det er 2 årsaker til søtsuget ditt: 1) Du spiser for lite fett 2) Energiunderskuddet er for stort Det er ikke noe krise å spise snickers og potetgull, men det gjør blodsukkeret mer "ustabilt" og kan trigge flere søtsug i fremtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilertsen Skrevet 24. juli 2011 #116 Del Skrevet 24. juli 2011 Mine vise kumpaner; Kan jeg gå på LCHF når jeg har født, men fortsatt ammer? Har lest at man ikke burde begynne på det mens man er gravid, men finner ingenting om amming.. Når jeg slenger meg med da skal jeg ned 30 kilo omtrent. Og lage treningsdagbok. Føler det blir enklere om jeg skriver ting ned. Så vidt meg bekjent, finnes det ikke studier som ser på graviditet ift. lavkarbo, men det betyr ikke at er det er farlig. Jeg ser på det å f.eks være overvektig og fråtse i usunn, karbohydratrik mat som mer usunt. Å spise sunt, med et litt høyere proteininntak, mer fett (også omega-3), samtidig som man er i bedre form - må være gunstig for både mor og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momarori Skrevet 24. juli 2011 #117 Del Skrevet 24. juli 2011 Heihei! Lenge siden jeg har oppdatert her ser jeg. Har nå totalt gått ned 3,7 kg på 3uker og mistet 20 cm tilsammen på pupper/midje/mage/rumpe/lår! Hurra :D men det rare er at jeg har mistet 6cm rundt midja, som nå er 74cm. Begynner å ligne litt for mye på dronning Maud akkurat der i fht hoftene. Hehe.. Men folk sier de merker det i ansiktet mitt, så er fornøyd! Har skeiet ut en del i det siste, men trøster meg med at det blir enklere å være flink når man kommer inn i normal rutine igjen og får tilbake litt mer energi. Håper det går bra med dere andre! Ha en super søndag :-)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. juli 2011 #118 Del Skrevet 25. juli 2011 Klar for xyclingtime på Elixia kl 10.10 idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 25. juli 2011 #119 Del Skrevet 25. juli 2011 Ned litt til denne siste uken, står nå på 81,5 kg. Sakte, men sikkert nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 25. juli 2011 #120 Del Skrevet 25. juli 2011 Har gått 2,5kg opp,men 2cm ned på hoftene. Men siste treningstime på en stund er tatt - så gleder meg til jeg får begynt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå