Mazilla Skrevet 22. november 2011 Forfatter #1321 Del Skrevet 22. november 2011 spennende!! men da har du skrevet at du har glutenallergi så de ikke sender noe med gluten i? du kan godt sende invitasjon til meg :D Man velger selv hva slags kampanjer man vil delta i, så hvis det skulle være noe jeg ikke kan spise, så er det bare å la være. Nå fikk jeg altså 9 bokser med smøreost, en pose nachos og en pakke kjeks. Ikke verre enn at han godeste spiser kjeksene.. Sender invitasjon! Blogg asså? Får jeg og lov til og se? Såklart! Bare send meg mailadressen din på en pm eller sms, så inviterer jeg deg! Så artig med levering på døra Og for noen morsomme klipp (les: bæsjing og "brumming) du har på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. november 2011 #1322 Del Skrevet 22. november 2011 Du Mazzi, et lite spørsmål... du pratet om at du brukte billige håndklær fra ikea over stelleputene. Var det disse til 2kr (50x30cm)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2011 Forfatter #1323 Del Skrevet 22. november 2011 Jepp, de til 2 kr. Kjempekjekke til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. november 2011 #1324 Del Skrevet 22. november 2011 Høres ut som du har fine dager med blant annet tur, babymatlaging, leveranser på døra og selvfølgelig S. Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen. Sender deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. november 2011 #1325 Del Skrevet 23. november 2011 Så du er en Buzzer du og? De ostene som kom i går var overraskende gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. november 2011 #1326 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2011 Forfatter #1327 Del Skrevet 24. november 2011 S er 7 måneder idag! Har vært på 6-månederskontroll nå. Alt er finfint. Hun er nå 8800 gram og 71 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. november 2011 #1328 Del Skrevet 24. november 2011 for store lille S som er 7 måneder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2011 Forfatter #1329 Del Skrevet 24. november 2011 Nå feirer hun med en liten lur i vogna. Rakk en kjapp kaffe på kafé med Mokkon83 og H før jeg måtte fyke videre. Fikk handla diverse grønnsaker, samt kylling og laks. På tide med en ny runde middagskokkelering. Spent på om hun liker laksen. Verken jeg eller han godeste spiser sjømat, men vi vil jo gjerne at hun skal like det. Til natta reiser vi. Det blir rart å dra fra S, men vi vet jo at hun er i de beste hender, så det blir nok verst for oss. Men likevel, flere dager uten babykos... Det er nesten så jeg angrer litt! Men samtidig blir det jo destod mer kjærestekos Det er nok absolutt sunt det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. november 2011 #1330 Del Skrevet 24. november 2011 Skjønner godt at det blir rart å reise fra S, men tror dere kommer til å få det helt strålende på tur! Og desto mer stas å komme hjem igjen når hun venter på dere! God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. november 2011 #1331 Del Skrevet 24. november 2011 Hun holder på å ta igjen lillemor jo God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. november 2011 #1332 Del Skrevet 24. november 2011 Koselig å se dere igjen!! Også så mange eldre damer som ble sjarmert! Jeg fikk kjøpt en del julegaver! Og røverkjøp på den matbutikken som skal legges ned til lørdag! :gliser: Dere kommer til å få ei deilig helg!! Godt å ha litt alenetid hjemmefra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2011 Forfatter #1333 Del Skrevet 24. november 2011 Skjønner godt at det blir rart å reise fra S, men tror dere kommer til å få det helt strålende på tur! Og desto mer stas å komme hjem igjen når hun venter på dere! God tur!!! Satser på at du har rett! Alle barnevaktene har fått streng beskjed om å holde oss oppdatert, jeg tror det må til for at jeg skal kunne slappe av ordentlig. Hun holder på å ta igjen lillemor jo God tur Hvor stor er hun? Takk for det! Koselig å se dere igjen!! Også så mange eldre damer som ble sjarmert! Jeg fikk kjøpt en del julegaver! Og røverkjøp på den matbutikken som skal legges ned til lørdag! :gliser: Dere kommer til å få ei deilig helg!! Godt å ha litt alenetid hjemmefra Jeg må ærlig innrømme at jeg nesten er litt lei av gamle damer for tida, for absolutt alle skal jo prate... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. november 2011 #1334 Del Skrevet 24. november 2011 Hun var 10,6 kg på siste kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. november 2011 #1335 Del Skrevet 24. november 2011 Hun holder iallefall på å ta igjen snuppa vår på 15mnd kontrollen var hun 8950g og 76,5cm Litt større er hun jo nå siden det er to mnd siden, men ikke mye over 9kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. november 2011 #1336 Del Skrevet 24. november 2011 God kjærestetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2011 Forfatter #1337 Del Skrevet 25. november 2011 Nå er vi underveis. S fikk mat og ny bleie i halvsøvne, og la seg heldigvis greit igjen. Håper hun sover et par timer til nå, så hun og mamma får en grei start på dagen. Det var forresten ikke noe problem å stå opp kl 4, for det er jeg tross alt vant til. Men jeg merker nå at jeg er vant til å krype under dyna igjen etter en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. november 2011 #1338 Del Skrevet 25. november 2011 Kos dere masse på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2011 #1339 Del Skrevet 25. november 2011 Hun holder iallefall på å ta igjen snuppa vår på 15mnd kontrollen var hun 8950g og 76,5cm Litt større er hun jo nå siden det er to mnd siden, men ikke mye over 9kg ...og jeg har en på 5 måneder som veier 8,7 kg (og bare er 67 cm lang). --- Ha en stråååålende tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. november 2011 #1340 Del Skrevet 25. november 2011 Kos dere masse masse på tur!! :happy: Håper alt går bra med S mens dere er borte, det regner jeg med det gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå