Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har hun spist i halvannen time i strekk.. Jeg blir så sliten av at det tar så lang tid... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også følge med i nye boken :hoppe: Stakkars mannen som ble gulpet ned :ler: Tror heldigvis min hadde tatt det ganske rolig også :hjerte: Jeg derimot.. :sjenert: Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har det tatt så lang tid helt siden hun ble født? Her spiser hun maks 15 minutter, og det synes jeg er veldig greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har det tatt så lang tid helt siden hun ble født? Her spiser hun maks 15 minutter, og det synes jeg er veldig greit!

Nei, de første dagene var hun skikkelig kjapp, men siden har det bare tatt lenger og lenger tid. Nå har hun nettopp spist en halvtime igjen, selv om det bare var en time siden hun var ferdig sist. Uff, ser ikke frem til den kommende natta.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner frustrasjonen din, her var det flaske, men det blir bedre når sugerefleksen er trenet opp. Det kan du gjøre ved at du gir henne en liten smokk å øve seg litt på, men det må du kjenne litt på selv før det anbefales ikke før ammingen er godt etablert - dvs at hun har rett sugeteknikk osv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta gikk veldig bra. Heldigvis bare én mating igjen i natt, mot to i går. Vi har ikke stått helt opp enda. Jeg venter på at hun skal sovne så jeg kan ta en kjapp dusj, men hun har visst ikke lyst til det. Jeg tror sugeteknikken er riktig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å høre :) Deilig med late morgener...

Ligger hun bare og koser på brystet? Eller har dere kanskje et økedøgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg. Hun har spist siden 10.30 nå, og blir hissig med en gang jeg fjerner henne fra brystet. Eller, nå roa hun seg faktisk. Kanskje jeg omsider kan få dusja? Får gi henne noen minutter før jeg går fra henne. Det er vanligvis deilig med late morgener, men i dag er det så fint vær at jeg gjerne skulle vært ute istedet for i senga.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får dusjet snart :fnise:

Skjønner veldig godt at du vil ut... jeg sitter på lesesalen og titter ut av vinduet på solen... ikke så veldig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

deilig med lange morgener :) jeg klarer ikke sove lengre enn til kl 8 :gjeiper:

deilig med en dusj om morgenen! Mannen ligger og koser med henne mens jeg dusjer :) (hvis hun gråter i senga si vel og merke.. :) )

hva står på tapeten i dag? har helsesøster vært på hjemmebesøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pent nødt til å sove lenger enn til 8 for å i det hele tatt være i nærheten av å få nok søvn for tida. I dag spiste S litt over 8, og så sov vi til drøyt 10. Tok ammemadrassen over i senga vår, og så sov vi der begge to. Koselig! :rodmer: Han godeste begynte på jobb 8 i dag. Det hadde vært helt uaktuelt for meg å stå opp for å dusje før han dro! :ler: Nå har jeg omsider både dusja og spist frokost! :hoppe:

Vi skal på helsestasjonen i dag, istedet for hjemmebesøk. Helsesøstra (eller heksa, som er mitt foreløpige inntrykk av henne) hadde nemlig dårlig tid, så hun ville heller at vi skulle komme dit.. :roll: Men men, da får vi jo veid i samme slengen. Aldri så galt osv.. ;)

I ettermiddag får vi besøk av en kamerat av han godeste. Da skal vi grille og kose oss i finværet :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i alle dager!!! godt du ikke skal bo der så lenge at du må forholde deg til helsesøster-heksa! :kjefte:

er så skuffende når vi møter på folk som liksom skal hjelpe oss... merket det på føden også at det var trist når noen av pleierne var lite koselige. vi er jo førstegangs og i en sårbar posisjon!

håper du fikk et annet inntrykk av henne på helsestasjonen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...