Gå til innhold

Jeg skal ned 50 kilo!


frkmammatil3

Anbefalte innlegg

HERREGUD. Enten herser dere overvektige og ber de slanke seg, eller så herser dere de fordi de endelig har styrke nok til å gjør noe med det. Bedre sent enn aldri sier nå jeg.

Blir så irritert på slike troll.. GAH.

Hilsen AB'en som er stolt over at dere har funnet styrken. Og lykke til! :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til frkmammatil3

Jeg har gått ned femti kg to ganger, førti, tretti, tyve og ti forferdelig mange ganger. Har gått ned tre fire hundre kilo til sammen i mitt liv, men jeg er tilbake der jeg startet nok en gang. Det er ikke det å gå ned som er vanskelig, men det å bli der. Nå har jeg gitt opp og bare er som jeg er. :tristbla:

Du må ikke gi opp, kjære deg :-) Du vet jo at du kan... og selv om jeg vet at det er steike vanskelig, så må du prøve å ikke se på det som en kur, som du skal gå ned i vekt av. Men en livsstil der du endrer det på en måte du kan fortsette å leve med når du har gått ned i vekt. Jeg har også gått ned 30 kilo 2 ganger, og 20 og 10 flere ganger. Men jeg var ikke rede for å fortsette å leve slik jeg gjorde mens jeg gikk ned i vekt.

Man må finne sin måte, noen velger lavkarbo - mens for meg er det helt umulig å velge en livsstil jeg ikke kan fortsette med. Jeg kutter ikke ut noe HELT, men det handler om moderasjon. Kroppen trenger jo alt, men ikke i store mengder :-) Håper du finner gnisten, og prøver igjen :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med så snart babyen er ute av magen :) Blir dagbok på meg og da.

Lykke til med forestående fødsel :-) Og velkommen i klubben når du er klar. Den vil vel vare en stund tenker jeg, man går ikke ned 50 kilo på noen uker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD. Enten herser dere overvektige og ber de slanke seg, eller så herser dere de fordi de endelig har styrke nok til å gjør noe med det. Bedre sent enn aldri sier nå jeg.

Blir så irritert på slike troll.. GAH.

Hilsen AB'en som er stolt over at dere har funnet styrken. Og lykke til! :)

Tusen takk for det, og takk for støtte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er! Ikke alltid like enkelt å ta det første steget. Det vet jeg ALT om. Men nå har jeg endelig tatt skrittet, og har allerede gått ned ca 5 kg på ei uke med lavkarbo.

Selv skal jeg ned ca 39,5 kg sånn at jeg havner på 50 kg, men ender jeg på 55-60 kg, vil jeg allikevel være godt fornøyd.

Startvekten min var 89,3 kg og høyden min er 162 cm.

BMI'en min var ved start 33 og jeg var i klassen fedme.

Rart jeg passet l-xl. :fnise::klo:

Jeg heier på dere alle! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Ikke alltid like enkelt å ta det første steget. Det vet jeg ALT om. Men nå har jeg endelig tatt skrittet, og har allerede gått ned ca 5 kg på ei uke med lavkarbo.

Selv skal jeg ned ca 39,5 kg sånn at jeg havner på 50 kg, men ender jeg på 55-60 kg, vil jeg allikevel være godt fornøyd.

Startvekten min var 89,3 kg og høyden min er 162 cm.

BMI'en min var ved start 33 og jeg var i klassen fedme.

Rart jeg passet l-xl. :fnise::klo:

Jeg heier på dere alle! :duskedame:

Så flink du har vært!! Heier på deg også =) Dette skal vi klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Dette klarer du! Jeg syns d er så vanskelig å gå ned i vekt. Jeg må bare ta meg i sammen og begynne å leve ett lettere liv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett ågå ned i vekt. Det er vanskelig å moderere matinntaket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, vi kan klare det :) Jeg har gått ned 22 hittil , har litt over 60 igjen-kanskje 70, må se an hvor jeg føler meg mest komfortabel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess, vi kan klare det :) Jeg har gått ned 22 hittil , har litt over 60 igjen-kanskje 70, må se an hvor jeg føler meg mest komfortabel.

Du er jo virkelig godt i gang, med 22 kilo i minus. Jeg husker ikke om jeg leste det, men hvilket opplegg har du valgt?

Jeg skal heie på deg :-) Vi har langt igjen å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? :-)

I dag har jeg hatt dårlig matlyst, men har klart å holde meg noenlunde til måltidene allikvel. FØR ville jeg bare spist sjokolade, og ventet på middagstid før jeg hadde fått i meg mat. Så her er mange hakk bedre :-D

I ettermiddag kom jeg meg avgårde på treningssenteret, og gikk på tredemølla i 40 minutter. Jeg hadde lyst til å avslutte siste 20 minutt, så jeg pressa og telte. 40 minutter hva er det liksom?? Det må man jo klare.. og joda, jeg gjorde jo det :-D

Jeg tenker mye på om jeg skal spise sjokolade eller ikke i morgen, når det er lørdag. Er så usikker... redd for å bli helt nazi, samtidig som jeg er redd for å sprekke også.

Hva gjør dere på lørdager?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lørdager spiser jeg absolutt hva jeg vil.

Men jeg spiser ikke samme mengde lengere som jeg gjorde før.

Ikke trenger jeg det heller. Jeg treger ikke det samme nå som før for og fylle hungeren om dere skjønner.

Jeg elsker melkesjokolade, og lørdager spiser jeg en melkerull på 75 gr istedet for en 200gramer.

Da har jeg stilt sjokoladesuget mitt.

:tommel:

Ellers tenker jeg at jeg gjerne skulle vært ute og gått eller syklet på kveldstid, men når klokka er 20.30 og ungen er i seng og huset satt i stand og oppvasken tatt... Da er jeg tom for krefter.

Men i løpet av uka skal jeg melde meg på Elixia og komme igang med trening igjen etter at mitt forrige treningssenter stengte for snart en mnd siden. :hoppe:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg har jeg fri, jeg også. Men det er samme her, mengden er overhodet ikke den samme som før. Får jeg sjokohunger, tar jeg et glass oboy med skumma melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noe av treningsopplegget er godt i gang ihvertfall. Har vært på 40 mintters sykkelturer hver dag, selv i regnvær, etter at jeg meldte meg inn her. Har som frkmammatil3 slitt med dårlig matlyst denne uken og da er det vanskelig å få noe innabords. Det har vært en liten kamp jeg tror jeg kan ha tapt... Men trøster meg med at jeg nå ihvertfall er i gang. Bare det å få til den lille treningsøkten hver dag betyr mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...