Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær forsiktig neste gang du drikker, dette kunne gått mye verre, selv om det høres jævlig vondt ut uansett :klem:

Vondt var det, ja. Merket ingenting den kvelden, men våknet i smerter neste dag. Full av sår og blåkuler på armene og beina, og hadde fått en svær blå/lilla kul under øyet. Dessverre er dette en typisk night out for min del, da jeg ikke er den flinkeste til å kontrollere alkoholinntaket mitt.:gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Vondt var det, ja. Merket ingenting den kvelden, men våknet i smerter neste dag. Full av sår og blåkuler på armene og beina, og hadde fått en svær blå/lilla kul under øyet. Dessverre er dette en typisk night out for min del, da jeg ikke er den flinkeste til å kontrollere alkoholinntaket mitt.:gjeiper:

Erm... Burde du drikke i det hele tatt?

Høres ut som om du risikerer liv og lemmer her :/

(Ikke meningen å vifte med moralsk pekefinger her, dette er tross alt tråden der man skal få avsløre fylletabber uten å få kjeft, men det der høres veldig farlig ut... Hadde vært fælt om du endte opp med varige mén.)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erm... Burde du drikke i det hele tatt?

Høres ut som om du risikerer liv og lemmer her :/

(Ikke meningen å vifte med moralsk pekefinger her, dette er tross alt tråden der man skal få avsløre fylletabber uten å få kjeft, men det der høres veldig farlig ut... Hadde vært fælt om du endte opp med varige mén.)

Nei, jeg burde sikkert bli avholds. Men nå mente ikke jeg at det er slik at jeg kutter meg opp og tryner til jeg blir gul og blå hver gang, det hører heldigvis til sjeldenhetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linnea 5

Hahaha, sykt hvor mye dumt folk har gjort i fylla! hahaha

Det verste jeg har gjort må være da jeg var på fest hos en venninne og drakk LITT for mye London dry gin(nam....), løp ned en murtrapp og klarte å spenne meg selv og rullet ned hele driten, da ble det mørkt. Husket ikke mer av kvelden da jeg våknet to om natten, ringte venninnen min og fikk høre alt det jeg hadde gjort. Rivd ned et speil, noen lamper, spydd ned rommet hennes, hoppet over en hekk og rullet ned en skråning, løpt som en gal inni skogen osvosv.. Endte med at faren min bar meg hjem. (var 15 år forresten)

Fyllemeldinger ja, kan jo poste en fyllemelding mens jeg er i gang. Må bare få si at jeg var ekstremt full, men på sluttet ble jeg så utrolig irritert og sur på meg selv for at jeg ikke klarte å skrive ordentlig!

post-35964-0-70050900-1323811739_thumb.p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne hadde en knallfest en gang, og jeg var bedt til overnatting. Derfor var jeg veldig avslappet og tok litt mer enn jeg normalt ville gjort. Jeg husker ingenting etter et visst klokkeslett. Venninnen min kunne derimot fortelle meg at jeg hadde insistert på å ligge på sofaen for der kunne jeg ligge naken. I senga hennes måtte jeg ha sovet med tøyet på. Så jeg hadde kledd meg naken foran henne, og lagt meg på sofaen. Teppet skjulte ikke mye for å si det slik. MEN det var ikke ferdig med det... Venninnen min våknet litt senere av litt bråk på kjøkkenet. Da hadde hun sett meg stå å hysje på flaskene jeg hadde revet ned, kliss naken, og i giv akt. Deretter hadde hun ført meg trygt tilbake til sofaen.

Etter dette har jeg tatt det pent med alkoholen, og spesielt spriten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seinest i natt hadde jeg noen små kjøkkenuhell. Varmet meg boller fra frysen, men lot de stå i microen litt for lenge. Resultatet var tørre og ekstremt varme boller og talerken. I følge naboen min sto jeg og spiste mens jeg byttet hånd og sa "Au au au au", helt til bollen kom i munnen, da ble det "Nom nom nom nom" :fnise: Slik spiste jeg 3 boller.

Våknet med tven og playstationen på, har vist spilt litt i natt. Ikke tatt skadesjekk, men mistenker at jeg ikke akurat har gjort noe fornuftig, husker kun at jeg sloss mot hesten min i Skyrim :sjenert: Håper ikke jeg har lagret!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal begynne...

Derfor drikker jeg ikke lenger, nyter kun en kald eller to i skogen ;)

edit.

Kan vel fortelle dette nå siden jeg for de fleste er anonym her inne :)

Kom nettopp på min siste fyllekule; foreldrene til en god kompis var midt i en skilsmisse.

Dette gikk selvfølgelig hardt inn på kompisen og lillebroren hans.

Jeg ble bedt hjem til de i romjula for noen år siden på god mat og selvsagt godt drikke...

Jeg, kompisen og faren hans.

Utpå kvelden dro far i huset dro til andre bekjente mens jeg og kameraten fortsatte med det vi gjør best - ligge på ryggen, drikke og prate tull.

Det neste jeg husker er at lillebroren til kameraten (som da var 15) sto over meg helt oppløst i tårer, jeg har seriøst ikke sett et menneske som har vært så lei seg.

Kikket rundt meg, spy overalt, jeg lå i senga hans med buksa på knærne, ja, rett og slett i min aller beste positur.

Får fortsatt dårlig samvittighet når jeg tenker på den episoden!

Endret av BamseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

14'iss fylla da jeg var 16-17.

Meg og en kamerat var på fest og siden hans hus var nærmest kunne jeg overnatte.

Etter å ha gått 30 min kom vi til en laaaaaaaaang og bratt oppoverbakke, dette var også på vinteren og det snødde MYE.

Etter en stund så merket jeg at kameraten min var borte, så da så jeg meg tilbake, og han hadde lagt seg midt på fortauet i snøen. Jeg går tilbake til han, vekker han ikke, men legger meg ved siden og sovner.

Neste jeg husker at at vi blir vekket av et eldre par som også var naboen hans, de fulgte oss hjem.

Vi har begge fått høre det hver gang siden, fra hans foreldre og det eldre parret, hehehe ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Seinest i natt hadde jeg noen små kjøkkenuhell. Varmet meg boller fra frysen, men lot de stå i microen litt for lenge. Resultatet var tørre og ekstremt varme boller og talerken. I følge naboen min sto jeg og spiste mens jeg byttet hånd og sa "Au au au au", helt til bollen kom i munnen, da ble det "Nom nom nom nom" :fnise: Slik spiste jeg 3 boller.

Våknet med tven og playstationen på, har vist spilt litt i natt. Ikke tatt skadesjekk, men mistenker at jeg ikke akurat har gjort noe fornuftig, husker kun at jeg sloss mot hesten min i Skyrim :sjenert: Håper ikke jeg har lagret!

Var du på fylla inatt? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veel, det dummeste, sett bort ifra at jeg har pissa på meg og sånt... Det må vel være da jeg yppa på meg skikkelig bråk i innvandrer-miljøet i Trondheim. Det førløp seg slik:

Jeg dreiv å vasa og sjanglet rundt på Marinen. Godt i kakket for å si det sånn. IDIOT som jeg blir så kan jeg ikke holde kjeften min lukket i mer enn 10sekunder i strekk så jeg gikk rett inn i en klynge med afrikanere som satt og grillet, der jeg står og proklamerer at "JEG RESPEKTERER ALLE RELIGIONER" og "AT DET FINNES FOLK SOM ER MØRKERE ENN DE ER", hvorpå jeg peker opp på en annen afrikaner som ligger i gresset litt lenger opp og roper "HAN DER, HAN ER MYYYE MØRKERE ENN DERE FOR EKESMPEL".

Det skulle jeg aldri gjort. Ikke lenge etter kommer det opp en lang pekefinger fra han andre karen (han jeg hadde sakt var mørkere enn alle) Som vinker meg opp til ham. Der spør han hva og hvorfor jeg hadde sakt det og det, da svarer jeg: "SLAPPAV DA, JEG KJENNER EN SOM ER ENDA MØRKERE ENN DEG, HAN HETER **** OG HAN ER SKIKKELIG MØRK ASSA!" Han ser skulende på meg og jeg kan kjenne luften bli til is mellom oss og han spør: "Hvordan kjenner du ****?" Og jeg forklarer i det vide og brede om hvordan og hvorfor og hva og ALT! (Sannheten er vel snarere den at jeg ikke kjenner ****, jeg har bare sett han og så fått hørt om han.) Da sier han:

"JEG ER **** og jeg kjenner ikke deg."

Så fort har jeg aldri tenkt og spurtet i hele mitt liv. Var redd hele resten av kvelden. :fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...