Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, herregud.. Dette blir langt. Og jeg vet enda ikke om jeg bør ta den anonym. :sjenert:

- blitt kjørt hjem av dørvakta fordi jeg trodde jakka og veska mi hadde blitt stjelt (viste seg at personalet i baren hadde funnet den og lagt den bak disken. Kjempesmart av dem.)Dørvakta kjørte meg hjem til min EKS som jeg enda bodde sammen med da, selv om vi ikke var sammen. Men siden jeg ikke hadde nøkkel måtte jeg stå utenfor i snøværet i tynnkjole og rope kjempehøyt for å vekke han. Kasta snøballer og stein gjorde jeg også..

- hoppa ut av en taxi i fart fordi min venninne sa "Se!! Der er han kjekkasen du liker så godt!!"

- bestilt alenetur til Amsterdam.

- klina med en 50+år fyr bare fordi han var britisk (!!).

- ble med en fyr hjem fra byen, som bestemte seg for å stikke innom hos en kompis av seg.. Han presterte å SOVNE på kompisen sitt baderomsgulv, og jeg satt der helt alene i leiligheten.. Godt jeg ikke er kleptoman.

- rota i et bøttekott med en fyr mens alle kompisene hans sto utenfor og applauderte/ heia.

- dro hjem sammen med en fyr, som da skulle sove over hos kompisen sin. Vi klinte vel egentlig aldri engang, jeg kledde av meg, la meg inntil han, han begynte å fikle.. Og jeg tok med meg alle klærne mine og traska inn til kompisen hans. For å "sove" ja. Dumme, dumme meg. Heldigvis var han MYE kjekkere enn kompisen sin da jeg våkna neste dag. :fnise:

- blitt med gifte menn hjem. Takk og lov for at jeg er blitt smartere.

- prosjektilspydd tequila inne på et utested.

- gått utallige mil hjem fra byen.

- "Hva? Tror du ikke jeg klarer å klatre opp dit?"

Og nå tror jeg at jeg har angsta nok for idag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaunis

Uff, har nok fortrengt det verste. Fyrste gongen eg smakte vodka var i eitt bryllup i Polen. Fekk i meg så mykje at eg ikkje klarte å gjer to ting samstundes, som å gå og røyke... Datt sidelengs mot buska, systra til bruda fekk tak i meg før eg krasja.

Endret av kaunis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg tissa ute på fylla en gang, og mens hun holdt på kom det noen rundt hjørnet. Hun fikk panikk og dro på seg buksa - mens hun fortsatte å tisse. Vi har ledd godt av det i ettertid! :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest stillness

Ok,fare for at jeg blir gjenkjent her nå men men :)

Det desidert dummeste jeg har gjort i fylla var når jeg var 16 år og skulle på skoleball.Ble tilbydt 96 og jeg følte meg i fin form og tenkte at dette går jo helt fint det,men allerede på veien ned var jeg begynte å bli ganske susete i hodet.Kombinasjonen mye å drikke og varmt lokale gjorde ikke saken bedre så ble kastet ut.Ble da liggende rett utenfor med en paraply over meg og ingen av de jeg var med kom ut så tilslutt kom det ei som fulgte meg til en hotellresepsjon.De hadde tydeligvis ringt politiet(!) som hadde ringt hjem til mine foreldre og spurt om de ville komme og hente meg eller om de skulle kjøre meg hjem.Faren min kom og hentet meg,og han var jo ikke spesielt blid.

Neste gang jeg kom på skolen så kom hun som hadde fulgt meg bort og sa at jeg hadde spydd på kjolen hennes og skal si at jeg fikk mye oppmerksomhet fra de andre :flau:

Rørte aldri 96 etter den gangen :fnise:

En annen gang da jeg var sammen med eksen min så stod det masse skrap og metalting utenfor i gangen der vi bodde.(husverten holdt på å ta ut alle peisene)Vi fant da ut at siden naboene som bodde rett ved siden av oss var så irriterende eller noe at vi bestemte oss for å sette endel av det som stod der utenfor døren deres sånn at når de åpnet døren så ville det bli et helvetes bråk.

Vi gikk og la oss og når vi våknet var litt i ørska etter dagen før så tenkte ikke så mye på det helt til vi plutselig hørte det braket og masse hyl og høye jentestemmer.Vi sprutet ut i latter og jeg håpet at de ikke ville mistenke oss :)

Har mer på lager,var litt hardere på flaska når jeg var yngre,men tror jeg holder resten for meg selv :)

Endret av stillness
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på homoarrangement her i distriktet, med min homo bestevenn og min cahetero kjæreste. Jeg hadde nesten ikke spist hele dagen og gulpa ned et par flasker vin på en halvannen times tid før vi kom dit vi skulle... Blei veldig full, for å si det mildt. Dansa som en idiot. Kom tilbake til kjæresten min etter å ha vært ute og røyka og sa med verdens største smil "neste kjæresten min skal være jente!". Så var det bussturen hjem, da. Verdens mest snirklete busstur, hvor jeg og kjæresten min satt nesten bakerst i bussen, jeg sa høyt og tydelig i fra flere ganger at vi IKKE kunne ha sex når vi kom hjem, jeg fikk bussen til å stoppe fordi jeg måtte spy, så jeg satt i veikanten og brakk meg... Og spydde først når jeg kom inn på bussen igjen.

Kjenner angsten kommer krypende bare jeg tenker på det, selv om det er fem år siden :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Min stygge fyllatabbe la jeg ikke merke til før LANGT utpå dagenderpå!

Jeg hadde "fikset" øynebryn og eyelinerkant jeg.. Med en stripe på minst 1 cm eller 2 cm på det verste fordi jeg sikkert var for full til å se den lille tynne streken som burde vært der! Jeg så ut som en dragartist. Jeg merka det ikke før jeg studerte meg skikkelig i speilet før jeg skulle i dusjen, steila nesten..

He he, jeg har funnet ut at jeg sminker meg før jeg begynner å drikke, hvis ikke kan jeg bli seende ut som et monster etter å ha sminket meg i fylla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Jeg begynte å hikke da jeg satt i bussen og det endte opp med at jeg spurte hele bussen om det gikk greit at jeg hikket :laugh::buss:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte opp på skolen, dritings. Tror ikke så mange fikk med seg at jeg var full. Møtte på en hyggelig lærer, gymlæreren, og hun forstod fort hvordan tilstand jeg var i. Hun sa hun skulle snakke med meg om noe, ba meg inn på kontoret sitt. Hun skulle egentlig ikke prate med meg, hun fant et glass vann, en kopp kaffi og spurte om hun skulle kjøre meg hjem. Kongelærer det der altså!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flowerbomb

Ååh jeg ler så krampa tar meg! HAHAH! Utrolig hva man kan finne på med litt alkohol:p

Jeg har fortrengt det meste :P Men har noen få..

* Jeg har sittet på bussen inn til byen og sagt (Ropt) heele veien (som tar 40 min ca) " hvor er røøøøøøret a?!" at ingen stoppet meg er jo utrolig..

* Spurt fremmede folk om hvilken vei jeg skulle gå hjem, sa jeg bodde i finnmark (som er på motsatt side av landet av der jeg bor) Var dønn seriøs..

* Mistet hele tampongesken min på dansegulvet, og peke på en gutt ved siden av meg som danset og ropte ut. HAHAH han der har mensen!!!

I fare for å bli gjenkjent så stopper jeg her:p

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Stått på taket og sunget og danset til goth opera....

Ringt faren min og grått og skjelt ham ut.

Flashet puppene mine ved et uhell (skulle bare vise magen min og dro toppen min litt for langt opp, og glemte at jeg ikke hadde på bh...) Heldigvis bare jenter i rommet!

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Skulle hjem og gikk til naboen istedet, han stoppa meg i døra i slåbråkken og så rart på meg: "Har du gått feil?" og så lo han høyt.

- Spiste en banan med skallet på.

- Skulle ta en tequilashot og etter jeg hadde løftet glasset, ropt "SCHÅL" og skulle til å tømme tequilaen i munnen bommet jeg på munnen og traffet øye. Ps: anbefales ikke. Jævlig vondt.

- Våknet opp med ansiktet full av kjeks og ost.... Lurer fortsatt litt på om hvem som spiste nattmat på nasch hos meg den kvelden (?)

- Kom hjem fra byen etter girls-night-out og møtte kjæresten i døra. Han var på tur å legge seg og spurte om jeg skulle være med, da jeg svarte: "Nei jeg tør ikke legge meg nå, er redd for at jeg skal utnytte deg min unge jomfrusønn" ??? Ikke er han jomfru og ikke er han min sønn, lurer på hvor jeg tok den ifra.

- Svalgte en øredobb med et uhell.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ti år siden, ved nytt studiested, første kvelden på fest:

Jeg brukte opp alle kontantene mine på vodka, drakk nevnte drikk fra flasken, ble grinete så kontaktlinsene forsvant blant tårene, sovnet, ramlet ut av sofaen og slo hodet, fant ikke skoene mine og tok taxi til hotellet jeg bodde på inntil jeg fant hybel. På veien kom jeg på at jeg ikke hadde kontanter og taxien tok ikke kort, så jeg skulle ta ut penger i minibank. Dette klerte jeg ikke, for istedenfor å taste inn pin tastet jeg inn fødselsnummeret mitt. Vel fremme på hotellet klarte jeg å vekke en venninne som sov, og fikk låne penger til å betale drosjen.

Ikke kult å våkne dagen etterpå, hadde gjort et legendarisk inntrykk på studievennene mine, vodkastyrting ble dokumentert på facebook, hodet gjorde vondt og jeg følte meg alene i verden.

Ellers har jeg tisset på meg (både i egen sofa og andres seng), spydd over hele leiligheten min (alene), og (nesten det verste i disse sosiale medier-tider); Jeg klarer ikke å legge meg uten å ha sjekka Facebook. Selv om jeg ikke skriver så mye dumt er det sjelden gode grunner til at jeg skal ha kommentert det ene og det andre kl 4/5 en helt vanlig ukedag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kevlarsjäl

Har gjort standardtinga; spydd ned hele huset mitt, hatt sex med feil mennesker, feilsendt meldinger, fyllefacebooket..

Samtale mellom meg og pappa da jeg var ganske ung (type femten)

Pappa: jeg synes du sjangler veldig. hvor mye har du drukket?

Jeg: neinei, jeg er helt edru.. jeg bare.. prøver å ikke tråkke på alle sneglene.

Men det verste var vel da jeg ble sjekka opp av en langhåra type på et utested. Jeg syntes han var så kjekk. Jeg møter min venninne på utestedets toalett, og hun sier "seriøst, ser du ikke at han der er gammel?" og jeg sa "neinei, det er han jo ikke"

..Mannen ville ikke si hvor gammel han var, men han kunne informere om at det siste tallet var 2. 32? 42? 52? Jeg var ca atten.

Jeg ble med ham hjem. Han hadde fullt av akkupunkturnåler på badet. MASSE. Sikkert over 300 av dem.. Og han ville ikke si hva han het, og han påstod at han jobbet i en gruve på svalbard. Og etterhvert innså jeg at han ikke snakket særlig godt norsk heller.

Har møtt opp relativt full på skolen opptil flere ganger. Har badet i en fontene uten klær på. Ja. Tror vi stopper der, jeg.. :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Har gjort standardtinga; spydd ned hele huset mitt, hatt sex med feil mennesker, feilsendt meldinger, fyllefacebooket..

Samtale mellom meg og pappa da jeg var ganske ung (type femten)

Pappa: jeg synes du sjangler veldig. hvor mye har du drukket?

Jeg: neinei, jeg er helt edru.. jeg bare.. prøver å ikke tråkke på alle sneglene.

Men det verste var vel da jeg ble sjekka opp av en langhåra type på et utested. Jeg syntes han var så kjekk. Jeg møter min venninne på utestedets toalett, og hun sier "seriøst, ser du ikke at han der er gammel?" og jeg sa "neinei, det er han jo ikke"

..Mannen ville ikke si hvor gammel han var, men han kunne informere om at det siste tallet var 2. 32? 42? 52? Jeg var ca atten.

Jeg ble med ham hjem. Han hadde fullt av akkupunkturnåler på badet. MASSE. Sikkert over 300 av dem.. Og han ville ikke si hva han het, og han påstod at han jobbet i en gruve på svalbard. Og etterhvert innså jeg at han ikke snakket særlig godt norsk heller.

Har møtt opp relativt full på skolen opptil flere ganger. Har badet i en fontene uten klær på. Ja. Tror vi stopper der, jeg.. :sjenert:

:fnise: Nei jeg kan se for meg at du er veldig gøyal på fylla du og! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jeg har faktisk mistet en sko ute! Aner ikke hvor, eller hvordan det skjedde, men halvveis på veien hjem fra byen synes jeg det var litt kaldt så ned og jeg manglet en sko..gikk barebeint etter det :fnise:

Tatt/tyvlånt/stjålet skoene til andre på vors har jeg og gjort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg gikk på fest i ballerinas. Da jeg våknet hjemme neste morgen hadde jeg utrolig vondt i føttene, ved senga lå et par pumps med minst 14cm høyde og platå attpåtil. For det første var det imponerende at jeg ikke hadde brukket hele kroppen i stuntet, for jeg kjente jo at disse hadde jeg gått hjem i. For det andre er jeg mann.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på fest i ballerinas. Da jeg våknet hjemme neste morgen hadde jeg utrolig vondt i føttene, ved senga lå et par pumps med minst 14cm høyde og platå attpåtil. For det første var det imponerende at jeg ikke hadde brukket hele kroppen i stuntet, for jeg kjente jo at disse hadde jeg gått hjem i. For det andre er jeg mann.

Det heter foresten kanskje vans når det er for menn, og ikke ballerinas.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å ta ut penger i minibanken, først stappa jeg inn trumfkortet, så bibliotekskortet, og når jeg endelig fikk stappa inn rett kort så trykka jeg koden feil for mange ganger og det ble slukt. Så skulle jeg ringe til banken min som har døgnåpen service og klage, men greide i stede å ringe min eks som lå hakket nedpå lista. Han starta med "jeg vil ikke ha deg tilbake, slutt å plage meg, få deg et liv og god natt!!". Det var en såret og ydmyket stolthet, og jeg hadde ikke en gang gjort et move.

Ikke rart man til slutt bare ble hobbyalkis og aktiv et par ganger i året.

Kom på en til:

En gjeng av oss var på vei til utestedet da vi gikk forbi ridende politi. Svak som jeg er for hester og kasta jeg meg rundt halsen på hesten og nynna "kooose kooose blakken, fine blakken" osv mens jeg gynga frem og tilbake. Måtte rives vekk fra hesten og vaskes litt før vi igjen var klare for byen. Politimannen, etter det jeg fikk fortalt, synes visst jeg bare var søt og hadde ledd av det hele.

Endret av Tullamore Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flashet rumpa til kameraet utenfor tingretten :tristbla:

Jeg og! :fnise:

Dette gjorde jeg faktisk flere ganger da et gammelt bygg tilhørende tingretten var på den veien jeg pleide å gå hjem fra byen. Har vel flashet puppene for det kameraet ved et par anledninger også. "Se da Marit, vi er på TEVE!"

Håper de ikke kjenner meg igjen når jeg forhåpentligvis skal søke jobb der om et par år :sjenert:

Har også hatt en hyggestund med en nypebusk på vei hjem fra en hyttefest. Dagen etter våknet jeg oppkloret og med eksem over alt. Og selvfølgelig milevis unna nærmeste apotek.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...