Aramee Skrevet 17. august 2011 Forfatter #101 Del Skrevet 17. august 2011 jippi! Det viktigste er at man er litt i bevegelse hver dag, og man kan ikke trene vilt alltid Og på fredag er jeg meldt på en spinningtime (altaltalt for tidlig på morgenen, men allikevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. august 2011 #102 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg prøvde meg på en spinning kl 6 på morgenen en gang, og den eneste jeg kan anbefale er å spise noe først Jeg slet, måtte ut og nesten brekke meg... Men det var før jeg startet å trene noe særlig da. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 18. august 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg prøvde meg på en spinning kl 6 på morgenen en gang, og den eneste jeg kan anbefale er å spise noe først Jeg slet, måtte ut og nesten brekke meg... Men det var før jeg startet å trene noe særlig da. Lykke til!! Den erfaringen har jeg også gjort meg Så det blir yoghurt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2011 #104 Del Skrevet 18. august 2011 Lykke til på spinning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. august 2011 #105 Del Skrevet 23. august 2011 Hvordan gikk spinningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 23. august 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 23. august 2011 Superdårlig - jeg forsov meg deluxe Våkna ikke før klokka var nærmere 12 på formiddagen Denne uka har det også vært dårlig med trim, men nå ser det ut som om vi skal flytte snart, så da blir det økt hverdagsaktivitet i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. august 2011 #107 Del Skrevet 24. august 2011 Flytting er jo god trening det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 25. august 2011 #108 Del Skrevet 25. august 2011 Flytting er kjedelig.. men veldig god trening Ha en toppers.. hvilken dag er det i dag.... ja, torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 29. august 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 29. august 2011 Åh, jeg blir sprø av alt regnet, og alt dette styret med kosthold, trening og vektfokus! I tillegg virker det som om jeg har mista litt muskler og fått litt ekstra fett, for ALLE buksene mine er stramme over magen men løse rundt rumpa og lårene Pluss at mandagsvekta ikke akkurat var noe å skryte av - opp FIRE kg!! Og nevnte jeg at det regner? Merker at jeg sliter med energinivåene for tiden. Det pleier å bli sånn litt utover høsten og tidlig på vinteren, men nå er vi jo fortsatt ganske tidlig i høsten da, så jeg vet ikke helt om det er en etterreaksjon etter sommeren, det at jeg har veldig mye på skoletapetet for tiden eller hva det er Prøver liksom å legge inn litt frikvelder og en fridag i uka, men det har ikke vært så lett de siste ukene, og kommer ikke til å gå de neste ukene heller. Alle dagene og kveldene er stappfulle, og når helgen kommer er det på tide å skrive logg, refleksjon, gå på jobb eller jobbe med studiekrav. Er det ikke på tide med juleferie snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. august 2011 #110 Del Skrevet 29. august 2011 Kjenner meg igjen med stappfulle dager, og er allerede sliten selv. Blir værsyk også, så regn er ikke moro Utrolig kjedelig med vekta! Har du forresten målt cm underveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 29. august 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 29. august 2011 Kjenner meg igjen med stappfulle dager, og er allerede sliten selv. Blir værsyk også, så regn er ikke moro Utrolig kjedelig med vekta! Har du forresten målt cm underveis? Nei, jeg får liksom ikke til det der med cm... Det blir så store svingninger, for jeg får aldri til å måle på samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 5. september 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 5. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. september 2011 #113 Del Skrevet 5. september 2011 Sliten? Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 5. september 2011 #114 Del Skrevet 5. september 2011 Nei, jeg får liksom ikke til det der med cm... Det blir så store svingninger, for jeg får aldri til å måle på samme sted Tegn streker med sprittusj der du måler, så har du det til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. september 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg er hekta på knekkebrød med makrell i tomat Så det går i mye knekkebrød her for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. september 2011 #116 Del Skrevet 10. september 2011 Mmm, knekkebrød! Har du prøvd å lage selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. september 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 11. september 2011 Ikke enda... Vi er liksom midt i flytting, så det blir ikke mye matlaging fredag var det peppes, i går fikk vi mat hos mamma og pappa, og i dag var det sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 13. september 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg går bare oppover i vekt, og har en mistanke om at det er fordi jeg slurver masse med maten og ikke beveger meg. Når ting står på hodet sånn som nå, orker jeg ikke å trene i tillegg, men når vi kommer i nytt hus skal det bli bedre Maten kan jeg jo gjøre noe med allerede i dag! Så fra og med i dag er det mat annenhver time, små porsjoner og mengdekontroll som gjelder. Og å bruke LANG tid på maten. Et knekkebrød skal ta ti minutter - minst! Dette skal bli så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. september 2011 #119 Del Skrevet 13. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. september 2011 #120 Del Skrevet 14. september 2011 Heier på deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå