Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I russetiden hadde vi fest på parkeringsplassen på skolen. Ikke unormalt, men det morsomme var at det hadde vært gjort en del herverk på parkerte biler tidligere den uka, så rektor hadde bestemt at det var lurt å peke alle sikkerhetskameraene mot parkeringsplassen for å se om de fikk tatt de som gjorde det.

Vi gjorde ikke noe galt, men vi fikk litt fylleangst da læreren fortalte at hele festen vår var tatt opp på film :fnise: Som dere vet kan russefester bli ganske ville, med knuter, klining og generelt høy rølpefaktor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på fest, ufattelig dritings, og måtte sykt på do, og venninna mi måtte være med! Fekk kava oss inn på badet, jeg satte meg på det jeg trodde var dassen, og pissa i vei! Viste seg at jeg satt på ryggen til venninna mi, mens hu av en eller annen grunn stod på alle fire på gulvet.. :danser:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest, ufattelig dritings, og måtte sykt på do, og venninna mi måtte være med! Fekk kava oss inn på badet, jeg satte meg på det jeg trodde var dassen, og pissa i vei! Viste seg at jeg satt på ryggen til venninna mi, mens hu av en eller annen grunn stod på alle fire på gulvet.. :danser:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest, ufattelig dritings, og måtte sykt på do, og venninna mi måtte være med! Fekk kava oss inn på badet, jeg satte meg på det jeg trodde var dassen, og pissa i vei! Viste seg at jeg satt på ryggen til venninna mi, mens hu av en eller annen grunn stod på alle fire på gulvet.. :danser:

Denne har jeg litt vanskelig for å tro på.

Om du er så full at du ikke vet eller kjenner forskjell på et menneske og en do, så hadde du ikke klart å sitte engang. Enda verre med venninna di som tror hun er en do og faktisk lot deg pisse på henne.

Det blir nesten som å si at venninna di trodde hun var en travhest så dere tok et par runder på travbanen.

Det blir for dumt. Man skal være rimelig sinnsyk hvis man har så sterke vrangforestillinger.

Det er på en måte ikke noe vits i å finne på ting i denne tråden. Ihvertfall ikke når det er så lett å gjennomskue som denne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde noe sinnsykt flaut i helga.

Jeg ble med en type hjem. Han sovna på sofaen og da kom faren hans hjem. Det endte opp med at jeg lå med faren istedet!

Det var utrolig deilig og jeg stønna som en gal. Da våkner typa og står i døra. Jeg spretter opp og faren ligger der med pikken i været. Herregud! Trodde jeg skulle dø!

Jeg er da fremdeles skjelven i beina etter en kraftig orgasme og klarer neste ikke å holde meg oppreist. Faren har problemer med å få pikken ned igjen. Kan tro det var noen pinlige minutter. Det virket som timer.

Jeg får på meg klærne og løper ut. I går får jeg sms av faren. Han ber meg på middag. Noe jeg takker nei til.......

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg litt vanskelig for å tro på.

Om du er så full at du ikke vet eller kjenner forskjell på et menneske og en do, så hadde du ikke klart å sitte engang. Enda verre med venninna di som tror hun er en do og faktisk lot deg pisse på henne.

Det blir nesten som å si at venninna di trodde hun var en travhest så dere tok et par runder på travbanen.

Det blir for dumt. Man skal være rimelig sinnsyk hvis man har så sterke vrangforestillinger.

Det er på en måte ikke noe vits i å finne på ting i denne tråden. Ihvertfall ikke når det er så lett å gjennomskue som denne.

Ja, hva kan jeg si? Det er sant..:P Venninna mi TRODDE ikke hun var en do selvfølgelig. Hun satt bare på gulvet og hadde nok med seg selv og plutselig ble hu pissa på. Men jaja, helt greit at noen ikke tror på det! ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest SemperFi

Slo nesten til en offentlig politimann i fylla da jeg var russ, skulle slå en ny-nazist som lurte seg inn, også kom en offentlig politimann i veien. Takk gud for gode venninner som hoppet på armene mine da og fikk meg vekk derfra.

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Gjorde noe sinnsykt flaut i helga.

Jeg ble med en type hjem. Han sovna på sofaen og da kom faren hans hjem. Det endte opp med at jeg lå med faren istedet!

Det var utrolig deilig og jeg stønna som en gal. Da våkner typa og står i døra. Jeg spretter opp og faren ligger der med pikken i været. Herregud! Trodde jeg skulle dø!

Jeg er da fremdeles skjelven i beina etter en kraftig orgasme og klarer neste ikke å holde meg oppreist. Faren har problemer med å få pikken ned igjen. Kan tro det var noen pinlige minutter. Det virket som timer.

Jeg får på meg klærne og løper ut. I går får jeg sms av faren. Han ber meg på middag. Noe jeg takker nei til.......

Wow. Det må jeg si :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyka inne på et utested forrige helg (drit i røykeloven, liksom). Jeg kastet visstnok sneipen på en tilfeldig jente, og da hun kikket på meg brølte jeg med armene i været og løp vekk. Dette er ikke typisk meg i det hele tatt, og jeg husker det ikke, men flere vitner påstår at det er sant. Er det mulig :klaske:

Umm, også jo, under nødt eller sannhet på nachspiel banket jeg på hos naboene kun iført en liten dongerishorts og høye hæler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Haha, jeg har gjort en del dumme ting på fylla! :fnise:

- Har ofte blitt litt for tøff og voldelig når jeg drikker sprit. Hehe, holder meg langt unna sprit nå. Ender bare galt.

- Gå uten sko. Ingen god idee da det ofte er folk som mister glass i gulvet og jeg selvsagt klarer å tråkke i det.

- Vært så full at jeg har blitt nektet inngang. En gang ble jeg nektet inngang på hele 3 utesteder. Jeg var visst for full.

- Jeg klarte å spy på en gutt som jeg satt ved siden av i sofan. Haha stakkars. Jeg spydde han rett i fanget. Kan tro han ble fornøyd. Venninna mi holdt på å le seg hjel mens han sto å kjeftet på meg. Endte jo med at jeg ble kastet ut. Spydde også på veien ut døren. :ler:

- Sjekket opp gutter som har hatt dame :flau: En gang fikk jeg en ølflaske kastet etter meg pga jeg sjekket opp typen hennes. Ops. Til mitt forsvar trodde jeg han var singel.

- Stjal skjerfet og vesken til en. Dette kan ikke jeg huske, men jeg må vel ha gjort det da det lå et ukjent skjerf og veske i gangen. Bra for henne at lommeboken ikke lå i vesken. Det lå kun litt sminke, røyk og 2 tyggispakker. Vesken var stygg, så den ga jeg bort til mamma.

- Dansa med kjolen ned på magen. Flaks for meg at jeg hadde bh på meg! Det var en tube kjole som sklei ned hele tiden. Ikke alltid jeg merket det.

- Sovna på et busståpp, i hagen til naboen, i bilen til en kompis, på utesteder, på trappen utenfor leiligheten og sikkert mange andre plasser å.

- Klina med en kompis av pappa!

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt for full forrige helg, jeg! Oppførte meg kvalmt på utestedet, brølte, ropte, sølte drinkene mine på random mennesker. Til slutt nekta bartenderen meg mer alkohol, da klatra jeg opp på bardisken, og trynte ned i baren, og tok med meg fire-fem flasker i styrten. De knuste, og jeg skjærte meg noe så jævlig og begynte å blø. Vaktene kom, og ringte politiet slik at de skulle få meg hjem.

Når politiet kom, kasta jeg meg over den ene politimannen, og begynte å beføle han. Stakkaren prøvde å få meg til helvette vekk, men da ble jeg jo bare enda mer ivrig. Så ble jeg kvalm, og overbeviste politiet om at jeg MÅTTE på do før vi dro. Så jeg begynte å gå ned trappa til doen, der trynte jeg, og trynte med trynet først ned trappa. Så spydde jeg, og rulla rundt i mitt eget spy en liten stund, før politiet fikk meg inn i bilen, kjørte meg til legevakta der de lappa det som var igjen av meg sammen, og så var det i seng.

Viste meg ikke offentlig et par dager etter den episoden, nei.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Hva er det med kvinner og ta seg av skoene når de er på fylla?

Ser mange kvinner som går uten sko i fylla på byen. Hvorfor gå i ubehagelige sko på byen når dere vet at dere skal danse etc i de?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med kvinner og ta seg av skoene når de er på fylla?

Ser mange kvinner som går uten sko i fylla på byen. Hvorfor gå i ubehagelige sko på byen når dere vet at dere skal danse etc i de?

Fordi skoene er fine, og man tenker at det er verdt å lide for skjønnheten. Seinere på kvelden orker man ikke mer og skoene forsvinner. Neste gang er man like optimistisk...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Var litt for full forrige helg, jeg! Oppførte meg kvalmt på utestedet, brølte, ropte, sølte drinkene mine på random mennesker. Til slutt nekta bartenderen meg mer alkohol, da klatra jeg opp på bardisken, og trynte ned i baren, og tok med meg fire-fem flasker i styrten. De knuste, og jeg skjærte meg noe så jævlig og begynte å blø. Vaktene kom, og ringte politiet slik at de skulle få meg hjem.

Når politiet kom, kasta jeg meg over den ene politimannen, og begynte å beføle han. Stakkaren prøvde å få meg til helvette vekk, men da ble jeg jo bare enda mer ivrig. Så ble jeg kvalm, og overbeviste politiet om at jeg MÅTTE på do før vi dro. Så jeg begynte å gå ned trappa til doen, der trynte jeg, og trynte med trynet først ned trappa. Så spydde jeg, og rulla rundt i mitt eget spy en liten stund, før politiet fikk meg inn i bilen, kjørte meg til legevakta der de lappa det som var igjen av meg sammen, og så var det i seng.

Viste meg ikke offentlig et par dager etter den episoden, nei.

Ouch! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt for full forrige helg, jeg! Oppførte meg kvalmt på utestedet, brølte, ropte, sølte drinkene mine på random mennesker. Til slutt nekta bartenderen meg mer alkohol, da klatra jeg opp på bardisken, og trynte ned i baren, og tok med meg fire-fem flasker i styrten. De knuste, og jeg skjærte meg noe så jævlig og begynte å blø. Vaktene kom, og ringte politiet slik at de skulle få meg hjem.

Når politiet kom, kasta jeg meg over den ene politimannen, og begynte å beføle han. Stakkaren prøvde å få meg til helvette vekk, men da ble jeg jo bare enda mer ivrig. Så ble jeg kvalm, og overbeviste politiet om at jeg MÅTTE på do før vi dro. Så jeg begynte å gå ned trappa til doen, der trynte jeg, og trynte med trynet først ned trappa. Så spydde jeg, og rulla rundt i mitt eget spy en liten stund, før politiet fikk meg inn i bilen, kjørte meg til legevakta der de lappa det som var igjen av meg sammen, og så var det i seng.

Viste meg ikke offentlig et par dager etter den episoden, nei.

Vær forsiktig neste gang du drikker, dette kunne gått mye verre, selv om det høres jævlig vondt ut uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...