Gå til innhold

Jeg skal ned 50 kilo!


frkmammatil3

Anbefalte innlegg

Det er helgene som er utfordringen! Har bak meg en dritthelg hvor jeg fikk i meg altfor mye (og feil) mat. Gruer meg til vekta på fredag, regner i allefall ikke med at den viser noe mindre enn sist fredag :frown:

Hverdagene har likssom mer struktur og det er lettere å følge programmet. Nå gjelder det bare å ikke falle for fristelsen å spise for lite! Det er bare å gå videre med samme opplegget, få i seg nok og riktig mat. Og bare vente på fredagen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok fint skal du se! Ofte jeg skeier skikkelig ut, angrer som en gris, gruer meg til vekten og får likevell en overaskelse, så vi krysser fingrene for at det ikke går oppover. En helg er ikke så mye om man klarer å strukturere seg i hverdagen og ikke mister helt motet.

Jeg har ikke veid meg på lenge, veldig spent på hva jeg ligger på nå som jeg merker forbedring i treningen. Vises resultatene kun på formen min eller har vekten fått delta på godene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sinnsyk gangsperre idag etter spinning og styrke/core time hos Elixia igår.

Men... å, så godt det føles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjempebra! Jeg har ikke veid meg på lenge, heller ikke kjøpt inn målebånd. Akkurat nå jobber jeg med å få inn treningen og fokusere på den, så får vekten bevege seg i det tempoet som passer den, jeg stresser ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på stedet hvil, metaforisk og bokstavelig. Pga graviditeten så spiser jeg ihvertfall små måltider ofte så jeg håper det hjelper på. Veldig kvalme og tretthet gjør at jeg ikke orker stort etter en jobb hvor jeg er på beina hele dagen.

Lykke til videre flinkiser!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Ikke noe er bedre enn å finne en treningsform man liker :)

Selv har jeg nå fått beihinnebetennelse, værre enn før :kjefte: Ja, jeg vet det kun er min egen feil, men når jeg endelig har begynt å komme i form klarer jeg ikke holde meg selv tilbake, jeg bare må presse meg litt til. I går skulle jeg ha litt intervall, gikk fint første, kun ubehag. Nr. 2 gikk greit, ubehag, så snudde og tenkte å bare ta en intervall til på tilbakeveien. Gikk hjem med tårer i øynene, brukte 15 minutter på 1km fordi det gjorde så vondt :grine: Og at det kun er min egen feil gjør det enda mer irriterende. Så nå går det i smertestillende gele for å dempe det værste og treningsnekt så lenge jeg kjenner smerter. Fått tips om å prøve romaskin eller tredemølle med høy helling og rask gange for å holde formen oppe, men jeg tror jeg prøver meg på roing i begynnelse. Dritt!

Men, godnyheten er at jeg nå er gått ned til 80kg blank, så litt til så er jeg nede på første delmål, som er å se 79 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd :D:D har begynt og trene sammen med sambo annenhver dag, cardio + styrke! kjenner det i hele kroppn :D herlig!

flinke dere er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært student i to uker. Uten å falle for fristelsene i kantiner og skolens kaffebarer en eneste gang! Medbrakt matpakke og svart kaffe. Fornøyd! Dette skal jeg klare å fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd :D:D har begynt og trene sammen med sambo annenhver dag, cardio + styrke! kjenner det i hele kroppn :D herlig!

flinke dere er:D

Annenhver dag!

Det er utrolig bra.

Dæven, og så jeg som synes jeg er flink med to ganger i uka!

:ler:

Jeg har nå vært student i to uker. Uten å falle for fristelsene i kantiner og skolens kaffebarer en eneste gang! Medbrakt matpakke og svart kaffe. Fornøyd! Dette skal jeg klare å fortsette med.

Flinkis!

Jeg er glad jeg har gluten allergi for det er mange fristelser jeg må styre unna pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har og begynt å studere :) siste ukene har vert veldig travle, med jobbing og flytting og mye annet styr.. kostholdet har ikke vert altfor ille, men har ikke trent noe serlig. en annen ting er at det nok har blitt litt mye alkohol i det siste. men har ordnet med treningsstudiomedlemsskap i går og har planer om å ta turen dit i morgen :) egentlig litt irriterende at jeg ikke har vekt her, er nok nok en ting jeg må føre opp på listen av ting jeg vil kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere alle sammen er :-)

Jeg henger på, såvidt. Ikke fullkommet treningsopplegg, og kosthold - men det går i alle fall nedover. Har gått ned 9,5 kilo til nå :D Det går ikke så fort, men i alle fall i riktig retning :-)

Jeg sliter fortsatt med nettet, og orker derfor ikke gå inn å skrive så ofte, men jeg er her i alle fall =) Fortsatt kjempelang vei å gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i går morges og oppdaget til min store glede at jeg er over i en ny epoke: 70-tallet! Fortsatt kun som 79,7-79,8 (gammel velkttype, så vanskelig å se helt nøyaktig), men da er jeg i allefall på rett vei :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg veide meg i går morges og oppdaget til min store glede at jeg er over i en ny epoke: 70-tallet! Fortsatt kun som 79,7-79,8 (gammel velkttype, så vanskelig å se helt nøyaktig), men da er jeg i allefall på rett vei :jepp:

Så flott! Gratulerer så mye! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei medforumister!

Jeg har som mål å gå ned 40 kg. Jeg bør sikkert gå ned mer, men jeg ser ikke på det som et helt realistisk mål og må bare begynne et sted. Skulle jeg nå mitt mål kan jeg alltids sette meg nye mål. Hittil har jeg klart å gå ned 10 av de. Jeg er som dere sikkert skjønner, fremdeles ganske tykk, og fortsatt tresifret vekt. Det plager meg mye. Jeg er alltid flau over hvordan jeg ser ut. Dette hemmer meg i stor grad i treningen. Jeg går turer og sykler innimellom, men jeg liker ikke de blikkene jeg får og jeg er flau for å svette i offentlighet. Jeg har gjemt meg bak hunden min, altså later jeg som om jeg trener hunden min og ikke meg selv, for jeg er jo liksom for feit til å trene. Jeg har trent mye sent på kvelden og faktisk også om natten for å unngå dette. Treningsstudio er HELT utelukket. Hvordan skal jeg klare å fortsette treningen når føret ikke lenger tillater sykkelturer? Gåturene begrenser seg også litt om vinteren pga helsen. Hva kan jeg gjøre hjemme uten å lage meg treningsstudio hjemme liksom (ikke plass).

Jeg vil altså gå disse kiloene ned litt i smug, hvor teit det enn høres ut. Jo mer jeg går ned, jo flauere blir jeg for kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å høre med legen din om henvisning til fysioterapeut?Min er grei,jeg får trene i hans matpause,så da er jeg helt alene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...