Gå til innhold

Jeg skal ned 50 kilo!


frkmammatil3

Anbefalte innlegg

Så bra :) 2,2 er jo finfint.

Godt at du får fin oppfølging fra legen, min sa bare at jeg burde ta meg sammen og slanke meg. Ferdig med det lissom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært til legen å veid meg!! :vekt:

Jeg har gått ned 2.2 kilo siden jeg var der sist!!! :D :duskedame:

Ufattelig godt å se at det endelig rører litt på seg... Har tatt vanndrivende i 3 dager, så det har sikkert gjort sitt det også, men føler at jeg holder på å komme i riktig spor nå :D

Kjempebra! Gratulerer! Keep up the good work :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Impreza

Hiver meg med her!! :) startet forrige torsdag og har hittil gått ned 1,8 kg (fikk ikke til å legge inn komma i den signaturgreia??). Målet mitt foreløpig er 70 kg, men hvis jeg når det og enda ikke er fornøyd setter jeg flere mål til jeg blir det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

Jeg henger med, men er veldig sliten for tiden. Klarer ikke være heeelt streng med maten, men er ute å går tur, og prøver å ha jevne måltid, om enn ikke supersunt hver gang.

Vekta stoppet på 124,9 sist jeg var hos legen, så litt endring er det jo, men skulle ønske det var mye mer :P

Så flott at flere blir med, og dere som bare smugleser ;) kjempeflott :) All tilbakemelding er superkoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her!! :) startet forrige torsdag og har hittil gått ned 1,8 kg (fikk ikke til å legge inn komma i den signaturgreia??). Målet mitt foreløpig er 70 kg, men hvis jeg når det og enda ikke er fornøyd setter jeg flere mål til jeg blir det :)

Du må bruke punktum i stedet for komma :) Velkommen i klubben :) Dette vil ta tid, så greit å ha flere å "jobbe" sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impreza

Uff, gruer meg til torsdag, redd for å ikke ha gått ned mer. Redd for å ikke klare å komme inn i brudekjolen min i august :( kjenner jeg er skikkelig nedstemt i dag. Håper det går å sy om brudekjolen min på et vis slik at den blir større hvis jeg ikke klarer å slanke meg nok..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impreza

Har også kommet opp i nesten 700 kalorier i dag pga det fordømte rundstykket jeg spiste hos svigermor :( og jeg har ikke spist middag enda.. Skal ha bakt potet og kyllingfilet+ noen vinger og salat i dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impreza

Du må bruke punktum i stedet for komma :) Velkommen i klubben :) Dette vil ta tid, så greit å ha flere å "jobbe" sammen med :)

Ok. Takk for det :) Ja det kommer til å ta laang tid...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endrer jeg antall kg på signaturen?

Du må klikke på signaturen, så åpnes siden du endrer data :) Der må du logge inn, og endre og trykke neste når det er gjort. Deretter oppdaterer det seg selv :)

Jeg skjønner at du blir litt nedstemt, har det sånn selv også de dagene det ikke går så bra. Hvor mange kcal skal du ligge på hver dag? Jeg er såpass stor at jeg skal ha i overkant av 2000 kcal pr dag, dersom jeg ønsker å gå ned 1/2 kilo i uka. Det er faktisk ganske mye mat, men det handler jo mye om hvilke valg man tar. Ofte ligger jeg 1000 i kcal underskudd når jeg går en skikkelig tur, så da må jo vekten gå rett vei :) MEN det blir jo ikke sånn hele tiden så klart.. siden jeg har barn, lager jeg helt vanlig mat til middag, og det er ikke alltid så sunt. Jeg orker ikke lage to middager for at jeg skal spise sunnere enn dem, men prøver å velge bort de verste kcaltyvene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, gruer meg til torsdag, redd for å ikke ha gått ned mer. Redd for å ikke klare å komme inn i brudekjolen min i august :( kjenner jeg er skikkelig nedstemt i dag. Håper det går å sy om brudekjolen min på et vis slik at den blir større hvis jeg ikke klarer å slanke meg nok..

Hvordan gikk det med deg i dag? Hos meg er det veiedag i morgen, og det er utrolig spennende. Jeg føler ikke at jeg har gått ned noe, og jeg har ikke klart å være så veldig sunn. Jeg spiser jevnt, men er ikke så nøye på hva jeg spiser, men holder meg unna det verste da.. sjokolade & brus. :P

Så i morgen blir det oppdatering... jeg blir OVERlykkelig om jeg har gått ned 0,5 kilo :) Mindre er nedtur, mer er bonus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impreza

Hvordan gikk det med deg i dag? Hos meg er det veiedag i morgen, og det er utrolig spennende. Jeg føler ikke at jeg har gått ned noe, og jeg har ikke klart å være så veldig sunn. Jeg spiser jevnt, men er ikke så nøye på hva jeg spiser, men holder meg unna det verste da.. sjokolade & brus. :P

Så i morgen blir det oppdatering... jeg blir OVERlykkelig om jeg har gått ned 0,5 kilo :) Mindre er nedtur, mer er bonus :D

Det gikk helt greit, har gått ned 900 gram denne uka.. Spent på hvordan det gikk med deg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk helt greit, har gått ned 900 gram denne uka.. Spent på hvordan det gikk med deg :D

Kjempeflott! Det var jo veldig bra :D Gratulerer :)

Jeg hadde gått ned 700 gram, og ble veeldig glad for det :) Gikk til og fra legen, som tar ca 1 time og 20 minutter. Så da er det bare å stå på til neste fredag :) Kjente jeg ble litt mer motivert igjen, for denne uka har ikke kostholdet vært så bra, og jeg har drukket altfor lite vann. :) Allikevel peker vekta i riktig retning :)

God helg til alle som henger på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impreza

Kjempeflott! Det var jo veldig bra :D Gratulerer :)

Jeg hadde gått ned 700 gram, og ble veeldig glad for det :) Gikk til og fra legen, som tar ca 1 time og 20 minutter. Så da er det bare å stå på til neste fredag :) Kjente jeg ble litt mer motivert igjen, for denne uka har ikke kostholdet vært så bra, og jeg har drukket altfor lite vann. :) Allikevel peker vekta i riktig retning :)

God helg til alle som henger på :)

Så bra!! :) Herlig at man kan skeie ut litt, ellers hadde jeg sprukket fort å hivd meg over colaen og sjokoladen. Flink du er da, det er en lang gåtur!! :) God helg til deg også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! :) Herlig at man kan skeie ut litt, ellers hadde jeg sprukket fort å hivd meg over colaen og sjokoladen. Flink du er da, det er en lang gåtur!! :) God helg til deg også!

Takk for det :) Jeg tenker også at man må kunne skeie ut i blant, men at man lærer seg å begrense inntaket av det som ikke er så bra å spise. FØR kjøpte jeg alltid 200 grams plater sjokolade, og lurte meg selv ved å si til meg selv at det er billigere. Nå kjøper jeg alltid små sjokolader, den minste melkesjokoladen, kindermaxi eller New Energy. :) Maaange kcal spart, og jeg har fått smaken allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motiverende tråd :-) selv skal jeg ned 20 kg. Driver og går ned 4 kg, igså skjer det alltid et eller annet som får meg til å gå konsekvent opp de samme 4 kg igjen. Eksamensperiode, streik i barnehagen, reiser vekk, et-eller-annet. På'n igjen nå da :-P holdt meg en uke, men ikke trent enda, kun fordi jeg har vært lat.

84 kg, 168 cm, mål er 64 kg. - 20kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...