Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg valset rett inn i det jeg trodde var en gigantisk og ustrukturert kø på burger king, som viste seg å være et masseslagsmål. Venninna mi ble albuet ned, og vi ble hentet av politiet, sammen med 30 andre. Slapp heldigvis fort ut igjen da, men det var litt skummelt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, har gjort endel dumt. Er de standard tingene med å sovne her og der, som inngangstrappa på festen, på sofaen midt i festen og det som er. Grått, lagt ut om problemene mine og styra på. Spydd i bilen til tante, tetta vasken på rommet mitt med spy, spydd i søplekassa på rommet og... ja. Dere skjønner tegninga.

En natt jeg kom hjem fra fylla og var dritdårlig, spydde jeg i det første og beste jeg fant - en plastpose. Denne knyttet jeg igjen og slengte under senga, og fant den igjen et par uker senere når det begynte å lukte rart på rommet..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg i baksetet på en ulåst bil en fuktig natt det regnet mye og jeg ikke fant husnøkkelen min. Når jeg våknet så jeg verden suse forbi, og jeg befant meg mange timer hjemmefra. Dama som kjørte ble ganske redd når jeg spurte hvor vi var, men tok det hele med fatning etterhvert.

Jeg skulle ta nattbussen fra Oslo til Trondheim, og ble invitert ut på noen øl med vennegjengen før jeg skulle dra, for da kom jeg til å sove søtt på bussen. Etter alt for mange øl sjanglet jeg meg inn på nattbussen, og joda, jeg sov godt den natten. Helt til bussen var fremme morgenen etter, og jeg våknet med et sjokk over at det jeg så var totalt ukjent. Hvorfor? Fordi jeg hadde gått på feil buss og endt opp i Bergen.. Det verste var at bussjåføren bare hadde nikket samtykkende da jeg gikk på bussen kvelden før. Jeg ringte pappa i panikk og fikk flybillett hjem et par timer senere. Nå er det en internt familie-spøk som aldri kan nevnes for ofte.. :sjenert:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg tissa ute på fylla en gang, og mens hun holdt på kom det noen rundt hjørnet. Hun fikk panikk og dro på seg buksa - mens hun fortsatte å tisse. Vi har ledd godt av det i ettertid! :fnise:

Jeg fikk i utfordring å tisse i kryss med en mann på fylla. Og jeg er jente. Tok selvfølgelig utfordringen, og det gikk fint det, til tross for at alle klærne mine luktet urin dagen etter.

Jeg havnet også i et basketak med en måse på fylla, men det er en annen historie..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg fikk i utfordring å tisse i kryss med en mann på fylla. Og jeg er jente. Tok selvfølgelig utfordringen, og det gikk fint det, til tross for at alle klærne mine luktet urin dagen etter.

Jeg havnet også i et basketak med en måse på fylla, men det er en annen historie..

:ler:

*nysgjerrig på måsehistorien*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble kastet ut av et utested, men det var jeg ikke enig i, så jeg skrek til han at jeg skulle hente bensin på nærmeste bensinstasjon og sette fyr på plassen. problemet var bare at jeg ikke visste hvor bensinstasjonen var, så etter å ha spurt noen forskrekka mennesker, ga jeg opp :P heldigvis. må si det var flaut å komme tilbake :P men til min overraskelse hadde ikke dørvakten tatt det så tungt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

*nysgjerrig på måsehistorien*

Jeg ble trakassert av en måse som bodde på taket mitt, og det tok faktisk en halv flaske vodka samt mye øl til før jeg endelig fikk mot til å utfordre jævelen til duell. Det endte med at jeg klatret opp på taket for å ta reiret dens mens måsen hylte og reiv seg fast i håret mitt. Noe av det siste jeg husker var at vi begge falt ned, og at jeg begynte å slå etter beistet med skoen min (tror jeg traff meg selv i kampens hete også). Det endte faktisk med at jævelen sluttet å angripe meg hver gang jeg skulle inn døra, og etter at hekkeperioden var over flyttet den. Suksess!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir anonym.

- Tok hurtigruta til en annen by. Våknet opp på et hotellrom og skjønte ingenting, livredd! Sakte kom minnene om stresspakking hjemme rett før båten gikk, nakenbading i bassenget på dekk og at jeg og venninna mi villig lot oss bli tatt bilder av og gav kommentarer til den lokale avisa.

- Sparket fotball i sentrum klokka 03.00 på natta, når politiet kom for å snakke til oss fikk vi de med på litt fotballspilling.

- På byen som 17-åring med fake leg. Ble tatt og bartenderen ringte politiet. Satt på glattcella til neste morgen.

- Kjørt i fylla (til mitt forvar har jeg/vi kun kjørt på avsidesliggende bondeveier) - ikke har jeg lappen heller.

- Nattbading i diverse vann, sjø og fontener, gjerne naken. Snøbading også!

- Ikke akkrat i fylla (eller noen ganger; jo!), men har gått walk of shame utallige ganger. Tuslet småfull og skamfull i partyklær med pumpsa i hånda klokka 07-08.00 mange hverdagsmorgener mens resten av verden nettopp har stått opp og er på vei til jobb. Selvsagt midt i sentrum og tar gjerne morgenbussen også.

- Møtt opp dritafull på jobb - i partykjolen og alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg og venninna mi gikk inn på en do sammen på stamstedet en gang, fordi hun skulle vise meg noe.... Gudene vet hva.

Da vi endelig kom inn på doen kom (den forbannete idiot-) vakten som alltid forfulgte oss uansett hvor vi var og hva vi gjorde, og med meget høy stemme ropte ut så hele stedet sikkert fikk høre det at "Det er IKKE LOV å være to inne på do sammen her i gården!"... Jeg svarte med like høy stemme at "Er du helt dust eller, vi har ikke sex hun skal bare vise meg noe!"

Det var i en fylleperiode i de yngre glade sorgløse dager. Det var en av de heller harmløse tingene som skjedde, men like pinlig. Han dustevakten slang dritt til meg hver dag etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke gjort så mye dumt... Som jeg kan huske. Mine værste fyllekuler var før jeg fylte 16, så det er godt mulig jeg hat glemt fortrengt mye.

- 15 år og sanseløs på tequila på nyttårsaften. Daværende kjæreste børte meg hjem og vi la oss. Jeg syntes det var på tide å prøve analsex for første gang, så jeg ba han "kjøre på". En av topp 3 på listen over mest smertefulle opplevelser noen sinne, gråt i nesten en time etterpå. Ble temmelig edru, da ;)

- Spist 4 dager gammel take-away pizza fra kjøkkenbenken til kjæresten. En pizza med fyll jeg ikke engang kan fordra mens den er fersk! Den dag i dag spør han meg alltid noen dager i forveien, hvis han vet at jeg skal ut, om jeg vil at han skal bestille for meg.

- Blottet puppestellet sammen med en venninne inne på et utested. Noen hadde kamera, gitt..

- Spydd på stueteppet til moren til kompisen min. Han gav katta skylden, men jeg har aldri vært hjmme hos dem noe mer, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp i sovekupe i en turnebuss i en helt ukjent by flere timer unna når jeg var på konsert i Tyskland. Var på nach på bussen og skulle bare "hvile øynene litt", verste var at jeg ikke innså at jeg var ett helt annet sted når jeg gikk av bussen, og jeg skulle være på flyplassen ganske tidlig den dagen. Aldri hatt så sterk fylleangst før :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble trakassert av en måse som bodde på taket mitt, og det tok faktisk en halv flaske vodka samt mye øl til før jeg endelig fikk mot til å utfordre jævelen til duell. Det endte med at jeg klatret opp på taket for å ta reiret dens mens måsen hylte og reiv seg fast i håret mitt. Noe av det siste jeg husker var at vi begge falt ned, og at jeg begynte å slå etter beistet med skoen min (tror jeg traff meg selv i kampens hete også). Det endte faktisk med at jævelen sluttet å angripe meg hver gang jeg skulle inn døra, og etter at hekkeperioden var over flyttet den. Suksess!

Dette skulle jeg gjerne ha sett :skratte:

Endret av Heartbeats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble trakassert av en måse som bodde på taket mitt, og det tok faktisk en halv flaske vodka samt mye øl til før jeg endelig fikk mot til å utfordre jævelen til duell. Det endte med at jeg klatret opp på taket for å ta reiret dens mens måsen hylte og reiv seg fast i håret mitt. Noe av det siste jeg husker var at vi begge falt ned, og at jeg begynte å slå etter beistet med skoen min (tror jeg traff meg selv i kampens hete også). Det endte faktisk med at jævelen sluttet å angripe meg hver gang jeg skulle inn døra, og etter at hekkeperioden var over flyttet den. Suksess!

Synes ikke akkurat det var morsomt. Jeg er ikke ekstrem, men synes dyr skal få lov til å være i fred, uansett om det er en måke eller en katt... Alt for mange idioter som tar seg til rette i hekkeperioden og skal drepe måkeunger/rive ned redet. Det tar 14 dager til bråket er over, tror de fleste kan overleve det.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skulle jeg gjerne ha sett :skratte:

Det kan umulig ha vært et spesielt pent syn. Det var samboeren min som stod på innsiden og lo så han grein som fortalte meg detaljene i ettertid. Hadde vondt i kropp og sjel etter turen ned fra taket dagen derpå, men slapp heldigvis nye måseangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke akkurat det var morsomt. Jeg er ikke ekstrem, men synes dyr skal få lov til å være i fred, uansett om det er en måke eller en katt... Alt for mange idioter som tar seg til rette i hekkeperioden og skal drepe måkeunger/rive ned redet. Det tar 14 dager til bråket er over, tror de fleste kan overleve det.

Jeg er helt enig. Synes ikke historien var det minste morsom, den vitnet heller om at forfatteren er en idiot.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke akkurat det var morsomt. Jeg er ikke ekstrem, men synes dyr skal få lov til å være i fred, uansett om det er en måke eller en katt... Alt for mange idioter som tar seg til rette i hekkeperioden og skal drepe måkeunger/rive ned redet. Det tar 14 dager til bråket er over, tror de fleste kan overleve det.

Når måsen flyr ned på deg, river seg fast og hakker deg i hodet hver gang du skal inn døra? Nei, det gidder jeg ikke! Måsen kom helskinnet fra det hele da, var verre med meg :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk å vekte den lokale taxisjåføren i bygda, for å få han til å kjøre meg hjem..

Han kjørte meg hjem, 100m, fordi han var "naboen" min.. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

- Jeg har hallusinert så kraftig at jeg trodde moren til venninnen min var typen hennes (som jeg hadde en ting med på tiden).

Moren hennes var av typen som alltid kom kjørende etter oss når vi var på fylla for å få oss hjem. Endte med at jeg satt og klådde på moren hennes..

- Har kranglet med utallige dørvakter. Ene gangen dyttet jeg en ned en trapp.

- Har valset naken foran kamera (eller i bh og truse da) der jeg trodde jeg var usannsynlig deilig og skulle ha lapdance for noen kompiser av meg. Filmen var ikke et vakkert syn. Guttene satt og rynket på nesa og prøvde å dytte meg vekk der jeg usexy og dritings ramla oppå dem og tryna på gulvet osv.

- Begynte å kaste barkrakker på et utested. Jeg ble kasta ut.

- Overnattet på et utested. Når jeg våkna på kjøkkenet trodde jeg at jeg var hjemme på mitt eget rom. Da jeg begynte å se konturene i mørket skjønte jeg at dette ikke var hjemme. Har aldri vært så redd før. Kastet på meg klærne og gråt hele veien hjem.

- Sovnet oppå et bilpanser til foreldrene til en bekjent. De fant meg og ringte foreldrene mine. Ikke hyggelig. Foreldrene mine måtte bære meg hjem.

- Flørtet uhemmet med alle politimenn.

- Begynt å gråte ukontrollert hver gang jeg ble kasta ut eller nektet servering. Livet mitt var jo over.

Kan liste opp hundre andre ting.

Skjemmes jeg? JA!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...