Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også en taxihistorie å dele... Var i Sverige med en venninne, og tok taxi uten penger. Da den stoppa ropte venninna mi "løp!" og beina som faen. Jeg ble stående (noen som ser et mønster her? :sjenert:) og fikk til slutt overtalt taxisjåføren til å gi meg kontonummeret til taxiselskapet. Måtte ringe han flere ganger i ettertid for å få tak i IBAN-nummer og masse dritt man trenger når man skal overføre på tvers av landegrenser.

Typisk meg å drite meg ut i fylla, men jeg skal ordne opp etter meg, uansett hvor mye styr det er! Men etter den hendelsen fant jeg ut at det kanskje var lurt å ha et mastercard, i tilfelle :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosette

Kom på at jeg nesten kom i skade for å brenne ned huset til min mor! :sjokk:

Kjøpte med meg en grandis på vei hjem fra nach, og mens den sto i ovnen skulle jeg bare slappe av litt i sofaen. Sovnet selvsagt som en stein. Våknet helt tilfeldig av at telefonen ringte, og da var hele første etasje i huset røyklagt. Hadde tydeligvis sovet lenge.. Batteriet i brannalarmen var tydeligvis ikke skiftet, og jeg var alene i huset, så fikk meg en støkk for å si det sånn. Nå kjøper jeg heller kebab som nattmat, tryggere ;)

..Hvilket minner meg om den gangen jeg var ekkelt full og desperat etter kebab. Favorittsjappa mi var stengt for natta, så jeg sto og hamret som en gal på den låste døra og skrek på eieren som bor i leiligheten over. Jeg fikk noen saftige gloser slengt etter meg fra vinduet ja.. Har ikke turt å kjøpe der siden :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Hvilket minner meg om den gangen jeg var ekkelt full og desperat etter kebab. Favorittsjappa mi var stengt for natta, så jeg sto og hamret som en gal på den låste døra og skrek på eieren som bor i leiligheten over. Jeg fikk noen saftige gloser slengt etter meg fra vinduet ja.. Har ikke turt å kjøpe der siden :sjenert:

Hahaha :fnise:

Selv frister det lite for min del å dra på ICA der jeg bor, etter at jeg kom dit dritings klokka åtte en onsdag morgen (hadde blitt et langt nach etter en spontan bytur på tirsdagskveld) og forklarte at jeg måtte ha grandiosa til nattmat. Fikk en del rare blikk fra folk på vei til skolen der jeg kom sjanglende inn på butikken. :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farget håret mitt, gitt taxisjåfør feil adresse.

Solo-danset og synget til Bjørn eidsvåg med låta "eg ser".... Må ha vær tragisk. :skratte:

Endret av AnneBonny
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om nattmat....... Jeg og bestevenninna mi ble nekta å ta med oss nattmaten vår inn i maxitaxien vi skulle ta hjemover, og vi trodde vi var lure i det vi tok en burger med masse salat, dressing, ketsjup, sennep og alt, med pommes frites og...

.. Hadde det i HANDVESKENE VÅRE!!

Å så smarte vi var, hadde outsmarta taxisjåføren. Fy søren, den veska gikk i boss :fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg i baksetet på en ulåst bil en fuktig natt det regnet mye og jeg ikke fant husnøkkelen min. Når jeg våknet så jeg verden suse forbi, og jeg befant meg mange timer hjemmefra. Dama som kjørte ble ganske redd når jeg spurte hvor vi var, men tok det hele med fatning etterhvert.

Moralen: 1) Drikk med måte, 2) Lås dørene på bilen, 3) Sjekk baksetet for blindpassasjerer.

Andre dumme ting? Tja... hadde sex med en (relativt ung) lærer jeg hadde senior year på high school. Han var full, jeg var full. Etterpå var han livredd for å miste jobben hvis jeg sladret (det var frivillig, han var jo en skikkelig hunk!!), så jeg fikk toppkarakterer og et "letter of recommendation" av han. Misforstå meg rett; jeg ba aldri om det, men han prøvde vel kanskje å stryke meg mest mulig MED hårene.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la meg i baksetet på en ulåst bil en fuktig natt det regnet mye og jeg ikke fant husnøkkelen min. Når jeg våknet så jeg verden suse forbi, og jeg befant meg mange timer hjemmefra. Dama som kjørte ble ganske redd når jeg spurte hvor vi var, men tok det hele med fatning etterhvert.

Moralen: 1) Drikk med måte, 2) Lås dørene på bilen, 3) Sjekk baksetet for blindpassasjerer.

HAHAHA, jeg tror jeg kommer til å vekke hele huset fordi jeg ler så høyt! :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg i baksetet på en ulåst bil en fuktig natt det regnet mye og jeg ikke fant husnøkkelen min. Når jeg våknet så jeg verden suse forbi, og jeg befant meg mange timer hjemmefra. Dama som kjørte ble ganske redd når jeg spurte hvor vi var, men tok det hele med fatning etterhvert.

Moralen: 1) Drikk med måte, 2) Lås dørene på bilen, 3) Sjekk baksetet for blindpassasjerer.

Hahahahaha!!!! Fortell, hva skjedde når hun merket at du var der? Hvordan tok hun det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykla med venninna mi i fylla, hadde vel forholdsvis høy promille den gang og sykleegenskapene var langt fra perfekte. Hadde nok ike blitt tatt til vurdering i Tour De France gitt. Det endte jo som det måtte, hun ramlet av og hilse veldig intimt med asfalten i fjeset. Heldigvis var det ingenting som brakk, men dagen etter våknet hun med et stort sårt på haken og på overleppen. Hun så ut som en blanding av en geit og hitler. Holdt seg inne en uke etter det. Det er godt over 10 år siden, men jeg ler godt av å tenke på episoden enda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest og ble litt full. Når jeg blir full, så skal jeg alltid vise hvor deilig jeg er. Jeg kjente kun 2 stykk på festen (han ene var en gutt jeg likte godt og ville imponere han litt) og han vi var hos hadde en stripperstang i stuen. vel jeg skulle svinge meg rundt den på en skikkelig sexy måte men da jeg svingte meg rundt, så deiset jeg ned i gulvet med et smell og fikk stripperstangen over meg. Dette var visst en stang som ikke tålte så mye. Den tålte hvert fall ikke at kan kastet seg rundt den i full fart. Det var litt flaut :sjenert:

En annen gang ble jo super full og endte opp med å bli med to gutter hjem. Jeg husker ikke hva vi gjorde. Om vi hadde trekant eller noe, men jeg fikk helt sjokk da jeg våknet opp i en seng med to fremmende gutter!! :sjokkert::sjokkert: Dette var en veldig stor dobbelseng og alle sov i den. Jeg visste heller ikke hvor jeg var. Jeg var jo på en plass jeg aldri hadde vært før. Hjelp. Vel det var så flaut da han ene av de kjørte meg hjem og bilturen tok en time nesten!! Vi hadde ingen ting å prate om og det var en smertefull biltur for å si det slik. Det verste var nok at ingen av de to guttene var kjekke i det hele tatt! haha jeg må ha hatt ølbrillene godt på :eeeh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg ler!

Har endel flauser selv. Og flere skal det nok bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om nattmat....... Jeg og bestevenninna mi ble nekta å ta med oss nattmaten vår inn i maxitaxien vi skulle ta hjemover, og vi trodde vi var lure i det vi tok en burger med masse salat, dressing, ketsjup, sennep og alt, med pommes frites og...

.. Hadde det i HANDVESKENE VÅRE!!

Å så smarte vi var, hadde outsmarta taxisjåføren. Fy søren, den veska gikk i boss :fnise:

Minner meg om den gangen vi skulle på blåtur med forrige jobben og jeg tenkte at det var smart å ha 3 halvlitere i veska. Gikk hull på alle 2 bokene inni der og ALT ble ødelagt! Inkl mobiltelefonen. Så kjøpte meg ny dagen etterpå, på en lørdag. Svarte den mens jeg dusjet før vi skulle ut; så den ble ødelagt den og. Så kjøpte jeg en ny en. Den varte en stund hvertfall. Brukte en god slump penger på telefon da ingen av de var subsidiert. :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahaha!!!! Fortell, hva skjedde når hun merket at du var der? Hvordan tok hun det?

Jeg satte meg opp og så verden suse forbi, men idet hun stoppet i et lyskryss sa jeg "God morgen!" og spurte hvor vi var. Hun skrek et lite sekund og utbrøt omstendig hvor skremt hun hadde blitt, før hun fortalte hvor vi var og lurte på hvor pokker jeg kom fra. Fortalte henne det lille jeg husket fra dagen før, og hun lo så tårene trillet, mens jeg egentlig følte meg ganske teit.

Hun kjørte meg til nærmeste togstasjon etter mye om og men, og jeg tok toget hjem igjen. Det hele løste seg ganske udramatisk, men det er ikke noe jeg er stolt over. ;)

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I russetida var det alltid noen som hadde med seg sprittusj, og jeg fant ut at det var en god ide å la alle skrive hva de ville på kroppen min. Det var ikke like kult dagen etterpå når jeg måtte få mamma til å skrubbe vekk "PUL MEG I RUMPA" fra ryggen min :rodme:

Endret av Xaphan
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig fan av sprittusjen under russetida.:fnise: Kjempegøy å våkne opp neste dag til "KUK" skrevet med vannfast tusj i panna, "pul meg" på brystet og diverse smånasty skriblerier på resten av kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anuket

Haha uff KUK i pannen ja...herre fred så mye sminke har jeg aldri brukt på pannen min før! Hadde og en penis tegnet på ryggen min en periode... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hatt sex med gifte menn.

-Klint med kjæresten til en jeg gikk i klasse med på VGS (draaama)

-Kledd av meg, og danset på bordet i undertøyet.

-Var dritings og skulle hjem og tok en snarvei gjennom skogen, falt ned i elven, og venninnen min måtte rope etter hjelp, ble da bært hjem av en mann. Ikke lite skrubbsår dagen etter. Husker ikke en dritt av det, men venninnen min ler seg ihjel hver gang det nevnes.

-Hatt sex med tilskuere bak en lastebil utenfor festen.

-Hatt sex på toalettet mens en kompis så på.

-Sniffet kokain

-Hatt trekant med to fetre (ikke mine fetre altså)

Det er så mye mer, og dette var i alderen 17-20 år. Holder ikke på slik lenger.

Endret av Benedicte22
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke småtterier:

- Drukket meg bevisstløs og havnet på overvåking hos legevakten til neste morgen.

- Blitt trillet hjem fra byen i trillebåre

- Hatt sex med andre menns koner

- Hatt sex med kvinner som ikke se ut i dagslys (snakk om ølbriller)

- Hatt trekant med en kompis og ei felles venninne

- Våknet opp 7-8 mil unna der jeg var på fest, i senga til ei helt ukjent jente

- Hatt sex med kollegaer under julebordet

- Kornflakes med vodak (i stedet for melk) til frokost tidlig neste morgen

- Sovet under en busk i byen, i stedet for å gå hjem til senga

- Badet i Mjøsa før påske (KALDT)

- Ertet på meg en bråte Gudbrandsdøler ved å legge an på damene deres

- Spydd i kebaben jeg akkurat hadde bestilt

- Syklet av veien

- Blitt kastet ut av 4 nattklubber på en kveld

- Kjørt bil

- Anholdt av politiet og tatt med til politistasjonen

- Bytur med alkohol *hver* torsdag, fredag og lørdag 6 måneder i strekk

- Sikkert mer...

Var litt av en festløve i mine yngre dager, men roet meg betraktelig nå. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte handlevogn ned en trafikkert hovedvei.. Dvs, jeg satt i den sammen med ei venninne, så rulla vi nedover gata. Rett i armene på politiet som stod nede i enden og skrev ut saftige bøter for ordens forstyrrelse samt kjørte oss hjem... Nice

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...