Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

spennende!!

men da har du skrevet at du har glutenallergi så de ikke sender

noe med gluten i?

du kan godt sende invitasjon til meg :D

Man velger selv hva slags kampanjer man vil delta i, så hvis det skulle være noe jeg ikke kan spise, så er det bare å la være. Nå fikk jeg altså 9 bokser med smøreost, en pose nachos og en pakke kjeks. Ikke verre enn at han godeste spiser kjeksene.. ;) Sender invitasjon! :jepp:

Blogg asså?

Får jeg og lov til og se?

Såklart! Bare send meg mailadressen din på en pm eller sms, så inviterer jeg deg! :jepp:

Så artig med levering på døra :jepp: Og for noen morsomme klipp (les: bæsjing og "brumming) du har på bloggen :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du Mazzi, et lite spørsmål... du pratet om at du brukte billige håndklær fra ikea over stelleputene. Var det disse til 2kr (50x30cm)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har fine dager med blant annet tur, babymatlaging, leveranser på døra og selvfølgelig S. :)

Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen. Sender deg PM. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S er 7 måneder idag! :hoppe: Har vært på 6-månederskontroll nå. Alt er finfint. Hun er nå 8800 gram og 71 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå feirer hun med en liten lur i vogna. Rakk en kjapp kaffe på kafé med Mokkon83 og H før jeg måtte fyke videre. Fikk handla diverse grønnsaker, samt kylling og laks. På tide med en ny runde middagskokkelering. Spent på om hun liker laksen. Verken jeg eller han godeste spiser sjømat, men vi vil jo gjerne at hun skal like det. :)

Til natta reiser vi. Det blir rart å dra fra S, men vi vet jo at hun er i de beste hender, så det blir nok verst for oss. Men likevel, flere dager uten babykos... Det er nesten så jeg angrer litt! :sukk: Men samtidig blir det jo destod mer kjærestekos :rodmer::lur::strix: Det er nok absolutt sunt det og! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det blir rart å reise fra S, men tror dere kommer til å få det helt strålende på tur! :hjerte: Og desto mer stas å komme hjem igjen når hun venter på dere! :jepp:

God tur!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se dere igjen!! Også så mange eldre damer som ble sjarmert! :rodmer:

Jeg fikk kjøpt en del julegaver! Og røverkjøp på den matbutikken som skal legges ned til lørdag! :gliser:

Dere kommer til å få ei deilig helg!! Godt å ha litt alenetid hjemmefra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det blir rart å reise fra S, men tror dere kommer til å få det helt strålende på tur! :hjerte: Og desto mer stas å komme hjem igjen når hun venter på dere! :jepp:

God tur!!! :hoppe:

Satser på at du har rett! Alle barnevaktene har fått streng beskjed om å holde oss oppdatert, jeg tror det må til for at jeg skal kunne slappe av ordentlig. :fnise:

Hun holder på å ta igjen lillemor jo :nigo:

God tur :klemmer:

Hvor stor er hun?

Takk for det! :)

Koselig å se dere igjen!! Også så mange eldre damer som ble sjarmert! :rodmer:

Jeg fikk kjøpt en del julegaver! Og røverkjøp på den matbutikken som skal legges ned til lørdag! :gliser:

Dere kommer til å få ei deilig helg!! Godt å ha litt alenetid hjemmefra :)

Jeg må ærlig innrømme at jeg nesten er litt lei av gamle damer for tida, for absolutt alle skal jo prate... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun holder iallefall på å ta igjen snuppa vår :ler:

på 15mnd kontrollen var hun 8950g og 76,5cm :fnise: Litt større er hun jo nå siden det er to mnd siden, men ikke mye over 9kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi underveis. S fikk mat og ny bleie i halvsøvne, og la seg heldigvis greit igjen. Håper hun sover et par timer til nå, så hun og mamma får en grei start på dagen.

Det var forresten ikke noe problem å stå opp kl 4, for det er jeg tross alt vant til. Men jeg merker nå at jeg er vant til å krype under dyna igjen etter en stund! :fnise::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun holder iallefall på å ta igjen snuppa vår :ler:

på 15mnd kontrollen var hun 8950g og 76,5cm :fnise: Litt større er hun jo nå siden det er to mnd siden, men ikke mye over 9kg ;)

...og jeg har en på 5 måneder som veier 8,7 kg (og bare er 67 cm lang). :ler:

---

Ha en stråååålende tur! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...