Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det har jeg ikke gjort...

eh vel

-flørta med taxisjaføren(som var gammel)

-falt og fått digert kutt i haka(arr den dag i dag)

-flørta med kjæresten til en venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her med tidenes fyllaangst, men føler meg litt bedre etter å ha lest ni sider med andre sine tabber. Haha. Misery loves company!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, jeg ler meg ihjel!

Jeg har også fått påskrevet "KUG" i panna med sprittusj. Herlige russetid.. :P

15 år og ekstremfylla. Jeg lå på gulvet og lekte gymtime, prøvde å komme meg inn på ungdomsklubben, hvor jeg ble kastet ut av lederen og deretter sto og skrek han opp i trynet at han "sku faenmæ se å sleppe mæ inn!" :sjenert: så ble jeg og kompisen min hentet av moren hans, jeg fikk det for meg at ei venninne var sur på meg og HYLskrek hele bilturen hjem. Sitat kompis (som også var rimelig drita): "Fnisu, slutt å grin, mamma tror du er full!" :fnise: ble satt av hjemme, KRØP inn og måtte bæres inn i dusjen og dusjet av mamma. HEHE.

Fikk det for meg at jeg skulle sniffe krydder en gang. Sår i nesa + salt = AU.

Lot noen venner av meg farge håret mitt, våkna opp dagen etter med EI feit, blå stripe i bakhodet og blå og lilla lugg. Dritlekkert, og blåfarge er jo et helvete å få ut! Tror jeg brukte en sjampoflaske om dagen i tre-fire dager for å få ut driten :P

Drakk meg dritings hos ei venninne en gang og ble lagt i senga til broren hennes. Lå med hodet ca en halvmeter fra sengekanten, hørte at venninna mi sa "bare løft hodet ditt litt til venstre, det står ei bøtte på gulvet", men det var visst for vanskelig for meg, så jeg spydde ut hele senga i stedet. Stakkars venninna mi måtte bære meg ut på gulvet, skifte hele senga og legge meg oppi igjen.. :P

Skjer også iblandt at jeg har fått med meg diverse askebeger/glass/o.l fra utesteder hjem, uten at jeg kan huske å ha tatt det. En gang våkna jeg med 200 kr i BH'en, ANER ikke hvordan de kom seg dit!

Har det med å logge meg på eBay o.l i fylla, bestille masse dritt og glemme alt sammen. Et par uker senere bare dukker det en masse pakker opp i posten, haha :P

Så er det selvfølgelig alle de obligatoriske fyllemeldingene, statuser på facebook, fyllesamtaler, ONS og alt det der. Jeg jobber i tillegg i kiosk, alltid like morsomt å få kunder innom som jeg har møtt på fylla dagen før :P kommer ikke på mere nå, men dæven, jeg har gjort mye dumt..

Endret av Fnisu
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var avstandsforelsket, og han jeg var forelsket i bodde i kollektiv. På fylla i 3-4tiden prøvde jeg å ringe ham, men fikk ikke noe svar.

Jeg visste hvor han bodde, gikk dit, og fikk en av dem han bodde i kollektiv med til å slippe meg inn på stuen og vente (jeg løy selvsagt og sa at jeg hadde en avtale med Mr.Handsome). Etter han som han bodde i kollektiv med, hadde lagt seg igjen. - Gikk jeg inn og LA MEG I SENGEN til han jeg likte...

Gjett om "Mr. Right" ble overrasket da han kom hjem med en dame - og det allerede lå en dame i sengen hans !!! .... Jeg rødmer fortsatt når jeg tenker på det!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Blev angrepet av en utstoppet bjørn på et utested, og måtte bare bekjempe beistet

-Veltet kyr

-Banket opp en araber som ranet meg i Paris, for derefter å gi ham 50 francs for å ta drosje langt vekk

-Forsøkt å sjekke opp moren til en venn

-Tvangsklint med naboen til nevnte mor (litt senere på kvelden)

-Forsøkt å sjekke opp lillesøsteren til en annen venn (enda senere på kvelden)

-Forsøkt å sjekke opp alle vennindene til nevnte lillesøster (ganske sent den kvelden)

-Derefter blev prince charming dyttet inn i en drosje, og våknet med tidenes bondeanger....

-Forsøkt å få en politimann til å fortelle resepsjonisten i et av Prahas finere hoteller at han var en dust, som ikke skjønte at den én og en halv meter høye plysjfrosken min var stappfull av kokain (hvilket den selvfølgelig ikke var)

-Handlet naken på 7-eleven

-Tatt på fersken av en barneskoleklasse mens jeg hadde sex på et meget offentlig sted i en mindre by

-Var full de siste to årene på gymnaset, og drakk gin-tonic av spriteflaske på alle tentamener og eksamener (fikk strålende karakterer)

-Spandert Paristur på meg selv og en kompis i fylla (for de siste pengene, og intet hotell)

-Røyklagt en T-banevogn med brannslukningsapparat

-Moonet huset til Anne Grethe Preuss (husker ikke hvorfor)

-Stjålet alle (!) juletrelysene i Bygdø Allé, og forært dem til et nachspiel fullt av homser

-Spydd ned i nakken på en finere frue under TV-sending i NRK-huset

-Nakenbadet på Tøyenbadet midt på natten, og blitt jaget av en vekter med hund

-Gått fra Økern til Storo med tissen ute i januar (med to venninder som ikke skjønte hvorfor alle vi møtte holdt på å le seg i hjel)

-Invadert en militærbase, og stjålet et skilt

-Møtt opp dritings første dag på jobb (jeg har den samme jobben enda, efter 13 år)

-Forsøkt å skjenke politiet når de rykket ut il husbråk - på MIN adresse

-Hatt sex i Slottsparken (det skulle vært i en busk, men vi fant ingen busker...)

Listen er mye lengre, men det er nok mye jeg ikke husker også.....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Blev angrepet av en utstoppet bjørn på et utested, og måtte bare bekjempe beistet

-Veltet kyr

-Banket opp en araber som ranet meg i Paris, for derefter å gi ham 50 francs for å ta drosje langt vekk

-Forsøkt å sjekke opp moren til en venn

-Tvangsklint med naboen til nevnte mor (litt senere på kvelden)

-Forsøkt å sjekke opp lillesøsteren til en annen venn (enda senere på kvelden)

-Forsøkt å sjekke opp alle vennindene til nevnte lillesøster (ganske sent den kvelden)

-Derefter blev prince charming dyttet inn i en drosje, og våknet med tidenes bondeanger....

-Forsøkt å få en politimann til å fortelle resepsjonisten i et av Prahas finere hoteller at han var en dust, som ikke skjønte at den én og en halv meter høye plysjfrosken min var stappfull av kokain (hvilket den selvfølgelig ikke var)

-Handlet naken på 7-eleven

-Tatt på fersken av en barneskoleklasse mens jeg hadde sex på et meget offentlig sted i en mindre by

-Var full de siste to årene på gymnaset, og drakk gin-tonic av spriteflaske på alle tentamener og eksamener (fikk strålende karakterer)

-Spandert Paristur på meg selv og en kompis i fylla (for de siste pengene, og intet hotell)

-Røyklagt en T-banevogn med brannslukningsapparat

-Moonet huset til Anne Grethe Preuss (husker ikke hvorfor)

-Stjålet alle (!) juletrelysene i Bygdø Allé, og forært dem til et nachspiel fullt av homser

-Spydd ned i nakken på en finere frue under TV-sending i NRK-huset

-Nakenbadet på Tøyenbadet midt på natten, og blitt jaget av en vekter med hund

-Gått fra Økern til Storo med tissen ute i januar (med to venninder som ikke skjønte hvorfor alle vi møtte holdt på å le seg i hjel)

-Invadert en militærbase, og stjålet et skilt

-Møtt opp dritings første dag på jobb (jeg har den samme jobben enda, efter 13 år)

-Forsøkt å skjenke politiet når de rykket ut il husbråk - på MIN adresse

-Hatt sex i Slottsparken (det skulle vært i en busk, men vi fant ingen busker...)

Listen er mye lengre, men det er nok mye jeg ikke husker også.....

hahaha, nå gjorde du akkurat dagen min veldig mye bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt under en bil.

Spist en hel pizza.

Spydd ned hele senga til esken og måtte på familiefrokost dagen etter, der alle viste alt.

Lagt ut om alt for private ting.

Falt. Jeg har alltid blåmerker, overalt, etter én øl.. én ok altså ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørka en mobiltelefon... i MIKROEN!!!

Hadde jo hørt at man kunne sette på stekovnen og tørke "druknede" mobiltelefoner, og alt går jo raskere i mikroen, ikke sant...

Det ble aldri noe liv i den telefonen mer, for å si det sånn, men den skapte veldig til liv i mikroen. Det spraka og blinka og smalt, lukta brent og jævlig. Stoppa den igjen veldig fort da, så jeg satte heldigvis ikke fyr i hele greia.

Og det rareste er at episoden aldri har vært nevnt i ettertid. Neste dag så jeg for meg at dette var noe jeg kom til å bli mobbet for i evig tid, men alle som var tilstede ser ut til å ha glemt det. De tror faktisk telefonen døde en naturlig drukningsdød...

Endret av kakemonsteret
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg var rundt 15- 16 og foreldrene mine skulle bort en helg da. Party tenkte jeg med en gang. Inviterte en hel haug med folk og ble sørpa full. Jeg og en venninne satt oss oppå vasken på badet og hele driten raste ned!! Der lå vi og benken på gulvet, men det dreit vi i. Ikke nok med det, men alle hadde forsynt seg av all drikken i barskapet til foreldrene mine. Jeg har fått streng beskjed om å IKKE røre noe der inne. Ops. Alt ble fort tomt og alle var super fulle. Endte opp med at jeg og venninne satt å spydde sammen inne på doen. Jeg spydde i dusjen og hun i doen. Haha. Jeg gikk opp for å legge meg i sengen. Var så dårlig. Spydde videre på rommet mens de andre festet.

Neste dag hadde den verste fyllesyken ever! Hode holdt på å eksplodere og jeg spydde litt mere. Stuen og kjøkkenet så ikke ut. Spy overalt, mat (noen hadde vist hatt matkrig) en haug med tømme ølflasker osv. Også benken på badet som hadde rast ned. Bare 2 timer etter jeg våknet kom foreldrene mine hjem og de holdt på å drepe meg! Bokstavelig talt. Vel måtte rydde og fikk vel husarrest i en månde.

- Vært på fest og løpt naken ute i gata :fnise:

- Vært på byen og har hatt ølbrillene godt på. For å blitt med gutter hjem som faktisk ikke har sett ut! ONS. Kan tro jeg har fått sjokk da jeg våknet opp til de trynene. Hjelp.

- Prøvde å sjekke opp faren til en venninne av meg på fylla. Da jeg kom hjem sendte jeg han mange fyllemeldinger hvor jeg skrev han var såå deilig osv. Det var kjempe flaut å møte på han igjen for å si det sånn :sjenert:

- Spydde i postkassen til naboen.

- Jeg var på en fest hvor jeg ble veldig full. Tok av meg den svarte strømpa mi (aner ikke hvorfor jeg tok den av meg) og gikk på byen uten strømpe. Gikk bare rundt med en topp som så vidt dekka rumpa. Eller den dekka vel ikke rumpa en gang. Må ha sett ut som den hora.

- La vesken min oppi fryseboksen etter jeg kom fra nash.

- Hadde sex rett utafor leiligheten til eksen. Ganske høylytt sex. Håper ingen så eller hørte oss. :flau:

- Gikk på roller blades hjem fra fest. På veien tok jeg u sving, kjørte rett inn i et tre og falt ned i en busk.

- Klikka på en random jente på byen. Skrek hore, fitte, du har stygt hår osv etter denne jenta. Haha aner ikke hvem hun var, men jeg var bare på klikke humør. Endte med at hun fløy på meg og vi sloss. Jeg fortjente det vel :fnise:

Er sikkert MYE mere, men det var alt jeg kom på nå.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

- Jeg var rundt 15- 16 og foreldrene mine skulle bort en helg da. Party tenkte jeg med en gang. Inviterte en hel haug med folk og ble sørpa full. Jeg og en venninne satt oss oppå vasken på badet og hele driten raste ned!! Der lå vi og benken på gulvet, men det dreit vi i. Ikke nok med det, men alle hadde forsynt seg av all drikken i barskapet til foreldrene mine. Jeg har fått streng beskjed om å IKKE røre noe der inne. Ops. Alt ble fort tomt og alle var super fulle. Endte opp med at jeg og venninne satt å spydde sammen inne på doen. Jeg spydde i dusjen og hun i doen. Haha. Jeg gikk opp for å legge meg i sengen. Var så dårlig. Spydde videre på rommet mens de andre festet.

Neste dag hadde den verste fyllesyken ever! Hode holdt på å eksplodere og jeg spydde litt mere. Stuen og kjøkkenet så ikke ut. Spy overalt, mat (noen hadde vist hatt matkrig) en haug med tømme ølflasker osv. Også benken på badet som hadde rast ned. Bare 2 timer etter jeg våknet kom foreldrene mine hjem og de holdt på å drepe meg! Bokstavelig talt. Vel måtte rydde og fikk vel husarrest i en månde.

- Vært på fest og løpt naken ute i gata :fnise:

- Vært på byen og har hatt ølbrillene godt på. For å blitt med gutter hjem som faktisk ikke har sett ut! ONS. Kan tro jeg har fått sjokk da jeg våknet opp til de trynene. Hjelp.

- Prøvde å sjekke opp faren til en venninne av meg på fylla. Da jeg kom hjem sendte jeg han mange fyllemeldinger hvor jeg skrev han var såå deilig osv. Det var kjempe flaut å møte på han igjen for å si det sånn :sjenert:

- Spydde i postkassen til naboen.

- Jeg var på en fest hvor jeg ble veldig full. Tok av meg den svarte strømpa mi (aner ikke hvorfor jeg tok den av meg) og gikk på byen uten strømpe. Gikk bare rundt med en topp som så vidt dekka rumpa. Eller den dekka vel ikke rumpa en gang. Må ha sett ut som den hora.

- La vesken min oppi fryseboksen etter jeg kom fra nash.

- Hadde sex rett utafor leiligheten til eksen. Ganske høylytt sex. Håper ingen så eller hørte oss. :flau:

- Gikk på roller blades hjem fra fest. På veien tok jeg u sving, kjørte rett inn i et tre og falt ned i en busk.

- Klikka på en random jente på byen. Skrek hore, fitte, du har stygt hår osv etter denne jenta. Haha aner ikke hvem hun var, men jeg var bare på klikke humør. Endte med at hun fløy på meg og vi sloss. Jeg fortjente det vel :fnise:

Er sikkert MYE mere, men det var alt jeg kom på nå.

HAHAHAHA! :skratte:

Du høres ut som en versjon av meg i fylla.

Likte spesielt godt u-svingen på rollerblades! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The list goes on and on and on.. Men her er da noe:

- Rota med x antall mindre pene menn. Tror ingen har kraftigere ølbriller enn meg..! Blir flau bare jeg tenker på hvor mye rart jeg har klina med.

- Dansa veldig heftig med kjæresten til venninna mi. Dårlig samvittighet..

- Dansa, sunget og underholdt flere hundre mennesker. Møtte igjen mange av tilskuerne i ettertid. :fnise: Egentlig er det bare artig å tenke tilbake på. :fnise:

- Kyssa politiet.

- Gitt bort noe en rockestjerne kasta til meg på konsert! :(

- Latt en fyr omtrent kle av meg mens vi dansa. Var ikke vanskelig å se for andre når han hadde hendene sine i trusa og bh'en min.

- Spydd på en one night stand. Mens han var inni meg.

Nei, nå har jeg lyst til å drikke igjen! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Spydd på en one night stand. Mens han var inni meg.

Nei, nå har jeg lyst til å drikke igjen! :jepp:

Det er vanskelig for meg å slutte å le akkurat nå, og sikkert i minst 2 uker frem :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Spydde på venninna mi på vei til byen, med full buss.

- Skrevet uleselige ting på facen til en venninne kl 5 om morgenen.

- Kost med det varme gulvet på badet.

- Spydd ned hele huset, alene.

- Våknet med kloremerker på ryggen. Aner ikke hvordan jeg fikk de.

- Falt ned av en stol, hvor den landet oppå meg på vors. Ikke så kjekt når de andre var "ansvarlige voksne" som så vidt var brisne.

- Tatt meg et bad i sjøen, med klær.

- Falt ned av sengen, etasje. Gikk fint, bare litt støl dagen derpå. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

- Bitt så full i syden at jeg ikke husker noen ting, for deretter å forsvunnet fra de jeg var med, og dukket opp igjen etter en 1 time, fullt påkledd, men kliss våt. Hvor jeg visst nok har sagt at jeg har vært på standen og badet. Hadde klart å mistet mobil, lommebok og nøkkel til hotellet, men utrolig nok hadde jeg fortsatt vesken min med meg, selv om det var helt tom :P

- Gjemt nattmat i jakkelommer og vesker for å få det med inn på taxi/buss.

- Sittet alene på et busstopp midt i byn i hvertfall 1 time og grene fordi jeg, etter utallige forsøk, ikke kom inn på utestedet vennene mine var på (var visst nok for full). Livet var jo så klart over :P hehe. Flere som stoppet og ville trøste meg, men klikket på alle som snakket til meg av en eller annen grunn :P Jeg er en person som så og si ALDRI griner foran folk, heller ikke vennene mine, noe som gjorde det hele enda verre når jeg dagen etter fikk melding av ene venninnen min som hadde snakket med noen venner av henne (bekjente av meg) som visst nok hadde vært blandt dem jeg klikket på :P Jippi!

- En skikkelig fyllakule hvor jeg husker svært lite av, der jeg:

1. Etterlot jakken min hjemme hos han jeg var på vors hos (vandret rundt i kulden i kun en liten kjole)

2. Etterlot også en av skoene mine utenfor ytterdøren til samme person. Hadde riktignok 2 par med meg den kvelden (ett med hæler og ett flate), men har blitt fortalt at selv om jeg hadde et komplett par igjen, så gikk jeg selvsagt rundt med en av hver sko :P

3. Ikke veldig overraskende kom jeg ikke inn på utestedet og fant ut at jeg bare skulle dra hjem med det samme, hehe. Når det kom til bussen hjem, så må jeg bare ha sittet meg på den første og beste bussen jeg kunne se, for riktig buss var det hvertfall ikke. Kan umulig ha merket at bussen gikk helt feil retning, for husken min kommer først tilbake når bussjåføren kom bak i bussen til meg og lurte på om jeg hadde tatt feil buss siden jeg enda ikke hadde gått av, og han var ferdig med ruten sin :P Etter å flere ganger ha presisert at "Jamen.. Jeg skal til XXXX" hvor han svarte at dit gikk ikke bussen, tilbød han seg faktisk å kjøre meg hjem med privatbilen sin, bare jeg ble med å parkere bussen først. Hehe.

Ikke forfærdelig smart å sette seg inn i bilen med en fremmed fyr, men blir desverre alltid veldig naiv etter litt alkohol. Han spurte om han ikke kunne få et kyss som takk for hjelpen, men tok det heldigvis bra når jeg sa at jeg bare ville hjem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde tequila bursdag for ei venninne, med 2 andre venninner. Nokså fulle kler vi av oss og står i undertøyet. Jeg finner på at jeg må få bursdagsbarnet til å blotte for naboen. Vi løper ut og ringer på, og i det naboene åpner døra tar jeg en u-sving og løper rett i en steintrapp mens venninna mi flasher puppene og skriker "wiii". Jeg begynner å blø, så jeg må jo dusje! Det ville flasheren og, så vi dusjet sammen :fnise:. Men vi måtte jo tilbake til naboen, selvsagt. Vi dinger på igjen og går inn alle sammen i undertøyet. Jeg fikk på meg en boblejakke? Aner ikke hvor den kom fra. Men i leiligheten sitter jo et kjærestepar som jeg bestemte meg for å plage :filer:. Og som den fødte matchmakeren jeg er sier jeg flere ganger "nå må dhere che å blih chammen på feisbook!!!"

Og dagen etter var de blitt et kjærestepar, og jeg er arr rikere :takke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på blåtur med den tidligere jobben og vi tok da buss til bestemmelsesstedet. Jeg husker enda ikke i dag hvor vi faktisk var og jeg er for flau for å spørre noen :ler:

Der danset jeg og underholdt, både på bussen og i det lokalet vi var i.

Og jeg ble filmet av disse edru bussjåførene :daane:

Jeg fortsatte i de sene nattetimer, tok en av disse bussene hjem den natta. (seff den siste som gikk) tilbake til jobben. Hva jeg skulle på jobben i ødemarka, vet enda ikke jeg. Jeg hadde heller ikke med meg kortet siden alt var betalt og mobilen hadde jeg druknet i :ol: Det skrev jeg for øvrig om i et tidligere innlegg i tråden, tror jeg. Så jeg begynte å gå hjem. Da stoppet det en taxi som allerede hadde med en passasjer. Han sa til meg; "stå der, jeg er snart tilbake. Du skal ikke gå hjem i din tilstand." Snille taxisjåføren! Så han kjørte meg hjem, aner ikke om jeg dro å hentet penger til han :vetikke:

Men det verste er at et par dager etterpå så var jeg å gikk i byen. Så stopper en rutebuss i byen, sjåføren åpner døren og flirer rått og peker på meg! Så ropte han om det var meg som var på blåtur i helgen. Jeg trodde jeg skulle dødd! :daane:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å se på dennenettsiden for å minne meg selv på at brennvin er fy for meg.

Skal aldri bruke en hel søndag på nerver mer.....

Har heldigvis snille venner som ikke har lagt ut bilder hvor jeg ligger kveilet rundt doskåla :)

Spydd ned hus, biler og venner. Ramle, sloss, knuse ting, grine for tull, totalt hukommelsestap (mange kvelder av mitt liv er borte), sovnet på rare steder, flashet meg på utesteder mange ganger, sende idiotiske sms, telefonterror, trodd jeg er best i verden til å synge.......osv

Er glad i dyr og har mer enn en gang dikke-dikk-koset med både hest/politihund. Ikke populært.....

Har gjort mye av det dere andre har gjort, men det er mange år siden og har fått det litt på avstand. Har lært av det og drikker ikke mer enn at jeg har kontroll helt til jeg legger meg.

Facebook i fylla er noe jeg ikke helt har klart å vende meg av. Har derfor begrenset hvem som kan se det. (kun de nærmeste vennene) Tar det helt av får jeg beskjed om å pelle meg i seng :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...