Ekkornet Skrevet 10. november 2011 #161 Del Skrevet 10. november 2011 Åh, snart 7 tallet Det tikker stadig nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. november 2011 Forfatter #162 Del Skrevet 10. november 2011 Kryper til korset og spiser popcorn nå Dagens siste måltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. november 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 11. november 2011 80.1 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. november 2011 Forfatter #164 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg tar under80kg-feiringa litt på forskudd - nå har jeg nettopp vært ute og kjøpt denne til meg selv Litt dyr, men etter mer enn 40 kg vektnedgang (46.3 kg fra maksvekt faktisk...) så fortjener jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 11. november 2011 #165 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg tar under80kg-feiringa litt på forskudd - nå har jeg nettopp vært ute og kjøpt denne til meg selv Litt dyr, men etter mer enn 40 kg vektnedgang (46.3 kg fra maksvekt faktisk...) så fortjener jeg det! Gratulerer med å ha (nesten) kommet deg under 80 kg! Jeg er veldig imponert over at du har greid å gå ned 40 kg! Og ringen er kjempefin og veldig velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. november 2011 #166 Del Skrevet 11. november 2011 Nydelig ring, grattis så mye med sååå mye vektnedgang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. november 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 11. november 2011 Gratulerer med å ha (nesten) kommet deg under 80 kg! Jeg er veldig imponert over at du har greid å gå ned 40 kg! Og ringen er kjempefin og veldig velfortjent Takk Nydelig ring, grattis så mye med sååå mye vektnedgang :D Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 12. november 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 12. november 2011 79.6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 12. november 2011 Forfatter #169 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Og så har jeg oppdatert tickeren min - nå går den hele veien til målvekt, ikke bare til første delmål 8som var BMI 28). Mangler 10.2 kg på å nå målet nå - lurer på hvor lang tid det tar? En ting er i alle fall sikkert - nå blir det ikke veiing igjen før tidligst mandag. Skal ut i dag, og da vet jeg av erfaring at morgendagen blir tøff å komme seg gjennom Endret 12. november 2011 av Aramee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. november 2011 #170 Del Skrevet 12. november 2011 ååå, 7-tallet! Gratulerer såå mye!!! Hva er målet ditt, ca 70 kg? Hvor mye er det i BMI for deg, 24,9? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 12. november 2011 Forfatter #171 Del Skrevet 12. november 2011 ååå, 7-tallet! Gratulerer såå mye!!! Hva er målet ditt, ca 70 kg? Hvor mye er det i BMI for deg, 24,9? 69.4 kg tilsvarer 24.9 i BMI, så det er vel sluttmålet tipper jeg. Men jeg er faktisk ikke misfornøyd nå lenger - så lenge jeg er under 80 kg er jeg happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. november 2011 #172 Del Skrevet 12. november 2011 Kjempebra vektnedgang! Gratulerer med 7-tallet Du kommer til å klare målet før du vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 13. november 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 13. november 2011 Åh, i dag har jeg spist så SYKT mye drittmat! Starta dagen med masse pomfri ( ), så var det en del sjokolade, og nå har jeg spist FIRE stykker peppes Bra jeg ikke drikker så ofte at det gjør noe Gikk på vekta i dag morges for moro skyld (bruker den teite vekta som stepmaskin for tiden, tror jeg...) og det var positivt resultat - morgendagen er jeg ikke helt overbevist om da :gjeiper: Hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke veie meg før tirsdag, men det funker dårlig gitt. Viljestyrke, kom til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. november 2011 #174 Del Skrevet 13. november 2011 Veiedag EN dag i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 24. november 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 24. november 2011 81.5 i dag, men så mye dritt jeg har spist de siste 12 dagene gjør det ingenting Back on track snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 24. november 2011 #176 Del Skrevet 24. november 2011 Får ikke opp bilde av ringen?! Men veldig lurt å unne seg noe når man når delmålene sine. Og du har virkelig klart å nå flere gode mål Kanskje jeg også skal lage meg en liten premie når jeg når mitt mål... må bare finne ut hva det skal være først. Stå på Aramee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 24. november 2011 Forfatter #177 Del Skrevet 24. november 2011 Denne linken bør funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 24. november 2011 #178 Del Skrevet 24. november 2011 Wooow. Den var rå fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 24. november 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 24. november 2011 Wooow. Den var rå fin! Syns den er kjempeflott, superfornøyd med kjøpet Til å begynne med syns jeg den var litt stor, men så dukket ei på jobb opp med noe ala denne og jeg var plutselig ikke så bekymret lenger :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 28. november 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 28. november 2011 Uff, for en uke. Ting går skikkelig skeis på privatfronten for tiden, og mat og trening er det siste jeg tenker på. Derfor tenkte jeg det var på tide med et nytt mål! Da jeg var yngre var jeg ekstremt myk, og kunne gå i både den ene og andre spagaten, pluss litt diverse walkovers, broer og andre fancy ting. De sistnevnte har jeg ikke mot til å prøve på lenger, men mitt nye mål er som følger: Jeg skal ned i både jentespagat og guttespagat før 1. mai! Er ikke helt sikker på hvordan jeg ligger ann enda, og nå sitter jeg på jobb uten mulighet til å prøve... Olabukser er liksom ikke helt greia å drive med spagattrening i Men tro meg - treninga starter i morra! Kanskje er dette det lille kicket jeg trenger for å komme meg tilbake på treningssenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå