Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte en gang å spy på bussen hjem fra byen. Siden jeg var redd for å bli kastet ut, så prøvde jeg å være være veldig diskre og spydde jeg i vesken min :eeeh: Bussjåføren merket ingen ting og jeg spydde flere ganger.

Sovnet på benken på et busståpp. Ble vekket av en bilist og han var så snill å kjørte meg hjem.

Stjal flere røykpakker fra en jeg var på nash hos.

Var på fest på en båt og klarte å falle overbord med klær på og mobilen vesken da vi skulle gå i land for å ut på byen. Jeg var klissblaut, men jeg ville ikke hjem. Etter mye krangling, så fikk de slepet meg bort til en taxi og fikk meg hjem. Ble forkjølet neste dag.

Har blitt kastet ut fra utesteder og nektet inngang pga jeg har visst vært alt for full.

Ble med eksen til en venninne av meg hjem fra byen! :sjokkert::overrasket: Til mitt forsvar, så var jeg kanon full selv om det egentlig ikke er en unnskyldning. Husker nesten ingen ting fra den kvelden og vi holdt dette for oss selv. Angrer virkelig på det. Huff må være noe av det dummeste jeg har gjort på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte en gang å spy på bussen hjem fra byen. Siden jeg var redd for å bli kastet ut, så prøvde jeg å være være veldig diskre og spydde jeg i vesken min :eeeh: Bussjåføren merket ingen ting og jeg spydde flere ganger.

Sovnet på benken på et busståpp. Ble vekket av en bilist og han var så snill å kjørte meg hjem.

Stjal flere røykpakker fra en jeg var på nash hos.

Var på fest på en båt og klarte å falle overbord med klær på og mobilen vesken da vi skulle gå i land for å ut på byen. Jeg var klissblaut, men jeg ville ikke hjem. Etter mye krangling, så fikk de slepet meg bort til en taxi og fikk meg hjem. Ble forkjølet neste dag.

Har blitt kastet ut fra utesteder og nektet inngang pga jeg har visst vært alt for full.

Ble med eksen til en venninne av meg hjem fra byen! :sjokkert::overrasket: Til mitt forsvar, så var jeg kanon full selv om det egentlig ikke er en unnskyldning. Husker nesten ingen ting fra den kvelden og vi holdt dette for oss selv. Angrer virkelig på det. Huff må være noe av det dummeste jeg har gjort på fylla.

Kjenner også ei som spydde i veska på bussen og ramle ut av en båt. Kanskje vi kjenner hverandre? :)

Ps. Er det min eks så er det helt greit :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blant annet....

- Nei, så fin blomst, hva er dette? *tar godt tak rundt en kaktus*. Det var en jævlig smertefull kveld og en enda verre dagen derpå.

- Krangla med ei venninne og kalt henne stygge ting, og blitt kaldt stygge ting :roll:

- Sovnet i grøfta, og hekta meg fast i både elektrisk gjerde og piggtrådgjerde på vei hjem.

- Fridd til eks som dumpa meg.

Herlig, du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet mobilen min i bakken, så den gikk i tusen knas. Fikk alle vennene mine til å lete etter simkortet. Jeg har gitt opp, men hun ene leter videre. "Vent litt, jeg skal bare trykke koden og slå den på." Sier jeg. "Ja, men da har du jo simkortet."

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere skrevet som AB, men kom på en til!

Jeg og noen venninner hadde vært på byen i Oslo og skulle få oss nattmat på ei kebabsjappe og havnet i slosskamp med noen ekle pappagutter som klikka på oss da vi avviste sjekkinga deres. Det ble kasting av barstoler og spruting med ketchup-, sennep- og dressingflasker, blåveiser osv. Han ene pappagutten tok tak i venninna mi, løftet henne opp og heiv henne regelrett gjennom lokalet. Ble ordnet opp sånn ca. da politiet kom og noen snille gutter fulgte oss til hotellet vårt, men fy faen for en kveld!

Tidligere sang vi karaoke på Trompeten (DDE med Rumpa mi... :flau: med tilhørende dans) og venninna mi mista skoene sine og gikk barbeint rundt på dansegulvet fullt av knuste glass. Hun ba meg bli med henne på do for å sjekke føttene hennes fordi hun synes det gjorde litt vondt i dem.. Var jo blod og glasskår OVERALT! Så ut som noen hadde blitt drept inne på dassen etter at hun hadde tråkka rundt der inne. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere sang vi karaoke på Trompeten (DDE med Rumpa mi... :flau: med tilhørende dans) og venninna mi mista skoene sine og gikk barbeint rundt på dansegulvet fullt av knuste glass. Hun ba meg bli med henne på do for å sjekke føttene hennes fordi hun synes det gjorde litt vondt i dem.. Var jo blod og glasskår OVERALT! Så ut som noen hadde blitt drept inne på dassen etter at hun hadde tråkka rundt der inne. :ler:

Samme har skjedd med meg. Gikk en gang barbeint på utestedet pga jeg fikk så vondt i beina etter mye dansing (gikk på veldig høye hæler) så klarte jeg selvsagt å tråkke i glasskår på jentedoen. Noen hadde knust et glass der og jeg tråkket rett i det. Var jo blodspor etter meg. Au det var vondt. Har aldri gått barbeint etter den episoden der. Går heller med litt lavere hæler ;)

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har sendt sms til en venninne som hadde dratt fra festen vi var på hvor det stod: Du glemte igjen telefonen din på bordet. Jeg tar den med meg hjem, så kan du hente den her i morgen!

:eeeh:

Jeg fikk ikke svar på den for å si det sånn :hoho:

sånne ting har jeg også gjort. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg var ikke full, bare lettere brisen. Det må jeg alltid påpeke når jeg forteller denne historien.

Jeg var på et hotell, og skulle gå kjapt fra baren til toalettet.

Når jeg rundet et hjørne som endte opp midt i resepsjonen, gikk jeg rett på en glassvegg. Det dundret godt, og jeg falt bakover på rumpa, og så nesten stjerner. Det var selvsagt mange folk i resepsjonsområdet, og jeg ble så flau siden alle så på meg, at jeg kastet meg opp på beina igjen, og tok 2 kjappe skritt framover, og gikk rett i glassveggen en gang til!

Jeg fikk applaus fra mine venner i baren, og smil fra de i resepsjonen, så jeg fant ut at å late som ingen ting ikke gikk. Jeg neiet og bukket, og sa jeg var ansatt i underholdningsavdelingen, og resten av kvelden fikk jeg gratis drinker og øl av alle gjestene og ansatte som hadde se meg. Hadde dette skjedd når jeg var 18 hadde jeg nok ikke vært så flau, men jeg var over 30 år.

:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God... Hvor skal man begynne.

Lånte mobilen til en venninne, ringte læreren og sa jeg hadde jukset på prøven, kastet mobilen fra altanen i 3. etg og ned på gresset og gikk inn og sa til venninnen "eeh mobilen din ligger utenfor... ca nedenfor altanen tror jeg. kan være den er død"

Helgen etter var det noenlunde det samme men hun bare: "hvor er tlf min nå da?", "ehh... vet ikke jeg, men noen sa noe knuste i bunnen av trappen...."

Gått fra Bergen by til Sotra på høye hæler midt på vinteren...

Stått slalom med en baccardi innabords og påfyll i sekken... Gikk bra med meg, ikke fullt så bra med skiene og stavene så jeg ikke mer til... Hadde med meg to venstrevotter og en sokk til å ha på øret hvis jeg ble kald. Tjohei

Vi tok en pingvin fra en dyrehage i danmark, og hadde den i bånd. De hadde tydeligvis overvåkningskameraer så vi fikk den aldri så langt som til kjøleskapet før vi ble fortalt at pingvinen frøs og måtte få teppe på fordi det var en tropisk pingvin eller noe i den duren...

Badet i fjellvann.. Sier bare en ting. IGLER. Og tiss da.

Kastet sekken full av vodkaflasker etter en fyr som stjal ØL fra meg. Ble ikke så jævla mye vodka etter det.

Stjålet bussete. Havnet i slosskamp fordi noen prøvde å sitte på det på festen jeg tok det med meg på og satt resten av kvelden hos politiet og drakk vann og spydde i en bøtte.

Da jeg var sånn... 14? gikk jeg til politiet og spurte om jeg kunne blåse i sånn alkometer og de syns det var kjempemorsomt og jeg drev og tok bilder av meg selv med mobilen og sånt. Mamma kveltes nesten av latter da de kjørte meg hjem og viste henne bildene jeg hadde tatt.

Stjal en trehjulssykkel midt på lyse formiddagen og begynte å forsvare meg med at jeg hadde registrert den i sykkelregisteret og at den absolutt var min. det verste var at det var naboguttens og han hadde faktisk FÅTT den av meg da...

Latt meg bli gaffa(?)tapet til taket på en bil og deretter prestert å rope "UT PÅ MOTORVEIEN UT PÅ MOTORVEIEN"

Og listen er lang...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Etter å vært i syden i en uke og festet dag og natt kom jeg hjem til et kjøleskap fylt med kun alkohol, neste morgen våknet jeg opp, tapet og bandasjert til en trehjulssykkel med en bleie på hodet og mange stirrende mennesker rundt meg midt i byn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God... Hvor skal man begynne.

Lånte mobilen til en venninne, ringte læreren og sa jeg hadde jukset på prøven, kastet mobilen fra altanen i 3. etg og ned på gresset og gikk inn og sa til venninnen "eeh mobilen din ligger utenfor... ca nedenfor altanen tror jeg. kan være den er død"

Helgen etter var det noenlunde det samme men hun bare: "hvor er tlf min nå da?", "ehh... vet ikke jeg, men noen sa noe knuste i bunnen av trappen...."

Dette er ikke morsomt. Bare beviser at du er en dårlig venninne.

Gått fra Bergen by til Sotra på høye hæler midt på vinteren...

Stått slalom med en baccardi innabords og påfyll i sekken... Gikk bra med meg, ikke fullt så bra med skiene og stavene så jeg ikke mer til... Hadde med meg to venstrevotter og en sokk til å ha på øret hvis jeg ble kald. Tjohei

Vi tok en pingvin fra en dyrehage i danmark, og hadde den i bånd. De hadde tydeligvis overvåkningskameraer så vi fikk den aldri så langt som til kjøleskapet før vi ble fortalt at pingvinen frøs og måtte få teppe på fordi det var en tropisk pingvin eller noe i den duren...

Stakkars liten. Greit å drikke seg full, men hvis du ikke kan la uskyldige dyr være så burde du heller drikke brus.

Badet i fjellvann.. Sier bare en ting. IGLER. Og tiss da.

Kastet sekken full av vodkaflasker etter en fyr som stjal ØL fra meg. Ble ikke så jævla mye vodka etter det.

Stjålet bussete. Havnet i slosskamp fordi noen prøvde å sitte på det på festen jeg tok det med meg på og satt resten av kvelden hos politiet og drakk vann og spydde i en bøtte.

Da jeg var sånn... 14? gikk jeg til politiet og spurte om jeg kunne blåse i sånn alkometer og de syns det var kjempemorsomt og jeg drev og tok bilder av meg selv med mobilen og sånt. Mamma kveltes nesten av latter da de kjørte meg hjem og viste henne bildene jeg hadde tatt.

Mamma ler av sin fulle 14-ÅRING!!!. Dette kan jo forklare oppførselen din......

Stjal en trehjulssykkel midt på lyse formiddagen og begynte å forsvare meg med at jeg hadde registrert den i sykkelregisteret og at den absolutt var min. det verste var at det var naboguttens og han hadde faktisk FÅTT den av meg da...

Latt meg bli gaffa(?)tapet til taket på en bil og deretter prestert å rope "UT PÅ MOTORVEIEN UT PÅ MOTORVEIEN"

Og listen er lang...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være anonym nå kjenner jeg :sjenert:

Nå drikker jeg ikke noe særlig lenger, men jeg festet mye i 18 til 22 års alderen.

Husker en episode fra da jeg var russ:

På landstreffet var jeg så full at bakken traff meg i høy hastighet, noe som førte til diverse sår og kuler.

Når jeg fikk krabbet meg til en benk, satt det to kristen russ der som ville frelse meg, og jeg lot de prøve, men sa etter ei stund at "dette gikk nok til helvette" :fnise:

Så kom jeg meg videre, med masse knuste øl i sekken som rant nedover ryggen og rumpa mi.

Etter litt om og men kom jeg meg fra treffet, og jeg husker bruddstykker av at noen matet meg med potetgull.

Vet jeg og var på vei inn et gatekjøkken vindu, syns vel maten tok for lang tid sikkert.

Våknet på en benk og kom meg hjem til hu mor, som lo seg forderva og knipsa bilder av meg i den heller skrale tilstanden jeg var i.

Dette var vel andre dagen vi var russ, og jeg ble kåret til "årets verste russ", fordi det så ut som jeg var tygd opp og spytta ut igjen, med halvrevna russedress og "krigsskader".

Ellers har jeg noen mindre heldige ting på lista, som fyllekjøring uten førerkort, noe jeg ikke er stolt av akkurat.

Slossing og krangling.

Jeg knakk av antenna på en bil en gang for å bruke den som pisk.

Har blitt kastet ut noen plasser, sovnet på toalettet, kranglet med politiet, løpt fra politiet (aldri blitt tatt av politiet da). Ja, jeg var ikke rolig når jeg festet og var full, det var ingen av oss i vennegjengen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest otrivin

Fylla i botanisk hage... Våknet med fylleangst til de grader og var sikker på jeg skulle dø av hjernehinnebetennelse. Gikk SELVFØLGELIG på legevakten der de kunne fortelle meg at jeg hadde mest sannsynlig falt i en giftig plante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp til fremmede mannlige friend-requester på Face, lagret ukjente numre under "Telefonterror" med x antall meldinger og ubesvarte anrop fra, funnet melding på telefonen fra en kamerat som takket for kysset (som jeg ikke husket NOENTING av). Dette for et par uker siden.

Generelt kranglet med fremmede, kranglet med politiet, skulle blande meg inn i alle slosskamper og redde verden, fylleringing, ølbriller, og drama. Legge ut om alle slags personlige greier til hele verden, iherdig prøve å sjekke opp folk som er uinteresserte, blant annet JENTER (jente sjæl....), osv osv osv.

Aaaah, fylla. Alltid like gøy! :klaske:

Keep em' coming:) Fant en tråd på freakforum der gutta har skrevet inn. Litt mer hærverk der enn på denne tråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på fest med bilen, planen var å gå tilbake eller ta taxi. Under festen fant jeg ut at jeg hadde parkert inne naboene som bodde lenger nedi, der veien deres munnet ut i den jeg stod på. Jeg fyllakjører ikke, men fikk en god ide om å løsne litt på handbrekket, og bare dytte bilen frem noen meter, jeg mener, den er vel ikke såååå tung? Hvilket resulterte i at jeg dagen etter kunne ringe NAF (hadde i det ALLER minste medlemskap med veihjelp) og be de dra bilen min løs fra rundballene til gårdsbrukeren i enden av den lange bakken.

Smooooooooth..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og en venninne var på festival i fjor og etter første dag med fylla skulle vi kjøre til butikken dagen etter. Vi var blitt edru bare så det er sagt. Men det vi glemte var teltet som vi hadde hektet på hengerfestet, og oppdager plutselig at det er noe bak bilen som svaier frem og tilbake.

Vi kom ikke så langt heldigvis og var egentlig veldig glad for at han som eide teltet ikke lå inni :P Vi (og andre tilskuere på campingen) fikk en god latter ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.byturen.com/

Til skrekk og advarsel! :haar::fnise:

Skrekken og advarselen var den forbanna høye partymusikken, som ble pumpet ut av stereoanlegget mitt, med sjokkbølger som kunne lammet en gullfisk på femti meters avstand, klokken 03:00 natt til torsdag i et rolig borettslag.

Nei, jeg har overhodet ikke en puls på 240 nå, og har heller ikke lært noe som helst av denne hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vert full nok en gang til å gjøre noe dumt. Jeg var 17 år og var med de jeg hadde hatt sommerjobb hos ut på stravinsky (tidlig nittitall...) Hadde ikke mye erfaring med alkohol før denne festen, så jeg tålte ikke stort. Etter et par timer var jeg ganske borte og bestemte meg for å gå ut å trekke luft, jeg gikk opp mot spikersuppa, der sto det en mobil kebabsjappe som jeg klarte å kollidere med.

Dagen etter våknet jeg med et flott blåmerke i panna formet som en trekant, det viste seg at jeg hadde ramlet hodet først og skallet i en refleks på baksiden av kebabbilen.

Etter dette har jeg faktisk aldri drukket mer enn at jeg har hatt kontrollen.

Er 35 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...