Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Skjønner godt du reagerte på at det ikke var vinterdekk på bilen, og ikke minst at du fikk vite det i etterkant! :overrasket: Godt at han godeste sa ifra til henne!

Ha en fin dag blant ledninger og andre forbudte ting! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! Her er klappjakten i full gang allerede. S jakter på ledninger, og jeg jakter på henne.. :ler: Det blir mye rykk tilbake til start her også, akkurat som hos Hegejenta30! ;)

I går surra jeg rundt på Ebay på julegavejakt, men det er ganske vanskelig når man ikke vet helt hva man ser etter. Endte med å kjøpe en body til S, hvor det står "All I want for christmas is my two front teeth". Veldig nyttig! :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Her er klappjakten i full gang allerede. S jakter på ledninger, og jeg jakter på henne.. :ler: Det blir mye rykk tilbake til start her også, akkurat som hos Hegejenta30! ;)

I går surra jeg rundt på Ebay på julegavejakt, men det er ganske vanskelig når man ikke vet helt hva man ser etter. Endte med å kjøpe en body til S, hvor det står "All I want for christmas is my two front teeth". Veldig nyttig! :ler:

Nytte kan vel diskuteres, men veldig fin er den nok! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde også handle mer på eBay, men det blir mest surring for meg også :sjenert: Det er jo så overveldende der inne! :daane: (og det er kanskje like greit for lommeboka sin del, siden det ikke akkurat er magert på shoppingfronten om dagen, i snitt kommer det vel et par pakker daglig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal noe til å finne noe hvis man ikke vet helt hva man leter etter... Men nå fant jeg ei bok om makroner, så den er på vei til postkassa mi :nigo: Hvis den er ok, kan den bli julegave. Ellers får jeg nesten ta den selv! :rolleyes:

Han godeste er på jobb, og S tok kvelden for en halvtime siden. Nå sitter jeg med beina på bordet og forspiser meg på karameller. Syntes jeg hadde fortjent det i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes bra ut jeg ;) Må jo slappe av og kose seg litt :)

*Og hvis dere trenger tips til ebay shopping, er det jo bare å se på denne tråden her :ler:

Jeg søker ofte på kjoler jeg, var jo heldig og fant den nydelige røde som bare ble 200,-! Skal nok ikke se bort ifra at det blir noen kjoler til der i fra ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazillaaaaa.....

Kan du lære meg e-bay allikevel? :)

Jeg gir meg over!!! Alle kjøper så mye gøy der...

Tenker jeg finner masse fine julegaver :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig kveld med litt egentid :) Jeg burde også være flinkere til å bruke ebay, min søster finner så masse geniale ting der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazillaaaaa.....

Kan du lære meg e-bay allikevel? :)

Jeg gir meg over!!! Alle kjøper så mye gøy der...

Tenker jeg finner masse fine julegaver :hoppe:

Klart jeg kan! :nigo: Men hvis du er ute etter julegaver, bør vi nok ikke drøye det for lenge, for å være sånn rimelig sikre på at tinga når frem i tide.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra skal jeg hente fiks ferdige julekort og de fremkalte fotografbildene og forstørrelsene vi skal gi i julegaver til familien. Gleder meg! :hoppe: Kunne egentlig ha henta det i dag, men så rakk jeg det plutselig ikke. Utrolig hvor fort dagene går!

Får vel tusle i seng, for jeg vet jo aldri hvordan nettene blir. Nå for tida er de rimelig greie, men plutselig snur det ;)

Nå er det forresten ikke lenge til vi skal på kjærestetur. Grugleder meg! Det skal bli deilig å komme seg litt bort og være bare oss to :yvonne: , og ikke minst sove hele natta. Samtidig blir det veldig rart å reise fra S... Men på den annen side; det er nok verst for meg, jeg tror ikke S tar skade av det akkurat.. Og besteforeldrene gleder seg jo veldig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag (eller fredag? :lur: ) tenkte jeg at skulle bli den store KladdkakaDagen.

Men, hvordan gjorde du det?

Bare tinte den på benken og det var det?

Varmet du den?

gleder meg....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Jeg tok den bare ut av frysa, og lot den stå på benken i 10 minutters tid. Da var den egentlig helt tint, så det er mulig jeg kunne spist den rett fra frysa.. :lur: Det kan godt være den er god varm også! Det ville ikke overraska meg så veldig om den var det! :fnise: Jeg tenkte også at den hadde vært veldig god med en frisk jordbærsaus e.l. til. Kanskje lunka kake med kald saus kunne vært noe? :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kladdkake?? Er det noe dere baker selv eller kjøpings?

Kanskje vi kunne møttes på fredag før kafèturen,så kan vi trille sammen til byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kladdkake?? Er det noe dere baker selv eller kjøpings?

Kanskje vi kunne møttes på fredag før kafèturen,så kan vi trille sammen til byen?

Den er fra frysedisken :nigo: Fra Fria, er det vel. Rød og hvit plast. Nam nam! :daane:

Vi kan gjerne møtes og ta følge til byen! Da kan du jo komme innom og se på fotografbildene våre også, hvis du vil :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kay party er grusomt, jeg kom hjem med varer for skrekkinngytende 3000 kroner en gang :daane: ...og da skulle jeg i utgangspunktet ikke ha noe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei venninne som driver og selger Mary Kay produkter. Kjøpte litt i starten, men glemmer jo at jeg har det her hjemme så det blir jo ikke brukt, så da kjøper jeg ikke nye varer av henne. Tror hun er litt snurt for det :sjenert::fnise:

Nå bruker jeg heller ebay hvis det er noe jeg treger, og får det til en brøkdel av prisen :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kay party er grusomt, jeg kom hjem med varer for skrekkinngytende 3000 kroner en gang :daane: ...og da skulle jeg i utgangspunktet ikke ha noe!!!

3000?? :daane: Takk for at du delte historien din, for nå føles det ikke like ille at jeg handla for en tusenlapp! :ler:

I know.. man føler seg presset på slike party.. For produktene Deres er jo best i verden må vite :ironi:

Ja, nemlig.. :roll: For alt jeg vet er de jo faktisk best, men samtidig så liker jeg å ha muligheten til å tenke meg om litt før jeg handler, ikke plutselig sitte der med fanget fullt av varer jeg egentlig ikke skulle ha.. :sukk:

Har ei venninne som driver og selger Mary Kay produkter. Kjøpte litt i starten, men glemmer jo at jeg har det her hjemme så det blir jo ikke brukt, så da kjøper jeg ikke nye varer av henne. Tror hun er litt snurt for det :sjenert::fnise:

Nå bruker jeg heller ebay hvis det er noe jeg treger, og får det til en brøkdel av prisen :)

Tanta mi drev med det tidligere, og hun benytta ethvert familieselskap til vervingsforsøk og salgspress, så jeg vet hva du mener! ;) Sist jeg hørte om det skulle hun bli superselger og få seg rosa bil og hele pakka, mens nå har hun visst lagt det på is. Det var hos henne jeg var i går, men da var det ei venninne som var selgeren.

Jeg presterte å si ja til å ha party her til uka (ikke spør hvordan hun fikk overbevist meg!), men jeg tror jeg skal ringe og avlyse. Det blir rett og slett for ubehagelig å utsette venner/bekjente/familie for det samme kjøpepresset, i tillegg til at det er for trangt her, og at S sover i naborommet. Må bare samle litt mot først, så gir jeg henne beskjed.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så fryktelig godt..

Jeg ble jo lurt på bryllupsdagen min.. Da jeg skulle bli sminket i frisørsalongen så var det datteren til hun som eide salongen som kom med en diger Mary Kay koffert proppfull av sminke.. Og hun var jo selvfølgelig bedre enn andre som hadde utdanning som make-up artister, for hun hadde jo gått på kurs hos Mary Kay, og det var ikke måte på hvor hun reklamerte og anbefalte produkter osv osv..

Og enden på visa ble som vi alle vet at jeg sminket meg selv på hotellrommet før vielsen.

Det blir litt for meget kan man si.. Akkurat som når man er på Apoteket for å løse inn en resept på p-piller hvor man får det proklamert at nå har man tilbud på intimserien for de som plages litt med dåsa, og at den er flott for kvinner i min alder.. Bak meg står en kø (herfra og til månen) med ukjente og kjente mennesker.. Da føler man at begrepet mersalg har godt over styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...